Beelen vind ik nog te licht, en Trauner wordt langzaam minder, zie liever een hele goede RCV komen en dan Brenet ipv Pedersen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
RCV ben je al voorzien met Trauner en Beelen. Belangrijkste is een rechtsback zodat we Pedersen nooit meer hoeven te zien.
Ik zie het echt helemaal zitten in Beelen, die jongen heeft ontzettend veel talent en gaat op korte termijn wel minimaal gelijkwaardig worden aan Trauner. Zo niet beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beelen vind ik nog te licht, en Trauner wordt langzaam minder, zie liever een hele goede RCV komen en dan Brenet ipv Pedersen.
Dan nog een goede middenvelder of vleugelaanvaller + Ivanusec natuurlijk en dan wordt het wel weer wat hopelijk.
Kap nou eens met dat clickbait-gegil. Klopt namelijk beiden. Is alleen nog een formaliteit om het bod, wat uiteindelijk geaccepteerd wordt, in te dienen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:03 schreef Pistolero het volgende:
Die kop van VI komt trouwens niet helemaal overeen met het artikel.
Eerst 'Feyenoord nadert recorddeal met RB Leipzig' en dan in de tekst daaronder dat Feyenoord het bod uberhaupt nog niet heeft gezien en ze nog steeds niet happig zijn om hem te verkopen.
Stukje clickbait.
Luister vriendquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat clickbait-gegil. Klopt namelijk beiden. Is alleen nog een formaliteit om het bod, wat uiteindelijk geaccepteerd wordt, in te dienen.
Vervanger Lutsharel is TOP
Rechtsback of centrale verdediger?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat clickbait-gegil. Klopt namelijk beiden. Is alleen nog een formaliteit om het bod, wat uiteindelijk geaccepteerd wordt, in te dienen.
Uiteraard, maar Luts en Kokcu staken er wel echt bovenuit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat ze dan qua aankopen gaan doen
Eens maar dat wilt niet zeggen dat je zonder hun nirt succesvol kan zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Luts en Kokcu staken er wel echt bovenuit.
Je legt de lat wel hoog met vervanger is TOP. Ik verwacht dan wel heel veel, geen Brenet achtige meukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
sergio ramos heeft nog geen clubquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Je legt de lat wel hoog met vervanger is TOP. Ik verwacht dan wel heel veel, geen Brenet achtige meuk
Dit stelt me wel gerust.quote:
Eigenlijk had Benita best backup-rechtsback kunnen zijn. Maarja, die is ook al verhuurd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit stelt me wel gerust.
Al moet ik wel zeggen dat ik toch mag hopen dat we deze window nog een vervanger voor Pedersen proberen aan te trekken...
Als het een rechtsback is dan is het een vervanger voor Pedersen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit stelt me wel gerust.
Al moet ik wel zeggen dat ik toch mag hopen dat we deze window nog een vervanger voor Pedersen proberen aan te trekken...
Als de betreffende vervanger dan ook realistisch haalbaar is, en niet zoals bij Isaksen bijvoorbeeld 9 miljoen bieden op een speler die realistisch gezien veel meer transferwaarde heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als het een rechtsback is dan is het een vervanger voor Pedersen.
Haalbaarheid is 9/10quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als de betreffende vervanger dan ook realistisch haalbaar is, en niet zoals bij Isaksen bijvoorbeeld 9 miljoen bieden op een speler die realistisch gezien veel meer transferwaarde heeft.
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die werd gisteren helemaal stront gespeeld
Vond je? Ik vond Geert juist één van de sterkste aan Feyenoordzijde gisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die werd gisteren helemaal stront gespeeld
30 miljoen, ik zou ‘m brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |