Sick, alleen jammer van het clublogoquote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel een aardig pak. Zou kopen.
Moet ie kosten eigenlijk?quote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel een aardig pak. Zou kopen.
Dat was niet in een ruit, wie moet er dan op links of in het centrum naast El Ahmadi staan behalve Vilhena?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef satecl het volgende:
Heel mooi thuisshirt!
Is het een goed idee om 4-4-2 te gaan spelen? Met Kuyt aan de rechterkant op het middenveld. Volgens mij was hij dat ook bij Liverpool.
Bart Goor.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was niet in een ruit, wie moet er dan op links of in het centrum naast El Ahmadi staan behalve Vilhena?
Dat is wel even een kwaliteitsupgrade zeg. Betrouwbaar nieuws in aantocht?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Iwan de nieuwe VI Feyenoordwatchtertwitter:iwanvanduren twitterde op zondag 26-06-2016 om 08:25:03Leuk dat EK. Maar vandaag start #Feyenoord de training. En ik begin als Feyenoord-watcher voor @VI. Uiteraard samen met @krabby. Zin in!!! reageer retweet
Het einde van Krabby is ingezet
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:18 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het leuk voor Iwan. Die werd na zijn metsjfiksingonderzoek opeens op vrouwenvoetbal gezet. Dat gun je niemand.
Het wil nog niet echt lukken he Pietertjequote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?
Waar heb je het over man?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?
De simpelste shirts zijn eigenlijk altijd het mooist.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:40 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het nieuwe shirt maar gewoontjes. Niet echt bijzonder ofzo.
Prima toch? De zwarte accenten vind ik ook goed werken.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:40 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het nieuwe shirt maar gewoontjes. Niet echt bijzonder ofzo.
Je haalt er ook wel ff een paar aan he.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De simpelste shirts zijn eigenlijk altijd het mooist.
Die thuisshirts met die blokken achterop, die matrozenhals of die pauzeknop in de nek aan de voorkant
En dat goud vond ik ook afgrijselijk vorig seizoen.
Persoonlijk vind ik dat het minst mooie maar smaken verschillen en zo.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima toch? De zwarte accenten vind ik ook goed werken.
Het mooiste thuis én uittenue waren in dat ASR-jaar met dat donkerblauwe tenue. Geen fratsen, altijd goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:45 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je haalt er ook wel ff een paar aan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |