Jij bent nog minder grappig dan Bronson_ en BadderHaring. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is ook dit weer een absolute hoofdprijs, dus ik snap wel dat de kaarten over de toonbank vliegen.
Ik ga daar niet heen, hoop nog steeds dat de straf voor het eerste EL thuisduel ongedaan wordt gemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een NS ticket en die moet ik nu gaan omruilen voor een bus ticket.
Maar iig erheen
quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een NS ticket en die moet ik nu gaan omruilen voor een bus ticket.
Maar iig erheen
Van Hanegem schaalquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
op de fb pagina van FRFC1908 :
[..]
zou het dus gewoon proberen al ipv tot zaterdag te wachten
De JHK schaal dan?quote:
Wat een ongeïnteresseerde lul is het hé?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Vind het vooral altijd apart dat het de Johan Cruijffschaal heet en de beste man gewoon doodleuk nooit komt opdagen voor die pot.
Benieuwd of dat de komende editie anders is.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Vind het vooral altijd apart dat het de Johan Cruijffschaal heet en de beste man gewoon doodleuk nooit komt opdagen voor die pot.
Zou voor de verandering betekenen dat hij in dat betonnen stuk oogaids eindelijk een mooie club ziet voetballen waar hij een deel van zijn carrière heeft doorgemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Haha ja leukquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:59 schreef Bronson_ het volgende:
Heb nu al zin in de huldiging van Feyenoord als ze de Johan Cruijffschaal hebben gewonnen.
Dat Feyenoord de Johan Cruijff Schaal wint? Nee, dat zie ik inderdaad niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik durf daar geen geld op te zetten. Jij wel....?
JIJ DURFT DAAR OM TE WEDDEN???????????quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord de Johan Cruijff Schaal wint? Nee, dat zie ik inderdaad niet gebeuren.
Gaat alles goed met je? Je capslock staat aanquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ DURFT DAAR OM TE WEDDEN???????????![]()
![]()
LEES JE DIT GGMM?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |