Die had een paar hele mooie momenten, maar had het ook gewoon lastig tegen die Belg.quote:
Ja Feyenoord was wel klaar nadat Stengs en Gimenez er na een uurtje uit gingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef alopio het volgende:
PSV was erg fit ook trouwens, en een stuk verder in de voorbereiding dan Feyenoord. Is ook niet erg. Vergeet ook niet dat onze aanval op een gegeven moment bestond uit Minthe, Dilrosun en Ali. Dat gaan we dit seizoen natuurlijk nooit meer zien verder
Hartman was voetballend juist heel ongelukkig.quote:
Het interview met Timber was achter een betaalmuur, maar als ik het goed heb, dan wil hij zijn broer zsm achterna. Nou, laat hem dit seizoen zichzelf maar bewijzen. Ik ben benieuwd of hij me kan verrassen. Hij heeft in ieder geval nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je niet inziet waarom ik íétsje milder ben voor Hockeyhoofd, een koopje uit de KKD die pas net zijn eerste officiële minuten maakt op niveau en van wie sowieso verwacht werd dat hij op de korte termijn vooral zal moeten aanpassen, dan voor Timber die één van onze duurste aankopen ooit was, inmiddels al een jaar hier speelt en sindsdien nauwelijks enige progressie geboekt heeft, dan ben je gewoon echt heel dom hoor. Mijn god.
PSV moet van de week er al staan voor de CL-voorronde. Laat het daar maar zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef alopio het volgende:
PSV was erg fit ook trouwens, en een stuk verder in de voorbereiding dan Feyenoord. Is ook niet erg. Vergeet ook niet dat onze aanval op een gegeven moment bestond uit Minthe, Dilrosun en Ali. Dat gaan we dit seizoen natuurlijk nooit meer zien verder
Was ook wel een fantasievoorhoede toen, maar die heeft écht alles fout gedaan wat hij fout kon doen.quote:
wel panna gemaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ook wel een fantasievoorhoede toen, maar die heeft écht alles fout gedaan wat hij fout kon doen.
Dan heb je er niks aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun blijft wel een rare voetballer.
Doet leuke dingen, maar weet dat altijd af te sluiten met iets doms. .
Toch wel erg gênant als je door een iemand als Luuk de Jong zo wordt uitgekapt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Jong probeert iets leuks op de achterlijn bij Hancko, krijgt meteen te maken met rugdekking, en speelt vervolgens weer helemaal terug met een kutpass die leidt tot balverlies.
Jeetje.
De eerste helft was het gatenkaas achterin bij PSV, en zelfs toen werd er niet gescoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef alopio het volgende:
ja de meeste hier hebben de wedstrijd ook gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De eerste helft was het gatenkaas achterin bij PSV, en zelfs toen werd er niet gescoord.
dilrosun had één mooie bal op alireza, en de rest was prutquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:28 schreef Maastoren het volgende:
Dilrosun is ook echt klaar. Gaat niks meer worden. Timber het voordeel van de twijfel.
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat alle aankopen uit de koker van Slot geen groot succes zijn. Laten we niet vergeten dat hij Aursnes niet wilde (lol).
Huh, Minteh was juist prima in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:28 schreef Kerftminister het volgende:
Die Minteh heb ik nu al wel afgeschreven, manmanman, dat is echt helemaal niks. Dacht het al een beetje gedurende die oefenpotten gezien te hebben, maar dat is 0 verfijning. Geef dan Sauer maar een kans.
Eerste kwartier misschien, daarna hadden ze wel de controle.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De eerste helft was het gatenkaas achterin bij PSV, en zelfs toen werd er niet gescoord.
Dat betwijfel ik met jouw inzichten over de wedstrijd van gisteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja de meeste hier hebben de wedstrijd ook gezien
dankje
misschien kun je met jouw inzicht ook nog even vertellen wat de eindstand is en wie er wel heeft gescoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:34 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik met jouw inzichten over de wedstrijd van gisteren.
Eens. Hem erbij, iedereen fit en Stengs op rechts voor Jahanbaksh en het staat al weer veel beter. Ik verwacht ook dat Ueda serieus veel gaat spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Dennis die Kroaat nu al binnen?
Hij legt maar een miljoen extra op tafel.
Vreemd hè als je beste speler vertrekt dat anderen opeens ook wat minder presteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV won afgelopen 3 seizoen de JC schaal. Het resultaat erna is bekend.
Ik vond het probleem Wieffer in deze wedstrijd.
Of je een topper kan worden is meestal afhankelijk of je het meerdere seizoenen een niveau kan vasthouden
Hij had gisteren wel een hele grote offday met zijn passing.
Voor de rest maak ik me niet druk. Dit team gaat heel veel veel wedstrijden winnen dit seizoen is mij verwachting.
Vind dat nogal opportuun na 1 wedstrijd. Wieffer was gister gewoon niet zo best.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd hè als je beste speler vertrekt dat anderen opeens ook wat minder presteren.
Het is ook maar een momentopname en er is nog tijd maar hij werd wel gemist gisteren, het is een beetje het Donny vd Beek effect wat veel spelers betreft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind dat nogal opportuun na 1 wedstrijd. Wieffer was gister gewoon niet zo best.
Volledig eens, Wieffer draait prima in een goed lopend elftal maar ruk in een matig lopend elftal. Daar hebben veel te veel Nederlandse spelers last van. Allemaal dezelfde huis tuin en keuken types.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar een momentopname en er is nog tijd maar hij werd wel gemist gisteren, het is een beetje het Donny vd Beek effect wat veel spelers betreft.
Nou waren Kokcu en Wieffer natuurlijk een uitstekend duo, maar dat Wieffer gisteren zo onthutsend slecht speelde had echt niet te zo veel te maken met het gemis van Kokcu hoor. Als zelfs de meest simpele passes al mis gaan en elke bal van je voet springt ligt het probleem toch echt bij jezelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar een momentopname en er is nog tijd maar hij werd wel gemist gisteren, het is een beetje het Donny vd Beek effect wat veel spelers betreft.
En een beetje aan je afspeelmogelijkheden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou waren Kokcu en Wieffer natuurlijk een uitstekend duo, maar dat Wieffer gisteren zo onthutsend slecht speelde had echt niet te zo veel te maken met het gemis van Kokcu hoor. Als zelfs de meest simpele passes al mis gaan en elke bal van je voet springt ligt het probleem toch echt bij jezelf.
Dat zeker ja, je zag het verschil met Veerman wel gisteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
En een beetje aan je afspeelmogelijkheden.
Klopt, slordigheden van Feyenoord. Een Ali moet die bal gewoon klaarleggen voor Santi de 1e helft (die kans van Paixao). Verder zijn Santi en Stengs gewoon nog niet 100%.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Zerrouki had in de eerste periodes ook een paar mogelijkheden om het spel te openen, maar dat liet hij dan na. Veerman deed dat voor mijn gevoel heel de wedstrijd welquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeker ja, je zag het verschil met Veerman wel gisteren.
Dit was je eerste echte wedstrijd waarbij het tempo van de tegenstander zo hoog lag en Wieffer een mindere wedstrijd speelde. Tegen Benfica was er niet zoveel aan de hand.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd hè als je beste speler vertrekt dat anderen opeens ook wat minder presteren.
ja maar wat als malacia 2 miljoen meer had opgeleverd??quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:17 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin in de 'We missen Szymanski/Kokcu' posts na enkele slechte wedstrijd. Dat wordt net zo'n vermoeiende rubriek als de 'We missen Aursnes' posts van afgelopen jaar.
Dit, ook toen werd in de voorbereiding en na de eerste serieuze wedstrijd geroepen dat het schandalig was dat we geen adequate vervanger voor Aursnes hadden, dat ventje van Excelsior moest het nog allemaal maar laten zien op eredivisie niveau, alle spelers waren weg. We hadden Dessers moeten houden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:17 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin in de 'We missen Szymanski/Kokcu' posts na enkele slechte wedstrijd. Dat wordt net zo'n vermoeiende rubriek als de 'We missen Aursnes' posts van afgelopen jaar.
een belangrijke vraag: wie vind jij de toornstra van deze selectie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch denk ik dat deze ploeg nog tijd nodig heeft om ingespeeld te raken.
Ik denk dat we sterker zijn dan vorig seizoen.![]()
Deze post ga ik even bewaren,.
Aursnes vertrok pas een paar dagen voor de transferdeadline. En toen liep het middenveld ook gewoon niet in de eerste seizoenshelft, totdat Wieffer erin kwam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit, ook toen werd in de voorbereiding en na de eerste serieuze wedstrijd geroepen dat het schandalig was dat we geen adequate vervanger voor Aursnes hadden, dat ventje van Excelsior moest het nog allemaal maar laten zien op eredivisie niveau, alle spelers waren weg. We hadden Dessers moeten houden.
Laat Arne nu maar schuiven. Zijn doel is de selectie gereed maken voor de titelstrijd, niet voor het winnen van de JC Schaal (wat PSV al drie jaar op rij doet, ze elke keer polonaise lopen en gedurende het seizoen weer falen)
je stond na de eerste seizoenshelft ook bovenaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aursnes vertrok pas een paar dagen voor de transferdeadline. En toen liep het middenveld ook gewoon niet in de eerste seizoenshelft, totdat Wieffer erin kwam.
Omdat PSV en Ajax ineens om de haverklap punten gingen verspelen. Ik verwacht dit seizoen wel wat meer concurrentie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je stond na de eerste seizoenshelft ook bovenaan
Klopt, dat is het punt ook. Dat het straks wel gaat lopen. Wat dat betreft denk ik dat we verder zijn dan verleden jaar deze periode. Zeker als er straks aanvallend nog wat bij komt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aursnes vertrok pas een paar dagen voor de transferdeadline. En toen liep het middenveld ook gewoon niet in de eerste seizoenshelft, totdat Wieffer erin kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |