Dat zou tijd worden. Ik sta verdorie al 2 weken op Schiphol te wachten.quote:
Nog niet aan gedacht maar nu je het zegt zou dat zeker wel het proberen waard zijn ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Ueda op termijn op 10 komt te staan.
Er is geen tijdquote:Op zondag 6 augustus 2023 01:43 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Nog niet aan gedacht maar nu je het zegt zou dat zeker wel het proberen waard zijn ja.
Maar Hartman en Paixao gingen eruit met kramp tegen PSV. Stengs en Gimenez ook nog niet fit. Ueda ook nog niet. Al met al heb je dus nog wel even 3/4 weken nodig om veel van deze jongens goed fit te krijgen. En daarnaast moet de afstemming er nog in komen wat tijd kost. Geertruida gaat waarschijnlijk weg dus we kunnen concluderen dat net als vorig jaar het elftal gewoon nog echt meer tijd nodig heeft.
Fortuna (thuis)quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is geen tijd
De komende 4 wedstrijden moet er gewoon gewonnen worden
Gewoon werken voor je geld
Een goede start is belangrijk
Je mag je handen dichtknijpen als je een speler hebt die eindelijk weer wat goals kan maken en creren. Met Kkcu en Szymanski heb je 22 goals ingeleverd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:51 schreef F.M.D. het volgende:
Ivanuec wordt wel erg gehyped en groot te gemaakt. De kans dat het dan tegenvalt is groot. Volgens kroatische volgers zitten er ook genoeg potjes bij waarin hij niet thuis geeft. Ja hij heeft er een aantal fraai ingeschoten de laatste tijd, maar dat deed Idrissi ook. Beter om de verwachtingen dus wat te temperen
Dan kan je nog minimaal anderhalve week gaan wachten hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou tijd worden. Ik sta verdorie al 2 weken op Schiphol te wachten.
Ajax psv hebben op dit moment ook heel veel goals ingeleverd na vertrek van spelersquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je mag je handen dichtknijpen als je een speler hebt die eindelijk weer wat goals kan maken en creren. Met Kkcu en Szymanski heb je 22 goals ingeleverd.
Dit riep je vorig seizoen ook en dat is meer dan goed gekomen. Die goals komen wel weer, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je mag je handen dichtknijpen als je een speler hebt die eindelijk weer wat goals kan maken en creren. Met Kkcu en Szymanski heb je 22 goals ingeleverd.
Gaan we dit nu weer een heel seizoen aan horen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slechter dan hockeyhoofd kan dat toch onmogelijk zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:13 schreef hhh38 het volgende:
Volgens @:ZKA wil Milambo niet verhuurd worden. Tijd om hem gewoon op te stellen @:Arne
Het zou me weinig verbazen als ie nu al beter is dan Timber. Vond hem echt goed in die oefenwedstrijden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechter dan hockeyhoofd kan dat toch onmogelijk zijn
lolquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me weinig verbazen als ie nu al beter is dan Timber. Vond hem echt goed in die oefenwedstrijden.
Nee Nee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Zou het dan volgende week eindelijk zover zijn
Hij heeft gisteren maar 1 helft meegedaan. Hij begon zelfs op de bank. Begint een vreemde situatie te worden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Nee.
Dennis heeft voor 2 miljoen korting kunnen regelen dat KroaatGod dat Zagreb nog even Europees helpt en dan naar Rotterdam komt.
Timber wordt chronisch onderschat.quote:
Wat ik zeg. Dennis heeft wat korting geregeld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren maar 1 helft meegedaan. Hij begon zelfs op de bank. Begint een vreemde situatie te worden.
Vond vdBelt tegen PSV niet onaardig invallen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me weinig verbazen als ie nu al beter is dan Timber. Vond hem echt goed in die oefenwedstrijden.
Wacht, wat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Vond vdBelt tegen PSV niet onaardig invallen.
vd Belt is een prima speler joh. Speelde inderdaad helemaal niet zo slecht tegen PSV als men wil doen voor komen. Verder vind ik dat ge-'hockeyhoofd' een vrij treurige manier om over je eigen spelers te praten, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:
Doet ie al een tijdje. Hem constant "hockeyhoofd" noemen vind ik van een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Scrummie het volgende:
@:caland heeft zijn nieuwe pispaal gevonden
Die heeft tegen PSV praktisch alles fout gedaan wat hij fout kon doen met als dieptepunt die slakkenbal over de hele die wandelend onderschept kon worden (aan het eind meen ik)quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
In de wedstrijd hiervoor ging er constant wat mis. Op een gegeven zei Bijlow ook zoiets als "Thomas, dit is al de tweede keer dat je de fout maakt he."
Maar tegen PSV tikte hij prima mee, vond ik. Hij had natuurlijk ook niet heel veel tijd om zich echt te onderscheiden. Met een beetje geluk maakt ie de goal nog op het eind.
Hij is voor mij wel een speler die een aanloopperiode nodig heeft. Hij zit er pas net en komt rechtstreeks uit de KKD he.
Je neemt gewoon wat gokjes van max. een paar miljoen zoals Aursnes, Kasanwirjo, Wieffer, Beelen en Van Den Beltquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:54 schreef aTypisch het volgende:
vd belt was echt moeilijk slecht
maar was een goedkope optie die er ook niet direct hoort/hoeft te staan, heb weinig van PEC gekeken dus geen idee of hij wat kan
Uiteindelijk heeft van al die gasten vooral Timber gewoon bewezen al jaren een bepaald consistent niveau te halen bij Feyenoord, Ajax, Utrecht en nu weer Feyenoord. Heeft nog steeds goede papieren om in de basis te komen dit jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
vd Belt is een prima speler joh. Speelde inderdaad helemaal niet zo slecht tegen PSV als men wil doen voor komen. Verder vind ik dat ge-'hockeyhoofd' een vrij treurige manier om over je eigen spelers te praten, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik merk ook dat ik vrij slecht ja op dat negatieve gezeik en vroegtijdig afschrijven van onze middenvelders. Of het nou Zerrouki, Timber of vd Belt is. En dat terwijl degene die al vanaf dag 1 van de voorbereiding met afstand de slechtste is, Wieffer, buiten schot blijft. Bijzonder hoe dat werkt.
Het is een logische transfer en het maakt eigenlijk niet zoveel uit of hij wel of niet kan aanhaken. Zit voldoende voor en omheenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je neemt gewoon wat gokjes van max. een paar miljoen zoals Aursnes, Kasanwirjo, Wieffer, Beelen en Van Den Belt
Als er daarvan 1 of 2 slagen ben je al spekkoper, heb eerder het idee dat men hier die jongen nogal overschat.
Kopen ze meteen de beste spelers van dat elftal.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:04 schreef Divje het volgende:
Ondertussen staat het O18-elftal van de jarige Robin van Persiemet 2-0 voor tegen Manchester United in de finale van het Mladen Ramljak toernooi.
Die jongen komt van de KK-divisie en nog geen competitiewedstrijd gespeeld en wordt al afgeschreven 🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Pistolero het volgende:
vd Belt is een prima speler joh. Speelde inderdaad helemaal niet zo slecht tegen PSV als men wil doen voor komen. Verder vind ik dat ge-'hockeyhoofd' een vrij treurige manier om over je eigen spelers te praten, maar dat zal wel aan mij liggen.
….
Als je met een paar honderd man bewust dingen probeert te slopen dan lukt dat praktisch altijd wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kan Feyenoord een systeem installeren wat hufterproof is. Je weet met wat voor mongolen je te maken krijgt als je voetbalsupporters over de vloer krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |