De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, argwanen wel ja. Maar ik wil het eerst even zien.
Ja, daar kan het mis gaan ja. Maar ik wil het gewoon eerst (weer) met eigen ogen zien voor ik wat ga roepen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.
'Dat soort volk'quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor dat soort volk is dat een normale reactie inderdaad.
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
De verwachtingen stijgen al weer. Traditie![]()
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik wilde dat het anders was, daar niet van.
Gevoelsmatig ik ook niet. Qua wat Feyenoord ooit was en zou moeten zijn niet. Maar met een rationele blik wel.quote:
Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhandquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik wilde dat het anders was, daar niet van.
Feyenoord moet gewoon als je het realistisch bekijkt zorgen dat ze 3e worden, met PSV en Ajax zoveel mogelijk in zicht. 20 punten is echt belachelijk. Ze zijn sowieso flink beter dan alles buiten die twee teams om, en als Ajax of PSV (of zelfs heel misschien beide) een slecht seizoen draaien dan sta je zelf klaar om proberen toe te slaan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
De verwachtingen stijgen al weer. Traditie![]()
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
Dit dus.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2012/2013: 69 puntenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.
Voor een kampioenschap heb je toch minimaal wel een punt of 75 nodig. Die zie ik ons eerlijk gezegd absoluut niet halen.
Dit. Minimaal een 3e plek zou gewoon al vanzelfsprekend zijn, want onder AZ of Utrecht eindigen zou een schande zijn gezien de begrotingen in de eredivisie. Er is geen FC Twente of AZ meer, dat een budget heeft dat voor Feyenoord een bedreiging vormt. Waarom zou je voor het minimale tekenen, iets wat je toch al hebt? Ik zou ermee kunnen leven ja, afhankelijk van hoe dicht je de nummer 1 en 2 in vizier hebt, maar ervoor tekenen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhand.
Wat is dit nu weer voor boerenwijsheidquote:Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Het klinkt simpel ja, maar wou je zeggen dat het normaal is dat vanuit een eerste seizoenshelft waarin je meedraait met Ajax en PSV opeens zonder reden een historische diepterecord van 7 wedstrijden niet winnen verbreekt? Wat ik bedoel te zeggen is dat als je een enigszins gelijk seizoen als vorig jaar draait qua resultaten, maar je die totale meltdown van 2 maanden lang weet te voorkomen je 18-21 punten meer hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:45 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor boerenwijsheid
Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.quote:
En aan het eind en begin van het seizoen ook weer een lange reeks gewonnen wedstrijden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.
Ik zeg absoluut niet dat Feyenoord goed speelde in die eerste seizoenshelft of niet een aantal keer de wind mee had. Maar in de beker en in de laatste paar maanden van de 2e seizoenshelft werd duidelijk dat ze gewoon beter waren dan PEC, AZ, Utrecht etc. Dan kun je toch wel stellen dat het voor 90 % een mentaal probleem is als je zo'n reeks neerzet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Dat gejammer iedere keer over die zeven verliespartijen. Het meerendeel van die wedstrijden had je heel het seizoen kunnen verliezen, zo wisselvallig waren wij. Alleen ADO en Heerenveen thuis vielen echt in negatieve zin op..
Dat is het toch sowieso, als je kijkt tegen wíe we allemaal verloren met deze selectie. Geen kampioen ala, maar zulke wedstrijden kansloos verliezen sloeg echt nergens op.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:19 schreef Roland010 het volgende:
Dan kun je toch wel stellen dat het voor 90 % een mentaal probleem is als je zo'n reeks neerzet.
Niet alles natuurlijk, maar je bent het er toch wel mee eens dat zo'n reeks uitzonderlijk is en niet komend seizoen weer voor kan/gaat komen? Zoals ik al zei: er zijn seizoenen geweest in het verleden dat zo'n record gezien de selectie best 'logisch' was geweest (zoals in de periode van Been als trainer) maar in het contrast van een seizoen waarin je 3e wordt en ook nog eens de beker wint is zo'n reeks natuurlijk in geen enkel opzicht logisch.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En aan het eind en begin van het seizoen ook weer een lange reeks gewonnen wedstrijden.
Uiteindelijk hebben we 'zelfs' 4 punten meer dan het seizoen ervoor behaald. Dus om alles nou te legge bij die reeks.
Misschien niet zo'n reeks, maar dan pak je die verliespunten wel wat meer verspreid over het seizoen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:27 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Niet alles natuurlijk, maar je bent het er toch wel mee eens dat zo'n reeks uitzonderlijk is en niet komend seizoen weer voor kan/gaat komen? Zoals ik al zei: er zijn seizoenen geweest in het verleden dat zo'n record gezien de selectie best 'logisch' was geweest (zoals in de periode van Been als trainer) maar in het contrast van een seizoen waarin je 3e wordt en ook nog eens de beker wint is zo'n reeks natuurlijk in geen enkel opzicht logisch.
Precies, dus het is toch geen hele gekke verwachting dat je komend seizoen niet weer zo'n extreme slechte reeks neerzet? Enigszins stabiliseren en niet in complete staat van paniek raken gaat als je een keer 2 keer op rij niet wint heel veel schelen. Aan Gio de taak als trainer om dat te voorkomen, met de leermomenten van vorig jaar. En natuurlijk:als het kan ook graag iets beter voetballen. Maar dat gaat ook wel komen als je wat meer scorend vermogen hebt en je meer rust in je wedstrijden krijgt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat is het toch sowieso, als je kijkt tegen wíe we allemaal verloren met deze selectie. Geen kampioen ala, maar zulke wedstrijden kansloos verliezen sloeg echt nergens op.
Mijn god, wat kraam jij een hoop onzin uit. De hele eerste seizoenshelft hing van mazzel aan elkaar en deed denken aan het eerste seizoen onder Been waar alles met geluk met één doelpunt verschil gewonnen werd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Precies, dus het is toch geen hele gekke verwachting dat je komend seizoen niet weer zo'n extreme slechte reeks neerzet? Enigszins stabiliseren en niet in complete staat van paniek raken gaat als je een keer 2 keer op rij niet wint heel veel schelen. Aan Gio de taak als trainer om dat te voorkomen, met de leermomenten van vorig jaar. En natuurlijk:als het kan ook graag iets beter voetballen. Maar dat gaat ook wel komen als je wat meer scorend vermogen hebt en je meer rust in je wedstrijden krijgt.
Ik denk dat dat enigszins meevalt. In die reeks zijn veel wedstrijden verloren juist omdat die reeks een ding op zich werd op gegeven moment en zichzelf verlengde.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n reeks, maar dan pak je die verliespunten wel wat meer verspreid over het seizoen.
Nogmaals: heb je Ajax wel eens gezien tijdens sommige seizoenen onder De Boer? Nooit echt veel beter zijn dan veel tegenstanders maar toch steeds met 2-1 of 1-0 winnen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn god, wat kraam jij een hoop onzin uit. De hele eerste seizoenshelft hing van mazzel aan elkaar en deed denken aan het eerste seizoen onder Been waar alles met geluk met één doelpunt verschil gewonnen werd.
Een 3e plek en een beker is uiteindelijk geen kankerseizoen. Dat is als je 10e wordt, zonder beker. Als je een klein beetje normaal uit de winterstop was gekomen was het zelfs een best redelijk goed seizoen geweest, qua resultaat dan. Het was niet goed nee, maar ik verwacht dat er het komend seizoen niet weer zo gaat.quote:Het is nou niet Alsof de wedstrijden buiten die reeks perspectief boden. Het was gewoon een enorm kankerseizoen. Bekertje deed daar heel weinig positiefs tegenover zetten.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:32 schreef H.FR het volgende:
Ik hoop gewoon dat het minder slecht voetbal is... simpele wens.
Gras is groenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt gewoon weer een ouderwets kutseizoen.
Wat een fijne geruststellende uitspraak, ik kan weer rustig gaan slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt gewoon weer een ouderwets kutseizoen.
ja Henk, leuk maar totaal niet te vergelijken. In die seizoenen werd je kampioen met 72 punten, inmiddels zitten we twee jaar dicht tegen of over de 90+ punten. Kansloze vergelijking dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nogmaals: heb je Ajax wel eens gezien tijdens sommige seizoenen onder De Boer? Nooit echt veel beter zijn dan veel tegenstanders maar toch steeds met 2-1 of 1-0 winnen.
fijn dat jij zulke lage standaarden hebt. Het voetbal was niet om aan te gluren, Feyenoord heeft maar twee wedstrijden leuk voetbal op de mat gelegd en ik heb een jaar tegen kramer aan zitten kijken. Daarbij was elke wedstrijd billen knijpen en was die historische reeks te kansloos voor woorden. Dat is met recht een kanker seizoen, waarbij de beker een zoet snoepje is want Europees.quote:Een 3e plek en een beker is uiteindelijk geen kankerseizoen. Dat is als je 10e wordt, zonder beker.
meer geluk dan wijsheid. Die reeks is ons niet overkomen ofzo en het was geen botte pech. Gewoon uitermate lage kwaliteit in de selectiequote:Als je een klein beetje normaal uit de winterstop was gekomen was het zelfs een best redelijk goed seizoen geweest, qua resultaat dan.
Feyenoord eindigt weer met een groot gat achter Ajax en PSV en kan hopelijk Europees twee leuke potten op de mat leggen. U las het hier eerst.quote:was niet goed nee, maar ik verwacht dat er het komend seizoen niet weer zo gaat.
Natuurlijk niet. Er klopt geen hol van. Maar het is Abou aan het woord, wat verwacht je. Er hing helemaal geen grimmige sfeer. Ja er werden wat stukjes vuurwerk afgestoken. Poeh poeh. Dat gebeurt nou nooit rondom wedstrijden van Feyenoordquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aboutaleb heeft gesproken.
Ik was er zelf uiteraard niet bij, als echte internet hooligan, maar zoals hij het beschrijft, de gebeurtenissen, klopt dat? Ik heb dat beeld totaal niet van wat ik heb gehoord, gezien, en gelezen.
Waarom toch al die agressie johquote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ja Henk, leuk maar totaal niet te vergelijken. In die seizoenen werd je kampioen met 72 punten, inmiddels zitten we twee jaar dicht tegen of over de 90+ punten. Kansloze vergelijking dus.
[..]
fijn dat jij zulke lage standaarden hebt. Het voetbal was niet om aan te gluren, Feyenoord heeft maar twee wedstrijden leuk voetbal op de mat gelegd en ik heb een jaar tegen kramer aan zitten kijken. Daarbij was elke wedstrijd billen knijpen en was die historische reeks te kansloos voor woorden. Dat is met recht een kanker seizoen, waarbij de beker een zoet snoepje is want Europees.
[..]
meer geluk dan wijsheid. Die reeks is ons niet overkomen ofzo en het was geen botte pech. Gewoon uitermate lage kwaliteit in de selectie
[..]
Feyenoord eindigt weer met een groot gat achter Ajax en PSV en kan hopelijk Europees twee leuke potten op de mat leggen. U las het hier eerst.
Maar fijn dat je een dromer bent. En ook fijn dat je het naar je zin hebt op de blindentribune. Doet de club het niet voor niets
Dit is zowaar het meest zinnige dat HMF ooit heeft gezegd. Het zou allemaal iets netter verwoord kunnen worden, maar ik ben het er wel mee eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ja Henk, leuk maar totaal niet te vergelijken. In die seizoenen werd je kampioen met 72 punten, inmiddels zitten we twee jaar dicht tegen of over de 90+ punten. Kansloze vergelijking dus.
[..]
fijn dat jij zulke lage standaarden hebt. Het voetbal was niet om aan te gluren, Feyenoord heeft maar twee wedstrijden leuk voetbal op de mat gelegd en ik heb een jaar tegen kramer aan zitten kijken. Daarbij was elke wedstrijd billen knijpen en was die historische reeks te kansloos voor woorden. Dat is met recht een kanker seizoen, waarbij de beker een zoet snoepje is want Europees.
[..]
meer geluk dan wijsheid. Die reeks is ons niet overkomen ofzo en het was geen botte pech. Gewoon uitermate lage kwaliteit in de selectie
[..]
Feyenoord eindigt weer met een groot gat achter Ajax en PSV en kan hopelijk Europees twee leuke potten op de mat leggen. U las het hier eerst.
Maar fijn dat je een dromer bent. En ook fijn dat je het naar je zin hebt op de blindentribune. Doet de club het niet voor niets
Zoals verwacht dusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er klopt geen hol van. Maar het is Abou aan het woord, wat verwacht je. Er hing helemaal geen grimmige sfeer. Ja er werden wat stukjes vuurwerk afgestoken. Poeh poeh. Dat gebeurt nou nooit rondom wedstrijden van Feyenoord
Wat natuurlijk wel wezenlijk anders was dan normale wedstrijden, is het gegeven dat een hele hoop supporters met behoorlijk gevaarlijke kartonnen dozen in een mars liepen.
Poe poe, wat een voorspelling HMFgod. Zoiets zal waarschijnlijk gebeuren, maar je kan toch altijd een kleine kans hebben op meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wilde wel gaan maar uiteindelijk kwam er iets tussen. Jij wel?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:53 schreef H.FR het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar dat monstertruck gebeuren?
Nee, kan het niet aanzien.. onze mooie mat. Los daarvan lijkt het me op zich wel vet. Maar als ik wel had gewild had ik toch geen tijd gehad momenteel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde wel gaan maar uiteindelijk kwam er iets tussen. Jij wel?
Eerste waar ik heen ga word Valencia. Ik weet niet eens waar Driel ligt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Gaat er nog iemand van hier naar de oefenwedstrijd morgen?
De 1e pot die ik kan kijken is de 1e thuiswedstrijd van de competitie. De voorbereiding zal aan me voorbij gaan. Ga jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Bij Arnhemquote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Eerste waar ik heen ga word Valencia. Ik weet niet eens waar Driel ligt.
Nee, ik doe niet mee aan oefenpotjes. Paar keer geweest maar zelden zo erg het gevoel gehad dat ik beter anderhalf uur naar een muur had kunnen staren en nóg een zinvoller leven had gehad.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
De 1e pot die ik kan kijken is de 1e thuiswedstrijd van de competitie. De voorbereiding zal aan me voorbij gaan. Ga jij?
Yes.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga naast de biertap staan, dus reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Dan kunnen we dus van jou een uitgebreid verslag krijgen van deze wedstrijd
.
Hehe, oke. Can't blame you.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naast de biertap staan, dus reken er maar niet op.
Altijd al gedacht dat HMF keeper was.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
En het is een vierdeklasser trouwens. Daar winnen wij met HMF op doel nog van.
Dat gevoel had ik het hele afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij Arnhem.
[..]
Nee, ik doe niet mee aan oefenpotjes. Paar keer geweest maar zelden zo erg het gevoel gehad dat ik beter anderhalf uur naar een muur had kunnen staren en nóg een zinvoller leven had gehad.
Als ie niet geblesseerd is iig.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
En het is een vierdeklasser trouwens. Daar winnen wij met HMF op doel nog van.
Zou wel een hoop verklaren over zijn gedrag. Keepers zijn altijd rare figuren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat HMF keeper was.
Zoals ze bij mij op werk zeggen: er is ook een kleine kans dat er een komeet bovenop Rotterdam pleurt, maar we gaan er geen rekening mee houden in ons bedrijfsrisico.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Poe poe, wat een voorspelling HMFgod. Zoiets zal waarschijnlijk gebeuren, maar je kan toch altijd een kleine kans hebben op meer?
Nee eens uiteraard, ik houd ook nu nog geen rekening met een kampioenschap, of zelfs de beker for that matter. Maar ja, ik ben té naïef, té positief, en wil het eerst even zien voor ik alles maar ga uit sluitenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ze bij mij op werk zeggen: er is ook een kleine kans dat er een komeet bovenop Rotterdam pleurt, maar we gaan er geen rekening mee houden in ons bedrijfsrisico.Ik sluit een enorme crash onder Bosz waardoor de joden vierde eindigen ofzo trouwens niet uit.
Terrrrrrrrrrrrrring, zeg er dan gewoon niks over.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:41 schreef Maastoren het volgende:
"We hebben afgelopen seizoen een mooi seizoen gehad met een klein dieptepuntje."![]()
![]()
![]()
doen ze nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:40 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat je met een goed seizoen gewoon behoorlijk meedoet om de titel (dat is dus in geval Vilhena en Elia goed draaien
doen ze nietquote:, en Gustafson en Jorgenson zich als topaankopen ontwikkelen),
dat is een "standaard" seizoen voor Feyenoord. Al onderstreep ik volledig dat het kut voelt.quote:en als je een kutseizoen draait denk ik dat je weer met een kansloos gat naar boven 3e eindigt.
vertel, wat weet jij van Jorgenson.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat die jorgenson een kramer 2.0 is. Niks van wat ik weet van die gast overtuigt me van z'n kwaliteiten.
Echt hoor. Ook ajacieden die met deze trainerswissel zeker weten dat Ajax nu wel kampioen wordtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV presteert al twee jaar heel constant in de Eredivisie. Daar ga je vast in de buurt van komen met Feyenoord. Joeloeloe.
Vorig seizoen werd je eigenlijk ook breed uitgelachen als je heel zeker wist dat PSV kampioen ging worden. Het middenveld zou niet dynamisch genoeg zijn bijvoorbeeld. Nou, dat hebben we geweten. Aankoop van het seizoen met Pröpper.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hoor. Ook ajacieden die met deze trainerswissel zeker weten dat Ajax nu wel kampioen wordt
Ik sluit het niet uit he. Maar je moet wat mij betreft absoluut niet gek opkijken als je in de winterstop zesde staat als Ajax zijnde.
De enigen die echt vertrouwen kunnen hebben zijn de jongens in Eindhoven.
Kramer staat niet bekend om z'n (voetbal)intelligentie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef exile79 het volgende:
Kramer: 'Ik ken Nicolai Jørgensen ook nog niet zo goed. Je kunt in één week niet zien wie gaat spelen. Maar hij is gehaald voor de spitspositie, want hij heeft nummer negen gekregen. Van wat ik kan zien is hij een combinatie van Kazim en mij. "
Oh mijn god. Ik mag toch hopen dat hij het mis heeft.
Da's een kleine geruststelling.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer staat niet bekend om z'n (voetbal)intelligentie.
Ajacieden die beweren dat Ajax ook maar 1 moment aanspraak had mogen maken op de titel. Dat het gebeurde, dat is voetbal, maar selectiekwaliteit is natuurlijk to-taal niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd je eigenlijk ook breed uitgelachen als je heel zeker wist dat PSV kampioen ging worden. Het middenveld zou niet dynamisch genoeg zijn bijvoorbeeld. Nou, dat hebben we geweten. Aankoop van het seizoen met Pröpper.
Ja maar jij als PSV supporter hebt dan ook een PSV brilletje op.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajacieden die beweren dat Ajax ook maar 1 moment aanspraak had mogen maken op de titel. Dat het gebeurde, dat is voetbal, maar selectiekwaliteit is natuurlijk to-taal niet te vergelijken
Oh, oke.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja maar jij als PSV supporter hebt dan ook een PSV brilletje op.
Not sure if troll...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja maar jij als PSV supporter hebt dan ook een PSV brilletje op.
Nou inderdaad al zou het zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef exile79 het volgende:
Kramer: 'Ik ken Nicolai Jørgensen ook nog niet zo goed. Je kunt in één week niet zien wie gaat spelen. Maar hij is gehaald voor de spitspositie, want hij heeft nummer negen gekregen. Van wat ik kan zien is hij een combinatie van Kazim en mij. "
Oh mijn god. Ik mag toch hopen dat hij het mis heeft.
Ja, ik denk ook dat de selectie best prima is. Mijn grootste twijfel zit hem in het totaal ontbreken van enige kritische zelfreflectie van spelers en trainer over het veldspel van vorig seizoen (al kan dat ook zijn hoe ze t brengen in de media natuurlijk).quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
Toch hebben we echt geen onaardige selectie. Het middenveld is echt ruim bezet en verdedigend genoeg leuke spelers. In de aanval een buitenspeler erbij en het ziet er niet slecht uit.
Deze selectie is weer een garantie voor plek drie. Met extreem geluk plek twee, want Ajax zou onder bosz zomaar kunnen gaan zwalkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
Toch hebben we echt geen onaardige selectie. Het middenveld is echt ruim bezet en verdedigend genoeg leuke spelers. In de aanval een buitenspeler erbij en het ziet er niet slecht uit.
De selectie vind ik goed, ik vrees alleen dat je er geen kut aan hebt zonder tactisch inzicht. Nu kan het natuurlijk dat Gio tijdens die twee maanden van de stop ineens een openbaring heeft gekregen, maar ik geloof niet in wonderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze selectie is weer een garantie voor plek drie. Met extreem geluk plek twee, want Ajax zou onder bosz zomaar kunnen gaan zwalken
Zoals eerder hier vermeld inderdaad, zolang de spelers en trainer niet inzien wanneer er gewonnen is met kutvoetbal ga je geen stappen maken en haalt niemand z'n plafond. Selectie zelf is goed genoeg om in de buurt te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:17 schreef Jihawti het volgende:
[..]
De selectie vind ik goed, ik vrees alleen dat je er geen kut aan hebt zonder tactisch inzicht. Nu kan het natuurlijk dat Gio tijdens die twee maanden van de stop ineens een openbaring heeft gekregen, maar ik geloof niet in wonderen.
Nee, dat is de selectie niet. PSV had afgelopen seizoen op twee posities na op elke positie een beduidend betere speler. Daarbij hadden ze ook nog eens spelers die individueel gestoord goed zijn. Ik noem een propper.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zoals eerder hier vermeld inderdaad, zolang de spelers en trainer niet inzien wanneer er gewonnen is met kutvoetbal ga je geen stappen maken en haalt niemand z'n plafond. Selectie zelf is goed genoeg om in de buurt te komen.
Haha, dit is zo slecht en fout dat het op 't einde leuk wordquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Het schijnt dat Feyenoord Kramaric wilde halen. Daar hadden ze gigantisch veel geld door over.
Dat lukte toen niet. Dus riep de VVF "doe dan maar iets eraf en haal maar wat er op lijkt".
Dus dacht die Van Geel: Kramaric, Ic er vanaf, Kramar, Kramer. En zo geschiedde.
Hueueue.
Een andere verklaring heb ik niet.
goffetommequote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Het schijnt dat Feyenoord Kramaric wilde halen. Daar hadden ze gigantisch veel geld door over.
Dat lukte toen niet. Dus riep de VVF "doe dan maar iets eraf en haal maar wat er op lijkt".
Dus dacht die Van Geel: Kramaric, Ic er vanaf, Kramar, Kramer. En zo geschiedde.
Hueueue.
Een andere verklaring heb ik niet.
Haha, wij hebben Elia al, die rent dat knotje er zo uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:26 schreef Divje het volgende:
Zeg, is dat knotje van Wales niet iets voor op de vleugels? Wat zou die moeten kosten?
Kom jij met een suggestie dan!!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wij hebben Elia al, die rent dat knotje er zo uit.
Oja, jij bent onze raspositivo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Vandaag winnen we met 15-0, en dús worden we kampioen.
Er is hier middelmaat wat hier op voorhand voor tekent.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:03 schreef arjan1112 het volgende:
Nou mannen wat word het dit jaar worden we weer 3de ?
Na ongeveer 4 wedstrijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact. Geef het even 2 maandjes, dan huil ik weer met de wolven mee.
Volgens Caland zou zelfs hij van dit team winnen, en dan nog met HMF op doel ook. Dus als wij vanmiddag gelijkspelen, dan ja, dan moet Geel weer oppleuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Na ongeveer 4 wedstrijden?Beter begin je vanmiddag al als ze per ongeluk gelijk spelen.
Dat geeft wel wat vertrouwen ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Caland zou zelfs hij van dit team winnen, en dan nog met HMF op doel ook. Dus als wij vanmiddag gelijkspelen, dan ja, dan moet Geel weer oppleuren.
Dat zou ik met deze trainer al een prestatie op zich vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:13 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord gaat gewoon weer keihard voor de titel hoor, tot november.
Een eigen doelpunt..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Binnen de minuut 1-0. Is de Coolsingel al geboekt??
2-0 Kramerinhoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Een eigen doelpunt..
Laten we eerst zelf scoren voor we KAMPIOENEN gaan roeptoeteren eh Fokkie?
Dit is beter dan het verslag van FC Horst.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
5-0 Dirk. Staaf assist. Hoop dat Staaf een serieuze kans krijgt dit seizoen. We moeten gewoon minstens één echte voetballer hebben.
6-0. Staaf met het hoofd.
7-0 wederom Dirk.
8-0 Elia.
HIJ KAN NIET MET DE DRUK OMGAAN!!quote:
Als die al gaat scoren heeft deze pot ook totaal geen nu om te zien hoe goed het gaat.quote:
Dat is zo'n eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding tegen een 4de klasser sowieso niet natuurlijk. Maar hoe meer doelpunten hoe beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als die al gaat scoren heeft deze pot ook totaal geen nu om te zien hoe goed het gaat.
Ik zou als ik hem was maar langs de Mc gaan op de terugweg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Die kan weer wat pizzabezorgers verwachten.
4e doelpunt van Jorgensen inderdaad.quote:
Hij was toch altijd zo aan het 'Pizzahut' juichen bij Vitesse?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was maar langs de Mc gaan op de terugweg.
Weet niet wat dat isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij was toch altijd zo aan het 'Pizzahut' juichen bij Vitesse?
Ik denk eerder 0-40/0-45quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Als ie twee helften had gespeeld was het 0-50 geworden. Jorgensen
Hoi Roland010quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Kramer 1 - Jørgensen 4.
Dus, als Jørgensen net zoveel wedstrijden als Kramer speelt komend seizoen in de competitie, scoort hij 52 keer.
De Staaf is een echte, creatieve voetballer? Goh. Nooit gewetenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
5-0 Dirk. Staaf assist. Hoop dat Staaf een serieuze kans krijgt dit seizoen. We moeten gewoon minstens één echte voetballer hebben.
Ok Hans, Dank je.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord doet gewoon weer mee om de titel.
Je bent niet overtuigd van z'n kwaliteiten/potentie?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Staaf is een echte, creatieve voetballer? Goh. Nooit geweten
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent niet overtuigd van z'n kwaliteiten/potentie?
De manier waarop scheen echt beschamend eruit te hebben gezien. De verslaggever op Rijnmond had het over '3 meter naast'.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:49 schreef exile79 het volgende:
Vejinovic wéér een penal gemist? Kanlsoos figuur. Slappe zak. Gratis nog wegdoen als het kan.
Je leek sarcastisch. Hij is toch ook één van de weinige creatieve voetballers uit de selectie? Zou een beter 10 zijn dan Kuyt, Toornstra of Vilhenaquote:
Pfff. Die wedstrijd dat Kuyt op de bank zat (of niet mee deed, weet ik niet meer) moest hij ook een penal nemen. Net zo slap als wat. Weg met die gozer. Als je al niet eens vanaf de stip óp het doel kan schieten....man man manquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De manier waarop scheen echt beschamend eruit te hebben gezien. De verslaggever op Rijnmond had het over '3 meter naast'.
Bij ons werd ie op een gegeven moment vervangen door Immers als penaltynemer, dan weet je wel hoe erg het is.quote:
De paar potjes dat hij speelde vond ik hem interessanter dan wat we daarna hebben gezien. Ik vind het altijd een beetje jammer dat we dan terugschakelen op een oud beproefd systeem waarmee je genoeg punten haalt voor plek 3-6 maar waarmee je het voetbal nooit echt in het spel krijgt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Staaf is een echte, creatieve voetballer? Goh. Nooit geweten
Het was wel een beetje naast ja, maar hij stuurde de keeper wel prachtig naar de verkeerde hoek.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die Vejinovic moet echt naar een sportpsycholoog. De angst en onzekerheid druipt er vanaf.
Ja, als je al onzeker bent tegen een stel amateurs... misschien moet je dan gewoon stoppen en een ander vak zoeken.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die Vejinovic moet echt naar een sportpsycholoog. De angst en onzekerheid druipt er vanaf.
Ok man.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, als je al onzeker bent tegen een stel amateurs... misschien moet je dan gewoon stoppen en een ander vak zoeken.
Dat denk ik ook al een tijdje. Typisch gevalletje kuipvrees. Dan helpt het natuurlijk ook niet als er door je brievenbus gekrijst wordt dat je eraan gaat na een paar kutwedstrijden, zou ik ook niet minder zenuwachtig van worden, maar ook daarvoor zag je hem aan zichzelf twijfelen, wat weer geheel past bij zijn status als twijfelachtige aankoop, maar dan op een andere manier.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Geweldig toch, vier van die jonge gasten uit de eigen opleiding.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:43 schreef TC03 het volgende:
Toch heb ik altijd het idee dat er veel meer inzit bij Vejinovic... Maarja.
Jorgensen maakt well een aardige indruk vind ik. Snelheid van Woudenberg is ook een wapen. Als je Karsdorp, Van Beek, Kongolo en Woudenberg hebt heb je echt de snelste defensie van de eredivisie.![]()
Dit is niet z'n 1e pot bij ons he. Hij heeft al een jaar achter de rug. Kan me voorstellen dat je dat gemist hebt, hij maakte een redelijk matige indruk.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Even los van of ik Vejinovic nog zie slagen bij Feyenoord, vind ik jullie conclusies op basis van een samenvatting en een gemiste penalty tegen een 4e klasser op z'n minst bijzonder.
Jij hebt toch ook gekeken afgelopen seizoen?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Even los van of ik Vejinovic nog zie slagen bij Feyenoord, vind ik jullie conclusies op basis van een samenvatting en een gemiste penalty tegen een 4e klasser op z'n minst bijzonder.
Ik schrijf hem nog niet compleet af nee. Ik twijfel alleen, net als bij Toornstra, of ie genoeg handelingssnelheid heeft. Inzicht heeft ie namelijk wel, techniek ook, alleen fysiek is het matig en het lijkt alsof het te snel gaat voor hem om bij te benen. Maar goed, dat is op basis van z'n eerste jaar wat domweg dramatisch was.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar Scrum, zie jij Vejino nog slagen bij ons dan?
Johquote:Op zondag 3 juli 2016 17:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is niet z'n 1e pot bij ons he. Hij heeft al een jaar achter de rug. Kan me voorstellen dat je dat gemist hebt, hij maakte een redelijk matige indruk.
Zie hierboven.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gekeken afgelopen seizoen?
Ik roep al langer dat het een vent van niks is. Ik hoop dat het nog wat wordt hoor, daar niet van, maar ik heb er weinig vertrouwen in .quote:
Het blijft echt fascinerend hoe Feyenoordin de verdediging de laatste jaren jeugd weet te genereren die voldoet voor het eerste elftal.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geweldig toch, vier van die jonge gasten uit de eigen opleiding.
Hoho, fantastische kopbal die hij maakte.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Gustafson was gister ook dramatisch, zag ik in de samenvatting. Wat een miskoop. Word nooit meer wat.
Omdat verdedigen (aka in de weg lopen) makkelijker is dan aanvallen.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het blijft echt fascinerend hoe Feyenoordin de verdediging de laatste jaren jeugd weet te genereren die voldoet voor het eerste elftal.
Waarom lukt dat niet op het middenveld of in de aanval.
Kongolo, Van Beek, Woudenberg, Ramsteijn (tot zijn extreem zware knieblessure die einde profcarrière op niveau betekende), BMI, Janmaat, De Vrij en dan heb je nog steeds lang niet iedereen genoemd.
Mooie aanleiding om alvast lekker te zeiken.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schrijf hem nog niet compleet af nee. Ik twijfel alleen, net als bij Toornstra, of ie genoeg handelingssnelheid heeft. Inzicht heeft ie namelijk wel, techniek ook, alleen fysiek is het matig en het lijkt alsof het te snel gaat voor hem om bij te benen. Maar goed, dat is op basis van z'n eerste jaar wat domweg dramatisch was.
[..]
Joh.
Gaat erom dat al 'jullie' commentaren na deze oefenpot komen, en dan ga ik er vanuit dat 1 en ander op basis daarvan is.
Dat snap ik, maar bij PSV en Ajax zie ik de verhouding doorgebroken jeugd mbt aanval middenveld verdediging niet zo scheef vertekend als bij ons.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat verdedigen (aka in de weg lopen) makkelijker is dan aanvallen.
Flauw dit.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Gustafson was gister ook dramatisch, zag ik in de samenvatting. Wat een miskoop. Word nooit meer wat.
Zelf al vaker aangegeven dat ik hem liever zie vertrekken. Is bijna op ieder vlak mislukt en kan voor de persoon zelf ook weinig sympathie opbrengen. Dan houdt het voor mij op.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.quote:
Ik heb er ook nog niet echt vertrouwen in dat ie een goede rechtsback gaat worden, vond hem daar vorig seizoen ook niet erg overtuigend.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.
geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:22 schreef Caland het volgende:
'Bij Inter moest ik vechten voor m'n plek'
Wow, wat bizar.
Hier is Scrummie het niet mee eens.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.
Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef Happel het volgende:
Proeftijd van drie jaar. Die blijft nooit overeind staan...
En ook nog een proeftijd voor vuurwerk, zooi op het veld gooien en (jawel) het niet vrijhouden van de trappen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.
Inderdaad ja, manmanman. Maar goed, voor nu kunnen we in ieder geval weer minstens 3 potjes bezoeken.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
NIEUWS | CAS vermindert straf Feyenoord – Lees meer over de straf naar aanleiding van het Europese duel met AS Roma:
https://www.feyenoord.nl/(...)dert-straf-feyenoord
Belachelijk dat de veroordeling voor racisme min of meer blijft staan.
dat is nou juist de kracht van de kuip....quote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Keyos het volgende:
Mensen moeten zich nu maar gewoon gaan beheersen als ze naar Feyenoord gaan en moeten eens die aanstekers op zak houden.
Zelfs tegen kleine teams op de zondagmiddag kunnen mensen zich niet beheersen als er een tegenpartij voor het vak staat te juichen. Laat staan bij een Europese pot. De aanstekers vlogen tegen Roma als artillerievuur het veld op.
Ondanks dat ik blij ben dat de wedstrijd zonder publiek eraf is, wordt het wel een dode boel. Kan het Gudde écht niet kwalijk nemen.
Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat is nou juist de kracht van de kuip....
maar neemt niet weg dat er niets gegooid moet worden , zelfs geen beker met pis
Meldt zich. Toen ze vijfde stonden dronken in de kroeg: "als ze 2e worden nemen we een seizoenkaar ok? Ja is goed, whahahahaha"quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY
Vak Y voegt zeker wel wat toe. Tenminste sfeer aan beide kanten, al zijn er genoeg betere vakken natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.
Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Het kan ook agressief-afwekkend zonder een aansteker te gooien. Wat bier is de limit. Maar volgens mij heeft een discussie hierover geen zin met iemand die het heel normaal vindt als er een voetballer wordt verwond door een supporter op de tribune.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Dat is nou mooie voetbalcultuur. Dat verwijfde gedoe.
Hoiquote:Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.
Pools voetbalsupportergevoel
Misschien komen ze er dan ineens achter dat er meer mensen zijn dan plekken? Of ligt dat aan mijn gevoel.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.
Pools voetbalsupportergevoel
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Inderdaad. Je kan lekker opstandig zeggen dat het allemaal niet zo erg is, maar dat zijn nou eenmaal de regels en supporters die hun eigen club benadelen heb ik geen respect voor.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.
Bikkel gespot.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel gelijk though, alleen tokkies sympathiseren datquote:
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/quote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef hafcfan het volgende:
Rick Karsdorp staat in de belangstelling van Sassuolo
http://gianlucadimarzio.com/calciome...e-al-sassuolo/
Stijnquote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE VRIEND van mij.
Wie wil mij aanraken?
Oppergod altijd typischgenot, mag ik je aanraken?quote:
Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.
Wie wil mij aanraken?
Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?
Wat is zijn IQ?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.
Wie wil mij aanraken?
Racist.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.
Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden
Gudde schijnt inderdaad erg vrijgevig te zijn als het wedstrijdkaarten voor bekenden gaat.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.
is goed pikquote:Op maandag 4 juli 2016 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?
Was je erbij bij de beker? Want ik en caland kennen een meneer die 28 jaar een scc heeft en geen kaart had. Vertel, hoe lang heb jij de jouwe al?
En hoe sluit je de jongens uit die toen net 18 werden en net een scc konden halen van hun eerste zuurverdiende centen?
Met je ekte ekte gedrag. Scheittyf toch op
Er zullen toch nog wel 35.000 kaartjes zijn? Dan heeft iedere seizoenkaarthouder in ieder geval een kaart.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden
Ze hebben volgens dat bericht dus 6 miljoen geboden op de 24-jarige Zappacosta van Torino. Ben wel benieuwd wat ze voor onze 21-jarige Karsdorp zouden willen bieden dan. Ik denk nl dat hij niet echt in de uitverkoop gaat aangezien we niet echt een vervanger voor zijn positie hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord krijgt 10% van de eventuele transfersom van Pelle.
Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."
Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm
Geelgod
15 miljoen moet 'ie toch nog wel opleveren ja. Alhoewel, die Engelse clubs betalen elkaar sowieso altijd teveel. Maak er maar 25 vanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.
Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers.
Nicequote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."
Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm
Geelgod
Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.
Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers.
Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.
Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ookquote:Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen.
Maakt mij verder niet uit hoor, voor mij blijft Pellè een baas, maar schlemielig was die actie wel.
Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ook. Dat ie het daarna verneukt.. Maar ik gok dat een club die hem wil niet kijkt naar 1 penalty. Zou ik niet doen in elk geval.
Mwa, neem aan dat scouts al wel weten dat je Pelle niet voor de penalties koopt.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.
Maar zo'n actie kan wel blijven hangen zeg maar. Dat bedoel ik eigenlijk.
Al blijven zijn 2 doelpunten natuurlijk net zo goed in het geheugen.
zijn toch weer 20 bananenquote:Op maandag 4 juli 2016 19:34 schreef PIETR het volgende:
'Flink cashen'Wat zal hij kosten? Is ook alweer bijna 31 he. 10 miljoen? Dat is dus 'maar' 1 miljoen ..
Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Geelgod
Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..quote:Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.
Toch netjes?
Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
3 miljoen lijkt me wat een de ruime kant, maar alle beetjes helpen. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat De Roon uit de Feyenoord-jeugd komt, dacht dat hij door Sparta was opgeleid. Nooit echt een bijzondere speler gevonden eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
Dat gerucht is totaal uit de lucht gegrepen. Al zou het niet heel vreemd zijn; buitenspeler, Nederlander, niet heel duur, heeft eerder in de belangstelling gestaan ..quote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken.
Maar zijn leuke extraatjes ja.
De naam Beerens lees ik op meerdere sites trouwens. Is dat een gerucht met enige basis of totaal uit de lucht gegrepen?
Oud, niks bewezen in Europa en scoort amper. Ja dat zijn wel de drie voorwaarden inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie het Van Geel zo doen. Beerens heeft alle ingrediënten waar Van Geel van houdt.
Zou ik dan wel weer een prima gokje vinden. Zal niet zoveel kosten.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef satecl het volgende:
Feyenoord had 2 jaar terug nog interesse in Terrel Ondaan en wouden toen bijna 2 miljoen voor hem. Hij is nu transfervrij door te hoge salariseisen bij Willem II. Die zie ik ook nog wel komen als goedkope back-up. 21 jaar.
Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.
Laten we dan maar hopen dat het Berghuis wordt.
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford Fred Friday heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.
Statistieken en acties op youtube zien er goed uit, heel benieuwd naar deze speler.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday.
Die laatste naam kwam ik tegen als potentiële opvolger van Janssen bij AZ. Lijkt me overigens ook een prima spitsje (uit Noorwegen) en kost maar 700.000 euro. Maar goed, wij hebben al Jorgensen aangetrokken.
Garantie voor Successquote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
[ afbeelding ]
Een paar tonquote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
Plus nog jongens die vroeg weg zijn gegaan (Bruma, Aké, Rekik).quote:Op zondag 3 juli 2016 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het blijft echt fascinerend hoe Feyenoordin de verdediging de laatste jaren jeugd weet te genereren die voldoet voor het eerste elftal.
Waarom lukt dat niet op het middenveld of in de aanval.
Kongolo, Van Beek, Woudenberg, Ramsteijn (tot zijn extreem zware knieblessure die einde profcarrière op niveau betekende), BMI, Janmaat, De Vrij en dan heb je nog steeds lang niet iedereen genoemd.
Maar voor dat geld is Success wel gegarandeerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Speelde 4 à 5 jaar in onze jeugd volgens mij vanaf zijn 16e, en dat levert 0.5% per jaar op: 2-2.5% van de transfer -> 4 à 5 ton. Best aardigquote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
Ja joh, lekker iedereen voor de club behouden en niemand meer wegsturen. Da's toch niet houdbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:22 schreef Happel het volgende:
Leuk al die opleidingsvergoedingen. Als club heb je er geen fuck aan natuurlijk. Behoudt zulke spelers eens voor de club, wellicht maken we dan ook zulke klappers en kunnen we als club vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |