abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163417318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oja, argwanen wel ja. Maar ik wil het eerst even zien ;).
De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.
pi_163417386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.
Ja, daar kan het mis gaan ja. Maar ik wil het gewoon eerst (weer) met eigen ogen zien voor ik wat ga roepen.

Elia kán zomaar een topjaar draaien, onze nieuwe Deen kán zomaar topscoorder worden, Vilhena kán zich komend jaar eens echt manifesteren als dé man op het middenveld, etc.
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 20:11:54 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163418071
De verwachtingen stijgen al weer. Traditie O+
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_163418276
Uiteraard gaan we weer niet meedoen om de titel.

Ik denk dat een 3e plaats het hoogst haalbare is waarbij we wellicht de achterstand in punten kunnen inlopen tot op 10 punten.

Maar we spelen weer Europees voetbal dus calculeer maar weer veel puntverlies. Als we 65 tot 70 punten halen mogen we onze handen dichtknijpen.

Niet dat ik daar vrolijk van word, maar ik ben liever realistisch dan opnieuw naïef optimistisch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163418295
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor dat soort volk is dat een normale reactie inderdaad.
'Dat soort volk' _O- En dat zeg jij! _O-
pi_163418324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
pi_163418423
Thuis winnen van PSV is best mogelijk. Afgelopen jaar niet gebeurd, paar jaar daarvoor wel dacht ik. En als je tegen Ajax speelt zoals we de afgelopen paar keer deden maar nu eens een keer wél de doelpunten maken win je ook gewoon.
pi_163418437
13 juli Feyenoord - Union Berlin in Oostenrijk. Leuke tegenstander.
Van alles is weer waardeloos.
pi_163418493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.

Voor een kampioenschap heb je toch minimaal wel een punt of 75 nodig. Die zie ik ons eerlijk gezegd absoluut niet halen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 20:39:33 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163418631
quote:

[..]

Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik wilde dat het anders was, daar niet van.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_163418792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik niet.
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 20:53:17 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163419001
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:45 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik niet.
Gevoelsmatig ik ook niet. Qua wat Feyenoord ooit was en zou moeten zijn niet. Maar met een rationele blik wel.
pi_163419006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik wel.
Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhand :).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2016 20:53:44 ]
pi_163419091
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
Feyenoord moet gewoon als je het realistisch bekijkt zorgen dat ze 3e worden, met PSV en Ajax zoveel mogelijk in zicht. 20 punten is echt belachelijk. Ze zijn sowieso flink beter dan alles buiten die twee teams om, en als Ajax of PSV (of zelfs heel misschien beide) een slecht seizoen draaien dan sta je zelf klaar om proberen toe te slaan.
Dat is onder Koeman ook twee keer gelukt, dus waarom nu (met een betere en vooral bredere selectie dan toen) niet?
pi_163419374
quote:

[..]

Dit dus.
Al word je geen kampioen, Feyenoord moet om de periode naar het nieuwe stadion toe gewoon altijd in de top 3 eindigen met Ajax en PSV in zicht. Zo blijf je sportief gezien in elk geval nog interessant voor spelers tot die begroting omhoog getrokken is. Klaar ook om een misstap van PSV en Ajax direct af te straffen. Zoals ik net al zei: Koeman eindigde nog geen 4 jaar geleden 1 keer boven en 1 keer gelijk met PSV in crisis. En op een puntje of 6 achterstand met Ajax. In een periode dat we verder van PSV en Ajax afstonden qua selectie dan nu.
pi_163420000
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.

Voor een kampioenschap heb je toch minimaal wel een punt of 75 nodig. Die zie ik ons eerlijk gezegd absoluut niet halen.
2012/2013: 69 punten
2013/2014: 67 punten

Waarom zou dan nu 75 punten niet mogelijk zijn? Eigenlijk vind ik zelfs dat het best normaal is om te verwachten dat je met een transferbudget van 10-15 miljoen meer dan destijds 6-8 punten meer te behalen dan toen. Anders zouden die geïnvesteerde miljoenen en het werk van de trainer (die een team zich moet laten verder ontwikkelen en niet stilstaan) eigenlijk voor niets zijn.
Of je daar kampioen mee wordt is een ander verhaal... Maar in elk geval zorgen dat het niet aan jezelf heeft gelegen. In 2013/2014 had Ajax zelfs aan 4 punten minder dan 75 kampioen, dus zeldzaam misschien maar het KAN zeker.
pi_163420177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhand :).
Dit. Minimaal een 3e plek zou gewoon al vanzelfsprekend zijn, want onder AZ of Utrecht eindigen zou een schande zijn gezien de begrotingen in de eredivisie. Er is geen FC Twente of AZ meer, dat een budget heeft dat voor Feyenoord een bedreiging vormt. Waarom zou je voor het minimale tekenen, iets wat je toch al hebt? Ik zou ermee kunnen leven ja, afhankelijk van hoe dicht je de nummer 1 en 2 in vizier hebt, maar ervoor tekenen?

Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer. In die 7 duels had je maximaal 4 punten mogen laten liggen (op basis van hoe je daarvoor en vooral daarna presteerde) Je mag toch hopen dat met een team dat in tact gebleven, en zelfs versterkt, is én met een trainer en selectie die de ervaring van toen opgedaan hebben niet nog een keer overkomt?

[ Bericht 9% gewijzigd door Roland010 op 30-06-2016 21:41:22 ]
pi_163420787
quote:
Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Wat is dit nu weer voor boerenwijsheid :')
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:49:29 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163420907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:26 schreef Roland010 het volgende:

[..]
Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Bedankt Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163422299
Dat gejammer iedere keer over die zeven verliespartijen. Het meerendeel van die wedstrijden had je heel het seizoen kunnen verliezen, zo wisselvallig waren wij. Alleen ADO en Heerenveen thuis vielen echt in negatieve zin op..
#12 is not for sale!
pi_163422330
Ik hoop gewoon dat het minder slecht voetbal is... simpele wens.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163423564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:45 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor boerenwijsheid :')
Het klinkt simpel ja, maar wou je zeggen dat het normaal is dat vanuit een eerste seizoenshelft waarin je meedraait met Ajax en PSV opeens zonder reden een historische diepterecord van 7 wedstrijden niet winnen verbreekt? Wat ik bedoel te zeggen is dat als je een enigszins gelijk seizoen als vorig jaar draait qua resultaten, maar je die totale meltdown van 2 maanden lang weet te voorkomen je 18-21 punten meer hebt.
pi_163423691
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:16:56 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163424084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:06 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.
En aan het eind en begin van het seizoen ook weer een lange reeks gewonnen wedstrijden.

Uiteindelijk hebben we 'zelfs' 4 punten meer dan het seizoen ervoor behaald. Dus om alles nou te legge bij die reeks. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163424197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Dat gejammer iedere keer over die zeven verliespartijen. Het meerendeel van die wedstrijden had je heel het seizoen kunnen verliezen, zo wisselvallig waren wij. Alleen ADO en Heerenveen thuis vielen echt in negatieve zin op..
Ik zeg absoluut niet dat Feyenoord goed speelde in die eerste seizoenshelft of niet een aantal keer de wind mee had. Maar in de beker en in de laatste paar maanden van de 2e seizoenshelft werd duidelijk dat ze gewoon beter waren dan PEC, AZ, Utrecht etc. Dan kun je toch wel stellen dat het voor 90 % een mentaal probleem is als je zo'n reeks neerzet.
pi_163424335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:19 schreef Roland010 het volgende:
Dan kun je toch wel stellen dat het voor 90 % een mentaal probleem is als je zo'n reeks neerzet.
Dat is het toch sowieso, als je kijkt tegen wíe we allemaal verloren met deze selectie. Geen kampioen ala, maar zulke wedstrijden kansloos verliezen sloeg echt nergens op.
pi_163424525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:16 schreef Caland het volgende:

[..]

En aan het eind en begin van het seizoen ook weer een lange reeks gewonnen wedstrijden.

Uiteindelijk hebben we 'zelfs' 4 punten meer dan het seizoen ervoor behaald. Dus om alles nou te legge bij die reeks. :')
Niet alles natuurlijk, maar je bent het er toch wel mee eens dat zo'n reeks uitzonderlijk is en niet komend seizoen weer voor kan/gaat komen? Zoals ik al zei: er zijn seizoenen geweest in het verleden dat zo'n record gezien de selectie best 'logisch' was geweest (zoals in de periode van Been als trainer) maar in het contrast van een seizoen waarin je 3e wordt en ook nog eens de beker wint is zo'n reeks natuurlijk in geen enkel opzicht logisch.
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:28:50 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163424584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:27 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Niet alles natuurlijk, maar je bent het er toch wel mee eens dat zo'n reeks uitzonderlijk is en niet komend seizoen weer voor kan/gaat komen? Zoals ik al zei: er zijn seizoenen geweest in het verleden dat zo'n record gezien de selectie best 'logisch' was geweest (zoals in de periode van Been als trainer) maar in het contrast van een seizoen waarin je 3e wordt en ook nog eens de beker wint is zo'n reeks natuurlijk in geen enkel opzicht logisch.
Misschien niet zo'n reeks, maar dan pak je die verliespunten wel wat meer verspreid over het seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163425200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:22 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dat is het toch sowieso, als je kijkt tegen wíe we allemaal verloren met deze selectie. Geen kampioen ala, maar zulke wedstrijden kansloos verliezen sloeg echt nergens op.
Precies, dus het is toch geen hele gekke verwachting dat je komend seizoen niet weer zo'n extreme slechte reeks neerzet? Enigszins stabiliseren en niet in complete staat van paniek raken gaat als je een keer 2 keer op rij niet wint heel veel schelen. Aan Gio de taak als trainer om dat te voorkomen, met de leermomenten van vorig jaar. En natuurlijk:als het kan ook graag iets beter voetballen. Maar dat gaat ook wel komen als je wat meer scorend vermogen hebt en je meer rust in je wedstrijden krijgt.
pi_163425551
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:41 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Precies, dus het is toch geen hele gekke verwachting dat je komend seizoen niet weer zo'n extreme slechte reeks neerzet? Enigszins stabiliseren en niet in complete staat van paniek raken gaat als je een keer 2 keer op rij niet wint heel veel schelen. Aan Gio de taak als trainer om dat te voorkomen, met de leermomenten van vorig jaar. En natuurlijk:als het kan ook graag iets beter voetballen. Maar dat gaat ook wel komen als je wat meer scorend vermogen hebt en je meer rust in je wedstrijden krijgt.
Mijn god, wat kraam jij een hoop onzin uit. De hele eerste seizoenshelft hing van mazzel aan elkaar en deed denken aan het eerste seizoen onder Been waar alles met geluk met één doelpunt verschil gewonnen werd.

Het is nou niet Alsof de wedstrijden buiten die reeks perspectief boden. Het was gewoon een enorm kankerseizoen. Bekertje deed daar heel weinig positiefs tegenover zetten.
pi_163425664
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien niet zo'n reeks, maar dan pak je die verliespunten wel wat meer verspreid over het seizoen.
Ik denk dat dat enigszins meevalt. In die reeks zijn veel wedstrijden verloren juist omdat die reeks een ding op zich werd op gegeven moment en zichzelf verlengde.
Na die reeks en in de beker heb je eigenlijk, zonder mooi spel, het meeste best eenvoudig gewonnen. Het moet mogelijk zijn om dat te stabiliseren. Zeker als je je team bij elkaar houdt, dat een ook nog relatief ervaren is (lees: vaak iets minder grillig dan een hele jonge selectiel)
pi_163425891
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mijn god, wat kraam jij een hoop onzin uit. De hele eerste seizoenshelft hing van mazzel aan elkaar en deed denken aan het eerste seizoen onder Been waar alles met geluk met één doelpunt verschil gewonnen werd.
Nogmaals: heb je Ajax wel eens gezien tijdens sommige seizoenen onder De Boer? Nooit echt veel beter zijn dan veel tegenstanders maar toch steeds met 2-1 of 1-0 winnen.
quote:
Het is nou niet Alsof de wedstrijden buiten die reeks perspectief boden. Het was gewoon een enorm kankerseizoen. Bekertje deed daar heel weinig positiefs tegenover zetten.
Een 3e plek en een beker is uiteindelijk geen kankerseizoen. Dat is als je 10e wordt, zonder beker. Als je een klein beetje normaal uit de winterstop was gekomen was het zelfs een best redelijk goed seizoen geweest, qua resultaat dan. Het was niet goed nee, maar ik verwacht dat er het komend seizoen niet weer zo gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 01-07-2016 00:26:53 ]
  vrijdag 1 juli 2016 @ 00:48:59 #34
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163426702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:32 schreef H.FR het volgende:
Ik hoop gewoon dat het minder slecht voetbal is... simpele wens.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 01:25:51 #35
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163427077
Het wordt gewoon weer een ouderwets kutseizoen.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_163427109
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef Pascalus het volgende:
Gras is groen
  vrijdag 1 juli 2016 @ 01:34:08 #37
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163427117
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef Pascalus het volgende:
Wat een fijne geruststellende uitspraak, ik kan weer rustig gaan slapen :)
pi_163427937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 00:02 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Nogmaals: heb je Ajax wel eens gezien tijdens sommige seizoenen onder De Boer? Nooit echt veel beter zijn dan veel tegenstanders maar toch steeds met 2-1 of 1-0 winnen.
ja Henk, leuk maar totaal niet te vergelijken. In die seizoenen werd je kampioen met 72 punten, inmiddels zitten we twee jaar dicht tegen of over de 90+ punten. Kansloze vergelijking dus.

quote:
Een 3e plek en een beker is uiteindelijk geen kankerseizoen. Dat is als je 10e wordt, zonder beker.
fijn dat jij zulke lage standaarden hebt. Het voetbal was niet om aan te gluren, Feyenoord heeft maar twee wedstrijden leuk voetbal op de mat gelegd en ik heb een jaar tegen kramer aan zitten kijken. Daarbij was elke wedstrijd billen knijpen en was die historische reeks te kansloos voor woorden. Dat is met recht een kanker seizoen, waarbij de beker een zoet snoepje is want Europees.

quote:
Als je een klein beetje normaal uit de winterstop was gekomen was het zelfs een best redelijk goed seizoen geweest, qua resultaat dan.
meer geluk dan wijsheid. Die reeks is ons niet overkomen ofzo en het was geen botte pech. Gewoon uitermate lage kwaliteit in de selectie

quote:
was niet goed nee, maar ik verwacht dat er het komend seizoen niet weer zo gaat.
Feyenoord eindigt weer met een groot gat achter Ajax en PSV en kan hopelijk Europees twee leuke potten op de mat leggen. U las het hier eerst.

Maar fijn dat je een dromer bent. En ook fijn dat je het naar je zin hebt op de blindentribune. Doet de club het niet voor niets
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 08:18:26 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163428085
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Aboutaleb heeft gesproken.

Ik was er zelf uiteraard niet bij, als echte internet hooligan, maar zoals hij het beschrijft, de gebeurtenissen, klopt dat? Ik heb dat beeld totaal niet van wat ik heb gehoord, gezien, en gelezen.
Natuurlijk niet. Er klopt geen hol van. Maar het is Abou aan het woord, wat verwacht je. Er hing helemaal geen grimmige sfeer. Ja er werden wat stukjes vuurwerk afgestoken. Poeh poeh. Dat gebeurt nou nooit rondom wedstrijden van Feyenoord :')

Wat natuurlijk wel wezenlijk anders was dan normale wedstrijden, is het gegeven dat een hele hoop supporters met behoorlijk gevaarlijke kartonnen dozen in een mars liepen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 juli 2016 @ 08:25:25 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163428144
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ja Henk, leuk maar totaal niet te vergelijken. In die seizoenen werd je kampioen met 72 punten, inmiddels zitten we twee jaar dicht tegen of over de 90+ punten. Kansloze vergelijking dus.

[..]

fijn dat jij zulke lage standaarden hebt. Het voetbal was niet om aan te gluren, Feyenoord heeft maar twee wedstrijden leuk voetbal op de mat gelegd en ik heb een jaar tegen kramer aan zitten kijken. Daarbij was elke wedstrijd billen knijpen en was die historische reeks te kansloos voor woorden. Dat is met recht een kanker seizoen, waarbij de beker een zoet snoepje is want Europees.

[..]

meer geluk dan wijsheid. Die reeks is ons niet overkomen ofzo en het was geen botte pech. Gewoon uitermate lage kwaliteit in de selectie

[..]

Feyenoord eindigt weer met een groot gat achter Ajax en PSV en kan hopelijk Europees twee leuke potten op de mat leggen. U las het hier eerst.

Maar fijn dat je een dromer bent. En ook fijn dat je het naar je zin hebt op de blindentribune. Doet de club het niet voor niets
Waarom toch al die agressie joh
Laffe huichelaar
  vrijdag 1 juli 2016 @ 08:35:19 #41
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_163428246
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit is zowaar het meest zinnige dat HMF ooit heeft gezegd. Het zou allemaal iets netter verwoord kunnen worden, maar ik ben het er wel mee eens.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_163428261
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Er klopt geen hol van. Maar het is Abou aan het woord, wat verwacht je. Er hing helemaal geen grimmige sfeer. Ja er werden wat stukjes vuurwerk afgestoken. Poeh poeh. Dat gebeurt nou nooit rondom wedstrijden van Feyenoord :')

Wat natuurlijk wel wezenlijk anders was dan normale wedstrijden, is het gegeven dat een hele hoop supporters met behoorlijk gevaarlijke kartonnen dozen in een mars liepen.
Zoals verwacht dus :). Hij heeft het nu al zo vaak geroepen dat er genoeg mensen zijn die het domweg geloven wat hij verteld. Benieuwd waar de ombudsman mee gaat komen.
pi_163428269
quote:

Poe poe, wat een voorspelling HMFgod. Zoiets zal waarschijnlijk gebeuren, maar je kan toch altijd een kleine kans hebben op meer?
pi_163428425
Gaat er hier nog iemand naar dat monstertruck gebeuren?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 09:15:39 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163428695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:53 schreef H.FR het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar dat monstertruck gebeuren?
Ik wilde wel gaan maar uiteindelijk kwam er iets tussen. Jij wel?
4045
onlogisch
pi_163429353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik wilde wel gaan maar uiteindelijk kwam er iets tussen. Jij wel?
Nee, kan het niet aanzien.. onze mooie mat. Los daarvan lijkt het me op zich wel vet. Maar als ik wel had gewild had ik toch geen tijd gehad momenteel.
pi_163429377
Gaat er nog iemand van hier naar de oefenwedstrijd morgen?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:03:00 #48
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163429423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Eerste waar ik heen ga word Valencia. Ik weet niet eens waar Driel ligt. :')
pi_163429515
quote:
De 1e pot die ik kan kijken is de 1e thuiswedstrijd van de competitie. De voorbereiding zal aan me voorbij gaan. Ga jij?
pi_163429574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:03 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Eerste waar ik heen ga word Valencia. Ik weet niet eens waar Driel ligt. :')
Bij Arnhem ;).
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

De 1e pot die ik kan kijken is de 1e thuiswedstrijd van de competitie. De voorbereiding zal aan me voorbij gaan. Ga jij?
Nee, ik doe niet mee aan oefenpotjes. Paar keer geweest maar zelden zo erg het gevoel gehad dat ik beter anderhalf uur naar een muur had kunnen staren en nóg een zinvoller leven had gehad.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:27:41 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163429897
quote:
Yes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163429911
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Yes.
Nice :). Dan kunnen we dus van jou een uitgebreid verslag krijgen van deze wedstrijd :).
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:31:13 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163429957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nice :). Dan kunnen we dus van jou een uitgebreid verslag krijgen van deze wedstrijd :).
Ik ga naast de biertap staan, dus reken er maar niet op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163429970
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ga naast de biertap staan, dus reken er maar niet op.
Hehe, oke. Can't blame you.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:39:05 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163430083
En het is een vierdeklasser trouwens. Daar winnen wij met HMF op doel nog van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163430205
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
Altijd al gedacht dat HMF keeper was.
pi_163432047
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bij Arnhem ;).

[..]

Nee, ik doe niet mee aan oefenpotjes. Paar keer geweest maar zelden zo erg het gevoel gehad dat ik beter anderhalf uur naar een muur had kunnen staren en nóg een zinvoller leven had gehad.
Dat gevoel had ik het hele afgelopen seizoen.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:46:23 #58
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_163432529
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
Als ie niet geblesseerd is iig.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:35:28 #59
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163435242
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Altijd al gedacht dat HMF keeper was.
Zou wel een hoop verklaren over zijn gedrag. Keepers zijn altijd rare figuren.
pi_163436478
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:46 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als ie niet geblesseerd is iig.
Mijn Iniestapassjes op Onlogisch heb jij niet meegemaakt he?
pi_163436690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Poe poe, wat een voorspelling HMFgod. Zoiets zal waarschijnlijk gebeuren, maar je kan toch altijd een kleine kans hebben op meer?
Zoals ze bij mij op werk zeggen: er is ook een kleine kans dat er een komeet bovenop Rotterdam pleurt, maar we gaan er geen rekening mee houden in ons bedrijfsrisico. :* Ik sluit een enorme crash onder Bosz waardoor de joden vierde eindigen ofzo trouwens niet uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2016 15:28:25 ]
pi_163438000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zoals ze bij mij op werk zeggen: er is ook een kleine kans dat er een komeet bovenop Rotterdam pleurt, maar we gaan er geen rekening mee houden in ons bedrijfsrisico. :* Ik sluit een enorme crash onder Bosz waardoor de joden vierde eindigen ofzo trouwens niet uit.
Nee eens uiteraard, ik houd ook nu nog geen rekening met een kampioenschap, of zelfs de beker for that matter. Maar ja, ik ben té naïef, té positief, en wil het eerst even zien voor ik alles maar ga uit sluiten ;).

Ik gok dat ik hier sowieso als eerst in de herfst weer om de positie van Geel ga lopen schreeuwen. Zo ben ik dan ook wel weer.
pi_163438448
Ik denk dat je met een goed seizoen gewoon behoorlijk meedoet om de titel (dat is dus in geval Vilhena en Elia goed draaien, en Gustafson en Jorgenson zich als topaankopen ontwikkelen), en als je een kutseizoen draait denk ik dat je weer met een kansloos gat naar boven 3e eindigt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 16:56:26 #64
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163438699
Ik denk dat die jorgenson een kramer 2.0 is. Niks van wat ik weet van die gast overtuigt me van z'n kwaliteiten.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 16:58:55 #65
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163438751
Ik droomde vannacht dat Jan Boskamp mij had wijs gemaakt dat ie Jorgenson heeft zien spelen afgelopen week en hem dramatisch vond.

Dat wou ik even delen, fijn weekend allemaal.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_163439508

"We hebben afgelopen seizoen een mooi seizoen gehad met een klein dieptepuntje." _O_ _O- :D :W
  vrijdag 1 juli 2016 @ 17:56:50 #67
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163439830
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 17:41 schreef Maastoren het volgende:

"We hebben afgelopen seizoen een mooi seizoen gehad met een klein dieptepuntje." _O_ _O- :D :W
Terrrrrrrrrrrrrring, zeg er dan gewoon niks over. :')
pi_163441310
In elk interview van Vermeer hoor ik nu "ik kan 't betalen hoor".
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 19:25:08 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163441422
Ongelofelijk weer al die clichés die Van Geel uit z'n mouw schudt :D.
pi_163441593
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:40 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat je met een goed seizoen gewoon behoorlijk meedoet om de titel (dat is dus in geval Vilhena en Elia goed draaien
doen ze niet
quote:
, en Gustafson en Jorgenson zich als topaankopen ontwikkelen),
doen ze niet
quote:
en als je een kutseizoen draait denk ik dat je weer met een kansloos gat naar boven 3e eindigt.
dat is een "standaard" seizoen voor Feyenoord. Al onderstreep ik volledig dat het kut voelt.

Waarom al die dromers hier? Hebben jullie vorig jaar wel voetbal zitten kijken of wat
pi_163441604
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat die jorgenson een kramer 2.0 is. Niks van wat ik weet van die gast overtuigt me van z'n kwaliteiten.
vertel, wat weet jij van Jorgenson.
pi_163441639
PSV presteert al twee jaar heel constant in de Eredivisie. Daar ga je vast in de buurt van komen met Feyenoord. Joeloeloe.
pi_163441661
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV presteert al twee jaar heel constant in de Eredivisie. Daar ga je vast in de buurt van komen met Feyenoord. Joeloeloe.
Echt hoor. Ook ajacieden die met deze trainerswissel zeker weten dat Ajax nu wel kampioen wordt :D

Ik sluit het niet uit he. Maar je moet wat mij betreft absoluut niet gek opkijken als je in de winterstop zesde staat als Ajax zijnde.

De enigen die echt vertrouwen kunnen hebben zijn de jongens in Eindhoven.
pi_163441696
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Echt hoor. Ook ajacieden die met deze trainerswissel zeker weten dat Ajax nu wel kampioen wordt :D

Ik sluit het niet uit he. Maar je moet wat mij betreft absoluut niet gek opkijken als je in de winterstop zesde staat als Ajax zijnde.

De enigen die echt vertrouwen kunnen hebben zijn de jongens in Eindhoven.
Vorig seizoen werd je eigenlijk ook breed uitgelachen als je heel zeker wist dat PSV kampioen ging worden. Het middenveld zou niet dynamisch genoeg zijn bijvoorbeeld. Nou, dat hebben we geweten. Aankoop van het seizoen met Pröpper.
pi_163442209
Heb me nog helemaal niet in de selecties van Psv en Ajax verdiept.

Die ene deen is die beter dan die Hagenees?
pi_163443028
Kramer: 'Ik ken Nicolai Jørgensen ook nog niet zo goed. Je kunt in één week niet zien wie gaat spelen. Maar hij is gehaald voor de spitspositie, want hij heeft nummer negen gekregen. Van wat ik kan zien is hij een combinatie van Kazim en mij. "

Oh mijn god. Ik mag toch hopen dat hij het mis heeft.
pi_163443276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef exile79 het volgende:
Kramer: 'Ik ken Nicolai Jørgensen ook nog niet zo goed. Je kunt in één week niet zien wie gaat spelen. Maar hij is gehaald voor de spitspositie, want hij heeft nummer negen gekregen. Van wat ik kan zien is hij een combinatie van Kazim en mij. "

Kramer staat niet bekend om z'n (voetbal)intelligentie.
pi_163444153
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kramer staat niet bekend om z'n (voetbal)intelligentie.
Da's een kleine geruststelling.
pi_163447845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vorig seizoen werd je eigenlijk ook breed uitgelachen als je heel zeker wist dat PSV kampioen ging worden. Het middenveld zou niet dynamisch genoeg zijn bijvoorbeeld. Nou, dat hebben we geweten. Aankoop van het seizoen met Pröpper.
Ajacieden die beweren dat Ajax ook maar 1 moment aanspraak had mogen maken op de titel. Dat het gebeurde, dat is voetbal, maar selectiekwaliteit is natuurlijk to-taal niet te vergelijken
pi_163447988
Pelle gaat de winnende maken op het EK _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik voel het aan mijn water

JAAAAAAAAAAAA WALESGODEN
pi_163448323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ajacieden die beweren dat Ajax ook maar 1 moment aanspraak had mogen maken op de titel. Dat het gebeurde, dat is voetbal, maar selectiekwaliteit is natuurlijk to-taal niet te vergelijken
Ja maar jij als PSV supporter hebt dan ook een PSV brilletje op.
pi_163448367
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 23:06 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Oh, oke.
pi_163448521
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 23:06 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Not sure if troll...
  vrijdag 1 juli 2016 @ 23:38:17 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163449198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef exile79 het volgende:

Nou inderdaad al zou het zomaar kunnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163449927
Ach, ik zou die vergelijking van Kramer niet al te serieus nemen.

Hij vergeleek Dirk Kuyt ook al met Kees Kwakman bijvoorbeeld. :')

Maar daarnaast zal hij zichzelf waarschijnlijk overschatten, en denk ik dat hij bedoelt dat Jorgensen de doelgerichtheid heeft van hem en de balvastheid of fysieke kracht van Kazim.

Maar we gaan het zien. :P
pi_163450258
Kramer :') die mag wel effe oprotten
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:39:49 #87
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163450576
Toch hebben we echt geen onaardige selectie. Het middenveld is echt ruim bezet en verdedigend genoeg leuke spelers. In de aanval een buitenspeler erbij en het ziet er niet slecht uit. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_163452962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
Toch hebben we echt geen onaardige selectie. Het middenveld is echt ruim bezet en verdedigend genoeg leuke spelers. In de aanval een buitenspeler erbij en het ziet er niet slecht uit. :{
Ja, ik denk ook dat de selectie best prima is. Mijn grootste twijfel zit hem in het totaal ontbreken van enige kritische zelfreflectie van spelers en trainer over het veldspel van vorig seizoen (al kan dat ook zijn hoe ze t brengen in de media natuurlijk).

Maar ik denk dat het komend seizoen wel beter kan worden als we niet met 10 man & Kramer hoeven te spelen maar daadwerkelijk een meevoetballende spits op kunnen stellen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_163453684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
Deze selectie is weer een garantie voor plek drie. Met extreem geluk plek twee, want Ajax zou onder bosz zomaar kunnen gaan zwalken
pi_163453833
Mensen die Kramer zijn analyse van Jorgensen serieus nemen :') _O-
pi_163453843
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Deze selectie is weer een garantie voor plek drie. Met extreem geluk plek twee, want Ajax zou onder bosz zomaar kunnen gaan zwalken
De selectie vind ik goed, ik vrees alleen dat je er geen kut aan hebt zonder tactisch inzicht. Nu kan het natuurlijk dat Gio tijdens die twee maanden van de stop ineens een openbaring heeft gekregen, maar ik geloof niet in wonderen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_163453847
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:16 schreef Scrummie het volgende:
Kramer :') _O-
pi_163453876
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:17 schreef Jihawti het volgende:

[..]

De selectie vind ik goed, ik vrees alleen dat je er geen kut aan hebt zonder tactisch inzicht. Nu kan het natuurlijk dat Gio tijdens die twee maanden van de stop ineens een openbaring heeft gekregen, maar ik geloof niet in wonderen.
Zoals eerder hier vermeld inderdaad, zolang de spelers en trainer niet inzien wanneer er gewonnen is met kutvoetbal ga je geen stappen maken en haalt niemand z'n plafond. Selectie zelf is goed genoeg om in de buurt te komen.
pi_163453880
Het schijnt dat Feyenoord Kramaric wilde halen. Daar hadden ze gigantisch veel geld door over.

Dat lukte toen niet. Dus riep de VVF "doe dan maar iets eraf en haal maar wat er op lijkt".

Dus dacht die Van Geel: Kramaric, Ic er vanaf, Kramar, Kramer. En zo geschiedde.

Hueueue.

Een andere verklaring heb ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2016 10:20:54 ]
pi_163453898
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef exile79 het volgende:

[..]

Zoals eerder hier vermeld inderdaad, zolang de spelers en trainer niet inzien wanneer er gewonnen is met kutvoetbal ga je geen stappen maken en haalt niemand z'n plafond. Selectie zelf is goed genoeg om in de buurt te komen.
Nee, dat is de selectie niet. PSV had afgelopen seizoen op twee posities na op elke positie een beduidend betere speler. Daarbij hadden ze ook nog eens spelers die individueel gestoord goed zijn. Ik noem een propper.

Daar komen wij niet in de buurt.
pi_163453906
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Het schijnt dat Feyenoord Kramaric wilde halen. Daar hadden ze gigantisch veel geld door over.

Dat lukte toen niet. Dus riep de VVF "doe dan maar iets eraf en haal maar wat er op lijkt".

Dus dacht die Van Geel: Kramaric, Ic er vanaf, Kramar, Kramer. En zo geschiedde.

Hueueue.

Haha, dit is zo slecht en fout dat het op 't einde leuk word ;).
  zaterdag 2 juli 2016 @ 10:25:22 #97
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163453913
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef Helpmefok het volgende:

Hueueue.

goffetomme
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 2 juli 2016 @ 10:26:20 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163453920
Zeg, is dat knotje van Wales niet iets voor op de vleugels? Wat zou die moeten kosten?
pi_163454178
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:26 schreef Divje het volgende:
Zeg, is dat knotje van Wales niet iets voor op de vleugels? Wat zou die moeten kosten?
Haha, wij hebben Elia al, die rent dat knotje er zo uit.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 10:51:34 #100
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163454197
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haha, wij hebben Elia al, die rent dat knotje er zo uit.
Kom jij met een suggestie dan!!
pi_163454261
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Kom jij met een suggestie dan!!
Nergens voor nodig. Vandaag winnen we met 15-0, en dús worden we kampioen.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 10:59:07 #102
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163454287
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Vandaag winnen we met 15-0, en dús worden we kampioen.
Oja, jij bent onze raspositivo.
pi_163454345
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:59 schreef Divje het volgende:

[..]

Oja, jij bent onze raspositivo.
Exact. Geef het even 2 maandjes, dan huil ik weer met de wolven mee.
pi_163454347
Nou mannen wat word het dit jaar worden we weer 3de ?
pi_163454359
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:03 schreef arjan1112 het volgende:
Nou mannen wat word het dit jaar worden we weer 3de ?
Er is hier middelmaat wat hier op voorhand voor tekent.

Ik ga voor niets anders dan het kampioenschap. Willem van Hanegem is het met mij eens.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:04:28 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163454365
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Exact. Geef het even 2 maandjes, dan huil ik weer met de wolven mee.
Na ongeveer 4 wedstrijden? :D Beter begin je vanmiddag al als ze per ongeluk gelijk spelen. :')
pi_163454418
Ja ieder jaar zegt iedereen wij worden kampioen, maar je moet wel realistisch blijven
Dan zeggen ze ja dan hebben we dat nieuwe stadion nodig om structureel mee te doen voor de titel, want geld.. zonder dat nieuwe stadion kan je af en toe 2de worden; best jammer dat we met Ronald Koeman geen kampioen zijn geworden, het was gewoon net niet goed genoeg.

Het Kampioenschap van 1993 blijft gewoon voor altijd mijn favoriet.
pi_163454434
Willem die wou toen trouwens dat Henk Fraser trainer werd nu gaat ie naar vitesse
pi_163454448
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:04 schreef Divje het volgende:

[..]

Na ongeveer 4 wedstrijden? :D Beter begin je vanmiddag al als ze per ongeluk gelijk spelen. :')
Volgens Caland zou zelfs hij van dit team winnen, en dan nog met HMF op doel ook. Dus als wij vanmiddag gelijkspelen, dan ja, dan moet Geel weer oppleuren.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:13:43 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163454467
Feyenoord gaat gewoon weer keihard voor de titel hoor, tot november.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:15:17 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163454480
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Volgens Caland zou zelfs hij van dit team winnen, en dan nog met HMF op doel ook. Dus als wij vanmiddag gelijkspelen, dan ja, dan moet Geel weer oppleuren.
Dat geeft wel wat vertrouwen ja.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 12:34:48 #112
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163455571
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:13 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord gaat gewoon weer keihard voor de titel hoor, tot november.
Dat zou ik met deze trainer al een prestatie op zich vinden.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:07:37 #113
319979 Fok-it
All is well
pi_163461655
Binnen de minuut 1-0. Is de Coolsingel al geboekt??
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:08:47 #114
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163461689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Binnen de minuut 1-0. Is de Coolsingel al geboekt??
Een eigen doelpunt.. :')

Laten we eerst zelf scoren voor we KAMPIOENEN gaan roeptoeteren eh Fokkie? :+
pi_163462067
Zonder Magic Dick en Badman Kazim wordt het niks
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:28:30 #116
319979 Fok-it
All is well
pi_163462252
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Een eigen doelpunt.. :')

Laten we eerst zelf scoren voor we KAMPIOENEN gaan roeptoeteren eh Fokkie? :+
2-0 Kramerinho
3-0 Woudenberg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:31:38 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163462377
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

2-0 Kramerinho
3-0 Woudenberg
JAAAAAAAAA
pi_163462445
4-0. Bottepaal, daarna De Neus.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_163462533
5-0 Dirk. Staaf assist. Hoop dat Staaf een serieuze kans krijgt dit seizoen. We moeten gewoon minstens één echte voetballer hebben.

6-0. Staaf met het hoofd.

7-0 wederom Dirk.

8-0 Elia.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHarregarre op 02-07-2016 17:45:48 ]
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:51:43 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163462825
DIRK MIST EEN PENALTY!
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:52:40 #121
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163462849
Dirk mist een pingel

Dat dit kan in Nederland.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:53:14 #122
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163462864
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
5-0 Dirk. Staaf assist. Hoop dat Staaf een serieuze kans krijgt dit seizoen. We moeten gewoon minstens één echte voetballer hebben.

6-0. Staaf met het hoofd.

7-0 wederom Dirk.

8-0 Elia.
Dit is beter dan het verslag van FC Horst.
pi_163462870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:51 schreef PIETR het volgende:
DIRK MIST EEN PENALTY!
HIJ KAN NIET MET DE DRUK OMGAAN!!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:58:09 #124
262211 hhh38
pi_163462954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:51 schreef PIETR het volgende:
DIRK MIST EEN PENALTY!
Probeerde zeker een panenka
pi_163463470
9-0 Vilhena.
pi_163463665
0-10 Jorgensen
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:38:42 #127
319979 Fok-it
All is well
pi_163463761
0-11 Vilhena
0-12 Jorgensen
pi_163463817
0-13 Nelom
pi_163463838
Zijn het mooie doelpunten van Jorgensen?
pi_163463844
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
0-13 Nelom
Als die al gaat scoren heeft deze pot ook totaal geen nu om te zien hoe goed het gaat.
pi_163463872
0-14 Vilhena
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:45:18 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_163463875
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
0-14 Vilhena
Tonny gaat een topseizoen draaien :) .
2000 light years from home
pi_163463877
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:43 schreef exile79 het volgende:

[..]

Als die al gaat scoren heeft deze pot ook totaal geen nu om te zien hoe goed het gaat.
Dat is zo'n eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding tegen een 4de klasser sowieso niet natuurlijk. Maar hoe meer doelpunten hoe beter. :P
pi_163463918
0-15 Jorgensen
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:48:35 #135
262211 hhh38
pi_163463946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
0-15 Jorgensen
Hoeveelste minuut?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:49:26 #136
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163463963
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hoeveelste minuut?
89'
pi_163463966
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hoeveelste minuut?
89ste
pi_163463976
Penal Vejinovic NAAST
pi_163463978
Vejinovic :')
pi_163463979
2 pingels gemist overigens :')
pi_163463981
Wanbeleid.
pi_163463982
Vejinovic schiet een penalty naast, en niet zo'n beetje ook. :')
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:50:16 #143
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163463987
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Penal Vejinovic NAAST
:')

Die kan weer wat pizzabezorgers verwachten.
pi_163463998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Die kan weer wat pizzabezorgers verwachten.
Ik zou als ik hem was maar langs de Mc gaan op de terugweg.
pi_163464001
16-0
pi_163464010
JorgensenGOD
pi_163464022
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef Collide het volgende:
16-0
4e doelpunt van Jorgensen inderdaad.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:52:14 #148
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163464029
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou als ik hem was maar langs de Mc gaan op de terugweg.
Hij was toch altijd zo aan het 'Pizzahut' juichen bij Vitesse? :P
pi_163464033
Als ie twee helften had gespeeld was het 0-50 geworden. Jorgensen _O_
pi_163464054
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef Divje het volgende:

[..]

Hij was toch altijd zo aan het 'Pizzahut' juichen bij Vitesse? :P
Weet niet wat dat is :P
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:53:47 #151
262211 hhh38
pi_163464063
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Als ie twee helften had gespeeld was het 0-50 geworden. Jorgensen _O_
Ik denk eerder 0-40/0-45
pi_163464073
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk eerder 0-40/0-45
True. Goed punt :)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:55:19 #153
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163464087
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Weet niet wat dat is :P
pi_163464137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:55 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- waarom :')
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:00:59 #155
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163464174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O- waarom :')
Geen idee :')
pi_163464329
Kramer 1 - Jørgensen 4.

Dus, als Jørgensen net zoveel wedstrijden als Kramer speelt komend seizoen in de competitie, scoort hij 52 keer.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:11:02 #157
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163464333
quote:
16-0
Coolsingel we komuh
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:11:27 #158
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163464341
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Kramer 1 - Jørgensen 4.

Dus, als Jørgensen net zoveel wedstrijden als Kramer speelt komend seizoen in de competitie, scoort hij 52 keer.
Hoi Roland010
pi_163464376
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoi Roland010
:D
pi_163464799
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

De Staaf is een echte, creatieve voetballer? Goh. Nooit geweten
pi_163464867
quote:
16-0
Feyenoord doet gewoon weer mee om de titel.
pi_163464939
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Feyenoord doet gewoon weer mee om de titel.
Ok Hans, Dank je.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:36:18 #163
262211 hhh38
pi_163465002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je bent niet overtuigd van z'n kwaliteiten/potentie?
pi_163465392
Vejinovic wéér een penal gemist? Kanlsoos figuur. Slappe zak. Gratis nog wegdoen als het kan.
pi_163465411
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je bent niet overtuigd van z'n kwaliteiten/potentie?
Dat zeg ik toch niet?
pi_163465454
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:49 schreef exile79 het volgende:
Vejinovic wéér een penal gemist? Kanlsoos figuur. Slappe zak. Gratis nog wegdoen als het kan.
De manier waarop scheen echt beschamend eruit te hebben gezien. De verslaggever op Rijnmond had het over '3 meter naast'. :')
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:52:11 #167
262211 hhh38
pi_163465461
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
Je leek sarcastisch. Hij is toch ook één van de weinige creatieve voetballers uit de selectie? Zou een beter 10 zijn dan Kuyt, Toornstra of Vilhena
pi_163465487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De manier waarop scheen echt beschamend eruit te hebben gezien. De verslaggever op Rijnmond had het over '3 meter naast'. :')
Pfff. Die wedstrijd dat Kuyt op de bank zat (of niet mee deed, weet ik niet meer) moest hij ook een penal nemen. Net zo slap als wat. Weg met die gozer. Als je al niet eens vanaf de stip óp het doel kan schieten....man man man
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:58:52 #169
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163465638
Boeiend, Vejinovic zal toch niet veel aan spelen toekomen komend seizoen.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:55:05 #170
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163467070
pi_163474935
Pelle ;(.
  zondag 3 juli 2016 @ 00:09:04 #172
262211 hhh38
pi_163475624
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Pelle ;(.
Bij ons werd ie op een gegeven moment vervangen door Immers als penaltynemer, dan weet je wel hoe erg het is.
  zondag 3 juli 2016 @ 01:38:55 #173
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163477203
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
  zondag 3 juli 2016 @ 09:02:51 #174
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_163478629
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De paar potjes dat hij speelde vond ik hem interessanter dan wat we daarna hebben gezien. Ik vind het altijd een beetje jammer dat we dan terugschakelen op een oud beproefd systeem waarmee je genoeg punten haalt voor plek 3-6 maar waarmee je het voetbal nooit echt in het spel krijgt.

We krijgen nooit meer een Ono, het zij zo. Maar het lijkt me essentieel dat we wel wat proberen. We zijn eindelijk verlost van Immers, dus nu kunnen we gaan voetballen. Op termijn met Jari, nu eerst de Staaf zodat rest van het elftal kan wennen aan een betere speler op die positie.
  zondag 3 juli 2016 @ 09:15:18 #175
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163478720
pi_163478791
Die Vejinovic moet echt naar een sportpsycholoog. De angst en onzekerheid druipt er vanaf.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_163478826
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die Vejinovic moet echt weg.
  Moderator zondag 3 juli 2016 @ 09:52:06 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163479076
quote:
Die Vejinovic moet echt naar een sportpsycholoog. De angst en onzekerheid druipt er vanaf.
Het was wel een beetje naast ja, maar hij stuurde de keeper wel prachtig naar de verkeerde hoek. _O_

pi_163482905
quote:
Ja, als je al onzeker bent tegen een stel amateurs... misschien moet je dan gewoon stoppen en een ander vak zoeken.
pi_163484710
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, als je al onzeker bent tegen een stel amateurs... misschien moet je dan gewoon stoppen en een ander vak zoeken.
Ok man.
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 3 juli 2016 @ 15:19:55 #181
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_163485820
Was niet verkeerd die kopbal van de Jorg. Ben benieuwd!
  zondag 3 juli 2016 @ 15:43:38 #182
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163486723
Toch heb ik altijd het idee dat er veel meer inzit bij Vejinovic... Maarja. :{

Jorgensen maakt well een aardige indruk vind ik. Snelheid van Woudenberg is ook een wapen. Als je Karsdorp, Van Beek, Kongolo en Woudenberg hebt heb je echt de snelste defensie van de eredivisie. :P
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_163487116
quote:
Dat denk ik ook al een tijdje. Typisch gevalletje kuipvrees. Dan helpt het natuurlijk ook niet als er door je brievenbus gekrijst wordt dat je eraan gaat na een paar kutwedstrijden, zou ik ook niet minder zenuwachtig van worden, maar ook daarvoor zag je hem aan zichzelf twijfelen, wat weer geheel past bij zijn status als twijfelachtige aankoop, maar dan op een andere manier. :P

Jammer, is een sympathieke gast maar hij gaat het niet redden bij ons zo.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_163487776
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 15:43 schreef TC03 het volgende:
Toch heb ik altijd het idee dat er veel meer inzit bij Vejinovic... Maarja. :{

Jorgensen maakt well een aardige indruk vind ik. Snelheid van Woudenberg is ook een wapen. Als je Karsdorp, Van Beek, Kongolo en Woudenberg hebt heb je echt de snelste defensie van de eredivisie. :P
Geweldig toch, vier van die jonge gasten uit de eigen opleiding. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 juli 2016 @ 16:59:01 #185
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163488495
Laat Vejinovic maar snel een andere club vinden. Is niks en gaat ook niks worden.
pi_163488535
Even los van of ik Vejinovic nog zie slagen bij Feyenoord, vind ik jullie conclusies op basis van een samenvatting en een gemiste penalty tegen een 4e klasser op z'n minst bijzonder.
pi_163489363
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Even los van of ik Vejinovic nog zie slagen bij Feyenoord, vind ik jullie conclusies op basis van een samenvatting en een gemiste penalty tegen een 4e klasser op z'n minst bijzonder.
Dit is niet z'n 1e pot bij ons he. Hij heeft al een jaar achter de rug. Kan me voorstellen dat je dat gemist hebt, hij maakte een redelijk matige indruk.
  zondag 3 juli 2016 @ 17:39:49 #188
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_163489519
Maar Scrum, zie jij Vejino nog slagen bij ons dan?
pi_163489886
quote:
Jij hebt toch ook gekeken afgelopen seizoen?
pi_163489900
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar Scrum, zie jij Vejino nog slagen bij ons dan?
Ik schrijf hem nog niet compleet af nee. Ik twijfel alleen, net als bij Toornstra, of ie genoeg handelingssnelheid heeft. Inzicht heeft ie namelijk wel, techniek ook, alleen fysiek is het matig en het lijkt alsof het te snel gaat voor hem om bij te benen. Maar goed, dat is op basis van z'n eerste jaar wat domweg dramatisch was.

quote:
6s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dit is niet z'n 1e pot bij ons he. Hij heeft al een jaar achter de rug. Kan me voorstellen dat je dat gemist hebt, hij maakte een redelijk matige indruk.
Joh :').

Gaat erom dat al 'jullie' commentaren na deze oefenpot komen, en dan ga ik er vanuit dat 1 en ander op basis daarvan is.
pi_163489907
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:01 schreef exile79 het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook gekeken afgelopen seizoen?
Zie hierboven.
pi_163489927
Gustafson was gister ook dramatisch, zag ik in de samenvatting. Wat een miskoop. Word nooit meer wat.
pi_163489974
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zie hierboven.
Ik roep al langer dat het een vent van niks is. Ik hoop dat het nog wat wordt hoor, daar niet van, maar ik heb er weinig vertrouwen in .
pi_163490740
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Geweldig toch, vier van die jonge gasten uit de eigen opleiding. _O_
Het blijft echt fascinerend hoe Feyenoordin de verdediging de laatste jaren jeugd weet te genereren die voldoet voor het eerste elftal.

Waarom lukt dat niet op het middenveld of in de aanval.

Kongolo, Van Beek, Woudenberg, Ramsteijn (tot zijn extreem zware knieblessure die einde profcarrière op niveau betekende), BMI, Janmaat, De Vrij en dan heb je nog steeds lang niet iedereen genoemd.
pi_163490920
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Gustafson was gister ook dramatisch, zag ik in de samenvatting. Wat een miskoop. Word nooit meer wat.
Hoho, fantastische kopbal die hij maakte.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_163493001
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het blijft echt fascinerend hoe Feyenoordin de verdediging de laatste jaren jeugd weet te genereren die voldoet voor het eerste elftal.

Kongolo, Van Beek, Woudenberg, Ramsteijn (tot zijn extreem zware knieblessure die einde profcarrière op niveau betekende), BMI, Janmaat, De Vrij en dan heb je nog steeds lang niet iedereen genoemd.
Omdat verdedigen (aka in de weg lopen) makkelijker is dan aanvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 20:14:44 ]
pi_163497002
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik schrijf hem nog niet compleet af nee. Ik twijfel alleen, net als bij Toornstra, of ie genoeg handelingssnelheid heeft. Inzicht heeft ie namelijk wel, techniek ook, alleen fysiek is het matig en het lijkt alsof het te snel gaat voor hem om bij te benen. Maar goed, dat is op basis van z'n eerste jaar wat domweg dramatisch was.

[..]

Joh :').

Gaat erom dat al 'jullie' commentaren na deze oefenpot komen, en dan ga ik er vanuit dat 1 en ander op basis daarvan is.
Mooie aanleiding om alvast lekker te zeiken.
pi_163497719
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat verdedigen (aka in de weg lopen) makkelijker is dan aanvallen.
Dat snap ik, maar bij PSV en Ajax zie ik de verhouding doorgebroken jeugd mbt aanval middenveld verdediging niet zo scheef vertekend als bij ons.
  zondag 3 juli 2016 @ 22:41:20 #199
268260 Dr.Mikey
pi_163498652
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Flauw dit.
R.I.P DTS.
  maandag 4 juli 2016 @ 01:27:46 #200
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163502539
quote:
Zelf al vaker aangegeven dat ik hem liever zie vertrekken. Is bijna op ieder vlak mislukt en kan voor de persoon zelf ook weinig sympathie opbrengen. Dan houdt het voor mij op.

Geef ik liever Nieuwkoop de kans.
  maandag 4 juli 2016 @ 09:32:04 #201
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163504347
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 01:27 schreef Oldground het volgende:
Nieuwkoop
Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.
pi_163504414
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:32 schreef satecl het volgende:

[..]

Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.
Ik heb er ook nog niet echt vertrouwen in dat ie een goede rechtsback gaat worden, vond hem daar vorig seizoen ook niet erg overtuigend.
Ik geef hem ook nog wel de kans, weet natuurlijk dat hij nog jong is, het 1e een stap is, en ook nog op een nieuwe positie voor hem, maar mijn inziens worden we toch significant zwakker zonder Karsdorp (die zelfs verdedigend ook nog wel een paar steekjes laat vallen).
pi_163504833
''Sportief gezien zag dat er minder goed uit'', stelt Vilhena echter in het Algemeen Dagblad. ''Bij Inter moest ik vechten voor mijn plek en maar zien hoeveel wedstrijden ik zou spelen. Er was niet echt een plan. Op mijn leeftijd moet je veel spelen en moet er een plan met je zijn. Als dat er niet is, heb je er niets aan.''

Nou, ik had niet verwacht dat Tony beter hier kan voetballen dan ergens in Europa op de bank kan zitten voor z'n langetermijncarriere. Valt me weer mee van hem.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:22:14 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163504888
'Bij Inter moest ik vechten voor m'n plek'

Wow, wat bizar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163504945
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:22 schreef Caland het volgende:
'Bij Inter moest ik vechten voor m'n plek'

Wow, wat bizar.
geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:36:53 #206
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163505122
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.
Hier is Scrummie het niet mee eens.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:43:34 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163505248
NIEUWS | CAS vermindert straf Feyenoord – Lees meer over de straf naar aanleiding van het Europese duel met AS Roma:
https://www.feyenoord.nl/(...)dert-straf-feyenoord

Belachelijk dat de veroordeling voor racisme min of meer blijft staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 juli 2016 @ 10:45:57 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163505285
'Dit betekent dat de eerste thuiswedstrijd van de Europese campagne van het seizoen 2016-2017 in De Kuip gewoon met publiek wordt gespeeld.'

JAAAAA WE WORDEN GEK!
  maandag 4 juli 2016 @ 10:47:38 #209
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163505309
Proeftijd van drie jaar. Die blijft nooit overeind staan...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_163505317
Apart. Ze hadden toch bezwaar tegen de aanklacht en niet tegen de straf?
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 10:49:38 #211
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163505357
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef Happel het volgende:
Proeftijd van drie jaar. Die blijft nooit overeind staan...
Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:50:38 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163505383
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.
En ook nog een proeftijd voor vuurwerk, zooi op het veld gooien en (jawel) het niet vrijhouden van de trappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163505647
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
NIEUWS | CAS vermindert straf Feyenoord – Lees meer over de straf naar aanleiding van het Europese duel met AS Roma:
https://www.feyenoord.nl/(...)dert-straf-feyenoord

Belachelijk dat de veroordeling voor racisme min of meer blijft staan.
Inderdaad ja, manmanman. Maar goed, voor nu kunnen we in ieder geval weer minstens 3 potjes bezoeken.

Oh,en ze konden zelfs aantonen dat de fan in kwestie een antilliaan is :') en dan nog de racismekaart spelen.

[ Bericht 10% gewijzigd door H.FR op 04-07-2016 11:29:39 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 11:32:37 #214
263417 Keyos
Like a Boss
pi_163506194
Mensen moeten zich nu maar gewoon gaan beheersen als ze naar Feyenoord gaan en moeten eens die aanstekers op zak houden.

Zelfs tegen kleine teams op de zondagmiddag kunnen mensen zich niet beheersen als er een tegenpartij voor het vak staat te juichen. Laat staan bij een Europese pot. De aanstekers vlogen tegen Roma als artillerievuur het veld op.

Ondanks dat ik blij ben dat de wedstrijd zonder publiek eraf is, wordt het wel een dode boel. Kan het Gudde écht niet kwalijk nemen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_163506592
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Keyos het volgende:
Mensen moeten zich nu maar gewoon gaan beheersen als ze naar Feyenoord gaan en moeten eens die aanstekers op zak houden.

Zelfs tegen kleine teams op de zondagmiddag kunnen mensen zich niet beheersen als er een tegenpartij voor het vak staat te juichen. Laat staan bij een Europese pot. De aanstekers vlogen tegen Roma als artillerievuur het veld op.

Ondanks dat ik blij ben dat de wedstrijd zonder publiek eraf is, wordt het wel een dode boel. Kan het Gudde écht niet kwalijk nemen.
dat is nou juist de kracht van de kuip....
maar neemt niet weg dat er niets gegooid moet worden , zelfs geen beker met pis :)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 4 juli 2016 @ 11:51:12 #216
263417 Keyos
Like a Boss
pi_163506649
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:49 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

dat is nou juist de kracht van de kuip....
maar neemt niet weg dat er niets gegooid moet worden , zelfs geen beker met pis :)
Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:59:38 #217
445795 Boma
De Voorzitter
pi_163506813
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY :')
Mijn gedacht!
pi_163506907
UEFA :'). Wel blij dat het net wat minder is geworden, maar nog steeds een belachelijke straf.
pi_163506973
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY :')
Meldt zich. Toen ze vijfde stonden dronken in de kroeg: "als ze 2e worden nemen we een seizoenkaar ok? Ja is goed, whahahahaha"

Did not see that coming.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:12:29 #220
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163507100
quote:
Vak Y voegt zeker wel wat toe. Tenminste sfeer aan beide kanten, al zijn er genoeg betere vakken natuurlijk.
pi_163507409
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:51 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen

Dat is nou mooie voetbalcultuur. Dat verwijfde gedoe.
pi_163507460
quote:
Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?

Was je erbij bij de beker? Want ik en caland kennen een meneer die 28 jaar een scc heeft en geen kaart had. Vertel, hoe lang heb jij de jouwe al?

En hoe sluit je de jongens uit die toen net 18 werden en net een scc konden halen van hun eerste zuurverdiende centen?

Met je ekte ekte gedrag. Scheittyf toch op
pi_163507497
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.

Pools voetbalsupportergevoel _O_
  maandag 4 juli 2016 @ 12:32:57 #224
263417 Keyos
Like a Boss
pi_163507596
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen

Het kan ook agressief-afwekkend zonder een aansteker te gooien. Wat bier is de limit. Maar volgens mij heeft een discussie hierover geen zin met iemand die het heel normaal vindt als er een voetballer wordt verwond door een supporter op de tribune.
pi_163507653
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.

Hoi :)
pi_163509247
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:

Misschien komen ze er dan ineens achter dat er meer mensen zijn dan plekken? Of ligt dat aan mijn gevoel.
pi_163509376
quote:

[..]

Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:40:22 #228
262211 hhh38
pi_163509647
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.
Inderdaad. Je kan lekker opstandig zeggen dat het allemaal niet zo erg is, maar dat zijn nou eenmaal de regels en supporters die hun eigen club benadelen heb ik geen respect voor.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:57:00 #229
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163510165
Ik denk gewoon puur dat ze hiermee een voorbeeld willen stellen, dat het geen precedent wordt voor het geval dat er een Russische club weer eens een shitload aan bananen op het veld gooit o.i.d. Dan zouden ze met een vingertje naar deze uitspraak kunnen wijzen.

Blijf het er ondanks dat totaal mee oneens en zeer onrechtvaardig.

Reken er maar op dat wanneer er echt minder kaarten in de verkoop gaan, de prijzen lekker meestijgen.
  maandag 4 juli 2016 @ 14:17:40 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163510654
quote:

[..]

Bikkel gespot.

pi_163510876
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bikkel gespot.

Kneus gespot.
  maandag 4 juli 2016 @ 14:28:52 #232
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163510996
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kneus gespot.
Man met spiegel gespot.
  maandag 4 juli 2016 @ 14:30:08 #233
319979 Fok-it
All is well
pi_163511033
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kneus gespot.
Hier heeft hij wel gelijk though, alleen tokkies sympathiseren dat
  Forum Admin maandag 4 juli 2016 @ 14:30:46 #234
35723 crew  GGMM
pi_163511054
Scrummie is een tokkie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_163511126
Rick Karsdorp staat in de belangstelling van Sassuolo
http://gianlucadimarzio.com/calciome...e-al-sassuolo/
pi_163511382
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef hafcfan het volgende:
Rick Karsdorp staat in de belangstelling van Sassuolo
http://gianlucadimarzio.com/calciome...e-al-sassuolo/
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/
  Forum Admin maandag 4 juli 2016 @ 14:43:42 #237
35723 crew  GGMM
pi_163511566
quote:

pi_163512067
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.

Wie wil mij aanraken?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2016 15:10:15 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 15:09:48 #240
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163512100
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE VRIEND van mij.

Wie wil mij aanraken?
Ik niet. :6
pi_163512126
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:09 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik niet. :6
Ik heb mijn post aangepast.

En nu?
  maandag 4 juli 2016 @ 15:14:50 #242
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163512267
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb mijn post aangepast.

En nu?
Oppergod altijd typischgenot, mag ik je aanraken? :9~
pi_163512365
quote:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.

Wie wil mij aanraken?
Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?
pi_163512429
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?
Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.
BFF met GGMM
pi_163512555
quote:

Wie wil mij aanraken?
Wat is zijn IQ?
  maandag 4 juli 2016 @ 15:27:44 #246
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_163512575
quote:
6s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:26 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wat is zijn IQ?
Ergens rond de 40-45
pi_163512609
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.
Racist.
pi_163512630
quote:
6s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:26 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wat is zijn IQ?
Het was een Antilliaan. Ik gok ergens rond de score van Bonnie St.Claire.
BFF met GGMM
pi_163512807
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden :+
pi_163512920
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden :+
Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.
BFF met GGMM
pi_163512969
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.
Gudde schijnt inderdaad erg vrijgevig te zijn als het wedstrijdkaarten voor bekenden gaat.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:18:07 #252
445795 Boma
De Voorzitter
pi_163513849
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?

Was je erbij bij de beker? Want ik en caland kennen een meneer die 28 jaar een scc heeft en geen kaart had. Vertel, hoe lang heb jij de jouwe al?

En hoe sluit je de jongens uit die toen net 18 werden en net een scc konden halen van hun eerste zuurverdiende centen?

Met je ekte ekte gedrag. Scheittyf toch op
is goed pik :')
Mijn gedacht!
pi_163514528
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Er zullen toch nog wel 35.000 kaartjes zijn? Dan heeft iedere seizoenkaarthouder in ieder geval een kaart.
pi_163515595
quote:
Ze hebben volgens dat bericht dus 6 miljoen geboden op de 24-jarige Zappacosta van Torino. Ben wel benieuwd wat ze voor onze 21-jarige Karsdorp zouden willen bieden dan. Ik denk nl dat hij niet echt in de uitverkoop gaat aangezien we niet echt een vervanger voor zijn positie hebben.

Als ze veel lager gaan zitten verkopen we hem niet. Voor 6 miljoen denk ik wel, al zou ik hem liever nog een jaar zien ontwikkelen. Maar het lijkt me ook niet zo voor de hand liggend dat ze 6 miljoen willen neerleggen voor een dermate onbewezen talentje uit NL...
pi_163515604
- dubbel
pi_163516547
Die Khalid Benlahsen wordt de definitieve opvolger van Lodewijks.

Even geen zin om het nieuwsbericht hier te plakken :@
  maandag 4 juli 2016 @ 18:19:01 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163516585
Feyenoord krijgt 10% van de eventuele transfersom van Pelle.

Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."

Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm

Geelgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163516718
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:

Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."

Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm

Geelgod
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.

Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers. :')
  maandag 4 juli 2016 @ 18:26:09 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163516744
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers. :')
15 miljoen moet 'ie toch nog wel opleveren ja. Alhoewel, die Engelse clubs betalen elkaar sowieso altijd teveel. Maak er maar 25 van :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163516749
quote:

Geelgod
Nice :).
pi_163516777
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.
pi_163516816
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.
Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen. :P

Maakt mij verder niet uit hoor, voor mij blijft Pellè een baas, maar schlemielig was die actie wel. :D
pi_163516849
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen. :P

Maakt mij verder niet uit hoor, voor mij blijft Pellè een baas, maar schlemielig was die actie wel. :D
Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ook :P. Dat ie het daarna verneukt.. Maar ik gok dat een club die hem wil niet kijkt naar 1 penalty. Zou ik niet doen in elk geval.
pi_163516941
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ook :P. Dat ie het daarna verneukt.. Maar ik gok dat een club die hem wil niet kijkt naar 1 penalty. Zou ik niet doen in elk geval.
Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.

Maar zo'n actie kan wel blijven hangen zeg maar. Dat bedoel ik eigenlijk.

Al blijven zijn 2 doelpunten natuurlijk net zo goed in het geheugen.
pi_163518031
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.

Maar zo'n actie kan wel blijven hangen zeg maar. Dat bedoel ik eigenlijk.

Al blijven zijn 2 doelpunten natuurlijk net zo goed in het geheugen.
Mwa, neem aan dat scouts al wel weten dat je Pelle niet voor de penalties koopt.
  maandag 4 juli 2016 @ 19:34:17 #266
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163518326
'Flink cashen' :') Wat zal hij kosten? Is ook alweer bijna 31 he. 10 miljoen? Dat is dus 'maar' 1 miljoen ..
  maandag 4 juli 2016 @ 19:50:20 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_163518679
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:34 schreef PIETR het volgende:
'Flink cashen' :') Wat zal hij kosten? Is ook alweer bijna 31 he. 10 miljoen? Dat is dus 'maar' 1 miljoen ..
zijn toch weer 20 bananen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 4 juli 2016 @ 19:52:02 #268
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163518709
quote:

Geelgod
Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?
pi_163519144
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?
Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.

Toch netjes? ^O^
  maandag 4 juli 2016 @ 20:29:29 #270
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163519752
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.

Toch netjes? ^O^
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
pi_163519824
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken. :P

Maar zijn leuke extraatjes ja.

De naam Beerens lees ik op meerdere sites trouwens. Is dat een gerucht met enige basis of totaal uit de lucht gegrepen?
pi_163519866
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

3 miljoen lijkt me wat een de ruime kant, maar alle beetjes helpen. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat De Roon uit de Feyenoord-jeugd komt, dacht dat hij door Sparta was opgeleid. Nooit echt een bijzondere speler gevonden eigenlijk
pi_163519900
Geelgod heeft tot nu toe een prima zomer.

pi_163519955
Beerens... alsjeblieft zeg :')
  maandag 4 juli 2016 @ 20:45:02 #275
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163520110
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken. :P

Maar zijn leuke extraatjes ja.

De naam Beerens lees ik op meerdere sites trouwens. Is dat een gerucht met enige basis of totaal uit de lucht gegrepen?
Dat gerucht is totaal uit de lucht gegrepen. Al zou het niet heel vreemd zijn; buitenspeler, Nederlander, niet heel duur, heeft eerder in de belangstelling gestaan ..
pi_163520165
Ik vind dat we nu wel genoeg oudere (basis)spelers hebben, een Beerens gaan we ook niks meer op verdienen.
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 20:52:45 #277
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163520271
Ik zie het Van Geel zo doen. Beerens heeft alle ingrediënten waar Van Geel van houdt.
  maandag 4 juli 2016 @ 20:54:30 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_163520311
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie het Van Geel zo doen. Beerens heeft alle ingrediënten waar Van Geel van houdt.
Oud, niks bewezen in Europa en scoort amper. Ja dat zijn wel de drie voorwaarden inderdaad
pi_163520320
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.

Laten we dan maar hopen dat het Berghuis wordt. :P

De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).

[ Bericht 2% gewijzigd door Tomatenboer op 04-07-2016 21:08:16 ]
pi_163520437
Beerens z'n transfer naar Stuttgart is vandaag afgeketst om financiële redenen (ik gok dat daardoor de naam ook weer valt eigenlijk). Ik gok niet dat van Geel zo stom is om meer te willen betalen dan Stuttgart voor een ouwe speler zonder restwaarde.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2016 21:00:16 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 21:00:30 #281
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163520452
Feyenoord had 2 jaar terug nog interesse in Terrel Ondaan en wouden toen bijna 2 miljoen voor hem. Hij is nu transfervrij door te hoge salariseisen bij Willem II. Die zie ik ook nog wel komen als goedkope back-up. 21 jaar.
pi_163520473
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef satecl het volgende:
Feyenoord had 2 jaar terug nog interesse in Terrel Ondaan en wouden toen bijna 2 miljoen voor hem. Hij is nu transfervrij door te hoge salariseisen bij Willem II. Die zie ik ook nog wel komen als goedkope back-up. 21 jaar.
Zou ik dan wel weer een prima gokje vinden. Zal niet zoveel kosten.
  maandag 4 juli 2016 @ 21:06:57 #283
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163520599
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.

De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford Fred Friday heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.

Wat is je bron btw? Lees dat Fred Friday naar AZ gaat.
pi_163520659
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef PIETR het volgende:

[..]

Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.
Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday. :)

Die laatste naam kwam ik tegen als potentiële opvolger van Janssen bij AZ. Lijkt me overigens ook een prima spitsje (uit Noorwegen) en kost maar 700.000 euro. Maar goed, wij hebben al Jorgensen aangetrokken.
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 21:09:58 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163520666
Berghuis zou zeker een aanwinst zijn.
  maandag 4 juli 2016 @ 21:18:46 #286
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163520857
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday. :)

Die laatste naam kwam ik tegen als potentiële opvolger van Janssen bij AZ. Lijkt me overigens ook een prima spitsje (uit Noorwegen) en kost maar 700.000 euro. Maar goed, wij hebben al Jorgensen aangetrokken.
Statistieken en acties op youtube zien er goed uit, heel benieuwd naar deze speler.
pi_163521514
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
  maandag 4 juli 2016 @ 21:40:38 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163521572
Goede Arische kop zit daar op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163522843
quote:

De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Garantie voor Success
pi_163523279
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
[ afbeelding ]
pi_163523675
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  maandag 4 juli 2016 @ 22:38:41 #292
268260 Dr.Mikey
pi_163523790
Haha Toornstra de internet troll eerder ook al met Kramer goed voor het team dit.
R.I.P DTS.
  maandag 4 juli 2016 @ 22:39:08 #293
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163523804
  maandag 4 juli 2016 @ 23:05:24 #294
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163524538
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
  maandag 4 juli 2016 @ 23:26:33 #295
262211 hhh38
pi_163525060
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
Een paar ton
pi_163527996
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Plus nog jongens die vroeg weg zijn gegaan (Bruma, Aké, Rekik).
pi_163528000
quote:

Maar voor dat geld is Success wel gegarandeerd.
pi_163528326
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Speelde 4 à 5 jaar in onze jeugd volgens mij vanaf zijn 16e, en dat levert 0.5% per jaar op: 2-2.5% van de transfer -> 4 à 5 ton. Best aardig :)
  dinsdag 5 juli 2016 @ 09:22:51 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163529070
Leuk al die opleidingsvergoedingen. Als club heb je er geen fuck aan natuurlijk. Behoudt zulke spelers eens voor de club, wellicht maken we dan ook zulke klappers en kunnen we als club vooruit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 5 juli 2016 @ 09:36:09 #300
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163529250
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 09:22 schreef Happel het volgende:
Leuk al die opleidingsvergoedingen. Als club heb je er geen fuck aan natuurlijk. Behoudt zulke spelers eens voor de club, wellicht maken we dan ook zulke klappers en kunnen we als club vooruit.
Ja joh, lekker iedereen voor de club behouden en niemand meer wegsturen. Da's toch niet houdbaar
Laffe huichelaar
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 09:51:24 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163529446
Dicht!
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: