Jij bent nog minder grappig dan Bronson_ en BadderHaring. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is ook dit weer een absolute hoofdprijs, dus ik snap wel dat de kaarten over de toonbank vliegen.
Ik ga daar niet heen, hoop nog steeds dat de straf voor het eerste EL thuisduel ongedaan wordt gemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een NS ticket en die moet ik nu gaan omruilen voor een bus ticket.
Maar iig erheen
quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een NS ticket en die moet ik nu gaan omruilen voor een bus ticket.
Maar iig erheen
Van Hanegem schaalquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
op de fb pagina van FRFC1908 :
[..]
zou het dus gewoon proberen al ipv tot zaterdag te wachten
De JHK schaal dan?quote:
Wat een ongeïnteresseerde lul is het hé?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Vind het vooral altijd apart dat het de Johan Cruijffschaal heet en de beste man gewoon doodleuk nooit komt opdagen voor die pot.
Benieuwd of dat de komende editie anders is.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Vind het vooral altijd apart dat het de Johan Cruijffschaal heet en de beste man gewoon doodleuk nooit komt opdagen voor die pot.
Zou voor de verandering betekenen dat hij in dat betonnen stuk oogaids eindelijk een mooie club ziet voetballen waar hij een deel van zijn carrière heeft doorgemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Haha ja leukquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:59 schreef Bronson_ het volgende:
Heb nu al zin in de huldiging van Feyenoord als ze de Johan Cruijffschaal hebben gewonnen.
Dat Feyenoord de Johan Cruijff Schaal wint? Nee, dat zie ik inderdaad niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik durf daar geen geld op te zetten. Jij wel....?
JIJ DURFT DAAR OM TE WEDDEN???????????quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord de Johan Cruijff Schaal wint? Nee, dat zie ik inderdaad niet gebeuren.
Gaat alles goed met je? Je capslock staat aanquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ DURFT DAAR OM TE WEDDEN???????????![]()
![]()
LEES JE DIT GGMM?????
quote:
Ja, beetje een dooie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een ongeïnteresseerde lul is het hé?
Typische Kazim goalquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kazim Kazim heeft mondjes gesnoerd bij Coritiba.
Positie kiezenquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kazim Kazim heeft mondjes gesnoerd bij Coritiba.
Heeft dus geen fuck met Feyenoord te maken.quote:Tonny Vilhena trainde vandaag voor het eerst mee met Feyenoord in aanloop naar het nieuwe seizoen. En dat leek lange tijd een onrealistisch scenario. De middenvelder leek namelijk te vertrekken uit De Kuip. Transfervrij nog wel.
"Sinds het bericht van 20 mei dat ik definitief zou vertrekken, is er voor mij eigenlijk niet veel gebeurd", blikt Vilhena terug tegenover de NOS. "Ik heb thuis nog eens goed met mijn ouders en mijn familieleden overlegd. Ik was heel dicht bij een overstap, maar mijn moeder zou het echt niet fijn vinden als ik weg zou gaan.''
''Ik houd heel veel van mijn moeder en wilde graag nog even blijven. De privésituatie trok me over de streep'', aldus de international, die bij Feyenoord voortaan nummer tien draagt. "Ik vind het een erg mooi gebaar van Feyenoord dat ze me dit shirt gunnen. Sowieso ben ik blij met de steun die de club me heeft gegeven. Ik ben trots op hoe de mensen van de club over me spraken."
Zullen we 'm dan maar weer uitschelden bij de volgende training? Wat een tyfusjoch, geldwolf is het.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heeft dus geen fuck met Feyenoord te maken.
Hij kon toch ook naar PSV of zo dacht ik?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar was geen spraken van. Eerder avontuurtje in het buitenland.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij kon toch ook naar PSV of zo dacht ik?
Met het salaris dat ie in de Serie A of Premier League zou verdienen, had ie z'n moeder mee kunnen nemen erheen en de allerbeste zorg van Europa voor d'r kunnen regelen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat z'n moeder nu gebaat was bij Fer-achtige praktijken (bedreigingen, onrusten) rondom hun familie.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij kon toch ook naar PSV of zo dacht ik?
Feyenoord presteerde voor de geweldige reeks van puntenverlies boven hun kunnen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:10 schreef Roland010 het volgende:
Ben toch zeer benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ik snap niet helemaal dat veel mensen doen alsof het sportieve gat tussen Ajax en PSV zo enorm groot is geworden. Dat was in punten alleen zo groot omdat je totaal onnodig die belachelijke en bizarre reeks van 7 wedstrijden na de winterstop had. Buiten die 7 wedstrijden om draaiden ze gewoon vlak achter Ajax en PSV mee.
Een mentaal probleem (en een onervaren trainer , die er nu van geleerd heeft) niet zo zeer kwaliteit. Zo'n recordreeks zal nooit nog een keer zal gebeuren, zeker niet twee jaar op rij met dezelfde trainer en selectie.
Ja, Ajax en PSV zijn iets verder en ik zeg niet dat Feyenoord met gemak even kampioen gaat worden maar met de kern die blijft (zeker Vilhena), een fatsoenlijke spits (als we de verhalen moeten geloven hebben we die nu) en 1 of 2 aankopen voor achterin (en v.d. Heijden weg) doe je bovenin gewoon mee nornaal gesproken. Mensen als Kuyt en Vermeer hadden nooit verlengd als ze dat ook niet vonden...
Het zat vooral in de categorie van ''meer geluk dan wijsheid''. Had ook met gemak de andere kant op kunnen vallen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Feyenoord presteerde voor de geweldige reeks van puntenverlies boven hun kunnen.
Ook dat inderdaad. En de gratis pingels natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zat vooral in de categorie van ''meer geluk dan wijsheid''. Had ook met gemak de andere kant op kunnen vallen.
Dat denk ik niet. Er werd steeds met veel moeite gewonnen. Als ze boven hun kunnen speelden dan hadden ze al die potjes met gemak gewonnen. En heb je gezien hoe PSV en Ajax veel potjes wonnen tegelijkertijd?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Feyenoord presteerde voor de geweldige reeks van puntenverlies boven hun kunnen.
We wonnen gewoon heel veel kutwedstrijden die je net zo goed had kunnen verliezen. Op de ranglijst leek het beter dan op het veld.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zat vooral in de categorie van ''meer geluk dan wijsheid''. Had ook met gemak de andere kant op kunnen vallen.
Aboutaleb heeft gesproken.quote:Burgemeester Ahmed Aboutaleb vindt het aanhouden van 326 Feyenoordsupporters op 21 februari van dit jaar gerechtvaardigd. Volgens hem was sprake van een ‘grimmige demonstratie’ en waren er voortdurend ordeverstoringen bij de Kuip.
Hij schrijft dat naar aanleiding van nieuwe vragen vanuit de Rotterdamse gemeenteraad. Meerdere partijen hadden kritiek geuit op het optreden van de ME. Die greep in tijdens een betoging, voorafgaande aan de wedstrijd Feyenoord-Roda JC. De supporters droegen kartonnen verhuisdozen mee en eisten het vertrek van het bestuur.
Volgens Aboutaleb was er direct al een grimmige sfeer, doordat zwaar vuurwerk werd afgestoken en een deel van de demonstranten gezichtsbedekkende kleding droeg. Een grote groep werd in de steeg naast de Kuip tegengehouden, om te voorkomen dat zij naar het Maasgebouw zouden gaan.
Confrontatie
De burgemeester schrijft dat het de bedoeling was de betogers één voor één te laten gaan, maar dat de politie daar niet aan toe kwam door diverse ongeregeldheden. Op het voorplein zocht een groep van 200 personen de confrontatie met de ME, waarna charges volgden.
Aan de andere kant van het stadion, bij de voorkant van de betoging, werd de ME ook belaagd. Hier door een groep van 30 tot 50 mensen. Na nieuwe charges startte de politie met het identificeren van supporters in de groep die was ingeklemd, maar moest dat staken na nieuwe onrust, zo stelt Aboutaleb. Het ging om supporters binnen de hekken van het stadion. “Zij zetten een georganiseerde en doelbewuste aanval in op het hekwerk. Hierbij worden stewards mishandeld.”
‘Oncontroleerbaar’
Aboutaleb vervolgt: “De ingesloten groep reageert door te schoppen, slaan en te duwen tegen het hek. De ME wordt aangevallen, waarbij wordt geduwd en geslagen. Bij de ME ontstaat op dat moment de vrees dat het hekwerk het begeeft, met een totaal oncontroleerbare situatie tot gevolg.” Dat was de directe aanleiding om de hele groep, die bestond uit 326 personen, aan te houden, aldus de burgemeester.
Volgens Aboutaleb waren er voorafgaande aan de protestactie geen afspraken gemaakt met de betogende Feyenoordfans. Wel was er met enkele supporters contact geweest. Maar: “Men wilde géén verantwoordelijkheid nemen en ook niet aangeven wie de organisator van de demonstratie was.”
Communicatie
De gemeente Rotterdam, de politie en justitie besloten vooraf ook niet naar buiten te treden over de op handen zijnde betoging, uit angst voor een aanzuigende werking. “Enige vorm van communicatie zou kunnen zorgen voor een toename van het aantal demonstranten, als ook het negatieve sentiment.”
De massale aanhouding van de Feyenoordsupporters op 21 februari wordt ook onderzocht door de Nationale Ombudsman. Dat rapport wordt op korte termijn verwacht. De aanpak van de politie zal vervolgens worden besproken in de Rotterdamse gemeenteraad.
Goh wat raaaaarrrrrquote:De ingesloten groep reageert door te schoppen, slaan en te duwen tegen het hek
Wat een dom gelul. Begin van het seizoen zoveel wedstrijden gewonnen waar het extreem veel pijn en moeite en, ja, geluk gekost heeft om ze te winnen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:10 schreef Roland010 het volgende:
Ben toch zeer benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ik snap niet helemaal dat veel mensen doen alsof het sportieve gat tussen Ajax en PSV zo enorm groot is geworden. Dat was in punten alleen zo groot omdat je totaal onnodig die belachelijke en bizarre reeks van 7 wedstrijden na de winterstop had. Buiten die 7 wedstrijden om draaiden ze gewoon vlak achter Ajax en PSV mee.
Een mentaal probleem (en een onervaren trainer , die er nu van geleerd heeft) niet zo zeer kwaliteit. Zo'n recordreeks zal nooit nog een keer zal gebeuren, zeker niet twee jaar op rij met dezelfde trainer en selectie.
Ja, Ajax en PSV zijn iets verder en ik zeg niet dat Feyenoord met gemak even kampioen gaat worden maar met de kern die blijft (zeker Vilhena), een fatsoenlijke spits (als we de verhalen moeten geloven hebben we die nu) en 1 of 2 aankopen voor achterin (en v.d. Heijden weg) doe je bovenin gewoon mee nornaal gesproken. Mensen als Kuyt en Vermeer hadden nooit verlengd als ze dat ook niet vonden...
Dirk Kuyt gaat komend seizoen gewoon weer op allerlei posities staan waar hij een verschrikking voor, in case dat het überhaupt bij Feyenoord bestaat, het positiespel is. Dat is al reden genoeg om weer te argwanen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik beoordeel die afstand wel weer na een X aantal wedstrijden. Er hoeft maar weinig te gebeuren, welke club dan ook, en het kan zo weer in elkaar donderen.
Dan heb ik het overigens alleen over sportieve aspect. Financieel zijn zowel PSV als Ajax ons de komende 10 jaar nog wel de baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |