Voor een dergelijk bedrag wel acceptabel. Jammer dat we Geert kwijt gaan zijn, maar wel een transferrecord te pakkenquote:
De prijs die we van het succes betalen. Hopelijk wordt het geld goed gebruikt voor een vervanger en extra creativiteit op het middenveld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een dergelijk bedrag wel acceptabel. Jammer dat we Geert kwijt gaan zijn, maar wel een transferrecord te pakken
Het oogt niet echt stabiel achterin, niet perse een onverstandig besluit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie de noodzaak voor een nieuwe RCV bij een vertrek van Geertruida trouwens nog steeds niet helemaal eigenlijk, maar oké.
Het is meer dat je er al 3 hebt. Ga je aanvoerder Trauner dan op de bank zetten voor een nieuwe dure RCV? En de talentvolle opvolger van Trauner heb je al met Beelen, die moet ook regelmatig speeltijd gaan krijgen. Dan zou die straks 3e optie worden voor RCV, dat zou echt nergens op slaan. En dan heb je Kasanwirjo ook nog(al ben ik volgens mij de enige die die jongen nog niet heeft afgeschreven).quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het oogt niet echt stabiel achterin, niet perse een onverstandig besluit.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Kasanwirjo voldoet niet, dat is wel duidelijk. Beelen komt net van PEC en speelt pas een jaartje CV en Trauner ligt er sinds afgelopen seizoen nogal eens uit. Dus ja, lijkt me wel dat er een vervanger gaat/moet komen.
Maar vooral een rechtsback uiteraard.
Ik vind het echt een beetje waanzin hoe snel zo'n jongen als Kasanwirjo al is afgeschreven door iedereen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Kasanwirjo voldoet niet, dat is wel duidelijk.
Ik hoop dat je zelf ook inziet hoe slecht en dom deze vergelijking is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook wel bizar hoe mensen Dilrosun zo snel afschrijven. Geef hem nog eventjes de kans zou ik zeggen, maar blijkbaar is het de trend om te zeggen dat hij er niks van kan.
Voornamelijk voorlopig terechte kritiek op vd Belt en Zerrouki die nog niet echt leveren. Dat mag toch? Andere kant is dat we ze uiteraard de tijd moeten geven.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje waanzin hoe snel zo'n jongen als Kasanwirjo al is afgeschreven door iedereen.
Maar het past wel in de hedendaagse trend blijkbaar, als je de reacties op vd Belt of Zerrouki ook ziet...
Mag hopen dat ze ook een doorverkooppercentage hebben bedongen. Zeker als je dat bedrag voor Gvardiol ziet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:47 schreef Caland het volgende:
Vaarwel Geert
Bedrag kan ik wel mee leven, 30 vast.
Waarbij de kritiek op Zerrouki zich vooral richt op dat het niet echt het type speler is wat we nodig hadden, niet eens zo zeer op zijn kwaliteiten. En vdBelt is gewoon eventjes schrikken, die is duidelijk nog lang niet klaar voor dit niveau. Niemand die al spelers definitief afschrijft behalve @Caland maar die heeft écht iets tegen hockeyhoofd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voornamelijk voorlopig terechte kritiek op vd Belt en Zerrouki die nog niet echt leveren. Dat mag toch? Andere kant is dat we ze uiteraard de tijd moeten geven.
Maar een jongen die al jarenlang in Nederland voetbalt, nu ruim een half jaar bij zijn nieuwe elftal speelt en eigenlijk in bijna elke (oefen)wedstrijd een matige indruk achterlaat mag je wel je vraagtekens bij gaan plaatsen.
Ik ben echt bang dat Trauner er nog wel even uit ligt, als je Slot laatst hoorde.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is meer dat je er al 3 hebt. Ga je aanvoerder Trauner dan op de bank zetten voor een nieuwe dure RCV? En de talentvolle opvolger van Trauner heb je al met Beelen, die moet ook regelmatig speeltijd gaan krijgen. Dan zou die straks 3e optie worden voor RCV, dat zou echt nergens op slaan. En dan heb je Kasanwirjo ook nog(al ben ik volgens mij de enige die die jongen nog niet heeft afgeschreven).
Beelen gewoon de kans geven zoals Wieffer ook kreeg, waardoor Zerrouki niet meer nodig was afgelopen winterquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Trauner er nog wel even uit ligt, als je Slot laatst hoorde.
Kasanwirjo en vooral Beelen zijn talentvol, maar kan je die al een heel seizoen voor de leeuwen gooien? Kan je nog niet verwachten van die jongens.
Maar ze leveren wel gewoon? Ik vind de kritiek ook helemaal niet terecht. Zerrouki voetbalt vanaf dag 1 moeiteloos mee en was in elke (oefen)wedstrijd een van de betere. Ook vd Belt voetbalt gewoon prima mee zoals je van hem mag verwachten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voornamelijk voorlopig terechte kritiek op vd Belt en Zerrouki die nog niet echt leveren. Dat mag toch? Andere kant is dat we ze uiteraard de tijd moeten geven.
We heben het over een hartstikke jonge jongen met net 1,5 jaar Eredivisie-ervaring die opeens een gigantische stap omhoog maakte van nummer laatst naar de kampioen. En hij heeft in het afgelopen half jaar in die weinige minuten al hartstikke veel progressie laten zien.quote:Maar een jongen die al jarenlang in Nederland voetbalt, nu ruim een half jaar bij zijn nieuwe elftal speelt en eigenlijk in bijna elke (oefen)wedstrijd een matige indruk achterlaat mag je wel je vraagtekens bij gaan plaatsen. Een uitleenbeurt zou denk ik een prima oplossing zijn.
Snapte de koop van Kasanwirjo sowieso niet echt, maar het was een gokje inderdaad. Zerrouki en vd Belt moeten gewoon nog hun draai vinden waarbij laatstgenoemde ook nog wel wat stappen moet maken in niveau maar daar kan hij dit seizoen aan werken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarbij de kritiek op Zerrouki zich vooral richt op dat het niet echt het type speler is wat we nodig hadden, niet eens zo zeer op zijn kwaliteiten. En vdBelt is gewoon eventjes schrikken, die is duidelijk nog lang niet klaar voor dit niveau. Niemand die al spelers definitief afschrijft behalve @:caland maar die heeft écht iets tegen hockeyhoofd.
Die Kasanwirjo is helaas gewoon een miskoop. Die zitten er wel eens tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |