Wat zijn we ook een stel gloryhunters he...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord - NAC is bijna uitverkocht. Netjes!
mag je dat wel zeggen hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stel gloryhunters he...
Ik wel, ik ben zelfs met debiel dure seizoenskaart nog niet 1 wedstrijd geweest dit seizoen.quote:
@onlogisch ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben zelfs met debiel dure seizoenskaart nog niet 1 wedstrijd geweest dit seizoen.
Is dat op een zaterdagavond? Want dan heb ik nog wel een kaart voor je beschikbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel tegen WII, mijn broertje komt ook mee.
Nope, a.s. zondagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat op een zaterdagavond? Want dan heb ik nog wel een kaart voor je beschikbaar
Onlogisch staat elke wedstrijd paraat met z'n 3 matties, als hoeders van de stad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds onlogisch niet meer naar de Kuip gaat gaat het wel veel beter met Feyenoord.
Dus ehm... ga zo door I guess
Hij gaat al het hele seizoen nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds onlogisch niet meer naar de Kuip gaat gaat het wel veel beter met Feyenoord.
Dus ehm... ga zo door I guess
morgen wordt het sowieso niet zo druk in de kuipquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Morgen als een echte successupporter ook gewoon lekker thuis.
Oh @onlogisch toch... het begint nu echt zielig te worden, misschien moeten we een noodnummer voor hem inschakelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
morgen wordt het sowieso niet zo druk in de kuip
Ik als een eckte eckte ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Morgen als een echte successupporter ook gewoon lekker thuis.
Idd...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
morgen wordt het sowieso niet zo druk in de kuip
Daar heb je gelijk in inderdaad; met Ajax die punten aan het morsen is, is kampioen worden nog serieus een mogelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja klopt, de meesten hier zijn denk ik al blij dat je niet meer compleet weggelachen wordt als je zegt dat Feyenoord een kampioenskandidaat is. Wat in principe al bizar genoeg is, als je je bedenkt wat voor teringzooi Stam er van heeft gemaakt.
Ik merk nu stiekem toch dat ik 10 mei op mijn agenda vrij wil houden. Een paar maanden geleden hadden we bijna een reisje geboekt omdat Feyenoord toch geen kampioen zou worden.
We hebben ten minste nog een klein beetje hoop! Echt zonde dat we niet van PSV gewonnen hebben ...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien het begin met TeringJaap is de derde plek inderdaad een uitstekende prestatie, maar eigenlijk hoort dat redelijk normaal te zijn.
Kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. Ga daar pas een piepklein beetje in geloven als we de komende 3 Eredivisiewedstrijden winnen.
Ik heb het nooit echt in Te Vrede gezien. Kramer was wel wat, maar z'n mentaliteit was inderdaad niet goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fysiek moet het nog veel beter inderdaad, voetballend verliest ie toch zijn waarde als ie al zijn persoonlijke duels blijft verliezen. Maar aan de andere kant moet ie niet zijn snelheid en behendigheid daarvoor inleveren, dat zijn wel sterke kwaliteiten bij hem.
En ja het is een echt pure spits, maar daar heb ik altijd wel een zwak voor. Dat waren Kramer en Te Vrede ook wel maar die moesten het meer van hun fysiek hebben (daarnaast toonde Kramer te weinig mentaliteit en ontbeerde het Te Vrede aan enige techniek). Op dat vlak is het helemaal niet zo erg dat Larsson nu weg is
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:20 schreef Earless het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt in Te Vrede gezien. Kramer was wel wat, maar z'n mentaliteit was inderdaad niet goed.
Bozenik doet het aardig, al ziet het er soms onhandig uit. Beetje krachthonk zal hem goed doen inderdaad!
Wat vond je van Lex Immers?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:20 schreef Earless het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt in Te Vrede gezien. Kramer was wel wat, maar z'n mentaliteit was inderdaad niet goed.
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:20 schreef Earless het volgende:
[..]
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.
Kramer tegen Go Ahead Eagles (toen we 8-0 wonnen) blijft overigens wel humor
Ik zou de fles doordeweeks laten staan als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn de eerste twee seizoenen bij ons best prima gedaan ook, hij is zowel voor de beker in 2016 als het kampioenschap belangrijk geweest. Maar goed, Kramer leeft nou niet bepaald voor de sport.
Nou ja, in weekends ook hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de fles doordeweeks laten staan als ik jou was
Ik sta op de reservelijst morgen, ik neem het risico wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de fles doordeweeks laten staan als ik jou was
Kramer heeft zeker wel waarde gehad. In de beker winst en in het jaar van de titel tegen Utrecht.Net dat extra puntje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Shit ik realiseer mij nu dat ik Michiel Kramer aan het verdedigen ben
Wat een afgang, ik ga maar eens naar bed denk ik
Dank voor de steunquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kramer heeft zeker wel waarde gehad. In de beker winst en in het jaar van de titel tegen Utrecht.Net dat extra puntje.
Neem maar een lekker speciaal biertje hoor.
Speelronde 33 Twente - Feyenoord.. Skybox al geregeld voor de kampioenswedstrijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stel gloryhunters he...
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:19 schreef hhh38 het volgende:
AZ-Feyenoord wordt ingehaald op woensdag 8 april. Tussen RKC uit en VVV thuis.
Om kwart voor zeven, dat dan weer wel.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ach. Heel kut voor de uitsupporters, maar liever een uitwedstrijd om die tijd dan een thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om kwart voor zeven, dat dan weer wel.
Spelen we wel weer eens een kraker op een CL-avond
Kramer viel zeker mee. Voel je niet zo slecht dat je hem aan het verdedigen was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta op de reservelijst morgen, ik neem het risico wel.
Maar Kramer viel serieus toch wel mee? Nou ja, beter verwoord: ik heb een hoop grotere mongolen bij Feyenoord gezien en Kramer heeft op zijn minst nog wel waarde gehad.
Ik was best een fan van hem. Misschien qua talent wat minder, maar hij werkte altijd hard. Qua inzet niets op aan te merken!quote:
Die kerel miste zo gigantisch veel kansen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Immers stond ook altijd op de juiste plek.
Wel jammer dat t vaak daar bleef. Had makkelijk topscorer kunnen worden.
Die karatetrap kan ik me nog herinneren als de dag van gisterenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Immers was echt verschrikkelijk. Altijd dat geforceerde ‘kijk mij hard werken’ ophouden, terwijl hij in principe niks toevoegde. Het enige wat ie deed was als een kip zonder kop achter de bal rennen om zijn eigen balverlies te corrigeren, en vervolgens kwam er dan zo’n kansloze karatetrap als de keeper van de tegenstander de bal wegtrapte.
Altijd een grote muil over Joden dit dat en als je dan eindelijk de kans krijgt om ze een keer pijn te doen middels een penalty trap je die bal het stadion uit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Immers was echt verschrikkelijk. Altijd dat geforceerde ‘kijk mij hard werken’ ophouden, terwijl hij in principe niks toevoegde. Het enige wat ie deed was als een kip zonder kop achter de bal rennen om zijn eigen balverlies te corrigeren, en vervolgens kwam er dan zo’n kansloze karatetrap als de keeper van de tegenstander de bal wegtrapte.
Het duurde ook echt jaren totdat Immers eindelijk eens een keer gewisseld werd, dat maakte het ook zo vreselijk frustrerend. Dat was volgens mij onder Gio, toen we 3-1 verloren bij PSV en Immers net twee kansen voor open goal had gemist. Twee weken later zat ie ineens op de tribune en toen was het ineens klaar
Als we toen Toornstra al hadden gehad had die er meer dan 20 per seizoen gemaakt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het duurde ook echt jaren totdat Immers eindelijk eens een keer gewisseld werd, dat maakte het ook zo vreselijk frustrerend. Dat was volgens mij onder Gio, toen we 3-1 verloren bij PSV en Immers net twee kansen voor open goal had gemist. Twee weken later zat ie ineens op de tribune en toen was het ineens klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |