Die zit al een paar wedstrijden op de bank bij Jong.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Azarkan eigenlijk fit? Die mocht aan het begin van het seizoen tenslotte niet in de verhuur omdat hij wel eens nodig zou kunnen zijn....
Wat mij betreft mag Toornstra plaats maken.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit te wachten op het moment dat we kunnen genieten van Orrie en Ozzie op het middenveld.
Ik kan dat dus nergens terugvinden. Is er een site waar je de opstelling en bankzitters bij de wedstrijden van Jong Feyenoord kunt zien?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die zit al een paar wedstrijden op de bank bij Jong.
Ik bedoelde O19 overigens. Ik haal die 2 elke keer weer door elkaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan dat dus nergens terugvinden. Is er een site waar je de opstelling en bankzitters bij de wedstrijden van Jong Feyenoord kunt zien?
Lees net op Twitter dat hij net terugkomt van een blessure (bericht van 19feb) en ook dat hij aan gaat sluiten bij de trainingen van Feyenoord 1.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde O19 overigens. Ik haal die 2 elke keer weer door elkaar.
Maar geen idee of dat terug te vinden is, ik zag het via Twitter de afgelopen 2 keer.
Dat werkte gisteren twee kanten op. Dumfries is een vleugenverdediger die graag mee wil in de aanval, dus dan krijg je automatisch ook ruimte als je snel bent zoals Haps.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat Dumfries, een van de betere rechtsbacks van Nederland (tenminste, dat zegt men. Ik zie het niet) toch ook wel zijn handen vol had aan Haps.
Ge-not.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lees net op Twitter dat hij net terugkomt van een blessure (bericht van 19feb) en ook dat hij aan gaat sluiten bij de trainingen van Feyenoord 1.
@:elan
Of Haps natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Toornstra plaats maken.
Hier ging iets mis.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat werkte gisteren twee kanten op. Dumfries is een vleugenverdediger die graag mee wil in de aanval, dus dan krijg je automatisch ook ruimte als je snel bent zoals Haps.
Als je echter een tegenstander treft die helemaal het spel niet wil maken en van het beginsel uitgaat krijg jij de tyfus maar krijgt met je gedraaf, en dus simpelweg de achterste linie gaat verdedigen (oftewel het merendeel van de tegenstanders in de eredivisie) krijg je waarschijnlijk een heel ander wedstrijdbeeld.
Dan heb je veel meer baat bij een linksbuiten die met een actie die zijn man kan passeren of een briljante steekbal kan geven waarmee hij anderen in kansrijke positie brengt dan een blind paard dat constant naar voren stormt. Een Larsson op een sporadische goede dag, of een Elia.
Overigens vind ik Haps wel een een uitstekende speler, maar wel als back. Maar voor een linksbuiten mist hij wel het een en ander aan specifieke kwaliteiten.
Resterend programma exclusief AZ uit.quote:8 maart: Willem II (thuis)
15 maart: Sparta Rotterdam (uit)
22 maart: Ajax (thuis)
5 april: RKC Waalwijk (uit)
11 april: VVV-Venlo (thuis)
22 april: ADO Den Haag (uit)
25 april: FC Groningen (thuis)
3 mei: FC Twente (uit)
10 mei: Vitesse (thuis)
Gok 22 punten (inclusief AZ uit).quote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Resterend programma exclusief AZ uit.
Dat is geen ontzettend lastig programma moet ik zeggen, op AZ uit na. Ajax thuis natuurlijk ook pittig, maar voor de rest zou het vrij goed kunnen gaan verlopen.
Wat als......
Tien keer winnen en we zijn kampioen denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Resterend programma exclusief AZ uit.
Dat is geen ontzettend lastig programma moet ik zeggen, op AZ uit na. Ajax thuis natuurlijk ook pittig, maar voor de rest zou het vrij goed kunnen gaan verlopen.
Wat als......
twitter:sinclairbischop twitterde op maandag 02-03-2020 om 16:16:17Nieuws bij Feyenoord waar Boudewijn Poelmann terug zal keren in de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Hij neemt 1 van de twee vacante posities binnen de Vrienden van Feyenoord in (VvF).Tussen 2007 en 2009 was Poelmann ook al actief binnen RvC van Feyenoord. reageer retweet
Lijkt GTST welquote:Op maandag 2 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
twitter:sinclairbischop twitterde op maandag 02-03-2020 om 16:16:17Nieuws bij Feyenoord waar Boudewijn Poelmann terug zal keren in de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Hij neemt 1 van de twee vacante posities binnen de Vrienden van Feyenoord in (VvF).Tussen 2007 en 2009 was Poelmann ook al actief binnen RvC van Feyenoord. reageer retweet
quote:Op maandag 2 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tien keer winnen en we zijn kampioen denk ik.
Maar ja, 10 keer winnen... dat wordt wel heel lastig
Onderschat Emmen uit niet voor zowel Ajax als AZ. Die hebben thuis al sinds 30 augustus niet meer verloren.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:35 schreef Haringkop het volgende:
Ajax krijgt nog Vitesse op bezoek en moet nog naar Heerenveen, Willem 2 en Utrecht.
AZ krijgt nog Utrecht, PSV en Vitesse op bezoek en moet nog naar Heracles en Groningen uit.
Zeg het maar
Onder Erwin Koeman ook nog op 71, en idd een keer met 80 punten derde onder vMarwijk. Als je het zo bekijkt zou 70 punten echt keurig zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:10 schreef Haringkop het volgende:
Je zal toch meer dan 75 punten moeten halen voor de titel, wat betekent dat wij eigenlijk geen punt meer mogen verspelen. Dat zie ik niet gebeuren.
Ik zou het al een prestatie van formaat vinden als Dick straks boven de 70 punten uit komt. Buiten het kampioenschap is volgens mij alleen Koeman een keer op 70 geëindigd en daarna moet je terug naar Van Marwijk z'n eerste periode.
EMMENGODENquote:Op maandag 2 maart 2020 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onderschat Emmen uit niet voor zowel Ajax als AZ
Beter houden Berghuis en Senesi zich in.quote:Feyenoord neemt het donderdagavond op tegen NAC Breda in de halve finale van de TOTO KNVB Beker. Vier spelers staan op scherp en missen bij een gele kaart de finale in De Kuip. Steven Berghuis, Leroy Fer, Marcos Senesi en Renato Tapia moeten oppassen. De wedstrijd begint om 20:45.
Inderdaad ja. Zou toch erg vervelend zijn de finale zonder 1 van die 2 te moeten spelen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Beter houden Berghuis en Senesi zich in.
Blijf dat zulke schijt vinden, schorsingen wegens teveel gele kaarten in het bekertoernooi (of in een Europees toernooi).quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Beter houden Berghuis en Senesi zich in.
Ja eens. Doe dan in ieder geval die grens iets hoger.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijf dat zulke schijt vinden, schorsingen wegens teveel gele kaarten in het bekertoernooi (of in een Europees toernooi).
Maar ja, mocht je je in een veilige marge begeven, gewoon Berghuis en Senesi wisselen. Evt kan je Fer sowieso laten banken voor Tapia of Ozyakup donderdag, is een speler die wel even zijn rust mag pakken.
Nu komt het ineens heel dichtbijquote:Op maandag 2 maart 2020 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
Valentijn Driessen: ''Ik sluit uit dat Feyenoord kampioen wordt''
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA COOLSINGEL
Ja klopt, de meesten hier zijn denk ik al blij dat je niet meer compleet weggelachen wordt als je zegt dat Feyenoord een kampioenskandidaat is. Wat in principe al bizar genoeg is, als je je bedenkt wat voor teringzooi Stam er van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:39 schreef Earless het volgende:
Ik zie ze ook geen kampioen worden helaas. Denk toch dat AZ beter is. Laten we voor plek 3 en de beker gaan, dan hebben we het meer dan uitstekend gedaan!
Gezien het begin met TeringJaap is de derde plek inderdaad een uitstekende prestatie, maar eigenlijk hoort dat redelijk normaal te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:39 schreef Earless het volgende:
Ik zie ze ook geen kampioen worden helaas. Denk toch dat AZ beter is. Laten we voor plek 3 en de beker gaan, dan hebben we het meer dan uitstekend gedaan!
Ik heb persoonlijk ook nu pas het idee dat mensen echt beginnen te geloven in een kampioenschap van AZ.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien het begin met TeringJaap is de derde plek inderdaad een uitstekende prestatie, maar eigenlijk hoort dat redelijk normaal te zijn.
Kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. Ga daar pas een piepklein beetje in geloven als we de komende 3 Eredivisiewedstrijden winnen.
toch was de xG onder hem ook niet slecht kan ik me iets van herinneren maar duidelijk dat een pragmatische coach als Dick er veel meer uithaaltquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens kunnen we Stam inmiddels wel echt zien als een van de slechtste coaches bij ons ooit lol. En dan bedoel ik nog onder Been en Gullit enzo, samen met beide Verbeekjes.
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Hoe vaak hebben we al tegen een Ajax uit vorm punten verspeeld? Die gasten weten vaak wel tegen ons te presteren en ze zullen bovendien die 6-2 nog in hun achterhoofd hebben. Willem II draait een goed seizoen, maar moet je in principe gewoon pakken. Gingen zelfs 3-0 onderuit tegen PSV. Sparta uit is weer zo'n wedstrijd tegen een laagvlieger waar Feyenoord zomaar punten kan laten liggen (en al helemaal omdat het de wedstrijd vh jaar is voor Sparta). Als we maart zonder kleerscheuren doorkomen dan kun je een heel klein beetje gaan geloven, maar zelfs dan wordt het nog lastig (al hebben wij op papier daarna echt een simpel programma).quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook nu pas het idee dat mensen echt beginnen te geloven in een kampioenschap van AZ.
Ik geloof er sowieso wel een piepklein beetje in, maar je hebt gelijk: PSV staat ook weer niet zo ver achter ons en er komen nu drie CRUCIALE duels aan. Willem II-thuis, Sparta-uit en Ajax-thuis zou ik ons alle drie als de favoriet inschatten (eventjes afkloppen mbt die laatste) maar het zijn ook prima duels waar je tegen de deur aan kunt lopen. Willem II heeft gewoon een goed seizoen, Sparta kan zich altijd extra opladen tegen ons (en zal vast revanche willen voor die 0-7 twee jaar terug) en als je denkt dat we een keer Ajax gaan verslaan gaat het altijd mis.
quote:maar het zijn ook prima duels waar je tegen de deur aan kunt lopen.
Dat klopt inderdaad. We waren toen bijzonder inefficiënt en bij de tegenstander ging vrijwel elke bal erin. Dan alsnog was het een grote gatenkaas achterin. Stabiliteit en organisatie ontbrak volledig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch was de xG onder hem ook niet slecht kan ik me iets van herinneren maar duidelijk dat een pragmatische coach als Dick er veel meer uithaalt
En dan is Dickie niet eens een wondercoach ofzo. In principe hebben we ook geen enkele goede tegenstander onder hem gehad in de Eredivisie, zelfs de wedstrijden die we gelijk speelden (Groningen, Vitesse en PSV) waren we beter en hadden we moeten winnen. Het voetbal is ook nog steeds niet goed, maar er is wel weer winnaarsmentaliteit in geslopen. Op basis van dat, een fatsoenlijke verdedigende organisatie (met name Botteghin en Senesi spelen 100 keer beter onder Advocaat dan onder Stam) en de individuele kwaliteiten van Berghuis, Kökcü en Sinisterra (rip) winnen we toch wel onze potjes. En nu hebben we er ook nog een spits bij die er helemaal niks van kan maar die wel scoort.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch was de xG onder hem ook niet slecht kan ik me iets van herinneren maar duidelijk dat een pragmatische coach als Dick er veel meer uithaalt
Ja, eens. En ik vind dat Malacia en Kokcu zich ook wel lekker ontwikkelen al gaat het met horten en stoten. Maar dat is niet zo gek bij jonkies imo. Ben ook wel benieuwd naar de verdere ontwikkeling van Bozenik, want die speelde niet onaardig afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan is Dickie niet eens een wondercoach ofzo. In principe hebben we ook geen enkele goede tegenstander onder hem gehad in de Eredivisie, zelfs de wedstrijden die we gelijk speelden (Groningen, Vitesse en PSV) waren we beter en hadden we moeten winnen. Het voetbal is ook nog steeds niet goed, maar er is wel weer winnaarsmentaliteit in geslopen. Op basis van dat, een fatsoenlijke verdedigende organisatie (met name Botteghin en Senesi spelen 100 keer beter onder Advocaat dan onder Stam) en de individuele kwaliteiten van Berghuis, Kökcü en Sinisterra (rip) winnen we toch wel onze potjes. En nu hebben we er ook nog een spits bij die er helemaal niks van kan maar die wel scoort.
Met name Malacia gaat echt lekker de laatste tijd. Kökcü was zondag ook echt uitstekend. Gaat goed inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, eens. En ik vind dat Malacia en Kokcu zich ook wel lekker ontwikkelen al gaat het met horten en stoten. Maar dat is niet zo gek bij jonkies imo. Ben ook wel benieuwd naar de verdere ontwikkeling van Bozenik, want die speelde niet onaardig afgelopen zondag.
Zelfs voetballend deed Bozenik zondag af en toe wat aardige dingen. Daarin kan hij best nog groeien. Het is wel meer een pure spits dan Jorgensen. Daar moet het team dan ook wel wat meer op ingesteld worden volgend jaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met name Malacia gaat echt lekker de laatste tijd. Kökcü was zondag ook echt uitstekend. Gaat goed inderdaad.
Ben ook benieuwd naar Bozenik. Hij kan er echt helemaal niks van maar toch vindt ie zijn momentjes. Das eigenlijk fijner dan een Jorgensen die continu aan het forceren is om maar iets toe te voegen en daardoor zijn rol in het elftal vergeet.
Fysiek moet het nog veel beter inderdaad, voetballend verliest ie toch zijn waarde als ie al zijn persoonlijke duels blijft verliezen. Maar aan de andere kant moet ie niet zijn snelheid en behendigheid daarvoor inleveren, dat zijn wel sterke kwaliteiten bij hem.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs voetballend deed Bozenik zondag af en toe wat aardige dingen. Daarin kan hij best nog groeien. Het is wel meer een pure spits dan Jorgensen. Daar moet het team dan ook wel wat meer op ingesteld worden volgend jaar.
Oh ja, en hij mag deze zomer lekker het krachthonk in. Maar dat mogen alle jonkies wel wat mij betreft.
Wat zijn we ook een stel gloryhunters he...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord - NAC is bijna uitverkocht. Netjes!
mag je dat wel zeggen hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stel gloryhunters he...
Ik wel, ik ben zelfs met debiel dure seizoenskaart nog niet 1 wedstrijd geweest dit seizoen.quote:
@onlogisch ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben zelfs met debiel dure seizoenskaart nog niet 1 wedstrijd geweest dit seizoen.
Is dat op een zaterdagavond? Want dan heb ik nog wel een kaart voor je beschikbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel tegen WII, mijn broertje komt ook mee.
Nope, a.s. zondagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat op een zaterdagavond? Want dan heb ik nog wel een kaart voor je beschikbaar
Onlogisch staat elke wedstrijd paraat met z'n 3 matties, als hoeders van de stad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds onlogisch niet meer naar de Kuip gaat gaat het wel veel beter met Feyenoord.
Dus ehm... ga zo door I guess
Hij gaat al het hele seizoen nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds onlogisch niet meer naar de Kuip gaat gaat het wel veel beter met Feyenoord.
Dus ehm... ga zo door I guess
morgen wordt het sowieso niet zo druk in de kuipquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Morgen als een echte successupporter ook gewoon lekker thuis.
Oh @onlogisch toch... het begint nu echt zielig te worden, misschien moeten we een noodnummer voor hem inschakelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
morgen wordt het sowieso niet zo druk in de kuip
Ik als een eckte eckte ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Morgen als een echte successupporter ook gewoon lekker thuis.
Idd...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
morgen wordt het sowieso niet zo druk in de kuip
Daar heb je gelijk in inderdaad; met Ajax die punten aan het morsen is, is kampioen worden nog serieus een mogelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja klopt, de meesten hier zijn denk ik al blij dat je niet meer compleet weggelachen wordt als je zegt dat Feyenoord een kampioenskandidaat is. Wat in principe al bizar genoeg is, als je je bedenkt wat voor teringzooi Stam er van heeft gemaakt.
Ik merk nu stiekem toch dat ik 10 mei op mijn agenda vrij wil houden. Een paar maanden geleden hadden we bijna een reisje geboekt omdat Feyenoord toch geen kampioen zou worden.
We hebben ten minste nog een klein beetje hoop! Echt zonde dat we niet van PSV gewonnen hebben ...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien het begin met TeringJaap is de derde plek inderdaad een uitstekende prestatie, maar eigenlijk hoort dat redelijk normaal te zijn.
Kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. Ga daar pas een piepklein beetje in geloven als we de komende 3 Eredivisiewedstrijden winnen.
Ik heb het nooit echt in Te Vrede gezien. Kramer was wel wat, maar z'n mentaliteit was inderdaad niet goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fysiek moet het nog veel beter inderdaad, voetballend verliest ie toch zijn waarde als ie al zijn persoonlijke duels blijft verliezen. Maar aan de andere kant moet ie niet zijn snelheid en behendigheid daarvoor inleveren, dat zijn wel sterke kwaliteiten bij hem.
En ja het is een echt pure spits, maar daar heb ik altijd wel een zwak voor. Dat waren Kramer en Te Vrede ook wel maar die moesten het meer van hun fysiek hebben (daarnaast toonde Kramer te weinig mentaliteit en ontbeerde het Te Vrede aan enige techniek). Op dat vlak is het helemaal niet zo erg dat Larsson nu weg is
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:20 schreef Earless het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt in Te Vrede gezien. Kramer was wel wat, maar z'n mentaliteit was inderdaad niet goed.
Bozenik doet het aardig, al ziet het er soms onhandig uit. Beetje krachthonk zal hem goed doen inderdaad!
Wat vond je van Lex Immers?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:20 schreef Earless het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt in Te Vrede gezien. Kramer was wel wat, maar z'n mentaliteit was inderdaad niet goed.
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:20 schreef Earless het volgende:
[..]
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.
Kramer tegen Go Ahead Eagles (toen we 8-0 wonnen) blijft overigens wel humor
Ik zou de fles doordeweeks laten staan als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.
Nou ja, in weekends ook hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de fles doordeweeks laten staan als ik jou was
Ik sta op de reservelijst morgen, ik neem het risico wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de fles doordeweeks laten staan als ik jou was
Kramer heeft zeker wel waarde gehad. In de beker winst en in het jaar van de titel tegen Utrecht.Net dat extra puntje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Shit ik realiseer mij nu dat ik Michiel Kramer aan het verdedigen ben
Wat een afgang, ik ga maar eens naar bed denk ik
Dank voor de steunquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kramer heeft zeker wel waarde gehad. In de beker winst en in het jaar van de titel tegen Utrecht.Net dat extra puntje.
Neem maar een lekker speciaal biertje hoor.
Speelronde 33 Twente - Feyenoord.. Skybox al geregeld voor de kampioenswedstrijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stel gloryhunters he...
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:19 schreef hhh38 het volgende:
AZ-Feyenoord wordt ingehaald op woensdag 8 april. Tussen RKC uit en VVV thuis.
Om kwart voor zeven, dat dan weer wel.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ach. Heel kut voor de uitsupporters, maar liever een uitwedstrijd om die tijd dan een thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om kwart voor zeven, dat dan weer wel.
Spelen we wel weer eens een kraker op een CL-avond
Kramer viel zeker mee. Voel je niet zo slecht dat je hem aan het verdedigen was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta op de reservelijst morgen, ik neem het risico wel.
Maar Kramer viel serieus toch wel mee? Nou ja, beter verwoord: ik heb een hoop grotere mongolen bij Feyenoord gezien en Kramer heeft op zijn minst nog wel waarde gehad.
Ik was best een fan van hem. Misschien qua talent wat minder, maar hij werkte altijd hard. Qua inzet niets op aan te merken!quote:
Die kerel miste zo gigantisch veel kansen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Immers stond ook altijd op de juiste plek.
Wel jammer dat t vaak daar bleef. Had makkelijk topscorer kunnen worden.
Die karatetrap kan ik me nog herinneren als de dag van gisterenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Immers was echt verschrikkelijk. Altijd dat geforceerde ‘kijk mij hard werken’ ophouden, terwijl hij in principe niks toevoegde. Het enige wat ie deed was als een kip zonder kop achter de bal rennen om zijn eigen balverlies te corrigeren, en vervolgens kwam er dan zo’n kansloze karatetrap als de keeper van de tegenstander de bal wegtrapte.
Altijd een grote muil over Joden dit dat en als je dan eindelijk de kans krijgt om ze een keer pijn te doen middels een penalty trap je die bal het stadion uit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Immers was echt verschrikkelijk. Altijd dat geforceerde ‘kijk mij hard werken’ ophouden, terwijl hij in principe niks toevoegde. Het enige wat ie deed was als een kip zonder kop achter de bal rennen om zijn eigen balverlies te corrigeren, en vervolgens kwam er dan zo’n kansloze karatetrap als de keeper van de tegenstander de bal wegtrapte.
Het duurde ook echt jaren totdat Immers eindelijk eens een keer gewisseld werd, dat maakte het ook zo vreselijk frustrerend. Dat was volgens mij onder Gio, toen we 3-1 verloren bij PSV en Immers net twee kansen voor open goal had gemist. Twee weken later zat ie ineens op de tribune en toen was het ineens klaar
Als we toen Toornstra al hadden gehad had die er meer dan 20 per seizoen gemaakt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het duurde ook echt jaren totdat Immers eindelijk eens een keer gewisseld werd, dat maakte het ook zo vreselijk frustrerend. Dat was volgens mij onder Gio, toen we 3-1 verloren bij PSV en Immers net twee kansen voor open goal had gemist. Twee weken later zat ie ineens op de tribune en toen was het ineens klaar
Das ook weer niet waarquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd een grote muil over Joden dit dat en als je dan eindelijk de kans krijgt om ze een keer pijn te doen middels een penalty trap je die bal het stadion uit.
Immersgod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn inmiddels bijna zo ver dat je maar moet gaan bidden dat hij deze zomer zijn contract wil laten ontbinden zodat hij transfervrij kan vertrekken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jorgensen nog weken eruit trouwens. Parodie.
kan je nog beter kramer hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Echt klaar met die vent. Nog erger dan Robben.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk fit genoeg voor het EK straks, dat ie er daar even 2 in schiet en 1 of andere achterlijke club er nog een paar euro voor wil geven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt klaar met die vent. Nog erger dan Robben.
quote:Feyenoord is achter de schermen al druk bezig met volgend seizoen. De Rotterdammers wacht een drukke transferperiode in de zomer. Oğuzhan Özyakup moet een van de grote aanwinsten worden. Volgens Turkse media hoopt Feyenoord ook volgend seizoen te kunnen beschikken over de middenvelder.
De 27-jarige Özyakup kwam pas één wedstrijd uit voor Feyenoord in de eredivisie, maar de clubleiding heeft veel vertrouwen in de ervaren speler en gaat er alles aan doen om Besiktas te overtuigen om Özyakup nog een jaar te verhuren. Volgens CNNTurk wacht de Turkse club eerst af of Özyakup weer zijn oude vorm te pakken krijgt. Besiktas wil na het EK een beslissing nemen over zijn toekomst.
Ik werd vorige week nog keihard uitgelachen toen ik een maximale transfersom van 1,5 miljoen noemde.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn inmiddels bijna zo ver dat je maar moet gaan bidden dat hij deze zomer zijn contract wil laten ontbinden zodat hij transfervrij kan vertrekken.
Welke gek gaat daar nog een euro aan uitgeven?
die liet tussen z'n blessures door ook nog wel wat zienquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt klaar met die vent. Nog erger dan Robben.
Nou weet ik niet precies hoe breed Denemarken in de spitsen zit, maar op basis waarvan zou hij uberhaupt geselecteerd worden als hij fit is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk fit genoeg voor het EK straks, dat ie er daar even 2 in schiet en 1 of andere achterlijke club er nog een paar euro voor wil geven.
Bedanken voor bewezen diensten (1 jaar dus) en snel vergeten.
Point taken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
die liet tussen z'n blessures door ook nog wel wat zien
Bedoel meer dat ie aanleg had om een goede spits te zijn, niet op de manier dat Kramer een echt talent was ofzoquote:
🙈quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 als je nou voor 20 blessures in plaats van 20 doelpunten had gewed
Ja man, als hij weer fit is, dan wordt het weer watquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:03 schreef Elan het volgende:
Jorgensen gaat zich herpakken en mondjes snoeren!✌
Mijn eerste post na dagen inactiviteit (vakantie boys) wordt dit:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede vakantie gehad makker? Noord-Italie geweest?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn eerste post na dagen inactiviteit (vakantie boys) wordt dit:
Ja geblesseerd geweest en dus (nog niet) helemaal fit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:59 schreef Earless het volgende:
Hoezo heeft die Özyakup maar 1 wedstrijd gespeeld? Is hij geblesseerd, of niet fit?
Bij een andere club, een niveautje lager, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:03 schreef Elan het volgende:
Jorgensen gaat zich herpakken en mondjes snoeren!✌
Kan me afgelopen zomer een goede discussie herinneren in dit topic over Jorgensen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik werd vorige week nog keihard uitgelachen toen ik een maximale transfersom van 1,5 miljoen noemde.
Ik noemde hem vorig jaar een bblessuregevoelige speler en die uitspraak werd belachelijk gemaakt. Want hij had helemaal niet veel wedstrijden gemist. We weten nu wel beter.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me afgelopen zomer een goede discussie herinneren in dit topic over Jorgensen.
Er waren een aantal behoorlijk overtuigd dat Jorgensen goed zou zijn voor minimaal 20 doelpunten, waar ik hem op ongeveer 12 doelpunten inschatte.
Achteraf was ik nog te optimistisch.
Die discussie heeft mij nog een kratje bier opgeleverdquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me afgelopen zomer een goede discussie herinneren in dit topic over Jorgensen.
Er waren een aantal behoorlijk overtuigd dat Jorgensen goed zou zijn voor minimaal 20 doelpunten, waar ik hem op ongeveer 12 doelpunten inschatte.
Achteraf was ik nog te optimistisch.
Kwam ook omdat er structureel geen backup was voor die gozer waardoor hij vaak nauwelijks fit maar weer moest komen opdraven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die discussie heeft mij nog een kratje bier opgeleverd
Bij Jørgensen is het vrijwel onmogelijk om een goede inschatting te maken omdat ie een X variabel aantal wedstrijden geblesseerd is.
Eigenlijk is ie alleen 15-16 en 16-17 consistent fit geweest, verder zie je ieder seizoen wel enkele periodes van afwezigheid door blessures.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Ah leuk. Gelijk halen tijd
Wellicht kan @:onlogisch dat meteen ook even doe.... HAHAHAHAH nee natuurlijk niet.
Wellicht kan @:onlogisch dat meteen ook even doe.... HAHAHAHAH nee natuurlijk niet.
Oeiquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Wie trapt daar nu in.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die discussie heeft mij nog een kratje bier opgeleverd
Bang dat ik te hoog heb ingezet.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jorgenson is gewoon een speler die straks voor 8 of 10 miljoen vertrekt.
Hattrick Bozenik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
NAC thuis voor een finale plek in eigen stadion..
Minimaal 4-0 morgen
De beker is al binnen voor jullie, en Ajax gaat de voorsprong in de competitie 100% verspelen. AZ gaat ook choken en Feyenoord heeft niet meer zo'n lastig programma volgens mij.quote:
Klopt, maar Feyenoord gaat echt nog wel punten verspelen hoor. Genoeg zaadpotten onder Dick en dat blijft niet goed gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beker is al binnen voor jullie, en Ajax gaat de voorsprong in de competitie 100% verspelen. AZ gaat ook choken en Feyenoord heeft niet meer zo'n lastig programma volgens mij.
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord gaat echt nog wel punten verspelen hoor. Genoeg zaadpotten onder Dick en dat blijft niet goed gaan.
jup, en nog 6 punten + doelsaldo achterquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.
Precies de wedstrijden tegen laagvliegers waar Feyenoord regelmatig (uit) punten laat liggenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, en nog 6 punten + doelsaldo achter
nog tegen az en ajax, die kun je ook beide verliezen hoor
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies de wedstrijden tegen laagvliegers waar Feyenoord regelmatig (uit) punten laat liggen
En thuis tegen Ajax is geen zekerheidje hoor. Zo vaak tegen jullie gespeeld terwijl jullie uit vorm waren. Bijna nooit winst.
Excelsior 3-0 Feyenoord.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.
[..]
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?
De vraag is of Utrecht dit twee keer kan brengen. Al is Ajax in deze vorm tegen iedere ploeg kansloos.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.
[..]
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?
Andere situatie, hele seizoen bovenaan en dan ineens bang om het alsnog te verkloten. Iets anders dan uit geslagen positie toch nog kans maken (heb ik met Ajax onder De Boer ook een aantal keer gezien)quote:
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere situatie, hele seizoen bovenaan en dan ineens bang om het alsnog te verkloten. Iets anders dan uit geslagen positie toch nog kans maken (heb ik met Ajax onder De Boer ook een aantal keer gezien)
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.
Eerst de komende drie Eredivisiewedstrijden maar eens winnen en ergens puntverlies bij Ajax/AZ. Pas dan ga ik er een beetje in geloven.
Kampioen worden in de eigen Kuip.quote:
Ik denk nu Feyenoord de beker en AZ de titel. Het is in ieder geval wel weer lekker spannend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.
Eerst de komende drie Eredivisiewedstrijden maar eens winnen en ergens puntverlies bij Ajax/AZ. Pas dan ga ik er een beetje in geloven.
ik help het je hopen Jr, maar zie dat niet gebeurenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.
Wie had dat kunnen denken, wat een bizar seizoen.
Hadden wij maar een Magic Dickquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Louis kopjes koffie komen drinken op De Toekomst (lol)
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.
Zoals altijd zijn de punten tegen de kleintjes zoveel belangrijker dan die paar grote potten. Als je kijkt hoe onwezenlijk slecht je het seizoen bent gestart had je nu gewoon op plek 1 moeten staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal niet de enige zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.
Zo werkt het natuurlijk ook niet, elk team krijgt wel een dip ergens in het seizoen en als Feyenoord goed was begonnen hadden ze misschien de meltdown ook wel pas in de afgelopen maanden gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals altijd zijn de punten tegen de kleintjes zoveel belangrijker dan die paar grote potten. Als je kijkt hoe onwezenlijk slecht je het seizoen bent gestart had je nu gewoon op plek 1 moeten staan.
Normaliter haal je wel 7 punten tegen die ploegen hoor. Dit was echt bizar slecht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk ook niet, elk team krijgt wel een dip ergens in het seizoen en als Feyenoord goed was begonnen hadden ze misschien de meltdown ook wel pas in de afgelopen maanden gehad.
PAY ATTENTION TO THE MANAGER.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik slaap zie ik middelmatige voetballers in geel/zwarte shirtjes.quote:
NAC in de kuip, die slapen slechter dan jijquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik slaap zie ik middelmatige voetballers in geel/zwarte shirtjes.
Ik heb het zwaar
CORONA'EDquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Balen dat de spelers direct naar huis moeten.
Deze jongen heeft weer spelershome komende zondag...
Stam GODquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Nederlagen Stam in 18 duels als trainer van Feyenoord: 5
Nederlagen Van Bommel in laatste 18 bij PSV: 6
Nederlagen Ten Hag in laatste 18 bij Ajax: 8
Gaat niet gebeuren, maar voor mij blijft het seizoen van het winnen van de UEFA Cup wel echt op 1.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
Ik gooi hem er gewoon in: Mocht Feyenoord de stunt vervolmaken en dit jaar de dubbel pakken, hoe hoog zou dit seizoen voor jullie dan komen te staan in jullie favoriete seizoenen?
Heb wel het idee dat als Feyenoord van Ajax thuis wint, dit om gaat slaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar voor mij blijft het seizoen van het winnen van de UEFA Cup wel echt op 1.
Ik vind dit (nog) helemaal niet zo'n leuk seizoen eigenlijk. In het kampioensjaar was de wekelijkse spanning ook zoveel hoger dan nu.
Niet zo hoog.Ik vind het los van resultaten een saai kutseizoen qua wat we te zien krijgen. Het houdt allemaal niet overquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
Ik gooi hem er gewoon in: Mocht Feyenoord de stunt vervolmaken en dit jaar de dubbel pakken, hoe hoog zou dit seizoen voor jullie dan komen te staan in jullie favoriete seizoenen?
Zo'n knokseizoen met veel nipte winstpartijen kan soms toch lekkerder zijn dan een seizoen waar je alles dik wint?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo hoog.Ik vind het los van resultaten een saai kutseizoen qua wat we te zien krijgen. Het houdt allemaal niet over
Het is al een wonder dat Feyenoord weer op prijzenkoers ligt want die beker moet natuurlijk gewoon worden binnengehaald.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:40 schreef hhh38 het volgende:
Als je van zo ver terugkomt is het logisch dat het seizoen heel matig voelt en er geen sprankelend voetbal gespeeld wordt. Maar daarvoor moeten dus eigenlijk praktisch alle wedstrijden worden gewonnen. Zeker gezien het begin van het seizoen zou dat echt een regelrecht wonder zijn, ik denk niet dat men zich al kan voorstellen hoe dat zou voelen.
Klopt. De resultaten van Feyenoord an sich zijn natuurlijk heel erg goed, maar in het begin van het seizoen zei ik al dat er veel meer in zat met dit materiaal. Dat Ajax/AZ echter zoveel steken laten vallen waardoor we plek 1 weer in zicht hebben is echt bizar te noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat Feyenoord weer op prijzenkoers ligt want die beker moet natuurlijk gewoon worden binnengehaald.
Onze eerste bekerwedstrijd was pas in december, dus in principe was die altijd nog mogelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat Feyenoord weer op prijzenkoers ligt want die beker moet natuurlijk gewoon worden binnengehaald.
Een beetje op basis van mijn ervaring met Feyenoord:quote:
We mochten weer half Europa doorreizen met Feyenoord en er zit waarschijnlijk weer een mooi finaleweekendje in. Ik vind dat het zit ons altijd tegen gelul vaak ook maar een beetje kansloos hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo hoog.Ik vind het los van resultaten een saai kutseizoen qua wat we te zien krijgen. Het houdt allemaal niet over
Het seizoen nadat we kampioen waren was het meest bizar. We speelden kut, wonnen niet en niemand die een fuck gaf, want we waren nog steeds high van het kampioenschap.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
We mochten weer half Europa doorreizen met Feyenoord en er zit waarschijnlijk weer een mooi finaleweekendje in. Ik vind dat het zit ons altijd tegen gelul vaak ook maar een beetje kansloos hoor
Ik heb veel saaiere seizoenen meegemaakt.
Van dat seizoen kan ik eigenlijk alleen de CL wedstrijden en PSV uit herinneren die we helemaal tureluurs speelden met een man minder. En niet wonnen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het seizoen nadat we kampioen waren was het meest bizar. We speelden kut, wonnen niet en niemand die een fuck gaf, want we waren nog steeds high van het kampioenschap.
Tbh, ik zie plaats 2 niet eens gebeuren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Haringkop het volgende:
Als je de dubbel pakt is dit gewoon een top 3 seizoen hoor. Het enige wat er misschien aan ontbreekt zijn de echte heroïsche (top)wedstrijden.
Maar goed, de dubbel zie ik niet gebeuren.
Same.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, ik zie plaats 2 niet eens gebeuren.
Dat mag 22 maart wel gebeurenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Haringkop het volgende:
Als je de dubbel pakt is dit gewoon een top 3 seizoen hoor. Het enige wat er misschien aan ontbreekt zijn de echte heroïsche (top)wedstrijden.
Nee joh, moeten we het eigenlijk niet eens over hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Haringkop het volgende:
Mwah, hangt wel af wat je in de competitie doet. Als we bijvoorbeeld 5e worden en we winnen de beker vind ik het alsnog een kutseizoen. Dan moet je alleen in je handjes knijpen dat je (zonder die vermoeiende playoffs) EL speelt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:51 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Nee joh, moeten we het eigenlijk niet eens over hebben.
Maar de beker is nu natuurlijk wel een stuk concreter geworden. Ik zou al di(c)k tevreden zijn met die dennennaald hoor. Voor ons is het dan altijd al een redelijk seizoen.
Als we de beker winnen is Dick volgens mij in potentie de meest succesvolle coach ooit in onze geschiedenis. Die pakt dan een prijs zonder een volledig seizoen trainer te zijn geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, hangt wel af wat je in de competitie doet. Als we bijvoorbeeld 5e worden en we winnen de beker vind ik het alsnog een kutseizoen. Dan moet je alleen in je handjes knijpen dat je (zonder die vermoeiende playoffs) EL speelt.
Ik vind het spel nu niet minder kutquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het seizoen nadat we kampioen waren was het meest bizar. We speelden kut, wonnen niet en niemand die een fuck gaf, want we waren nog steeds high van het kampioenschap.
Het zal wel weer zo'n typisch "3e plek, bekerwinst" seizoen worden gok ik ja. Voor Feyenoord is dat altijd gewoon prima.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:51 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Nee joh, moeten we het eigenlijk niet eens over hebben.
Maar de beker is nu natuurlijk wel een stuk concreter geworden. Ik zou al di(c)k tevreden zijn met die dennennaald hoor. Voor ons is het dan altijd al een redelijk seizoen.
Klopt, en de sfeer is nu ook weer een beetje hetzelfde. Toen was het vanwege het kampioenschap, nu omdat we terugkomen van het debacle Stam.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het spel nu niet minder kut
Van Persie met al die mooie goals?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Van dat seizoen kan ik eigenlijk alleen de CL wedstrijden en PSV uit herinneren die we helemaal tureluurs speelden met een man minder. En niet wonnen.
Verder is dat seizoen volledig langs me heen gegaan.
Mwa, de sfeer bleef ook wel weer prima omdat Feyenoord het makkelijkste bekerprogramma ooit had en volgens mij toen al vanaf januari (na Feyenoord-PSV) de beker in feite in de pocket had. In de competitie was het toch al klaar in december dus iedereen was wel tevreden met een prijs en verder een kleurloos eredivisieseizoen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal wordt AZ hier vaak (door andere clubsupp) hoger ingeschaald dan Feyenoord, maar nu is thuis tegen PSV en AZ het makkelijkste programma ooit?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, de sfeer bleef ook wel weer prima omdat Feyenoord het makkelijkste bekerprogramma ooit had en volgens mij toen al vanaf januari (na Feyenoord-PSV) de beker in feite in de pocket had. In de competitie was het toch al klaar in december dus iedereen was wel tevreden met een prijs en verder een kleurloos eredivisieseizoen.
Hmmm, fair enough. Al boeit die Cruijffschaal me niet echt iets.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Van Persie met al die mooie goals?Gouden cruijffschaal en gouden beker?
Dat zou redelijk problematisch zijn voor Feyenoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:39 schreef Tarado het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat het niet gebeurt maar mocht Feyenoord kampioen worden is het wel lekker dat je meteen een miljoen of 35 in the pocket hebt, ook voor een club als AZ zou dat enorm zijn
Waarom die angst?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou redelijk problematisch zijn voor Feyenoord.
Als AZ zich direct zou plaatsen en ze verkopen Stengs, Boadu en Koopmeiners voor de hoofdprijs kunnen ze zomaar 100 miljoen bijschrijven.
Gelukkig is het nog lang niet zover, maar ben altijd een beetje bang voor een dergelijk scenario.
als die zich plaatsen hoeven ze die niet te verkopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou redelijk problematisch zijn voor Feyenoord.
Als AZ zich direct zou plaatsen en ze verkopen Stengs, Boadu en Koopmeiners voor de hoofdprijs kunnen ze zomaar 100 miljoen bijschrijven.
Gelukkig is het nog lang niet zover, maar ben altijd een beetje bang voor een dergelijk scenario.
Omdat ze inmiddels wel hebben aangetoond dat ze met aanzienlijk minder geld en begroting al betere spelers kunnen halen.quote:
Ja, dan halen ze voor heel veel geld hele dure spelers, zoals de club die met een achterlijk veel hogere begroting heeft gedaan. Die nu overal voor is uitgeschakeld op het kampioenschap na en op 6 punten van ons staat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze inmiddels wel hebben aangetoond dat ze met aanzienlijk minder geld en begroting al betere spelers kunnen halen.
Laat staan als ze gruwelijk cashen. Ik wil daar echt niet over nadenken.
Tenzij er echt hele grote clubs komen met idiote bedragen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die zich plaatsen hoeven ze die niet te verkopen
die komen pas als ze in de CL wat laten zien, nu niet daar is AZ echt te klein voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij er echt hele grote clubs komen met idiote bedragen.
Ze hebben de afgelopen jaren al behoorlijk verkocht en zijn toen ook niet dat gedrag gaan vertonen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dan halen ze voor heel veel geld hele dure spelers, zoals de club die met een achterlijk veel hogere begroting heeft gedaan. Die nu overal voor is uitgeschakeld op het kampioenschap na en op 6 punten van ons staat.
Of op de EK wat laten zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
die komen pas als ze in de CL wat laten zien, nu niet daar is AZ echt te klein voor
Daarom is het ook helemaal niet slecht als Ajax geen kampioen wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:39 schreef Tarado het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat het niet gebeurt maar mocht Feyenoord kampioen worden is het wel lekker dat je meteen een miljoen of 35 in the pocket hebt, ook voor een club als AZ zou dat enorm zijn
voor het NL voetbal niet nee, voor mij (en nog wat anderen) welquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daarom is het ook helemaal niet slecht als Ajax geen kampioen wordt.
die jongens waren tot afgelopen zondag ook onzichtbaar dus ik neem niet aan dat het zo'n vaart gaat lopen, vooralsnog vind ik alleen die linksback een topper in spequote:
Ze zijn in elk geval goed in jonge spelers hypen, dat kunstje moet Feyenoord zich ook beter heel snel gaan aanleren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongens waren tot afgelopen zondag ook onzichtbaar dus ik neem niet aan dat het zo'n vaart gaat lopen, vooralsnog vind ik alleen die linksback een topper in spe
Ik vond dat seizoen dat we Twente, AZ & PSV uitschakelde eigenlijk wel een heel tof bekerseizoen. Maar toen eindigde dat in mineur door die finale tegen Ajax over twee wedstrijden te verspreidenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
Wat is jullie favoriete bekerseizoen?
3-0quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
Twee collega's van me gaan vanavond, ééntje in het NAC uitvak en eentje bij Feyenoord. Het is hier de hele dag nog niet rustig geweest.
Normaal zou ik zeggen dat het een makkelijke overwinning zou worden voor Feyenoord, maar de manier waarop NAC nu in de beker speelt weet ik het nog niet zo zeker.
2015/16 met die wedstrijd tegen Ajax in de Kuip en de eerste prijs in 8 jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
Dat jaar was het echt een troostprijs, er was vol ingezet op het kampioenschap met allemaal dure ervaren spelers en dat faalde volledig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral omdat het de club weer iets van de glans van een topclub teruggaf.
Deurne, Groningen, Utrecht, Zwolle, NAC, Roda thuis?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral omdat het de club weer iets van de glans van een topclub teruggaf.
Was dat ook dat seizoen waarbij ze tegen Willem 2 in de 90ste minuut gelijk maakten en in de 119e minuut de winnende en tegen Roda in de blessuretijd van de verlenging met Botteghin?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2015/16 met die wedstrijd tegen Ajax in de Kuip en de eerste prijs in 8 jaar.
Dat laatste sowieso. Dat was toen midden in die dramatische reeks waarin 7 wedstrijden op rij werden verloren in de competitiequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was dat ook dat seizoen waarbij ze tegen Willem 2 in de 90ste minuut gelijk maakten en in de 119e minuut de winnende en tegen Roda in de blessuretijd van de verlenging met Botteghin?
In dat opzicht wel maar wel de eerste nationale prijs van de eeuw . 15/16 was ook mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat jaar was het echt een troostprijs, er was vol ingezet op het kampioenschap met allemaal dure ervaren spelers en dat faalde volledig.
Die met de finale tegen Utrecht natuurlijk (nee, niet toen Kuyt er nog speelde)quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
Was een spannend jaar met eigenlijk elke wedstrijd wel een nipte winst. (Ajax, Willem 2, AZ, Roda, Utrecht.)quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die met de finale tegen Utrecht natuurlijk (nee, niet toen Kuyt er nog speelde)
Ik was net iets te jong voor de goal van Obiku in Amsterdam.
Broekiequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die met de finale tegen Utrecht natuurlijk (nee, niet toen Kuyt er nog speelde)
Ik was net iets te jong voor de goal van Obiku in Amsterdam.
Mwah, de route er naartoe en de goal van Veltman waren wel vrij mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was een spannend jaar met eigenlijk elke wedstrijd wel een nipte winst. (Ajax, Willem 2, AZ, Roda, Utrecht.)
Wel veel thuis, een gewonnen uitoverwinning is toch altijd nog net wat specialer.
Ook niet bepaald ruime overwinningen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
Dit is denk ik wel het bekerseizoen waar de meeste kilometers zijn afgelegd
Leeuwarden, Sittard, nog een keer Sittard, Heerenveen
Vind dat juist het leukste. Lekker doordeweeks zuipen in een uithoek van Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ook niet bepaald ruime overwinningen.Maarja, niet echt aansprekende tegenstanders.
In die tijd leverde bekerwinst ook nog het (enige) ticket voor de Europacup II op, dat maakte het allemaal best prestigieus. Door die bekerwinst werd het jaar erna de halve finale gehaald, waarbij Feyenoord met veel pech werd uitgeschakeld door Monaco.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:35 schreef Rocket Ride het volgende:
De mooiste voor mij was die in 1990 tegen FC den Bosch.
Fraser maakte toen uit tegen PSV de winnende in de halve finale. Toen kwamen we echt van ver. Zowel sportief als financieel. Wim Jansen heeft ons toen weer langzaam terug gebracht.
Het altijd betrouwbare DailyMail.quote:Arsenal gaat er alles aan doen om Orkun Kokcü over te nemen van Feyenoord. De Engelsen hebben de onderhandelingen geopend met de Rotterdammers over een transfer die aankomende zomer moet plaatsvinden.
Dit meldt DailyMail vandaag. Arsenal heeft een bedrag van 23 miljoen pond over voor de 19-jarige middenvelder. De Londenaren willen de deal voor het EK rondmaken en de concurrentie snel aftroeven.
Hij is een goede speler, maar niet de verlosser die sommigen in hem zien. Ik verwacht hem via een verhuurperiode aan een mindere PL ploeg, misschien via het Championship en een klein PD team weer terug in NL bij Heerenveen of Vitesse ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
Die reacties![]()
Memories of Santi with those free kicks.. Good passing eye, technique, acceleration, and likes to shoot as well. Sign him up!
Gelukkig weten zij niet dat Gem voor Gemert staat 😂
Hij kan zich bij ons amper nog onderscheiden, laat staan in de PL (bij welke club dan ook).quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is een goede speler, maar niet de verlosser die sommigen in hem zien. Ik verwacht hem via een verhuurperiode aan een mindere PL ploeg, misschien via het Championship en een klein PD team weer terug in NL bij Heerenveen of Vitesse ofzo.
Ik zat als jong mannetje in de Kuip tegen Monaco die speelde met Weah. Ook Spurs in de Kuip gezien. Waanzinnige avonden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In die tijd leverde bekerwinst ook nog het (enige) ticket voor de Europacup II op, dat maakte het allemaal best prestigieus. Door die bekerwinst werd het jaar erna de halve finale gehaald, waarbij Feyenoord met veel pech werd uitgeschakeld door Monaco.
Hij moet ook nog helemaal niet gaan. Gewoon lekker 1 a 2 jaar bijtekenen en over 2 jaar vertrekken voor een flink bedrag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan zich bij ons amper nog onderscheiden, laat staan in de PL (bij welke club dan ook).
Maar als zij er daar kennelijk de nieuwe Özil of Santi Cazorla in zien en dito bedragen willen neerleggen, dikke strik er om toch.
Ik kan me nog herinneren dat de return niet live, maar integraal met een vertraging werd uitgezonden. Mijn pa wist al dat het 2-2 was gebeleven en ik niet. Dus ik riep naar de tv na de 2-2 van Taument: kappen met juichen in dat hek, pak die bal en ga snel verder...quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zat als jong mannetje in de Kuip tegen Monaco die speelde met Weah. Ook Spurs in de Kuip gezien. Waanzinnige avonden.
Werd nog spannend op het einde. Was het niet Damaschin die 2-2 maakte?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de return niet live, maar integraal met een vertraging werd uitgezonden. Mijn pa wist al dat het 2-2 was gebeleven en ik niet. Dus ik riep naar de tv na de 2-2 van Taument: kappen met juichen in dat hek, pak die bal en ga snel verder...
Zou nog best kunnen, ik kan me Taument in die hekken herinneren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Werd nog spannend op het einde. Was het niet Damaschin die 2-2 maakte?
Daarna ook nog spannende wedstrijden gezien tegen FC Porto met die gore Coutho bijvoorbeeld. En tegen Bremen natuurlijk later nog. De mooiste wedstrijd blijft voor mij Feyenoord PSV in de Europa Cup. De ontlading bij de 1-1 van PiAir. En de spanning bij de pingels.
Roda was toen uiquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was een spannend jaar met eigenlijk elke wedstrijd wel een nipte winst. (Ajax, Willem 2, AZ, Roda, Utrecht.)
Wel veel thuis, een gewonnen uitoverwinning is toch altijd nog net wat specialer.
Blijven kaarten staan vanaf de 1e ronde? En hoeveel kaarten is een schorsing?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Berghuis, Senesi en Fer op scherp, die missen de eventuele finale bij een gele kaart vandaag. Dat zijn zowat je belangrijkste spelers, dus je bent best wel de lul straks als die geel pakken.![]()
Waarom worden de kaarten eigenlijk niet gewoon kwijtgescholden na de kwartfinales zodat je sowieso nooit de finale kan missen door een gele kaart?
Monaco had toen wel een "aardig" team met Weah, Barros, Fofana en Petit, trainer Wengerquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zat als jong mannetje in de Kuip tegen Monaco die speelde met Weah. Ook Spurs in de Kuip gezien. Waanzinnige avonden.
Ja en een jonge Thuram. Echt een top team.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:50 schreef Josephine1998 het volgende:
[..]
Monaconhad toen wel een "aardig" team met Weah, Barros, Fofana en Petit, trainer Wenger
In de deal betrekken ben je van dat lachwekkende salaris af. Stamned.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen we niet stiekem Kelly met een plakbaard naar Arsenal sturen voor die 25 miljoen?
Stiekem toch wel spannend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit mag écht niet misgaan.
Toch?
25 zonder hem of 20mln inclusief Kelly.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
In de deal betrekken ben je van dat lachwekkende salaris af. Stamned.
NACCEDquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch?
De media doe het ophypen, dit is een gewonnen zaak.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch?
Prachtig man haha.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Heerlijk die Dick. In dat interview.
Makkie, 5-0 voor jullie. NAC kan er geen kut van.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch?
Ook makkelijk met vliegtickets, kan je gewoon als je bagage inchecken en dat heeft niemand doorquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen we niet stiekem Kelly met een plakbaard naar Arsenal sturen voor die 25 miljoen?
Feyenoord heeft aandelen hartmedicatie... Kan niet anders zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dit gaat een heerlijk moeizaam potje worden.
Alleen met resultaat imo. Niet qua spel. Zaten altijd nog veel fouten in het spel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn dan ook een beetje verwend natuurlijk de laatste maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |