Zou Feyenoord al op verbale wijze een bod naar binnen hebben gegooid voor Nino?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is net zoiets treurigs als een totaalakkoord enzo
Ja, vriendje voor Ueda.quote:
Ah zo, heb iets te veel misconcepties over Japan/Japanners gelezen de laatste tijd, dacht dat dat je antwoord was op die "lieve Zuid-Koreaan"quote:
Was het woordje 'of' vergeten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah zo, heb iets te veel misconcepties over Japan/Japanners gelezen de laatste tijd, dacht dat dat je antwoord was op die "lieve Zuid-Koreaan"
Maar geen verkeerd plan, kost wel aardig wat duiten
Die schijnt veel clubs te hebben om uit te kiezen dus dat is maar afwachten of dat Feyenoord wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef H.FR het volgende:
Rechtsback zal trouwens wel gewoon die Brenet worden.
Dat is dan niet meer mijn Feyenoordquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef H.FR het volgende:
Rechtsback zal trouwens wel gewoon die Brenet worden.
Zal wel 8 ofzo kosten ja. Ze rekenen al wel op een vertrek en hebben volgens mij al een vervanger.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ heeft al aardig gecasht dus dat zal niet meevallen.
Over de combinatie Braziliaanse centrale verdedigers en Feyenoord heb ik nog regelmatig nachtmerriesquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer is er aan onze kant niks over te zeggen, denk dat niemand hem kent
Ik vind het wel sterker als ze gewoon de bal kunnen veroveren terwijl ze staan inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de combinatie Braziliaanse centrale verdedigers en Feyenoord heb ik nog regelmatig nachtmerries
Hopelijk komt er geen totaalakkoord met deze gast die in een compilatie van vier minuten ongeveer drieënhalf aan het sliden is.
De rest van je verdedigers kan wel prima met ruimte in de rug spelen en compenseren. Denk dat je niet snel zo'n speler als Geertruida weer terughaalt die zo makkelijk voetbalt vanuit achteruit en rete snel is. Zeker niet in de leeftijdscategorie van 25+quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word niet meteen heel vrolijk van een op het oog wat houterige Braziliaan die op die leeftijd nog daar speelt. Bahia en Botteghin flashbacks. Heb hem nooit zien spelen uiteraard
Alsnog #DennisOut
Maar kan hij ook een penalty nemen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
Heeft wel een heerlijke pass in de benen en is best snel zo op het eerste oog.
Vind hem juist best traag ogenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
Heeft wel een heerlijke pass in de benen en is best snel zo op het eerste oog.
Jij hebt echt een Bahia trauma hèquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist best traag ogen
Beelen > Braziliaanse houthakker
Volgens @:zka gaat deze gast wel even de selecao halen bij Feyenoorddoe mij ook wat van dat spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |