Vind dat juist het leukste. Lekker doordeweeks zuipen in een uithoek van Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ook niet bepaald ruime overwinningen.Maarja, niet echt aansprekende tegenstanders.
In die tijd leverde bekerwinst ook nog het (enige) ticket voor de Europacup II op, dat maakte het allemaal best prestigieus. Door die bekerwinst werd het jaar erna de halve finale gehaald, waarbij Feyenoord met veel pech werd uitgeschakeld door Monaco.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:35 schreef Rocket Ride het volgende:
De mooiste voor mij was die in 1990 tegen FC den Bosch.
Fraser maakte toen uit tegen PSV de winnende in de halve finale. Toen kwamen we echt van ver. Zowel sportief als financieel. Wim Jansen heeft ons toen weer langzaam terug gebracht.
Het altijd betrouwbare DailyMail.quote:Arsenal gaat er alles aan doen om Orkun Kokcü over te nemen van Feyenoord. De Engelsen hebben de onderhandelingen geopend met de Rotterdammers over een transfer die aankomende zomer moet plaatsvinden.
Dit meldt DailyMail vandaag. Arsenal heeft een bedrag van 23 miljoen pond over voor de 19-jarige middenvelder. De Londenaren willen de deal voor het EK rondmaken en de concurrentie snel aftroeven.
Hij is een goede speler, maar niet de verlosser die sommigen in hem zien. Ik verwacht hem via een verhuurperiode aan een mindere PL ploeg, misschien via het Championship en een klein PD team weer terug in NL bij Heerenveen of Vitesse ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
Die reacties![]()
Memories of Santi with those free kicks.. Good passing eye, technique, acceleration, and likes to shoot as well. Sign him up!
Gelukkig weten zij niet dat Gem voor Gemert staat 😂
Hij kan zich bij ons amper nog onderscheiden, laat staan in de PL (bij welke club dan ook).quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is een goede speler, maar niet de verlosser die sommigen in hem zien. Ik verwacht hem via een verhuurperiode aan een mindere PL ploeg, misschien via het Championship en een klein PD team weer terug in NL bij Heerenveen of Vitesse ofzo.
Ik zat als jong mannetje in de Kuip tegen Monaco die speelde met Weah. Ook Spurs in de Kuip gezien. Waanzinnige avonden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In die tijd leverde bekerwinst ook nog het (enige) ticket voor de Europacup II op, dat maakte het allemaal best prestigieus. Door die bekerwinst werd het jaar erna de halve finale gehaald, waarbij Feyenoord met veel pech werd uitgeschakeld door Monaco.
Hij moet ook nog helemaal niet gaan. Gewoon lekker 1 a 2 jaar bijtekenen en over 2 jaar vertrekken voor een flink bedrag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan zich bij ons amper nog onderscheiden, laat staan in de PL (bij welke club dan ook).
Maar als zij er daar kennelijk de nieuwe Özil of Santi Cazorla in zien en dito bedragen willen neerleggen, dikke strik er om toch.
Ik kan me nog herinneren dat de return niet live, maar integraal met een vertraging werd uitgezonden. Mijn pa wist al dat het 2-2 was gebeleven en ik niet. Dus ik riep naar de tv na de 2-2 van Taument: kappen met juichen in dat hek, pak die bal en ga snel verder...quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zat als jong mannetje in de Kuip tegen Monaco die speelde met Weah. Ook Spurs in de Kuip gezien. Waanzinnige avonden.
Werd nog spannend op het einde. Was het niet Damaschin die 2-2 maakte?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de return niet live, maar integraal met een vertraging werd uitgezonden. Mijn pa wist al dat het 2-2 was gebeleven en ik niet. Dus ik riep naar de tv na de 2-2 van Taument: kappen met juichen in dat hek, pak die bal en ga snel verder...
Zou nog best kunnen, ik kan me Taument in die hekken herinneren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Werd nog spannend op het einde. Was het niet Damaschin die 2-2 maakte?
Daarna ook nog spannende wedstrijden gezien tegen FC Porto met die gore Coutho bijvoorbeeld. En tegen Bremen natuurlijk later nog. De mooiste wedstrijd blijft voor mij Feyenoord PSV in de Europa Cup. De ontlading bij de 1-1 van PiAir. En de spanning bij de pingels.
Roda was toen uiquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was een spannend jaar met eigenlijk elke wedstrijd wel een nipte winst. (Ajax, Willem 2, AZ, Roda, Utrecht.)
Wel veel thuis, een gewonnen uitoverwinning is toch altijd nog net wat specialer.
Blijven kaarten staan vanaf de 1e ronde? En hoeveel kaarten is een schorsing?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Berghuis, Senesi en Fer op scherp, die missen de eventuele finale bij een gele kaart vandaag. Dat zijn zowat je belangrijkste spelers, dus je bent best wel de lul straks als die geel pakken.![]()
Waarom worden de kaarten eigenlijk niet gewoon kwijtgescholden na de kwartfinales zodat je sowieso nooit de finale kan missen door een gele kaart?
Monaco had toen wel een "aardig" team met Weah, Barros, Fofana en Petit, trainer Wengerquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zat als jong mannetje in de Kuip tegen Monaco die speelde met Weah. Ook Spurs in de Kuip gezien. Waanzinnige avonden.
Ja en een jonge Thuram. Echt een top team.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:50 schreef Josephine1998 het volgende:
[..]
Monaconhad toen wel een "aardig" team met Weah, Barros, Fofana en Petit, trainer Wenger
In de deal betrekken ben je van dat lachwekkende salaris af. Stamned.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen we niet stiekem Kelly met een plakbaard naar Arsenal sturen voor die 25 miljoen?
Stiekem toch wel spannend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit mag écht niet misgaan.
Toch?
25 zonder hem of 20mln inclusief Kelly.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
In de deal betrekken ben je van dat lachwekkende salaris af. Stamned.
NACCEDquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit mag écht niet misgaan.
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |