Voor die 40-45 man die meereizen maakt dat ook niet echt uit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:42 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
psv heeft nog niet eens kaarten in de verkoop ...
Uit protest, waarom moet deze wedstrijd in Amsterdam gespeeld worden? Gewoon spelen in het stadion van de huidige kampioen..quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor die 40-45 man die meereizen maakt dat ook niet echt uit.
Dat stadion is te klein.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Uit protest, waarom moet deze wedstrijd in Amsterdam gespeeld worden? Gewoon spelen in het stadion van de huidige kampioen..
omdat dat stadion past bij de sfeer van de wedstrijd...quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Uit protest, waarom moet deze wedstrijd in Amsterdam gespeeld worden? Gewoon spelen in het stadion van de huidige kampioen..
Mooi gesproken van HenkGod.quote:Fraser praat in het uitgebreide interview ook over racisme. ''Tegenwoordig is iedereen heel snel op zijn teentjes getrapt als je iets zegt over huidskleur, geloof, cultuur, leeftijd of geaardheid. Bij Feyenoord speelden we vroeger partijtjes tien-tegen-tien: de donkere jongens tegen de blanke jongens. Dat kon toen nog, niemand die dat raar vond. Echt racisme komt uit het hart, dat heeft niks te maken met woorden.''
Was mij ook nooit opgevallen. Was op dat moment zo'n typische Eredivisie-voetballer. Kraak noch smaak. Ben wel benieuwd hoe hij gaat doen. Zal voor de basis gehaald zijn anders betaal je geen 14 miljoen.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij Heerenveen nooit zo bijzonder. Vooral een hele goede transfer van Atalanta die hem voor een prikkie oppikten.
Was achteraf gezien waarschijnlijk een betere aankoop geweest dan Vejinovic of Tapia, maar hindsight is 20/20
Zijn in de verkoop inmiddels (buscombi).quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:33 schreef Caland het volgende:
Alle treincombi kaarten schijnen binnen no-time uitverkocht te zijn voor die Van Hanegem schaal.
Tijd voor meer kaarten dus
Ik las het. Apart, want eerst wekten ze nog de veronderstelling dat die 2400 kaarten het totaal was.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zijn in de verkoop inmiddels (buscombi).
Zaterdag ook voor SCC-houders. 10K kaarten totaal, blijkbaar.
op de fb pagina van FRFC1908 :quote:
zou het dus gewoon proberen al ipv tot zaterdag te wachtenquote:Willem van Hanegem-schaal nieuws! 2400 van de 2400 kaarten voor de treinen zijn in een mum van tijd uitverkocht. Dat betekent dat er nog 7.600 kaarten zijn voor de buscombi! Feyenoord heeft van de KNVB maar liefst 10.000 kaarten beschikbaar gekregen.
Seizoenkaarthouders kunnen vanaf NU ook kaarten kopen. Dus twijfel niet: Net als toen naar Gladbach... 020 we komen!!!!
Kan het nergens selecteren. M'n seizoenkaart van afgelopen seizoen staat nog in m'n account en m'n nieuwe heb ik nog niet eens binnen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
op de fb pagina van FRFC1908 :
[..]
zou het dus gewoon proberen al ipv tot zaterdag te wachten
dan zal het inderdaad pas vanaf zaterdag kunnen..quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan het nergens selecteren. M'n seizoenkaart van afgelopen seizoen staat nog in m'n account en m'n nieuwe heb ik nog niet eens binnen.
Ik heb een mail gehad waarin ze zeggen een account aangemaakt te hebben waarmee je kaarten kan kopen. Wil ik die account gebruiken moet ik een wachtwoord hebben, wat ze vervolgens niet meesturen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan het nergens selecteren. M'n seizoenkaart van afgelopen seizoen staat nog in m'n account en m'n nieuwe heb ik nog niet eens binnen.
Voor Feyenoord is ook dit weer een absolute hoofdprijs, dus ik snap wel dat de kaarten over de toonbank vliegen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:33 schreef Caland het volgende:
Alle treincombi kaarten schijnen binnen no-time uitverkocht te zijn voor die Van Hanegem schaal.
Tijd voor meer kaarten dus
HAHAHAHAHA! Wat een briljante grap tompsv18!quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is ook dit weer een absolute hoofdprijs, dus ik snap wel dat de kaarten over de toonbank vliegen.
Ik ben bloedserieus. Bij winst is het seizoen voor Feyenoord alweer geslaagd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA! Wat een briljante grap tompsv18!
10/10! Wil je hier vaker komen posten met deze briljante grappen?.
Oh, dan ben je nog dommer dan GGMM altijd zegt.quote:
Rustig maar Scrummie. Op de man spelen is totaal niet nodigquote:Op woensdag 29 juni 2016 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dan ben je nog dommer dan GGMM altijd zegt.
Maar fijn dat jij bepaald wanneer iets voor ons geslaagd is.
Mwah. Zelf oefenpotjes kan Feyenoord twee keer uitverkopen. Heeft weinig met dat hoofdprijsgelul te maken Tommetje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is ook dit weer een absolute hoofdprijs, dus ik snap wel dat de kaarten over de toonbank vliegen.
Het wil nog niet echt lukken hé Pietertje?quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Bij winst is het seizoen voor Feyenoord alweer geslaagd.
Haha ja leukquote:Op woensdag 29 juni 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |