quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je ziet toch in beide opstellingen het pijltje naar voren staan bij amrabat....
het is in ieder geval geen verdedigende middenvelder...
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Je weet niet wat legendarisch is schijnbaar.
Plaats dan legendarischequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Je weet niet wat legendarisch is schijnbaar.
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben jij blind ofzo....
waarom denk jij anders dat die pijltje naar het doel van de tegenstander staan....
Dat is een teken voor aanvallend spel....
moelijk he ....
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat Sam Larsson beter is dan David Neres?
quote:
Die had ik al gepost Hans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:55 schreef skysherrif het volgende:
kan iemand die post van klaasweetalles over pijltjes bij opstellingen terugvinden
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:46 schreef wieisboos het volgende:
Waarom is Frenkie gehaald eigenlijk? We hebben Nouri en Van de Beek toch? Of is hij een 6?
Wel weer gelachen hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen 6, meer een controlerende CM. Speelt in onder 19 vaak naast Nouri, waarbij Nouri de aanvallend impulsen verzorgt en de Jong meer het loopwerk doet.
Althans, in de wedstrijden dat ik ze samen heb gezien was dat de verdeling. Echt een beetje een type Hendrix, zoals die nu bij PSV speelt.
Klaas is ook met vakantie.quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:17 schreef Marsenal het volgende:
@:klaasweetalles kan je zelf niet even een selectie maken? Ik heb vakantie.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Dachten mensen nou echt dat dit Ajax even van Real gaat winnen
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Davy er van lanks heb gegeven post hij niet meer.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik opeens blauw ben. Dat ik me dan opeens aan de andere zijde zou begeven en mij zou moeten gedragen.
Man man man. Wat hypocriet zou dat zijn
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:29:14PSV ligt er uit helaas, u kunt nu weer overschakelen naar @:NPO1 #PAUW reageer retweet
Uit datzelfde topic:quote:
(Atletico verloor dat jaar de CL finale na strafschoppen en schakelde Bayern en Barca uit.)quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk dit.... Dat zo'n prutser dit voor psv moet verknallen, terwijl ze het zo goed deden.
Maar dit Atletico is onterecht zo opgehemeld, staat verdedigend goed maar is verder niet veel.
Zal het tegen elke goede ploeg moeten afleggen.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
9 jaar geledenquote:
Wauw.... wat een onzin om dat te quoten. Hilarisch.quote:Op maandag 8 april 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit datzelfde topic:
[..]
(Atletico verloor dat jaar de CL finale na strafschoppen en schakelde Bayern en Barca uit.)
Dat is lief van jequote:
Juist ja.quote:Op maandag 8 april 2019 19:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wauw.... wat een onzin om dat te quoten. Hilarisch.
Was niets aan gelogen.
Ziedend.quote:Op maandag 8 april 2019 19:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wauw.... wat een onzin om dat te quoten. Hilarisch.
Was niets aan gelogen.
Dat was wel een heerlijke reeks. In die periode had je ook een topic dat volledig naar de tering ging zonder mods.quote:Op maandag 8 april 2019 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziedend.
De meest legendarische VBL reeks van de laatste jaren is Valencia - PSV. J Alba en paaseilandhoofd genot.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn probleem met Haller is dat hij zelden tot nooit scoort als er veel druk opstaat of er kansen zijn die gewoon niet te missen zijn. Dan ben je geen predikaat 'topspits' waard in de Eredivisie en al helemaal geen 10 miljoen euro waard. Kom dan ook lekker niet naar Ajax.
Je kunt zeggen van Ziyech wat je wilt, maar hij sleept tenminste wel de punten voor zijn ploeg uit het vuur, keer op keer. Ik hoef hem niet te zien bij Ajax overigens.
This aged well.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech is gewoon een zinloze aankoop. Ik ga die discussie maar niet meer voeren in het Ajax-topic want ik kan er wel een uur over schrijven en ze blijven toch stug doorjanken.
quote:Op maandag 8 april 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik draag graag een post aan van ene @:Ajacied422
[..]
[..]
This aged well.
quote:Op maandag 8 april 2019 20:14 schreef BijzonderSuf het volgende:
HALLO HALLO DIT IS EEN LEGENDARISCHE POST
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez. In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer. Who is Frenkie? Voornamelijk met dank aan de Nederlandse media die masturberend 20x een pass van Ziyech herhalen.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:53 schreef bombmannl het volgende:
https://mobile.twitter.com/wimhordijk1/status/1068593384930123776
Eerste bedreiging richting Johan is ook al de wereld ingeslingerd...
Klopt, die is later verwijderd.quote:
Iedereen zag toch wel dat dat een lemming wasquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
Wees eerlijk Calandquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen zag toch wel dat dat een lemming was
quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand die post van Elan nog waarin hij zei naar Feyenoord te gaan, terwijl er geen wedstrijd was oid? Of een bepaalde zijde niet open ofzo. Weet niet precies meer.
@:onlogisch jij misschien?
twitter:0nlogisch twitterde op donderdag 16-08-2018 om 20:28:32Hier wilde Elan dus gaan staan @alaphilippe__ https://t.co/YzAaZgjfOF reageer retweet
Goede UI heeft dat twitteraccount.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]twitter:0nlogisch twitterde op donderdag 16-08-2018 om 20:28:32Hier wilde Elan dus gaan staan @:alaphilippe__ https://t.co/YzAaZgjfOF reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh, wie weet verliest Ajax nog punten, maar momenteel moet PSV zich richten op dat verschil in doelpunten. En ik zie ze dat eigenlijk al in de komende twee wedstrijden wegpoetsen. Dertien goals valt nog mee en ik denk dat vooral ADO het wel best vind, wetende dat ze indirect Ajax helpen als ze het PSV lastig gaan maken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan iemand niet verbieden zwakzinnig te zijn.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Heeinz het volgende:
IK HEB INEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat gaat ze nog tegenvallen, 'even' winnen van Juventus is eigen huis
Wedden dat ajax met hun grote bek vanavond huilie doet over bijvoorbeeld verkeerde beslissingen van de scheidsrechter waardoor ze hebben verloren?
Klacht: de grote muil van ajax
quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik hoef mij nergens voor in te dekken. Juve is in alles vele malen sterker dan Ajax.
In 99/100 wedstrijden zou Juve na morgen gewoon door zijn.
Maar zoals ik al zei, en dat is geen indekken, kan het best gebeuren dat Akax weer weet te stunten en toch door weet te gaan.
Gelijk in Amsterdam was al slecht van Juve maar uitschakeling zou echt een vernedering zijn.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax kan best eens stunten in Turijn, maar die gaan nooit van hun leven Juventus scheel tikken.
[..]
Dat krijg je met arrogante ajacieden die de wedstrijd niet eens kijken.
quote:
eerlijk is eerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet zo veel. Ajax is echt heel erg goed momenteel.
De usual suspects natuurlijk, City, Real etc. Maar ik denk dat Ajax zomaar naar de halve finale door kan stoten wanneer ze dit niveau vast houden.
Wat een forumbeestquote:
2 seconden later: 4-3quote:
ik ga toch heel anders naar zo'n jongen kijken nuquote:Op woensdag 17 april 2019 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een forumbeest
Net deze ook al
[..]
2 seconden later: 4-3
Misschien kan Onlogisch even vertellen of Ajax de finale haalt.
Die halen ze. Messi sloopt ze daar wel met een hattrick.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een forumbeest
Net deze ook al
[..]
2 seconden later: 4-3
Misschien kan Onlogisch even vertellen of Ajax de finale haalt.
Als dit precies zo gebeurt neem ik een half jaar lang een Angerfist (quote:Op woensdag 17 april 2019 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die halen ze. Messi sloopt ze daar wel met een hattrick.
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM
@:KingRoland
@:Scrummie2.0
@:Tarado
@:Buitendam
@:Lange_Lans
@:KnutdeIJsbeer
@:Saind
@:RensAjacied
@:Jojoortje
@:AFCNiels
@:Coco.
@:Doublepain
@:JanCees
[ afbeelding ]
Ik ben teleurgesteld dat ik niet in dit lijstje sta maar wil je toch complimenteren met je take.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM
@:KingRoland
@:Scrummie2.0
@:Tarado
@:Buitendam
@:Lange_Lans
@:KnutdeIJsbeer
@:Saind
@:RensAjacied
@:Jojoortje
@:AFCNiels
@:Coco.
@:Doublepain
@:JanCees
[ afbeelding ]
Ik zag dat ik je niet had meegenomen in het lijstje, @haags_kwartiertje en @Sked voelen je pijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld dat ik niet in dit lijstje sta maar wil je toch complimenteren met je take.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag dat ik je niet had meegenomen in het lijstje, @:haags_kwartiertje en @:Sked voelen je pijn.
Toen ik het zag, wilde ik je eerst alsnog taggen maar dan voel ik mij zo'n attentionwhore. Anyway, ik ben blij dat je het nu alsnog eigenhandig hebt gelezen
#Liefdagboek
Wees blij dat je er niet bijstaat.. dat zou alleen maar een teken zijn dat je je halve leven vergooit op dit onbeduidende forumpjequote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld dat ik niet in dit lijstje sta maar wil je toch complimenteren met je take.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
quote:
Toch tweemaal vereeuwigd, ookal doet het gifje het (hier) nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft ook leuk als mod ZIJNDE. De sympathieke Zipportal had er nog een gifje van gemaakt.
@:Drizzt_DoUrden
Plaatje is stuk. Even opnieuw uploaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Toch tweemaal vereeuwigd, ookal doet het gifje het (hier) niet
DrizztGodquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje is stuk. Even opnieuw uploaden.
[ afbeelding ]
Opperst genot.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje is stuk. Even opnieuw uploaden.
[ afbeelding ]
Haller is inmiddels 40 miljoen waard.quote:Op maandag 8 april 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik draag graag een post aan van ene @:Ajacied422
[..]
[..]
This aged well.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Maak er 20 mln van, dan mogen ze 'm hebben. Griezmann (nog iets ouder dan Berghuis) is voor 6x dat bedrag naar Barca verhuisd. Klinkt als een redelijke prijsverhouding.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft het geld wel maar Berghuis is niet meer dan dat waard. 9 is al te veel. 4-5 miljoen max. Eventueel doorverkoop percentage daar kunnen we nog wel over onderhandelen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies een 'complete bestuurlijke chaos' dan? Volgens mij is het op dit moment wel lekker overzichtelijk.
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
GGMM als forum adminHahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaha
Vereeuwigd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:53 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is een waardeloze club. De enige echte club is uit Rotterdam is Sparta.
In Rotterdam ziet men Feyenoord als een club van de grotere pikorde, maar Sparta is pas DE club van Rotterdam.
Je moet je schamen als je een supporter bent van Feyenoord. SCHAMEN
Niet doorhebben dat deze man een grote act is.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die boosheid is logisch, deze jongen denkt dat Ajax de CL haalt en dus 40 miljoen euro uitloopt op PSV. Hij vergeet voor het gemak dat Ajax nog een lastige ronde te gaan heeft en dat PSV dusdanig beter scout dat Ajax die 40 miljoen toch wel zal verkwanselen aan miskopen als Promes, Martinez, Magallan etc. terwijl PSV gewoon fantastische spelers als Bruma en Baumgartl binnenhaalt.
Zelfs nu moet ik er nog van kotsen, wat een smerig aandachtsgeile modquote:Op donderdag 18 april 2019 13:42 schreef #ANONIEM het volgende:
Jezelf zo schaamteloos op een voetstuk plaatsen vind ik tamelijk walgelijk. Maar ja, onlogisch.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.
Kramer tegen Go Ahead Eagles (toen we 8-0 wonnen) blijft overigens wel humor
Talent als in aanleg voor de spitspositie.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
van Hanegem zei in VI nog dat Clasie prima mee zou kunnen op het middenveld van Xavi & Iniesta.
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Willem zei dat vast nadat jij het had gepost hier op FOK!.
Zie:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Weet jij nog wat Stijn precies postte in het kampioensjaar in het Feyenoordtopic over de kansen van Feyenoord voor de titel?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:06 schreef onlogisch het volgende:
De bovenste i.c.m. de onderste
[..]
[..]
[..]
Ronaldo 20', 64'quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
@El-Stinhoquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:14 schreef Elan het volgende:
Deze was ook mooi van het orakel Stijn@:Doublepain
[..]
Ronaldo 20', 64'
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook al tijden maar men gaat er nauwelijks op in. Lekker de kop in het zand steken.
Denken dat zo'n jongen het gaat maken in het buitenland is echt een illusie. Die jongen mag al blij zijn als hij bij een middenmotor in de Bundesliga meedraait, die gaat echt niet het verschil maken in Bernabeu of op Old Trafford.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je vooral ook de vergelijking met AZ en PSV moet blijven maken. Beide clubs hebben spelers die ze misschien wel voor 40 tot 50 miljoen (Malen, Bergwijn, Ihattaren, Stengs, Boadu) kunnen verkopen.
Dit heb ik al 1000 keer uitgelegd, vooral ook omdat het prima posts waren.quote:
Golden wel voor individuele spelers, maar je ontkent dat nu omdat het jou goed uit komt. Iets later zeg je namelijk: stel dat we van het laagste uit gaan (per speler). Oftewel, eerder bedoelde je gewoon de 40 tot 50 miljoen per speler.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit heb ik al 1000 keer uitgelegd, vooral ook omdat het prima posts waren.
1. Bergwijn gaat het niet maken in Engeland, denk ik nog steeds.
2. De bedragen van 40 tot 50 golden niet voor individuele spelers maar het totaal. Ik zat dus nog te laag want Bergwijn heeft alleen al 30 miljoen opgebracht.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
Wees nou eens even realistisch. Stel we gaan van het laagste uit en we rekenen de volgende bedragen:
Malen: 20 miljoen
Bergwijn: 25 miljoen
Ihattaren: 30 miljoen.
Ik denk vooral dat ik in mijn eerste post gewoon wat preciezer had moeten zijn wat betreft bedragen, want voor 2 clubs (AZ en PSV) met verschillende aantallen spelers (2 en 3) dezelfde bedragen noemen is inderdaad nogal onnauwkeurig. Stengs en Boadu leveren gok ik niet meer dan 40-50 miljoen op samen, de 3 PSV-spelers misschien wel 70 miljoen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Golden wel voor individuele spelers, maar je ontkent dat nu omdat het jou goed uit komt. Iets later zeg je namelijk: stel dat we van het laagste uit gaan (per speler). Oftewel, eerder bedoelde je gewoon de 40 tot 50 miljoen per speler.
[..]
Tja. Als mensen dit soort posts al legendarisch vinden dan hebben we blijkbaar veel echte kenners hier op Fok.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij nog wat Stijn precies postte in het kampioensjaar in het Feyenoordtopic over de kansen van Feyenoord voor de titel?
Iets met een hele uitleg afgesloten met joehoe, die was ook mooi
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV presteert al twee jaar heel constant in de Eredivisie. Daar ga je vast in de buurt van komen met Feyenoord. Joeloeloe.
quote:Op zondag 6 november 2016 17:46 schreef Pascalus het volgende:
Als dit Feyenoord kampioen wordt post ik nooit meer op fok.
Uitdelen en incasseren, makker. Ik kan het hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:el-stinho
We doen niet aan roddelen
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Ciscus het volgende:
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Die loting van de jeukaanmijnkontleague is maandag trouwens.
#ciscusout
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel een trainer die spelers(met potentie) individueel beter maakt. Bosz wilde Teze destijds niet voor niks naar Lyon halen. Teze is niet minder dan Geerttruida.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |