abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:17:51 #201
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163371426
quote:
Seizoenkaart goedkoper, Europese wedstrijd niet inbegrepen
Hoewel deze wordt aangevochten door de club, hangt Feyenoord een straf boven het hoofd van het moeten spelen van de eerstvolgende thuiswedstrijd in de Europese competitie zonder publiek. Daarom is besloten het ‘Europese deel’ uit de seizoenkaart te halen, waardoor de seizoenkaart (t.o.v. de oorspronkelijke vroegboekprijs van seizoen 2016-2017) 5% goedkoper wordt. Daarnaast hebben de gebeurtenissen rondom ons Europese avontuur van vorig seizoen tot gevolg dat, wanneer supporters wel toegelaten worden bij onze UEFA-thuiswedstrijden, de stadioncapaciteit flink omlaag moet om nieuwe incidenten te voorkomen. Dat kan er toe leiden dat zich straks de situatie voordoet dat we niet alle seizoenkaarthouders kunnen huisvesten bij een Europese thuiswedstrijd. Het hebben van een seizoenkaart biedt dus niet langer meer absolute zekerheid op het kunnen bezoeken van onze Europese thuisduels. Wel krijgen seizoenkaarthouders een zogeheten voorrangsrecht op niet-seizoenkaarthouders om in de toekomst kaarten voor Europese thuiswedstrijden te kunnen kopen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:18:59 #202
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163371451
quote:
Eljero Elia verlengt contract tot medio 2018

Eljero Elia heeft zijn contract tot medio 2018 verlengd. Dat meldt Feyenoord zojuist op de officiële clubkanalen. De linkerspits had nog een éénjarig contract bij de club, maar hij plakt er dus een seizoen aan vast.

Elia kwam tijdens zijn eerste seizoen in De Kuip tot 31 competitiewedstrijden en zes bekerduels voor Feyenoord. De 28-voudig international was daarin negen keer trefzeker en gaf vijf assists. Het belangrijkste doelpunt maakte hij in de KNVB bekerfinale tegen FC Utrecht op 24 april, toen hij de ploeg een kwartier voor tijd naar de overwinning schoot.
Afgelopen seizoen zeeer sterk begonnen, maar daarna teruggevallen en de laatste aantal wedstrijden was ie dan wel weer redelijk. Hopelijk gaat ie wat beter worden door het ritme van de afgelopen tijd.

Er komt in ieder geval we dreiging van af.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:19:15 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_163371456
Lijkt me verstandig.
2000 light years from home
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:25:03 #204
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163371582
We zijn toch nog op zoek naar een andere buitenspeler?

http://www.voetbalprimeur(...)lt-met-al-ahli-.html

Mocht Berghuis niet lukken(waar ik van uit ga) zie ik deze jongen graag komen voor op de rechterkant. Mochten wel Bilal lozen natuurlijk.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:33:36 #205
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163371735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:17 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Willen ze de helft van het stadion leeg laten?

Ten behoeve van wat dan precies, aanstekers?
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:35:40 #206
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163371771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen zeeer sterk begonnen, maar daarna teruggevallen en de laatste aantal wedstrijden was ie dan wel weer redelijk. Hopelijk gaat ie wat beter worden door het ritme van de afgelopen tijd.

Er komt in ieder geval we dreiging van af.
Mooi dat Elia er een jaartje aan vast plakt.
pi_163371821
Hopelijk is zijn tweede jaar stukken beter dan z'n eerste.
pi_163371873
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:33 schreef Oldground het volgende:

[..]

Willen ze de helft van het stadion leeg laten?

Ten behoeve van wat dan precies, aanstekers?
Volle trappen.
pi_163371874
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat een andere spits hem daarbij kan en gaat helpen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:41:50 #210
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163371889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Had zelf ook meer van hem verwacht, maar aan de andere kant: welke vleugelaanvaller uit de laatste paar jaar deed het beter? Ik kan niemand noemen.
pi_163372317
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk dat een andere spits hem daarbij kan en gaat helpen.
True :). Een meevoetballende spits zou hem wel helpen denk ik ja.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:41 schreef Oldground het volgende:

[..]

Had zelf ook meer van hem verwacht, maar aan de andere kant: welke vleugelaanvaller uit de laatste paar jaar deed het beter? Ik kan niemand noemen.
Ook dat is waar. Enige die ik zou kunnen opnoemen is Schaken, maar die had veel mindere statistieken bij ons dan Elia had, dus dan zou ik liegen.

Gewoon jammer van Elia is dat als ie slecht speelt, wat ie te vaak deed afgelopen seizoen, ook echt alles direct mis gaat bij hem. Haalt niet snel een 6je, maar het is of een 8/9 of direct een 3 of 4.
pi_163373687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:25 schreef satecl het volgende:
We zijn toch nog op zoek naar een andere buitenspeler?

http://www.voetbalprimeur(...)lt-met-al-ahli-.html

Mocht Berghuis niet lukken(waar ik van uit ga) zie ik deze jongen graag komen voor op de rechterkant. Mochten wel Bilal lozen natuurlijk.
Wordt natuurlijk nooit meer wat, maar eens.
pi_163373881
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:41 schreef Oldground het volgende:

[..]

Boëtius in 13/14? Enige seizoen waarin hij constant was. Maar vind het moeilijk vergelijken.
pi_163373927
Maar mooi nieuws wat Elia betreft. Was bang voor een leegloop, maar Vilhena en Elia tegen de verwachting in behouden is mooi. Vrees alleen nog voor Van Beek, Kongolo en Karsdorp. Zijn daar nog ploegen concreet in geworden de afgelopen dagen?
  dinsdag 28 juni 2016 @ 19:35:56 #215
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163374632
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar mooi nieuws wat Elia betreft. Was bang voor een leegloop, maar Vilhena en Elia tegen de verwachting in behouden is mooi. Vrees alleen nog voor Van Beek, Kongolo en Karsdorp. Zijn daar nog ploegen concreet in geworden de afgelopen dagen?
Van Beek en Karsdorp kunnen we makkelijk behouden lijkt me. Kongolo zal moeilijker worden, maar als daar een goed bod op komt moet je hem ook gewoon verkopen.
pi_163377532
quote:
Stormloop op Feyenoord

Nog maar een paar maanden geleden stond Feyenoord eindelijk weer op de Coolsingel. De KNVB-beker was de eerste prijs sinds acht jaar. Het zorgde voor een run op seizoenkaarten en shirts. Nu wil Feyenoord verder op de weg naar boven. Afgelopen zondag rolde de bal voor het eerst weer in het stadion.

Niets is sterker dan dat ene woord, klinkt het op de lege Coolsingel. Nou ja, bijna leeg. Het is zondagochtend iets na achten. Het miezert, met uitzicht op erger. Toch schuifelen plukjes mensen door de slapende stad. Een paar zingen er over dat ene woord. Kerkgangers, zou je zo denken. Dat klopt ook wel. Het zijn Kuip-gangers. Feyenoord-gelovigen. Ze hebben vandaag al een tijdje in de agenda staan. Het eerste vakantiegeld is van de rekening gehaald. Want het is zaak het nieuwe shirt zo snel mogelijk te bemachtigen. En dat kan vanaf negen uur in weer een nieuwe Feyenoord-winkel, die hier vlakbij wordt geopend. Daarna kan het shirt aan en volgt de gang naar de eerste mis in De Kuip. Een open training waar iedereen weer zal zingen. Psalmboeken zijn niet nodig, de teksten zijn bekend.

Geloof, hoop en liefde, dat is het devies. De zomer is bij Feyenoord altijd een mooie jaargang, omdat de hoop dan nog prominent aanwezig is. Dat verandert doorgaans ergens in het seizoen als duidelijk wordt dat de titel weer te hoog gegrepen is.

Voorganger Jan Boskamp is vanochtend om zes uur in zijn auto geklommen. Sloot mooi aan op de laatste wedstrijd om de Copa América. Vandaag signeert hij het boek Leven met Feyenoord van André van Kats, die hem het afgelopen seizoen volgde. Hij knipt een lint door en buldert naar de groep wachtenden. ‘Kom erin, jongens!’ Meteen staat er een rij, die als een slang door de winkel slingert tot aan de uitgang toe. De lampen doen hun werk en binnen een paar minuten gutst het zweet van het gezicht van de man die op zijn vierde al met zijn vader naar hét stadion ging.

Jan Boskamp: 'Kom erin, jongens!'
Zijn vader was suppoost. ‘Dan smokkelde hij me naar binnen, zat ik daar uren voor de wedstrijd al zenuwachtig te zijn. Dan haalde ik een kroketje, je moet toch wat.’ Als Feyenoord verloor, kwam de kroket er zomaar weer uit, zo ziek was de kleine Boskamp dan. Later reed hij met Wim Jansen achter op de brommer naar de jeugd, ze haalden samen het eerste elftal. Hij zag net in het jaar dat hij werd verhuurd hoe Feyenoord als eerste Nederlandse club de Europa Cup I won. Sterker nog, hij stond onder het balkon te zingen bij de huldiging. Hij was er zelf bij toen Feyenoord als eerste Nederlandse club de Wereldbeker won. Speelde (even) mee, toen Feyenoord als eerste Nederlandse club de UEFA Cup won. En nog veel later, in 2002, was hij supporter toen Feyenoord als laatste Nederlandse club een Europese beker (UEFA Cup) won. Dus kom bij hem niet aan met andere clubs. Feyenoord was in alles de eerste.

Hoe anders is dat deze eeuw. Ajax, AZ, PSV en FC Twente werden kampioen. Feyenoord niet. Boskamp snakt naar de titel, net als al zijn lotgenoten. Tegenwoordig is hij weer vaak te vinden op Varkenoord, waar hij samen met zijn oude maatje Wim Jansen de wortels van de club liefdevol verzorgt. Als Feyenoord, zoals afgelopen seizoen, de beker wint, dan heeft hij die ook gewonnen. Verliest Feyenoord zeven keer op rij, dan is hij de verpersoonlijking van honderdduizenden die lijden. Je moet wel gelovig zijn, om de hoop en liefde stand te laten houden.

We lezen de eerste zin in het boek:

‘Een leven met Feyenoord is een mooi leven.’

Fred Blankemeijer

Boskamp grijnst. Ome Fred kan het mooi verteld hebben. Ome Fred haalde hem levens geleden naar Feyenoord. Maar die wist ook wel beter. ‘Veertig jaar misère. Dat is het. Wanneer zijn we voor het laatst een keer kampioen geworden?’ Uit de wachtende rij klinkt het meerstemmig 1999. ‘Onder Leo’, voegt iemand toe. Twee jaar na de laatste Elfstedentocht. En waar in december de rayonhoofden zenuwachtig worden, gebeurt dat in Rotterdam-Zuid doorgaans in de zomer. Statistisch gezien is de kans op een Elfstedentocht (anno 1909, vijftien keer verreden) iets groter dan die op een titel van Feyenoord (anno 1908, veertien keer kampioen).

Boskamp weet het ook, net zoals hij weet dat met een nieuw stadion het gat pas echt gedicht zal worden. En toch blijft hij hopen. ‘Het zal toch nog wel een keer gebeuren voor ik naar de warme bakker ga? Daarna mag het voor mij afgelopen zijn.’ De colbert is intussen uit en de brede rug kleddernat. Het uurtje signeren loopt volledig uit de hand. ‘Prachtig man. Dit is toch werelds. Die gasten stonden om acht uur al voor de deur, waar open je nou een winkel op zondagochtend en lopen ze je dan bijna onder de voet? Dat kan echt alleen maar hier.’

‘Het zal toch nog wel een keer gebeuren voor ik naar de warme bakker ga? Daarna mag het voor mij afgelopen zijn’
Jan Boskamp
Naast hem staat een glunderende Alex van Mook, manager merchandising bij de club. Schitterend is het, die stormloop op Feyenoord. Op zijn camera laat hij kiekjes van een paar kilometer verderop zien. Ook daar staan rijen voor de winkel. ‘Wij verkopen vandaag meer dan bijna alle andere clubs in de Eredivisie in een jaar. Deze club leeft zo gigantisch.’

Het Kuijt-effect zorgde vorig jaar al voor een run op seizoenkaarten. Na het winnen van de KNVB-beker is dat alleen maar erger geworden. De teller staat al op 32 duizend. Nog nooit zat het zo vol in De Kuip als vorig jaar. Oefenwedstrijden, bekerduels en competitiewedstrijden waren allemaal stijf uitverkocht. Vooral de bekercampagne leverde zoveel extra geld op dat het de gemiste Europese inkomsten goedmaakte. Ook dit seizoen speelt de Stadionclub iedere wedstrijd voor een vol huis. De club kiest er bewust voor niet alle stoelen te vergeven aan seizoenkaarthouders om zo ook nieuwe en jonge fans de kans te geven de club te bezoeken. Iets wat alleen thuis kan, want ook bij uitwedstrijden zijn alle vakken in Nederland te klein voor de aanvragen uit Rotterdam. Geen club trekt zo veel mensen op verplaatsing als de Stadionclub. Feyenoord is een ongekroonde koning.

Captain Dirk Kuijt voert zijn manschappen aan. Captain Dirk Kuijt voert zijn manschappen aan.
Het is intussen al dik na elven, tijd om naar het stadion te gaan. Boskamp wordt via de achterdeur in veiligheid gebracht. Wat weet hij eigenlijk van de enige grote aankoop tot nog toe, Nicolai Jørgensen? De Deense spits van dik drie miljoen euro, die nooit meer dan vijftien keer scoorde en voor liefst vijf jaar is vastgelegd. ‘Ik heb Morten Olsen even gebeld, hij heeft hem bij de Deense selectie gehaald. Sterke, snelle jongen, hij ziet het wel zitten met hem. Ik heb zelf ook op YouTube gekeken, die goals in Denemarken waren niet altijd even moeilijk, maar hij heeft Europees ook wel wat laten zien. Maar weet je, het moet ook passen. Die jongens van Vitesse vorig jaar, die speelden bij Bosz een veel beter positiespel. Hier kregen ze het ineens moeilijk. Maar waar ik nou weer niets van begrijp? Dat ze Jari Schuurman hebben uitgeleend, daar kan ik met mijn pet niet bij. Ik zweer het je, die legt er gewoon vijftien per jaar in vanaf het middenveld. Kuijt kan hem helpen, misschien na een uurtje wisselen en anders spelen Vilhena en Kuijt maar in zijn dienst. Ik zou liever zien dat ze onze eigen gasten meer kans zouden geven.’ Zodra Boskamp over Schuurman begint, is het tijd een veilig heenkomen te zoeken.

Al foeterend stapt hij zijn auto in. We grinniken. Feyenoorders kankeren de hele dag op hun club, maar oh wee als een ander het doet. We moeten de Maas weer over. De stad is deze eeuw in razend tempo uitgegroeid tot een soort Manhattan aan de Maas. Al op de Erasmusbrug zijn plukken rood en wit in de tram te zien, net als op de fietspaden en de voetpaden groepjes, stelletjes, gezinnetjes. De imposante skyline heeft de gigantische Kuip als het ware doen krimpen. Maar daar zien we de befaamde lichtmasten dan toch. De oude Kuip staat als een Colosseum in het nieuwe landschap. Het grootste openluchtmuseum van Nederland. Ontroerend oud. En ontoereikend voor de ambities van de volksclub. Ronald Koeman zei het drie jaar geleden al. Structurele aansluiting is onmogelijk zonder een hogere begroting. Geen munten, geen punten.

Alle rekenmeesters zijn het er wel over eens dat Feyenoord met een nieuw onderkomen jaarlijks om de titel gaat meedoen. Wat er gebeurt als je te lang wacht, valt in Antwerpen te aanschouwen waar de plaatselijke FC intussen in de tweede divisie speelt in de vervallen Bosuil. Zo ver zal het hier niet komen. Maar het is wel tijd voor daden in plaats van woorden.

De batterijen van Duracell Dirk waren nog nooit zo opgeladen. Dat belooft wat
Koning Kuijt staat de pers te woord. Vijf weken vakantie heeft hij gehad. De batterijen van Duracell Dirk waren nog nooit zo opgeladen. Dat belooft wat. Hij kwam voor prijzen en hield zijn belofte. Reken maar dat hij dit jaar méér wil. Ook Giovanni van Bronckhorst oogt uitgerust na zijn eerste seizoen. Hij heeft zijn selectie zowaar al bijna rond. ‘Het begint alweer te kriebelen. We hebben weinig spelers hoeven laten gaan, dat was de afgelopen jaren wel anders. We willen de sprong naar boven maken. Natuurlijk kan dat. Alleen zal er dan wel de focus moeten zijn die we ook in de beker hadden.’

Zijn naam schalt al door het stadion. De Noordzijde van het stadion is goed gevuld. Zo’n negenduizend fans staan alweer op hun stoeltjes. Kuijt wordt uiteraard als eerste toegezongen, daarna klinkt het Oe A Elia. De vleugelspeler heeft zich snel in de harten van de fans gespeeld. Beide mannen speelden nog een WK-finale met hun huidige trainer en wilden zilverwerk naar De Kuip brengen. En ze hielden woord. De KNVB-beker is de eerste prijs in acht jaar. Op 31 juli kan daar nog de Johan Cruijff Schaal aan worden toegevoegd. Twee prijzen in één jaar. Hoelang is dat geleden?

In Gio we trust is het credo bij de achterban. Kind van de club, hij was in 1981 pas zes toen hij Feyenoorder werd. Zelfs na zeven nederlagen op rij kreeg hij geen zakdoekjes. Hij bleef de rust zelve en kantelde met hulp van Dick Advocaat het seizoen alsnog in positieve zin. Hij ziet veel aanknopingspunten voor een vervolg. De inconsistentie moet eruit en het gros van de aankopen van vorig seizoen moet beter kunnen. Met het onverwachte bijtekenen van Vilhena, de komst van Nicolai Jørgensen en de terugkeer van Lucas Woudenberg is de concurrentie alleen maar groter geworden. En dat is precies wat hij wil. ‘Concurrentie maakt je scherp.’

Nicolai Jørgensen heeft maar één klein probleempje en dat is een beetje hoogtevrees
Jørgensen heeft net zijn eerste nacht in zijn nieuwe appartement doorgebracht en lepelt meteen een paar ballen binnen. Hij omschrijft zichzelf als een easy guy en verwacht snel te wennen aan een 4-3-3-systeem. Hij heeft in ieder geval het shirt met nummer 9 al gekregen. Zenuwachtig is hij niet. De Deen heeft maar één klein probleempje en dat is een beetje hoogtevrees. Zal je altijd zien dat je nieuwe club de aankopen per helikopter presenteert. Vilhena heeft nummer 10, de Deen nummer 9. Dat zegt volgens Van Bronckhorst niet zo veel. ‘Tonny droomt al zijn hele leven om met dat nummer in De Kuip te spelen, het kwam beschikbaar, dus dan mag hij het nu dragen. Ik ben blij dat hij bij ons blijft. Nummer 9 betekent helemaal niet dat Kramer weggaat. Michiel heeft het uitstekend gedaan. Zeker in de beker en de eindfase van de competitie. Hij heeft zich ontwikkeld en is een optie voor de spitspositie, maar ik wil dubbele bezetting. Kazim is weg, Achahbar is weg. Dan moet er wel wat bij. Bas Dost was niet haalbaar. Deze jongen moet met zijn kwaliteiten moeiteloos in ons systeem kunnen spelen.’

Wie wordt de spits van Feyenoord: Nicolai Jørgensen of Michiel Kramer?
In een zee van fonkelnieuwe shirts verlaten we De Kuip. Thuis lezen we het boek in één ruk uit. We grinniken als we de passage van precies een jaar geleden lezen, als Boskamp hoopvol naar de eerste oefenwedstrijd tegen Southampton gaat en na negentig minuten vloekend op de wc staat met beide handen tegen de muur. ‘Echt, ik zweer het je, we worden weer geen kampioen.’

De mogelijkheden

De selectie blijft zo goed als intact. Achterin en op het middenveld zijn er veel en goede opties. Voorin is het nog wat dun. Giovanni van Bronckhorst wil ook komend seizoen verder met een 4-3-3-formatie. Met de nieuwe spits Jørgensen als balvaste kapstok moet de rest van het team makkelijker aan het voetballen komen. Feyenoord is nog op zoek naar een aanvaller die, als het even kan, op beide vleugels kan acteren.

VI
  dinsdag 28 juni 2016 @ 22:25:41 #217
438851 Oldground
El Poderoso
pi_163379657
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:21 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Goed stuk, eerste bijdrage van Van Duren?
  dinsdag 28 juni 2016 @ 22:26:54 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163379688
Van Duren zit dus ook in HNS-lobby.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163380434
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Van Beek en Karsdorp raak je aan de straatstenen niet kwijt.
pi_163382386
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 22:25 schreef Oldground het volgende:

[..]

Goed stuk, eerste bijdrage van Van Duren?
Ja
pi_163382550
quote:

[..]

Kolere... :')

quote:
Statistisch gezien is de kans op een Elfstedentocht (anno 1909, vijftien keer verreden) iets groter dan die op een titel van Feyenoord (anno 1908, veertien keer kampioen).
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 29 juni 2016 @ 09:24:54 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163385067
quote:

[..]

Mooi stukkie ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 29 juni 2016 @ 09:40:53 #223
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163385223
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 22:53 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Van Beek en Karsdorp raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Oké bedankt.
  woensdag 29 juni 2016 @ 10:33:29 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163385871
Alle treincombi kaarten schijnen binnen no-time uitverkocht te zijn voor die Van Hanegem schaal.

Tijd voor meer kaarten dus :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163386042
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:33 schreef Caland het volgende:
Alle treincombi kaarten schijnen binnen no-time uitverkocht te zijn voor die Van Hanegem schaal.

psv heeft nog niet eens kaarten in de verkoop ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 29 juni 2016 @ 10:45:59 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163386106
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:42 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

psv heeft nog niet eens kaarten in de verkoop ...
Voor die 40-45 man die meereizen maakt dat ook niet echt uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 juni 2016 @ 10:53:05 #227
306371 zerokil
psvunited
pi_163386219
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Voor die 40-45 man die meereizen maakt dat ook niet echt uit.
Uit protest, waarom moet deze wedstrijd in Amsterdam gespeeld worden? Gewoon spelen in het stadion van de huidige kampioen..
pi_163386426
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:53 schreef zerokil het volgende:

[..]

Uit protest
Hahahaha
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:07:16 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163386469
quote:

[..]

Uit protest, waarom moet deze wedstrijd in Amsterdam gespeeld worden? Gewoon spelen in het stadion van de huidige kampioen..
Dat stadion is te klein.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163386614
quote:

[..]

omdat dat stadion past bij de sfeer van de wedstrijd...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:29:26 #231
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163386871
quote:
Fraser praat in het uitgebreide interview ook over racisme. ''Tegenwoordig is iedereen heel snel op zijn teentjes getrapt als je iets zegt over huidskleur, geloof, cultuur, leeftijd of geaardheid. Bij Feyenoord speelden we vroeger partijtjes tien-tegen-tien: de donkere jongens tegen de blanke jongens. Dat kon toen nog, niemand die dat raar vond. Echt racisme komt uit het hart, dat heeft niks te maken met woorden.''
Mooi gesproken van HenkGod.
pi_163387513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 09:40 schreef satecl het volgende:

[..]

Oké bedankt.
Ik ben blij dat ik je weer wat wijzer heb kunnen maken.
pi_163387747
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vond hem bij Heerenveen nooit zo bijzonder. Vooral een hele goede transfer van Atalanta die hem voor een prikkie oppikten.

Was achteraf gezien waarschijnlijk een betere aankoop geweest dan Vejinovic of Tapia, maar hindsight is 20/20
Was mij ook nooit opgevallen. Was op dat moment zo'n typische Eredivisie-voetballer. Kraak noch smaak. Ben wel benieuwd hoe hij gaat doen. Zal voor de basis gehaald zijn anders betaal je geen 14 miljoen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_163389892
quote:

Zijn in de verkoop inmiddels (buscombi).
Zaterdag ook voor SCC-houders. 10K kaarten totaal, blijkbaar.
pi_163389972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:01 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Zijn in de verkoop inmiddels (buscombi).
Zaterdag ook voor SCC-houders. 10K kaarten totaal, blijkbaar.
Ik las het. Apart, want eerst wekten ze nog de veronderstelling dat die 2400 kaarten het totaal was.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163390539
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:01 schreef Casual-T het volgende:
10K kaarten totaal, blijkbaar.
Waar lees je dat?
pi_163390793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:38 schreef exile79 het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
op de fb pagina van FRFC1908 :

quote:
Willem van Hanegem-schaal nieuws! 2400 van de 2400 kaarten voor de treinen zijn in een mum van tijd uitverkocht. Dat betekent dat er nog 7.600 kaarten zijn voor de buscombi! Feyenoord heeft van de KNVB maar liefst 10.000 kaarten beschikbaar gekregen.
Seizoenkaarthouders kunnen vanaf NU ook kaarten kopen. Dus twijfel niet: Net als toen naar Gladbach... 020 we komen!!!!
zou het dus gewoon proberen al ipv tot zaterdag te wachten
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_163391239
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

op de fb pagina van FRFC1908 :

[..]

zou het dus gewoon proberen al ipv tot zaterdag te wachten
Kan het nergens selecteren. M'n seizoenkaart van afgelopen seizoen staat nog in m'n account en m'n nieuwe heb ik nog niet eens binnen.
pi_163391295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:10 schreef exile79 het volgende:

[..]

Kan het nergens selecteren. M'n seizoenkaart van afgelopen seizoen staat nog in m'n account en m'n nieuwe heb ik nog niet eens binnen.
dan zal het inderdaad pas vanaf zaterdag kunnen..
ik kon gewoon met mijn tickets account een kaartje bestellen vannochtend, ook pas na 9 uur...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:28:54 #240
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163391618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:10 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik heb een mail gehad waarin ze zeggen een account aangemaakt te hebben waarmee je kaarten kan kopen. Wil ik die account gebruiken moet ik een wachtwoord hebben, wat ze vervolgens niet meesturen. :')
pi_163391661
kortom: Het is weer eens goed geregeld door de club.
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:31:44 #242
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163391672
pi_163392188
quote:

Voor Feyenoord is ook dit weer een absolute hoofdprijs, dus ik snap wel dat de kaarten over de toonbank vliegen.
pi_163392211
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Voor Feyenoord is ook dit weer een absolute hoofdprijs, dus ik snap wel dat de kaarten over de toonbank vliegen.
HAHAHAHAHA! Wat een briljante grap tompsv18!

10/10! Wil je hier vaker komen posten met deze briljante grappen? :).
pi_163392253
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA! Wat een briljante grap tompsv18!

10/10! Wil je hier vaker komen posten met deze briljante grappen? :).
Ik ben bloedserieus. Bij winst is het seizoen voor Feyenoord alweer geslaagd.
pi_163392322
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:56 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus.
Oh, dan ben je nog dommer dan GGMM altijd zegt.

Maar fijn dat jij bepaald wanneer iets voor ons geslaagd is.
pi_163392345
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh, dan ben je nog dommer dan GGMM altijd zegt.

Maar fijn dat jij bepaald wanneer iets voor ons geslaagd is.
Rustig maar Scrummie. Op de man spelen is totaal niet nodig :)
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:17:23 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163392653
quote:

[..]

Mwah. Zelf oefenpotjes kan Feyenoord twee keer uitverkopen. Heeft weinig met dat hoofdprijsgelul te maken Tommetje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163392800
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:56 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus. Bij winst is het seizoen voor Feyenoord alweer geslaagd.
Het wil nog niet echt lukken hé Pietertje?
pi_163392813
quote:

[..]

Haha ja leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')