quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent écht verstandelijk beperkt.
Ik zie eigenlijk niet iemand ze definitief afschrijven, zeker Zerrouki niet, maar ik lees vooral ernstige twijfels of je met de huidige bezetting van het middenveld wel goed voetbal gaat kunnen spelen, dat legt @hhh38 perfect uit dat Wieffer/Zerrouki niet zo complementair zijn aan elkaar als jij schetst/hoopt. Die vraagtekens werden al langer hier geplaatst en als het eerste officiële duel dit perfect uitkomt, dan gaan die twijfels niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gemak waarmee ontzettend goede en talentvolle spelers als Timber en Zerrouki alweer worden afgeschreven is echt bizar en vrij treurig. De tering zeg.
De twijfels zijn logisch. Maar ook afgelopen seizoen was het middenveld niet geweldig hoor vanaf de start. Eigenlijk ging het toen pas na de winterstop lopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet iemand ze definitief afschrijven, zeker Zerrouki niet, maar ik lees vooral ernstige twijfels of je met de huidige bezetting van het middenveld wel goed voetbal gaat kunnen spelen, dat legt @:hhh38 perfect uit dat Wieffer/Zerrouki niet zo complementair zijn aan elkaar als jij schetst/hoopt. Die vraagtekens werden al langer hier geplaatst en als het eerste officiële duel dit perfect uitkomt, dan gaan die twijfels niet zomaar weg.
De Jong probeert iets leuks op de achterlijn bij Hancko, krijgt meteen te maken met rugdekking, en speelt vervolgens weer helemaal terug met een kutpass die leidt tot balverlies.quote:
Tsja, ik ben het gewoon echt niet eens wat wat @hhh38 zegt in die post. Zerrouki en met name Wieffer kunnen ook prima in de kleine ruimte spelen en combineren met de bal, dat hebben ze vorig seizoen ruimschoots bewezen. Qua loopacties en agressiviteit zit het ook wel goed, moet je eens terugkijken naar hoe vaak Zerrouki er kort op zat of door zijn goede inzicht gaten dichtliep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet iemand ze definitief afschrijven, zeker Zerrouki niet, maar ik lees vooral ernstige twijfels of je met de huidige bezetting van het middenveld wel goed voetbal gaat kunnen spelen, dat legt @:hhh38 perfect uit dat Wieffer/Zerrouki niet zo complementair zijn aan elkaar als jij schetst/hoopt. Die vraagtekens werden al langer hier geplaatst en als het eerste officiële duel dit perfect uitkomt, dan gaan die twijfels niet zomaar weg.
#NooitmeerPedersenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Trauner maar weer snel fit is.
Maar ja goed als je topverdediger zich al zo te kakken laat zetten door de beste spits van Nederland. Dan zit je met zeven kleuren dunne spetterpoep te wachten op spitsen die wel daadwerkelijk iets kunnen in de Champions League.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Jong probeert iets leuks op de achterlijn bij Hancko, krijgt meteen te maken met rugdekking, en speelt vervolgens weer helemaal terug met een kutpass die leidt tot balverlies.
Jeetje.
Oh, oke. Als verdediger mag je letterlijk nooit uitgespeeld worden. Weer wat nieuws geleerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar ja goed als je topverdediger zich al zo te kakken laat zetten door de beste spits van Nederland. Dan zit je met zeven kleuren dunne spetterpoep te wachten op spitsen die wel daadwerkelijk iets kunnen in de Champions League.
zekerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent écht verstandelijk beperkt.
Ueda ook vanaf volgende potquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo hadden we trouwens wel goed kunnen gebruiken gisteren.
als hij een keertje scoort hebben we weer jaren wat kleine feyenoordcafés in Tokyo erbij voor de reizigers onder onsquote:
Tegen welke europese grootmachten speelde Feyenoord vorig jaar dan? Dybala en een bejaarde Immobile waren immers al lastig genoeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, oke. Als verdediger mag je letterlijk nooit uitgespeeld worden. Weer wat nieuws geleerd.
En het is ook niet alsof Hancko zich vorig seizoen al bewezen heeft tegen spitsen die een stuk beter zijn dan onze Luuk. Oh, wacht.
wat is je punt nou?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tegen welke europese grootmachten speelde Feyenoord vorig jaar dan? Dybala en een bejaarde Immobile waren immers al lastig genoeg.
Was met Geert ook de enige die gisteren wederom echt heel erg goed was. Wat een beest die Hancko, bidden dat daar tot 1 september geen bod voor binnenkomt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, oke. Als verdediger mag je letterlijk nooit uitgespeeld worden. Weer wat nieuws geleerd.
En het is ook niet alsof Hancko zich vorig seizoen al bewezen heeft tegen spitsen die een stuk beter zijn dan onze Luuk. Oh, wacht.
Je vergeet Bijlow.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Was met Geert ook de enige die gisteren wederom echt heel erg goed was. Wat een beest die Hancko, bidden dat daar tot 1 september geen bod voor binnenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |