Sick, alleen jammer van het clublogoquote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel een aardig pak. Zou kopen.
Moet ie kosten eigenlijk?quote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel een aardig pak. Zou kopen.
Dat was niet in een ruit, wie moet er dan op links of in het centrum naast El Ahmadi staan behalve Vilhena?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef satecl het volgende:
Heel mooi thuisshirt!
Is het een goed idee om 4-4-2 te gaan spelen? Met Kuyt aan de rechterkant op het middenveld. Volgens mij was hij dat ook bij Liverpool.
Bart Goor.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was niet in een ruit, wie moet er dan op links of in het centrum naast El Ahmadi staan behalve Vilhena?
Dat is wel even een kwaliteitsupgrade zeg. Betrouwbaar nieuws in aantocht?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Iwan de nieuwe VI Feyenoordwatchtertwitter:iwanvanduren twitterde op zondag 26-06-2016 om 08:25:03Leuk dat EK. Maar vandaag start #Feyenoord de training. En ik begin als Feyenoord-watcher voor @VI. Uiteraard samen met @krabby. Zin in!!! reageer retweet
Het einde van Krabby is ingezet
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:18 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het leuk voor Iwan. Die werd na zijn metsjfiksingonderzoek opeens op vrouwenvoetbal gezet. Dat gun je niemand.
Het wil nog niet echt lukken he Pietertjequote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?
Waar heb je het over man?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?
De simpelste shirts zijn eigenlijk altijd het mooist.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:40 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het nieuwe shirt maar gewoontjes. Niet echt bijzonder ofzo.
Prima toch? De zwarte accenten vind ik ook goed werken.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:40 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het nieuwe shirt maar gewoontjes. Niet echt bijzonder ofzo.
Je haalt er ook wel ff een paar aan he.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De simpelste shirts zijn eigenlijk altijd het mooist.
Die thuisshirts met die blokken achterop, die matrozenhals of die pauzeknop in de nek aan de voorkant
En dat goud vond ik ook afgrijselijk vorig seizoen.
Persoonlijk vind ik dat het minst mooie maar smaken verschillen en zo.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima toch? De zwarte accenten vind ik ook goed werken.
Het mooiste thuis én uittenue waren in dat ASR-jaar met dat donkerblauwe tenue. Geen fratsen, altijd goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:45 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je haalt er ook wel ff een paar aan he.
Geen idee, heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar anderen hier wel geloof ik, dus je zal vast antwoord krijgenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:32 schreef MPC60 het volgende:
Hoe groot is die xl? Valt die echt als een xl of is het een Chinees maatje?
wat voegt deze reactie dan toe?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar anderen hier wel geloof ik, dus je zal vast antwoord krijgen.
Dat ik het antwoord niet heb, en ik voelde mij verantwoordelijk omdat ik de link naar aliexpress.com gaf.quote:
Valt als een XL. Heb er vorig jaar ook een besteld daar.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:32 schreef MPC60 het volgende:
Hoe groot is die xl? Valt die echt als een xl of is het een Chinees maatje?
Hoeveel tijd gaat er overheen voordat je hem in huis hebt?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt als een XL. Heb er vorig jaar ook een besteld daar.
Gelijk maar weer besteld dus.
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Tada: aliexpress.com heeft ze: http://www.aliexpress.com(...)a2-a0ee-845056229c35
Hangt af van hoeveel tijd je wilt wachten. Kan binnen een week, via DHL. Kost meer. Of gewoon via China Express. Kan variëren van 1 tot 4 weken.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel tijd gaat er overheen voordat je hem in huis hebt?
Ook maar een poging wagen dan.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Hangt af van hoeveel tijd je wilt wachten. Kan binnen een week, via DHL. Kost meer. Of gewoon via China Express. Kan variëren van 1 tot 4 weken.
Staat het adidaslogo er in het echt wel op?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Enkele tonnen volgens zegge.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel geld is er eigenlijk voor Lex betaald?
Er is geen goede bron. Dat 'volgens zegge' zegt niets. Dat kan gewoon iemand zijn die wil 'bewijzen' dat Martin een kkgeel isquote:
Die enkele tonnen vind ik echt moeilijk te geloven. Feyenoord heeft nooit laten blijken dat ze koste wat kost van hem af willen en ze waren heel tevreden daar in Cardiff. Championship clubs kunnen tegenwoordig ook makkelijk meerdere miljoenen neerleggen voor spelers, dus 1-1,5 miljoen zou veel logischer zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is geen goede bron. Dat 'volgens zegge' zegt niets. Dat kan gewoon iemand zijn die wil 'bewijzen' dat Martin een kkgeel is
Aan de andere kant: als er 3 miljoen was geïnd dan was dat vast wel aan de grote klok gehangen.
Volgens mij kwam dat wel bij vi/ad oid vandaan. Geen zin om bron tr zoeken. Maar het was waarschijnlijk een jodenfooi.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is geen goede bron. Dat 'volgens zegge' zegt niets. Dat kan gewoon iemand zijn die wil 'bewijzen' dat Martin een kkgeel is
Aan de andere kant: als er 3 miljoen was geïnd dan was dat vast wel aan de grote klok gehangen.
ik heb toen het voor de eerste keer hier geroepen werd flink lopen zoeken naar een goede bron en kon die niet vinden.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat wel bij vi/ad oid vandaan. Geen zin om bron tr zoeken. Maar het was waarschijnlijk een jodenfooi.
Bedankt, goed om te weten.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog even gezocht: de Telegraaf spreekt van een "lucratieve deal voor Feyenoord" omdat Immers zijn martkwaarde in die paar maanden Cardiff flink had opgeschroefd en er 6 andere Championship-clubs geïnteresseerd waren. Maar een bedrag durft zelfs de Telegraaf niet te noemen, terwijl die er over het algemeen geen probleem mee hebben om geriuchten als harde feiten te presenteren.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Geel maakt nooit transfersommen bekend geloof ik, dat schijnt beleid te zijn.
De Telegraaf = Gudde. Wat daaruit komt kan je vanuit gaan dat het grotendeels klopt (of dat Gudde graag had gewild dat het klopt).quote:Op maandag 27 juni 2016 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even gezocht: de Telegraaf spreekt van een "lucratieve deal voor Feyenoord" omdat Immers zijn martkwaarde in die paar maanden Cardiff flink had opgeschroefd en er 6 andere Championship-clubs geïnteresseerd waren. Maar een bedrag durft zelfs de Telegraaf niet te noemen, terwijl die er over het algemeen geen probleem mee hebben om geriuchten als harde feiten te presenteren.
Ik vond hem bij Heerenveen nooit zo bijzonder. Vooral een hele goede transfer van Atalanta die hem voor een prikkie oppikten.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
De Roon naar Middlesbrough voor 14 miljoen. Heeft in Feyenoord-jeugd gespeeld. Geel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |