abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210167613
Heeft Dennis die Kroaat nu al binnen?

Hij legt maar een miljoen extra op tafel.
pi_210167654
PSV won afgelopen 3 seizoen de JC schaal. Het resultaat erna is bekend.

Ik vond het probleem Wieffer in deze wedstrijd.

Of je een topper kan worden is meestal afhankelijk of je het meerdere seizoenen een niveau kan vasthouden

Hij had gisteren wel een hele grote offday met zijn passing.

Voor de rest maak ik me niet druk. Dit team gaat heel veel veel wedstrijden winnen dit seizoen is mij verwachting.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:45:49 #278
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_210167674
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Dennis die Kroaat nu al binnen?

Hij legt maar een miljoen extra op tafel.
Eens. Hem erbij, iedereen fit en Stengs op rechts voor Jahanbaksh en het staat al weer veel beter. Ik verwacht ook dat Ueda serieus veel gaat spelen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:47:46 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210167691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV won afgelopen 3 seizoen de JC schaal. Het resultaat erna is bekend.

Ik vond het probleem Wieffer in deze wedstrijd.

Of je een topper kan worden is meestal afhankelijk of je het meerdere seizoenen een niveau kan vasthouden

Hij had gisteren wel een hele grote offday met zijn passing.

Voor de rest maak ik me niet druk. Dit team gaat heel veel veel wedstrijden winnen dit seizoen is mij verwachting.
Vreemd hè als je beste speler vertrekt dat anderen opeens ook wat minder presteren.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:50:02 #280
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210167710
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Vreemd hè als je beste speler vertrekt dat anderen opeens ook wat minder presteren.
Vind dat nogal opportuun na 1 wedstrijd. Wieffer was gister gewoon niet zo best.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:51:48 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210167733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Vind dat nogal opportuun na 1 wedstrijd. Wieffer was gister gewoon niet zo best.
Het is ook maar een momentopname en er is nog tijd maar hij werd wel gemist gisteren, het is een beetje het Donny vd Beek effect wat veel spelers betreft.
pi_210167746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is ook maar een momentopname en er is nog tijd maar hij werd wel gemist gisteren, het is een beetje het Donny vd Beek effect wat veel spelers betreft.
Volledig eens, Wieffer draait prima in een goed lopend elftal maar ruk in een matig lopend elftal. Daar hebben veel te veel Nederlandse spelers last van. Allemaal dezelfde huis tuin en keuken types.
pi_210167762
Wieffer is de hele voorbereiding al matig tot slecht.

Als het nu een uitgesproken offday was baarde het mij niet zoveel zorgen, maar het begint op een serieuze vormdip of verkeerde afstemming te lijken.

Maar goed, misschien dat ze hun vorm en vertrouwen kunnen opdoen de eerste paar competitiewedstrijden en dat ze dat over een bepaald punt heenbrengt waarna het ineens allemaal begint te lopen ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210167769
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nou waren Kokcu en Wieffer natuurlijk een uitstekend duo, maar dat Wieffer gisteren zo onthutsend slecht speelde had echt niet te zo veel te maken met het gemis van Kokcu hoor. Als zelfs de meest simpele passes al mis gaan en elke bal van je voet springt ligt het probleem toch echt bij jezelf.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:56:56 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210167787
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:55 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nou waren Kokcu en Wieffer natuurlijk een uitstekend duo, maar dat Wieffer gisteren zo onthutsend slecht speelde had echt niet te zo veel te maken met het gemis van Kokcu hoor. Als zelfs de meest simpele passes al mis gaan en elke bal van je voet springt ligt het probleem toch echt bij jezelf.
En een beetje aan je afspeelmogelijkheden.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:58:47 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210167814
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
En een beetje aan je afspeelmogelijkheden.
Dat zeker ja, je zag het verschil met Veerman wel gisteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210167822
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Boussaadia het volgende:

[..]
De eerste helft was het gatenkaas achterin bij PSV, en zelfs toen werd er niet gescoord.
Klopt, slordigheden van Feyenoord. Een Ali moet die bal gewoon klaarleggen voor Santi de 1e helft (die kans van Paixao). Verder zijn Santi en Stengs gewoon nog niet 100%.
pi_210167828
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zeker ja, je zag het verschil met Veerman wel gisteren.
Zerrouki had in de eerste periodes ook een paar mogelijkheden om het spel te openen, maar dat liet hij dan na. Veerman deed dat voor mijn gevoel heel de wedstrijd wel
pi_210167829
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit was je eerste echte wedstrijd waarbij het tempo van de tegenstander zo hoog lag en Wieffer een mindere wedstrijd speelde. Tegen Benfica was er niet zoveel aan de hand.

Ik denk eerder de vraag is of PSV incidenteel zo een wedstrijd speelde en of ze dit kunnen vasthouden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210167846
szymanski werd ook erg gemist
pi_210168004
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:01 schreef aTypisch het volgende:
szymanski werd ook erg gemist
Niemand deelt dit.
pi_210168042
Ik heb echt helemaal geen zin in de 'We missen Szymanski/Kokcu' posts na enkele slechte wedstrijd. Dat wordt net zo'n vermoeiende rubriek als de 'We missen Aursnes' posts van afgelopen jaar.
pi_210168068
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:17 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin in de 'We missen Szymanski/Kokcu' posts na enkele slechte wedstrijd. Dat wordt net zo'n vermoeiende rubriek als de 'We missen Aursnes' posts van afgelopen jaar.
ja maar wat als malacia 2 miljoen meer had opgeleverd??
pi_210168093
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:17 schreef Pistolero het volgende:
Dit, ook toen werd in de voorbereiding en na de eerste serieuze wedstrijd geroepen dat het schandalig was dat we geen adequate vervanger voor Aursnes hadden, dat ventje van Excelsior moest het nog allemaal maar laten zien op eredivisie niveau, alle spelers waren weg. We hadden Dessers moeten houden.

Laat Arne nu maar schuiven. Zijn doel is de selectie gereed maken voor de titelstrijd, niet voor het winnen van de JC Schaal (wat PSV al drie jaar op rij doet, ze elke keer polonaise lopen en gedurende het seizoen weer falen)
pi_210168104
Toch denk ik dat deze ploeg nog tijd nodig heeft om ingespeeld te raken.

Ik denk dat we sterker zijn dan vorig seizoen. _O_

Deze post ga ik even bewaren,.
pi_210168120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch denk ik dat deze ploeg nog tijd nodig heeft om ingespeeld te raken.

Ik denk dat we sterker zijn dan vorig seizoen. _O_

Deze post ga ik even bewaren,.
een belangrijke vraag: wie vind jij de toornstra van deze selectie?
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:27:10 #297
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210168152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Dit, ook toen werd in de voorbereiding en na de eerste serieuze wedstrijd geroepen dat het schandalig was dat we geen adequate vervanger voor Aursnes hadden, dat ventje van Excelsior moest het nog allemaal maar laten zien op eredivisie niveau, alle spelers waren weg. We hadden Dessers moeten houden.

Laat Arne nu maar schuiven. Zijn doel is de selectie gereed maken voor de titelstrijd, niet voor het winnen van de JC Schaal (wat PSV al drie jaar op rij doet, ze elke keer polonaise lopen en gedurende het seizoen weer falen)
Aursnes vertrok pas een paar dagen voor de transferdeadline. En toen liep het middenveld ook gewoon niet in de eerste seizoenshelft, totdat Wieffer erin kwam.
pi_210168160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Aursnes vertrok pas een paar dagen voor de transferdeadline. En toen liep het middenveld ook gewoon niet in de eerste seizoenshelft, totdat Wieffer erin kwam.
je stond na de eerste seizoenshelft ook bovenaan
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:28:59 #299
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210168173
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
je stond na de eerste seizoenshelft ook bovenaan
Omdat PSV en Ajax ineens om de haverklap punten gingen verspelen. Ik verwacht dit seizoen wel wat meer concurrentie.
pi_210168221
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Klopt, dat is het punt ook. Dat het straks wel gaat lopen. Wat dat betreft denk ik dat we verder zijn dan verleden jaar deze periode. Zeker als er straks aanvallend nog wat bij komt.

Concurrentie is sterker ja, maar wij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')