De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, argwanen wel ja. Maar ik wil het eerst even zien.
Ja, daar kan het mis gaan ja. Maar ik wil het gewoon eerst (weer) met eigen ogen zien voor ik wat ga roepen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij op dezelfde positie begint als waar hij vorig seizoen is geëindigd: n10, come on. Dan heb je ook nog steeds een twijfelachtige rechtsbuiten en als linksbuiten een Elia die vorig seizoen niet echt wist te imponeren op momenten waar dat gevraagd werd.
'Dat soort volk'quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor dat soort volk is dat een normale reactie inderdaad.
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
De verwachtingen stijgen al weer. Traditie![]()
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ze in Amsterdam en Eindhoven falen, heb je gewoon een kans, zo simpel is onze Eredivisie wel. Doen die gewoon hun werk, ben je kansloos.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik wilde dat het anders was, daar niet van.
Gevoelsmatig ik ook niet. Qua wat Feyenoord ooit was en zou moeten zijn niet. Maar met een rationele blik wel.quote:
Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhandquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je op voorhand tekenen voor de 3e plaats, bekerwinst en overwintering in Europa?
Ik wel.
Ik wilde dat het anders was, daar niet van.
Feyenoord moet gewoon als je het realistisch bekijkt zorgen dat ze 3e worden, met PSV en Ajax zoveel mogelijk in zicht. 20 punten is echt belachelijk. Ze zijn sowieso flink beter dan alles buiten die twee teams om, en als Ajax of PSV (of zelfs heel misschien beide) een slecht seizoen draaien dan sta je zelf klaar om proberen toe te slaan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Gert het volgende:
De verwachtingen stijgen al weer. Traditie![]()
Ik teken voor hetzelfde resultaat als afgelopen seizoen + Europees overwinteren.
Feyenoord maakt geen kans op een kampioenschap uiteraard. Daarvoor is veel meer nodig dan het binnenhouden van 6-plusjes aangevuld met een Deense spits van 25 die Feyenoord als een promotie ziet.
Dit dus.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2012/2013: 69 puntenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zelfs als zowel Ajax en PSV een matig of dramatisch seizoen doormaken zie ik ons nog geen kampioen worden.
Voor een kampioenschap heb je toch minimaal wel een punt of 75 nodig. Die zie ik ons eerlijk gezegd absoluut niet halen.
Dit. Minimaal een 3e plek zou gewoon al vanzelfsprekend zijn, want onder AZ of Utrecht eindigen zou een schande zijn gezien de begrotingen in de eredivisie. Er is geen FC Twente of AZ meer, dat een budget heeft dat voor Feyenoord een bedreiging vormt. Waarom zou je voor het minimale tekenen, iets wat je toch al hebt? Ik zou ermee kunnen leven ja, afhankelijk van hoe dicht je de nummer 1 en 2 in vizier hebt, maar ervoor tekenen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik teken niets (behalve een kampioenschap ...) op voorhand.
Wat is dit nu weer voor boerenwijsheidquote:Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Komend seizoen niet een recordreeks van 7 onnodige en bizarre verliespartijen op rij voorkomen en je hebt 18-21 punten(!) meer.
Het klinkt simpel ja, maar wou je zeggen dat het normaal is dat vanuit een eerste seizoenshelft waarin je meedraait met Ajax en PSV opeens zonder reden een historische diepterecord van 7 wedstrijden niet winnen verbreekt? Wat ik bedoel te zeggen is dat als je een enigszins gelijk seizoen als vorig jaar draait qua resultaten, maar je die totale meltdown van 2 maanden lang weet te voorkomen je 18-21 punten meer hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:45 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor boerenwijsheid
Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.quote:
En aan het eind en begin van het seizoen ook weer een lange reeks gewonnen wedstrijden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Klinkt misschien als open deur, maar eigenlijk is het wel gewoon zo simpel. Het contrast (3e plek/bekerwinnaar en 7 wedstrijden op rij verliezen) is natuurlijk te bizar. Het 'enige' wat Feyenoord moet doen dus is in de competitie enigzins stabiliseren ten opzichte van afgelopen jaar. Dat vind ik niet een onmogelijke taak ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |