Zou Sauer nou minder zijn dan Ali en Dilrosun(en Minteh)? Ik denk echt van niet. Hij heeft sowieso veel meer potentieel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Sauertje met twee goals in de eerste helft tegen Dordrecht.
Had hem gisteren graag gezien ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Sauer nou minder zijn dan Ali en Dilrosun(en Minteh)? Ik denk echt van niet. Hij heeft sowieso veel meer potentieel.
Ik vrees echt dat die jonge talenten veel te weinig kansen gaan krijgen. Milambo mocht ook al weer verhhuurd worden las ik. Onbegrijpelijk.
Dilrosun moeten ze echt eens mee stoppen. Wat een zaadvoetballer is dat zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Sauer nou minder zijn dan Ali en Dilrosun(en Minteh)? Ik denk echt van niet. Hij heeft sowieso veel meer potentieel.
Ik vrees echt dat die jonge talenten veel te weinig kansen gaan krijgen. Milambo mocht ook al weer verhuurd worden las ik. Onbegrijpelijk.
Ik vind dat altijd lastig om te beoordelen, zo op het oog zou ik ook zeggen dat Arne graag ervaring heeft en dan wat minder naar kwaliteit kijkt. Andere kant moet ik ook zeggen dat zodra er een serieuze tegenstander is en de jeugdige spelers wél hun kans krijgen ik er dan ook weer meer van had verwacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat die jonge talenten veel te weinig kansen gaan krijgen. Milambo mocht ook al weer verhhuurd worden las ik. Onbegrijpelijk.
Ik ben ergens allang blij dat Ali de voorkeur kreeg(die is ook niet zo goed maar wel 100x minder irritatie-opwekkend) en Minteh en Timber de voorkeur kregen bij de wissels.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dilrosun moeten ze echt eens mee stoppen. Wat een zaadvoetballer is dat zeg.
Uiteindelijk heeft hij niet veel eigen jeugd ingepast, met Hartman als uitzondering. Soms zit er ook gewoon niet zoveel bij wat aan kan haken bij je huidige niveau. Bij PSV leveren ze types als Gakpo, Madueke en die Belg af in relatief korte tijd. Dat zie je bij Feyenoord niet, behalve achterin in sommige periodes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd lastig om te beoordelen, zo op het oog zou ik ook zeggen dat Arne graag ervaring heeft en dan wat minder naar kwaliteit kijkt. Andere kant moet ik ook zeggen dat zodra er een serieuze tegenstander is en de jeugdige spelers wél hun kans krijgen ik er dan ook weer meer van had verwacht.
Minteh is dan overigens ook weer jong en krijgt de kans wel. Alleen die is niet van ons zelf. Wat Milambo betreft begrijp ik het wel mits het een aardige club is. Denk dat het beter is voor zo'n jongen bij een middenmoter in de eredivisie te ballen dan enkel trainingen bij ons.
quote:'Feyenoord en Leipzig naderen akkoord'
6 minuten geleden
20 reacties
FeyenoordTM
Lutsharel Geertruida is dicht bij een overstap naar RB Leipzig. Feyenoord nadert volgens Voetbal International een akkoord met de Bundesliga-club. Feyenoord zal zo'n dertig miljoen euro gaan vangen voor Geertruida, exclusief bonussen. Het bod moet nog wel formeel ingediend worden.
Indien de deal definitief van de grond komt, heeft Feyenoord een nieuw uitgaand transferrecord te pakken. Eerder deze zomer kwam dat record op naam van Orkun Kökçü te staan, die voor dertig miljoen euro naar SL Benfica verkaste.
Blijft er vooral veel middelmaat over.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Geertruida ook nog gaat gaan we een raar seizoen krijgen.
Hangt ervan af wat ze dan qua aankopen gaan doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Blijft er vooral veel middelmaat over.
RCV ben je al voorzien met Trauner en Beelen. Belangrijkste is een rechtsback zodat we Pedersen nooit meer hoeven te zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Geertruida vertrekt moet er sowieso een RCV komen van het niveau van Hancko op LCV, dan moet er nog een rechtsback bij en hopelijk is de transferopbrengst dusdanig dat er dan ook nog een goede extra middenvelder of vleugelaanvaller gekocht kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |