Ik heb daar nooit echt problemen mee maar zoek dan ook vaak voor de tijd op wat ik wil kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan mijn weg er niet goed in vinden. Geef me gewoon alle films of series en laat me makkelijk filters instellen.
Kodi is daarin veel mooier en gebruiksvriendelijker.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit echt problemen mee maar zoek dan ook vaak voor de tijd op wat ik wil kijken.
Op Netflix kun je toch ook gewoon op genre selecteren? En net toegevoegd staat er bij mij ook bij. Maar ik ga sowieso eerst zoeken op internet en dan pas een film aanklikken, anders blijf je bezig. (voor zover ik überhaupt films kijk op Netflix)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze interface
Kodi
Netflix met hun aanraders, trending now, etc. Gewoon optyfen met die meuk. Beter gewoon gerichte filters en alleen films/series die je zelf mogelijk eens wil kijken.
Kodi niet modern noemenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lenny kan niet met moderne techniek omgaan
Wat een babyfilmsquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze interface
Kodi
Netflix met hun aanraders, trending now, etc. Gewoon optyfen met die meuk. Beter gewoon gerichte filters en alleen films/series die je zelf mogelijk eens wil kijken.
Ik haal gewoon alles binnen wat in potentieel wil kijken. Dan via Kodi een keer een trailertje kijken en als ie dan door mijn selectie komt gaat ie aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op Netflix kun je toch ook gewoon op genre selecteren? En net toegevoegd staat er bij mij ook bij. Maar ik ga sowieso eerst zoeken op internet en dan pas een film aanklikken, anders blijf je bezig. (voor zover ik überhaupt films kijk op Netflix)
Heb je mijn TR/wens niet gelezen, blinde idioot.quote:
Crewbash, TR meegepakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je mijn TR/wens niet gelezen, blinde idioot.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:
Erg goed!quote:
Jawel, maar niet elke TR/wens die jij indient wordt blind gehonoreerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:35 schreef GGMM het volgende:
Jawel, maar niet elke TR/wens die jij indient wordt blind gehonoreerd.
Mijne dus ook niet? Hoe is dit geen crewbash?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed!
[..]
Jawel, maar niet elke TR/wens die jij indient wordt blind gehonoreerd.
Zo dan!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
Valt tegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan!
Stijn is los hoor.
Ik ben benieuwd naar de counter van @:ggmm
Actualiseer die TT gewoon, debiel.quote:
Nounounou. Buiten VBL mag je je als user gedragen. Hier heb je een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, en zeker niet als je zo gaat praten. Krijg je lekker de tyfus maar.
JanCeesGod.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. Buiten VBL mag je je als user gedragen. Hier heb je een voorbeeldfunctie.
Ik ben benieuwd hoe de grote leiders hierover denken
@:yvonne
@:danny
@:jancees
Ziedend.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |