Die had een paar hele mooie momenten, maar had het ook gewoon lastig tegen die Belg.quote:
Ja Feyenoord was wel klaar nadat Stengs en Gimenez er na een uurtje uit gingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef alopio het volgende:
PSV was erg fit ook trouwens, en een stuk verder in de voorbereiding dan Feyenoord. Is ook niet erg. Vergeet ook niet dat onze aanval op een gegeven moment bestond uit Minthe, Dilrosun en Ali. Dat gaan we dit seizoen natuurlijk nooit meer zien verder
Hartman was voetballend juist heel ongelukkig.quote:
Het interview met Timber was achter een betaalmuur, maar als ik het goed heb, dan wil hij zijn broer zsm achterna. Nou, laat hem dit seizoen zichzelf maar bewijzen. Ik ben benieuwd of hij me kan verrassen. Hij heeft in ieder geval nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je niet inziet waarom ik íétsje milder ben voor Hockeyhoofd, een koopje uit de KKD die pas net zijn eerste officiële minuten maakt op niveau en van wie sowieso verwacht werd dat hij op de korte termijn vooral zal moeten aanpassen, dan voor Timber die één van onze duurste aankopen ooit was, inmiddels al een jaar hier speelt en sindsdien nauwelijks enige progressie geboekt heeft, dan ben je gewoon echt heel dom hoor. Mijn god.
PSV moet van de week er al staan voor de CL-voorronde. Laat het daar maar zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef alopio het volgende:
PSV was erg fit ook trouwens, en een stuk verder in de voorbereiding dan Feyenoord. Is ook niet erg. Vergeet ook niet dat onze aanval op een gegeven moment bestond uit Minthe, Dilrosun en Ali. Dat gaan we dit seizoen natuurlijk nooit meer zien verder
Was ook wel een fantasievoorhoede toen, maar die heeft écht alles fout gedaan wat hij fout kon doen.quote:
wel panna gemaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ook wel een fantasievoorhoede toen, maar die heeft écht alles fout gedaan wat hij fout kon doen.
Dan heb je er niks aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun blijft wel een rare voetballer.
Doet leuke dingen, maar weet dat altijd af te sluiten met iets doms. .
Toch wel erg gênant als je door een iemand als Luuk de Jong zo wordt uitgekapt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Jong probeert iets leuks op de achterlijn bij Hancko, krijgt meteen te maken met rugdekking, en speelt vervolgens weer helemaal terug met een kutpass die leidt tot balverlies.
Jeetje.
De eerste helft was het gatenkaas achterin bij PSV, en zelfs toen werd er niet gescoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef alopio het volgende:
ja de meeste hier hebben de wedstrijd ook gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De eerste helft was het gatenkaas achterin bij PSV, en zelfs toen werd er niet gescoord.
dilrosun had één mooie bal op alireza, en de rest was prutquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:28 schreef Maastoren het volgende:
Dilrosun is ook echt klaar. Gaat niks meer worden. Timber het voordeel van de twijfel.
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat alle aankopen uit de koker van Slot geen groot succes zijn. Laten we niet vergeten dat hij Aursnes niet wilde (lol).
Huh, Minteh was juist prima in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:28 schreef Kerftminister het volgende:
Die Minteh heb ik nu al wel afgeschreven, manmanman, dat is echt helemaal niks. Dacht het al een beetje gedurende die oefenpotten gezien te hebben, maar dat is 0 verfijning. Geef dan Sauer maar een kans.
Eerste kwartier misschien, daarna hadden ze wel de controle.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De eerste helft was het gatenkaas achterin bij PSV, en zelfs toen werd er niet gescoord.
Dat betwijfel ik met jouw inzichten over de wedstrijd van gisteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja de meeste hier hebben de wedstrijd ook gezien
dankje
misschien kun je met jouw inzicht ook nog even vertellen wat de eindstand is en wie er wel heeft gescoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:34 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik met jouw inzichten over de wedstrijd van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |