De beker is al binnen voor jullie, en Ajax gaat de voorsprong in de competitie 100% verspelen. AZ gaat ook choken en Feyenoord heeft niet meer zo'n lastig programma volgens mij.quote:
Klopt, maar Feyenoord gaat echt nog wel punten verspelen hoor. Genoeg zaadpotten onder Dick en dat blijft niet goed gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beker is al binnen voor jullie, en Ajax gaat de voorsprong in de competitie 100% verspelen. AZ gaat ook choken en Feyenoord heeft niet meer zo'n lastig programma volgens mij.
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord gaat echt nog wel punten verspelen hoor. Genoeg zaadpotten onder Dick en dat blijft niet goed gaan.
jup, en nog 6 punten + doelsaldo achterquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.
Precies de wedstrijden tegen laagvliegers waar Feyenoord regelmatig (uit) punten laat liggenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk het programma van Feyenoord, alleen AZ-uit is nog een moeilijke pot. Verder krijgen jullie alleen nog Sparta, ADO, Twente & RKC in de uitwedstrijden.
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, en nog 6 punten + doelsaldo achter
nog tegen az en ajax, die kun je ook beide verliezen hoor
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies de wedstrijden tegen laagvliegers waar Feyenoord regelmatig (uit) punten laat liggen
En thuis tegen Ajax is geen zekerheidje hoor. Zo vaak tegen jullie gespeeld terwijl jullie uit vorm waren. Bijna nooit winst.
Excelsior 3-0 Feyenoord.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.
[..]
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?
De vraag is of Utrecht dit twee keer kan brengen. Al is Ajax in deze vorm tegen iedere ploeg kansloos.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat verliezen in De Kuip natuurlijk, en dan nog uit naar Heerenveen, Willem II en Utrecht. Die gaan wel meer punten verspelen dan Feyenoord hoor.
[..]
Ook als ze ruiken dat de titel haalbaar is?
Andere situatie, hele seizoen bovenaan en dan ineens bang om het alsnog te verkloten. Iets anders dan uit geslagen positie toch nog kans maken (heb ik met Ajax onder De Boer ook een aantal keer gezien)quote:
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere situatie, hele seizoen bovenaan en dan ineens bang om het alsnog te verkloten. Iets anders dan uit geslagen positie toch nog kans maken (heb ik met Ajax onder De Boer ook een aantal keer gezien)
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.
Eerst de komende drie Eredivisiewedstrijden maar eens winnen en ergens puntverlies bij Ajax/AZ. Pas dan ga ik er een beetje in geloven.
Kampioen worden in de eigen Kuip.quote:
Ik denk nu Feyenoord de beker en AZ de titel. Het is in ieder geval wel weer lekker spannend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het gebeurt natuurlijk, maar realistisch gezien acht ik de kans behoorlijk klein.
Eerst de komende drie Eredivisiewedstrijden maar eens winnen en ergens puntverlies bij Ajax/AZ. Pas dan ga ik er een beetje in geloven.
ik help het je hopen Jr, maar zie dat niet gebeurenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.
Wie had dat kunnen denken, wat een bizar seizoen.
Hadden wij maar een Magic Dickquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zie ik Ajax 3e worden en Feyenoord en AZ om de titel strijden.
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Louis kopjes koffie komen drinken op De Toekomst (lol)
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.
Zoals altijd zijn de punten tegen de kleintjes zoveel belangrijker dan die paar grote potten. Als je kijkt hoe onwezenlijk slecht je het seizoen bent gestart had je nu gewoon op plek 1 moeten staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal niet de enige zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is geen Magic Dick, maar een idioot die zijn pik laat zien in de kleedkamer.
Zo werkt het natuurlijk ook niet, elk team krijgt wel een dip ergens in het seizoen en als Feyenoord goed was begonnen hadden ze misschien de meltdown ook wel pas in de afgelopen maanden gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals altijd zijn de punten tegen de kleintjes zoveel belangrijker dan die paar grote potten. Als je kijkt hoe onwezenlijk slecht je het seizoen bent gestart had je nu gewoon op plek 1 moeten staan.
Normaliter haal je wel 7 punten tegen die ploegen hoor. Dit was echt bizar slecht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk ook niet, elk team krijgt wel een dip ergens in het seizoen en als Feyenoord goed was begonnen hadden ze misschien de meltdown ook wel pas in de afgelopen maanden gehad.
PAY ATTENTION TO THE MANAGER.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik slaap zie ik middelmatige voetballers in geel/zwarte shirtjes.quote:
NAC in de kuip, die slapen slechter dan jijquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik slaap zie ik middelmatige voetballers in geel/zwarte shirtjes.
Ik heb het zwaar
CORONA'EDquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Balen dat de spelers direct naar huis moeten.
Deze jongen heeft weer spelershome komende zondag...
Stam GODquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Nederlagen Stam in 18 duels als trainer van Feyenoord: 5
Nederlagen Van Bommel in laatste 18 bij PSV: 6
Nederlagen Ten Hag in laatste 18 bij Ajax: 8
Gaat niet gebeuren, maar voor mij blijft het seizoen van het winnen van de UEFA Cup wel echt op 1.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
Ik gooi hem er gewoon in: Mocht Feyenoord de stunt vervolmaken en dit jaar de dubbel pakken, hoe hoog zou dit seizoen voor jullie dan komen te staan in jullie favoriete seizoenen?
Heb wel het idee dat als Feyenoord van Ajax thuis wint, dit om gaat slaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar voor mij blijft het seizoen van het winnen van de UEFA Cup wel echt op 1.
Ik vind dit (nog) helemaal niet zo'n leuk seizoen eigenlijk. In het kampioensjaar was de wekelijkse spanning ook zoveel hoger dan nu.
Niet zo hoog.Ik vind het los van resultaten een saai kutseizoen qua wat we te zien krijgen. Het houdt allemaal niet overquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
Ik gooi hem er gewoon in: Mocht Feyenoord de stunt vervolmaken en dit jaar de dubbel pakken, hoe hoog zou dit seizoen voor jullie dan komen te staan in jullie favoriete seizoenen?
Zo'n knokseizoen met veel nipte winstpartijen kan soms toch lekkerder zijn dan een seizoen waar je alles dik wint?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo hoog.Ik vind het los van resultaten een saai kutseizoen qua wat we te zien krijgen. Het houdt allemaal niet over
Het is al een wonder dat Feyenoord weer op prijzenkoers ligt want die beker moet natuurlijk gewoon worden binnengehaald.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:40 schreef hhh38 het volgende:
Als je van zo ver terugkomt is het logisch dat het seizoen heel matig voelt en er geen sprankelend voetbal gespeeld wordt. Maar daarvoor moeten dus eigenlijk praktisch alle wedstrijden worden gewonnen. Zeker gezien het begin van het seizoen zou dat echt een regelrecht wonder zijn, ik denk niet dat men zich al kan voorstellen hoe dat zou voelen.
Klopt. De resultaten van Feyenoord an sich zijn natuurlijk heel erg goed, maar in het begin van het seizoen zei ik al dat er veel meer in zat met dit materiaal. Dat Ajax/AZ echter zoveel steken laten vallen waardoor we plek 1 weer in zicht hebben is echt bizar te noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat Feyenoord weer op prijzenkoers ligt want die beker moet natuurlijk gewoon worden binnengehaald.
Onze eerste bekerwedstrijd was pas in december, dus in principe was die altijd nog mogelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat Feyenoord weer op prijzenkoers ligt want die beker moet natuurlijk gewoon worden binnengehaald.
Een beetje op basis van mijn ervaring met Feyenoord:quote:
We mochten weer half Europa doorreizen met Feyenoord en er zit waarschijnlijk weer een mooi finaleweekendje in. Ik vind dat het zit ons altijd tegen gelul vaak ook maar een beetje kansloos hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo hoog.Ik vind het los van resultaten een saai kutseizoen qua wat we te zien krijgen. Het houdt allemaal niet over
Het seizoen nadat we kampioen waren was het meest bizar. We speelden kut, wonnen niet en niemand die een fuck gaf, want we waren nog steeds high van het kampioenschap.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
We mochten weer half Europa doorreizen met Feyenoord en er zit waarschijnlijk weer een mooi finaleweekendje in. Ik vind dat het zit ons altijd tegen gelul vaak ook maar een beetje kansloos hoor
Ik heb veel saaiere seizoenen meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |