Maar kan hij ook een penalty nemen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
Heeft wel een heerlijke pass in de benen en is best snel zo op het eerste oog.
Vind hem juist best traag ogenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
Heeft wel een heerlijke pass in de benen en is best snel zo op het eerste oog.
Jij hebt echt een Bahia trauma hèquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist best traag ogen
Beelen > Braziliaanse houthakker
Volgens @:zka gaat deze gast wel even de selecao halen bij Feyenoorddoe mij ook wat van dat spul
Als alleen maar iemand zachtjes de rots van Rio in mijn oren fluistert begin ik hevig te transpireren.quote:
Ik wil weer een mokerlange podcast van de international football writer en de bestsellerauteurquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goeie dit, was ik uit het oog verloren
Stukje opportunisme.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist best traag ogen
Beelen > Braziliaanse houthakker
Geert weg en dan een Braziliaanse houthakker en Brenet ervoor in de plaats zou wel een redelijk horrorscenario zijn.quote:
Nouja dan heb je alsnog gewoon drie verdedigers voor die plek.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het echt een 2e Botteghin is dan is het voor Eredivisie begrippen prima, maar wordt het in de Champions League één groot drama.
Wie zei ook alweer dat dat nooit gebeurt?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
Wel vreemd dat ze hem die twee potjes laten afwerken, neem aan dat ze er vanaf kunnen zien als hij de boel afscheurt.
Als hij daardoor iets goedkoper is dan is dat best een prima gokje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie zei ook alweer dat dat nooit gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |