De beker is al binnen voor jullie, en Ajax gaat de voorsprong in de competitie 100% verspelen. AZ gaat ook choken en Feyenoord heeft niet meer zo'n lastig programma volgens mij.quote:
Klopt, maar Feyenoord gaat echt nog wel punten verspelen hoor. Genoeg zaadpotten onder Dick en dat blijft niet goed gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beker is al binnen voor jullie, en Ajax gaat de voorsprong in de competitie 100% verspelen. AZ gaat ook choken en Feyenoord heeft niet meer zo'n lastig programma volgens mij.
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord gaat echt nog wel punten verspelen hoor. Genoeg zaadpotten onder Dick en dat blijft niet goed gaan.
jup, en nog 6 punten + doelsaldo achterquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.
Precies de wedstrijden tegen laagvliegers waar Feyenoord regelmatig (uit) punten laat liggenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, en nog 6 punten + doelsaldo achter
nog tegen az en ajax, die kun je ook beide verliezen hoor
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies de wedstrijden tegen laagvliegers waar Feyenoord regelmatig (uit) punten laat liggen
En thuis tegen Ajax is geen zekerheidje hoor. Zo vaak tegen jullie gespeeld terwijl jullie uit vorm waren. Bijna nooit winst.
Excelsior 3-0 Feyenoord.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.
[..]
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?
De vraag is of Utrecht dit twee keer kan brengen. Al is Ajax in deze vorm tegen iedere ploeg kansloos.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.
[..]
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?
Andere situatie, hele seizoen bovenaan en dan ineens bang om het alsnog te verkloten. Iets anders dan uit geslagen positie toch nog kans maken (heb ik met Ajax onder De Boer ook een aantal keer gezien)quote:
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere situatie, hele seizoen bovenaan en dan ineens bang om het alsnog te verkloten. Iets anders dan uit geslagen positie toch nog kans maken (heb ik met Ajax onder De Boer ook een aantal keer gezien)
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.
Eerst de komende drie Eredivisiewedstrijden maar eens winnen en ergens puntverlies bij Ajax/AZ. Pas dan ga ik er een beetje in geloven.
Kampioen worden in de eigen Kuip.quote:
Ik denk nu Feyenoord de beker en AZ de titel. Het is in ieder geval wel weer lekker spannend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.
Eerst de komende drie Eredivisiewedstrijden maar eens winnen en ergens puntverlies bij Ajax/AZ. Pas dan ga ik er een beetje in geloven.
ik help het je hopen Jr, maar zie dat niet gebeurenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.
Wie had dat kunnen denken, wat een bizar seizoen.
Hadden wij maar een Magic Dickquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Louis kopjes koffie komen drinken op De Toekomst (lol)
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.
Zoals altijd zijn de punten tegen de kleintjes zoveel belangrijker dan die paar grote potten. Als je kijkt hoe onwezenlijk slecht je het seizoen bent gestart had je nu gewoon op plek 1 moeten staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |