Mijn eerste post na dagen inactiviteit (vakantie boys) wordt dit:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.
Kramer tegen Go Ahead Eagles (toen we 8-0 wonnen) blijft overigens wel humor
Goede vakantie gehad makker? Noord-Italie geweest?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn eerste post na dagen inactiviteit (vakantie boys) wordt dit:
Ja geblesseerd geweest en dus (nog niet) helemaal fit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:59 schreef Earless het volgende:
Hoezo heeft die Özyakup maar 1 wedstrijd gespeeld? Is hij geblesseerd, of niet fit?
Bij een andere club, een niveautje lager, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:03 schreef Elan het volgende:
Jorgensen gaat zich herpakken en mondjes snoeren!✌
Kan me afgelopen zomer een goede discussie herinneren in dit topic over Jorgensen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik werd vorige week nog keihard uitgelachen toen ik een maximale transfersom van 1,5 miljoen noemde.
Ik noemde hem vorig jaar een bblessuregevoelige speler en die uitspraak werd belachelijk gemaakt. Want hij had helemaal niet veel wedstrijden gemist. We weten nu wel beter.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me afgelopen zomer een goede discussie herinneren in dit topic over Jorgensen.
Er waren een aantal behoorlijk overtuigd dat Jorgensen goed zou zijn voor minimaal 20 doelpunten, waar ik hem op ongeveer 12 doelpunten inschatte.
Achteraf was ik nog te optimistisch.
Die discussie heeft mij nog een kratje bier opgeleverdquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me afgelopen zomer een goede discussie herinneren in dit topic over Jorgensen.
Er waren een aantal behoorlijk overtuigd dat Jorgensen goed zou zijn voor minimaal 20 doelpunten, waar ik hem op ongeveer 12 doelpunten inschatte.
Achteraf was ik nog te optimistisch.
Kwam ook omdat er structureel geen backup was voor die gozer waardoor hij vaak nauwelijks fit maar weer moest komen opdraven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die discussie heeft mij nog een kratje bier opgeleverd
Bij Jørgensen is het vrijwel onmogelijk om een goede inschatting te maken omdat ie een X variabel aantal wedstrijden geblesseerd is.
Eigenlijk is ie alleen 15-16 en 16-17 consistent fit geweest, verder zie je ieder seizoen wel enkele periodes van afwezigheid door blessures.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Ah leuk. Gelijk halen tijd
Wellicht kan @:onlogisch dat meteen ook even doe.... HAHAHAHAH nee natuurlijk niet.
Wellicht kan @:onlogisch dat meteen ook even doe.... HAHAHAHAH nee natuurlijk niet.
Oeiquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Wie trapt daar nu in.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die discussie heeft mij nog een kratje bier opgeleverd
Bang dat ik te hoog heb ingezet.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jorgenson is gewoon een speler die straks voor 8 of 10 miljoen vertrekt.
Hattrick Bozenik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
NAC thuis voor een finale plek in eigen stadion..
Minimaal 4-0 morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |