abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163417318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oja, argwanen wel ja. Maar ik wil het eerst even zien ;).
De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.
pi_163417386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.
Ja, daar kan het mis gaan ja. Maar ik wil het gewoon eerst (weer) met eigen ogen zien voor ik wat ga roepen.

Elia kán zomaar een topjaar draaien, onze nieuwe Deen kán zomaar topscoorder worden, Vilhena kán zich komend jaar eens echt manifesteren als dé man op het middenveld, etc.
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 20:11:54 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163418071
De verwachtingen stijgen al weer. Traditie O+
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_163418276
Uiteraard gaan we weer niet meedoen om de titel.

Ik denk dat een 3e plaats het hoogst haalbare is waarbij we wellicht de achterstand in punten kunnen inlopen tot op 10 punten.

Maar we spelen weer Europees voetbal dus calculeer maar weer veel puntverlies. Als we 65 tot 70 punten halen mogen we onze handen dichtknijpen.

Niet dat ik daar vrolijk van word, maar ik ben liever realistisch dan opnieuw naïef optimistisch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163418295
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor dat soort volk is dat een normale reactie inderdaad.
'Dat soort volk' _O- En dat zeg jij! _O-
pi_163418324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
pi_163418423
Thuis winnen van PSV is best mogelijk. Afgelopen jaar niet gebeurd, paar jaar daarvoor wel dacht ik. En als je tegen Ajax speelt zoals we de afgelopen paar keer deden maar nu eens een keer wél de doelpunten maken win je ook gewoon.
pi_163418437
13 juli Feyenoord - Union Berlin in Oostenrijk. Leuke tegenstander.
Van alles is weer waardeloos.
pi_163418493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.

Voor een kampioenschap heb je toch minimaal wel een punt of 75 nodig. Die zie ik ons eerlijk gezegd absoluut niet halen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 20:39:33 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163418631
quote:

[..]

Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik wilde dat het anders was, daar niet van.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_163418792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik niet.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 20:53:17 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_163419001
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:45 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik niet.
Gevoelsmatig ik ook niet. Qua wat Feyenoord ooit was en zou moeten zijn niet. Maar met een rationele blik wel.
pi_163419006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik wel.
Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhand :).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2016 20:53:44 ]
pi_163419091
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
Feyenoord moet gewoon als je het realistisch bekijkt zorgen dat ze 3e worden, met PSV en Ajax zoveel mogelijk in zicht. 20 punten is echt belachelijk. Ze zijn sowieso flink beter dan alles buiten die twee teams om, en als Ajax of PSV (of zelfs heel misschien beide) een slecht seizoen draaien dan sta je zelf klaar om proberen toe te slaan.
Dat is onder Koeman ook twee keer gelukt, dus waarom nu (met een betere en vooral bredere selectie dan toen) niet?
pi_163419374
quote:

[..]

Dit dus.
Al word je geen kampioen, Feyenoord moet om de periode naar het nieuwe stadion toe gewoon altijd in de top 3 eindigen met Ajax en PSV in zicht. Zo blijf je sportief gezien in elk geval nog interessant voor spelers tot die begroting omhoog getrokken is. Klaar ook om een misstap van PSV en Ajax direct af te straffen. Zoals ik net al zei: Koeman eindigde nog geen 4 jaar geleden 1 keer boven en 1 keer gelijk met PSV in crisis. En op een puntje of 6 achterstand met Ajax. In een periode dat we verder van PSV en Ajax afstonden qua selectie dan nu.
pi_163420000
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.

Voor een kampioenschap heb je toch minimaal wel een punt of 75 nodig. Die zie ik ons eerlijk gezegd absoluut niet halen.
2012/2013: 69 punten
2013/2014: 67 punten

Waarom zou dan nu 75 punten niet mogelijk zijn? Eigenlijk vind ik zelfs dat het best normaal is om te verwachten dat je met een transferbudget van 10-15 miljoen meer dan destijds 6-8 punten meer te behalen dan toen. Anders zouden die geïnvesteerde miljoenen en het werk van de trainer (die een team zich moet laten verder ontwikkelen en niet stilstaan) eigenlijk voor niets zijn.
Of je daar kampioen mee wordt is een ander verhaal... Maar in elk geval zorgen dat het niet aan jezelf heeft gelegen. In 2013/2014 had Ajax zelfs aan 4 punten minder dan 75 kampioen, dus zeldzaam misschien maar het KAN zeker.
pi_163420177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhand :).
Dit. Minimaal een 3e plek zou gewoon al vanzelfsprekend zijn, want onder AZ of Utrecht eindigen zou een schande zijn gezien de begrotingen in de eredivisie. Er is geen FC Twente of AZ meer, dat een budget heeft dat voor Feyenoord een bedreiging vormt. Waarom zou je voor het minimale tekenen, iets wat je toch al hebt? Ik zou ermee kunnen leven ja, afhankelijk van hoe dicht je de nummer 1 en 2 in vizier hebt, maar ervoor tekenen?

Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer. In die 7 duels had je maximaal 4 punten mogen laten liggen (op basis van hoe je daarvoor en vooral daarna presteerde) Je mag toch hopen dat met een team dat in tact gebleven, en zelfs versterkt, is én met een trainer en selectie die de ervaring van toen opgedaan hebben niet nog een keer overkomt?

[ Bericht 9% gewijzigd door Roland010 op 30-06-2016 21:41:22 ]
pi_163420787
quote:
Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Wat is dit nu weer voor boerenwijsheid :')
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:49:29 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163420907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:26 schreef Roland010 het volgende:

[..]
Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Bedankt Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163422299
Dat gejammer iedere keer over die zeven verliespartijen. Het meerendeel van die wedstrijden had je heel het seizoen kunnen verliezen, zo wisselvallig waren wij. Alleen ADO en Heerenveen thuis vielen echt in negatieve zin op..
#12 is not for sale!
pi_163422330
Ik hoop gewoon dat het minder slecht voetbal is... simpele wens.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163423564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:45 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor boerenwijsheid :')
Het klinkt simpel ja, maar wou je zeggen dat het normaal is dat vanuit een eerste seizoenshelft waarin je meedraait met Ajax en PSV opeens zonder reden een historische diepterecord van 7 wedstrijden niet winnen verbreekt? Wat ik bedoel te zeggen is dat als je een enigszins gelijk seizoen als vorig jaar draait qua resultaten, maar je die totale meltdown van 2 maanden lang weet te voorkomen je 18-21 punten meer hebt.
pi_163423691
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:16:56 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163424084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:06 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.
En aan het eind en begin van het seizoen ook weer een lange reeks gewonnen wedstrijden.

Uiteindelijk hebben we 'zelfs' 4 punten meer dan het seizoen ervoor behaald. Dus om alles nou te legge bij die reeks. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163424197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Dat gejammer iedere keer over die zeven verliespartijen. Het meerendeel van die wedstrijden had je heel het seizoen kunnen verliezen, zo wisselvallig waren wij. Alleen ADO en Heerenveen thuis vielen echt in negatieve zin op..
Ik zeg absoluut niet dat Feyenoord goed speelde in die eerste seizoenshelft of niet een aantal keer de wind mee had. Maar in de beker en in de laatste paar maanden van de 2e seizoenshelft werd duidelijk dat ze gewoon beter waren dan PEC, AZ, Utrecht etc. Dan kun je toch wel stellen dat het voor 90 % een mentaal probleem is als je zo'n reeks neerzet.
pi_163424335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:19 schreef Roland010 het volgende:
Dan kun je toch wel stellen dat het voor 90 % een mentaal probleem is als je zo'n reeks neerzet.
Dat is het toch sowieso, als je kijkt tegen wíe we allemaal verloren met deze selectie. Geen kampioen ala, maar zulke wedstrijden kansloos verliezen sloeg echt nergens op.
pi_163424525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:16 schreef Caland het volgende:

[..]

En aan het eind en begin van het seizoen ook weer een lange reeks gewonnen wedstrijden.

Uiteindelijk hebben we 'zelfs' 4 punten meer dan het seizoen ervoor behaald. Dus om alles nou te legge bij die reeks. :')
Niet alles natuurlijk, maar je bent het er toch wel mee eens dat zo'n reeks uitzonderlijk is en niet komend seizoen weer voor kan/gaat komen? Zoals ik al zei: er zijn seizoenen geweest in het verleden dat zo'n record gezien de selectie best 'logisch' was geweest (zoals in de periode van Been als trainer) maar in het contrast van een seizoen waarin je 3e wordt en ook nog eens de beker wint is zo'n reeks natuurlijk in geen enkel opzicht logisch.
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:28:50 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163424584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:27 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Niet alles natuurlijk, maar je bent het er toch wel mee eens dat zo'n reeks uitzonderlijk is en niet komend seizoen weer voor kan/gaat komen? Zoals ik al zei: er zijn seizoenen geweest in het verleden dat zo'n record gezien de selectie best 'logisch' was geweest (zoals in de periode van Been als trainer) maar in het contrast van een seizoen waarin je 3e wordt en ook nog eens de beker wint is zo'n reeks natuurlijk in geen enkel opzicht logisch.
Misschien niet zo'n reeks, maar dan pak je die verliespunten wel wat meer verspreid over het seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163425200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:22 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dat is het toch sowieso, als je kijkt tegen wíe we allemaal verloren met deze selectie. Geen kampioen ala, maar zulke wedstrijden kansloos verliezen sloeg echt nergens op.
Precies, dus het is toch geen hele gekke verwachting dat je komend seizoen niet weer zo'n extreme slechte reeks neerzet? Enigszins stabiliseren en niet in complete staat van paniek raken gaat als je een keer 2 keer op rij niet wint heel veel schelen. Aan Gio de taak als trainer om dat te voorkomen, met de leermomenten van vorig jaar. En natuurlijk:als het kan ook graag iets beter voetballen. Maar dat gaat ook wel komen als je wat meer scorend vermogen hebt en je meer rust in je wedstrijden krijgt.
pi_163425551
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:41 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Precies, dus het is toch geen hele gekke verwachting dat je komend seizoen niet weer zo'n extreme slechte reeks neerzet? Enigszins stabiliseren en niet in complete staat van paniek raken gaat als je een keer 2 keer op rij niet wint heel veel schelen. Aan Gio de taak als trainer om dat te voorkomen, met de leermomenten van vorig jaar. En natuurlijk:als het kan ook graag iets beter voetballen. Maar dat gaat ook wel komen als je wat meer scorend vermogen hebt en je meer rust in je wedstrijden krijgt.
Mijn god, wat kraam jij een hoop onzin uit. De hele eerste seizoenshelft hing van mazzel aan elkaar en deed denken aan het eerste seizoen onder Been waar alles met geluk met één doelpunt verschil gewonnen werd.

Het is nou niet Alsof de wedstrijden buiten die reeks perspectief boden. Het was gewoon een enorm kankerseizoen. Bekertje deed daar heel weinig positiefs tegenover zetten.
pi_163425664
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien niet zo'n reeks, maar dan pak je die verliespunten wel wat meer verspreid over het seizoen.
Ik denk dat dat enigszins meevalt. In die reeks zijn veel wedstrijden verloren juist omdat die reeks een ding op zich werd op gegeven moment en zichzelf verlengde.
Na die reeks en in de beker heb je eigenlijk, zonder mooi spel, het meeste best eenvoudig gewonnen. Het moet mogelijk zijn om dat te stabiliseren. Zeker als je je team bij elkaar houdt, dat een ook nog relatief ervaren is (lees: vaak iets minder grillig dan een hele jonge selectiel)
pi_163425891
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mijn god, wat kraam jij een hoop onzin uit. De hele eerste seizoenshelft hing van mazzel aan elkaar en deed denken aan het eerste seizoen onder Been waar alles met geluk met één doelpunt verschil gewonnen werd.
Nogmaals: heb je Ajax wel eens gezien tijdens sommige seizoenen onder De Boer? Nooit echt veel beter zijn dan veel tegenstanders maar toch steeds met 2-1 of 1-0 winnen.
quote:
Het is nou niet Alsof de wedstrijden buiten die reeks perspectief boden. Het was gewoon een enorm kankerseizoen. Bekertje deed daar heel weinig positiefs tegenover zetten.
Een 3e plek en een beker is uiteindelijk geen kankerseizoen. Dat is als je 10e wordt, zonder beker. Als je een klein beetje normaal uit de winterstop was gekomen was het zelfs een best redelijk goed seizoen geweest, qua resultaat dan. Het was niet goed nee, maar ik verwacht dat er het komend seizoen niet weer zo gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 01-07-2016 00:26:53 ]
  vrijdag 1 juli 2016 @ 00:48:59 #34
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163426702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:32 schreef H.FR het volgende:
Ik hoop gewoon dat het minder slecht voetbal is... simpele wens.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 01:25:51 #35
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163427077
Het wordt gewoon weer een ouderwets kutseizoen.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_163427109
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef Pascalus het volgende:
Gras is groen
  vrijdag 1 juli 2016 @ 01:34:08 #37
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163427117
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef Pascalus het volgende:
Wat een fijne geruststellende uitspraak, ik kan weer rustig gaan slapen :)
pi_163427937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 00:02 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Nogmaals: heb je Ajax wel eens gezien tijdens sommige seizoenen onder De Boer? Nooit echt veel beter zijn dan veel tegenstanders maar toch steeds met 2-1 of 1-0 winnen.
ja Henk, leuk maar totaal niet te vergelijken. In die seizoenen werd je kampioen met 72 punten, inmiddels zitten we twee jaar dicht tegen of over de 90+ punten. Kansloze vergelijking dus.

quote:
Een 3e plek en een beker is uiteindelijk geen kankerseizoen. Dat is als je 10e wordt, zonder beker.
fijn dat jij zulke lage standaarden hebt. Het voetbal was niet om aan te gluren, Feyenoord heeft maar twee wedstrijden leuk voetbal op de mat gelegd en ik heb een jaar tegen kramer aan zitten kijken. Daarbij was elke wedstrijd billen knijpen en was die historische reeks te kansloos voor woorden. Dat is met recht een kanker seizoen, waarbij de beker een zoet snoepje is want Europees.

quote:
Als je een klein beetje normaal uit de winterstop was gekomen was het zelfs een best redelijk goed seizoen geweest, qua resultaat dan.
meer geluk dan wijsheid. Die reeks is ons niet overkomen ofzo en het was geen botte pech. Gewoon uitermate lage kwaliteit in de selectie

quote:
was niet goed nee, maar ik verwacht dat er het komend seizoen niet weer zo gaat.
Feyenoord eindigt weer met een groot gat achter Ajax en PSV en kan hopelijk Europees twee leuke potten op de mat leggen. U las het hier eerst.

Maar fijn dat je een dromer bent. En ook fijn dat je het naar je zin hebt op de blindentribune. Doet de club het niet voor niets
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 08:18:26 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163428085
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Aboutaleb heeft gesproken.

Ik was er zelf uiteraard niet bij, als echte internet hooligan, maar zoals hij het beschrijft, de gebeurtenissen, klopt dat? Ik heb dat beeld totaal niet van wat ik heb gehoord, gezien, en gelezen.
Natuurlijk niet. Er klopt geen hol van. Maar het is Abou aan het woord, wat verwacht je. Er hing helemaal geen grimmige sfeer. Ja er werden wat stukjes vuurwerk afgestoken. Poeh poeh. Dat gebeurt nou nooit rondom wedstrijden van Feyenoord :')

Wat natuurlijk wel wezenlijk anders was dan normale wedstrijden, is het gegeven dat een hele hoop supporters met behoorlijk gevaarlijke kartonnen dozen in een mars liepen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 juli 2016 @ 08:25:25 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163428144
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ja Henk, leuk maar totaal niet te vergelijken. In die seizoenen werd je kampioen met 72 punten, inmiddels zitten we twee jaar dicht tegen of over de 90+ punten. Kansloze vergelijking dus.

[..]

fijn dat jij zulke lage standaarden hebt. Het voetbal was niet om aan te gluren, Feyenoord heeft maar twee wedstrijden leuk voetbal op de mat gelegd en ik heb een jaar tegen kramer aan zitten kijken. Daarbij was elke wedstrijd billen knijpen en was die historische reeks te kansloos voor woorden. Dat is met recht een kanker seizoen, waarbij de beker een zoet snoepje is want Europees.

[..]

meer geluk dan wijsheid. Die reeks is ons niet overkomen ofzo en het was geen botte pech. Gewoon uitermate lage kwaliteit in de selectie

[..]

Feyenoord eindigt weer met een groot gat achter Ajax en PSV en kan hopelijk Europees twee leuke potten op de mat leggen. U las het hier eerst.

Maar fijn dat je een dromer bent. En ook fijn dat je het naar je zin hebt op de blindentribune. Doet de club het niet voor niets
Waarom toch al die agressie joh
Laffe huichelaar
  vrijdag 1 juli 2016 @ 08:35:19 #41
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_163428246
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit is zowaar het meest zinnige dat HMF ooit heeft gezegd. Het zou allemaal iets netter verwoord kunnen worden, maar ik ben het er wel mee eens.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_163428261
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Er klopt geen hol van. Maar het is Abou aan het woord, wat verwacht je. Er hing helemaal geen grimmige sfeer. Ja er werden wat stukjes vuurwerk afgestoken. Poeh poeh. Dat gebeurt nou nooit rondom wedstrijden van Feyenoord :')

Wat natuurlijk wel wezenlijk anders was dan normale wedstrijden, is het gegeven dat een hele hoop supporters met behoorlijk gevaarlijke kartonnen dozen in een mars liepen.
Zoals verwacht dus :). Hij heeft het nu al zo vaak geroepen dat er genoeg mensen zijn die het domweg geloven wat hij verteld. Benieuwd waar de ombudsman mee gaat komen.
pi_163428269
quote:

Poe poe, wat een voorspelling HMFgod. Zoiets zal waarschijnlijk gebeuren, maar je kan toch altijd een kleine kans hebben op meer?
pi_163428425
Gaat er hier nog iemand naar dat monstertruck gebeuren?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 09:15:39 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163428695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:53 schreef H.FR het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar dat monstertruck gebeuren?
Ik wilde wel gaan maar uiteindelijk kwam er iets tussen. Jij wel?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163429353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik wilde wel gaan maar uiteindelijk kwam er iets tussen. Jij wel?
Nee, kan het niet aanzien.. onze mooie mat. Los daarvan lijkt het me op zich wel vet. Maar als ik wel had gewild had ik toch geen tijd gehad momenteel.
pi_163429377
Gaat er nog iemand van hier naar de oefenwedstrijd morgen?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:03:00 #48
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163429423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Eerste waar ik heen ga word Valencia. Ik weet niet eens waar Driel ligt. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_163429515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
De 1e pot die ik kan kijken is de 1e thuiswedstrijd van de competitie. De voorbereiding zal aan me voorbij gaan. Ga jij?
pi_163429574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:03 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Eerste waar ik heen ga word Valencia. Ik weet niet eens waar Driel ligt. :')
Bij Arnhem ;).
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

De 1e pot die ik kan kijken is de 1e thuiswedstrijd van de competitie. De voorbereiding zal aan me voorbij gaan. Ga jij?
Nee, ik doe niet mee aan oefenpotjes. Paar keer geweest maar zelden zo erg het gevoel gehad dat ik beter anderhalf uur naar een muur had kunnen staren en nóg een zinvoller leven had gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')