Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.quote:
Ik heb er ook nog niet echt vertrouwen in dat ie een goede rechtsback gaat worden, vond hem daar vorig seizoen ook niet erg overtuigend.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.
geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:22 schreef Caland het volgende:
'Bij Inter moest ik vechten voor m'n plek'
Wow, wat bizar.
Hier is Scrummie het niet mee eens.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.
Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef Happel het volgende:
Proeftijd van drie jaar. Die blijft nooit overeind staan...
En ook nog een proeftijd voor vuurwerk, zooi op het veld gooien en (jawel) het niet vrijhouden van de trappen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.
Inderdaad ja, manmanman. Maar goed, voor nu kunnen we in ieder geval weer minstens 3 potjes bezoeken.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
NIEUWS | CAS vermindert straf Feyenoord – Lees meer over de straf naar aanleiding van het Europese duel met AS Roma:
https://www.feyenoord.nl/(...)dert-straf-feyenoord
Belachelijk dat de veroordeling voor racisme min of meer blijft staan.
dat is nou juist de kracht van de kuip....quote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Keyos het volgende:
Mensen moeten zich nu maar gewoon gaan beheersen als ze naar Feyenoord gaan en moeten eens die aanstekers op zak houden.
Zelfs tegen kleine teams op de zondagmiddag kunnen mensen zich niet beheersen als er een tegenpartij voor het vak staat te juichen. Laat staan bij een Europese pot. De aanstekers vlogen tegen Roma als artillerievuur het veld op.
Ondanks dat ik blij ben dat de wedstrijd zonder publiek eraf is, wordt het wel een dode boel. Kan het Gudde écht niet kwalijk nemen.
Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat is nou juist de kracht van de kuip....
maar neemt niet weg dat er niets gegooid moet worden , zelfs geen beker met pis
Meldt zich. Toen ze vijfde stonden dronken in de kroeg: "als ze 2e worden nemen we een seizoenkaar ok? Ja is goed, whahahahaha"quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY
Vak Y voegt zeker wel wat toe. Tenminste sfeer aan beide kanten, al zijn er genoeg betere vakken natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.
Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Het kan ook agressief-afwekkend zonder een aansteker te gooien. Wat bier is de limit. Maar volgens mij heeft een discussie hierover geen zin met iemand die het heel normaal vindt als er een voetballer wordt verwond door een supporter op de tribune.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Dat is nou mooie voetbalcultuur. Dat verwijfde gedoe.
Hoiquote:Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.
Pools voetbalsupportergevoel
Misschien komen ze er dan ineens achter dat er meer mensen zijn dan plekken? Of ligt dat aan mijn gevoel.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.
Pools voetbalsupportergevoel
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Inderdaad. Je kan lekker opstandig zeggen dat het allemaal niet zo erg is, maar dat zijn nou eenmaal de regels en supporters die hun eigen club benadelen heb ik geen respect voor.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.
Bikkel gespot.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel gelijk though, alleen tokkies sympathiseren datquote:
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/quote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef hafcfan het volgende:
Rick Karsdorp staat in de belangstelling van Sassuolo
http://gianlucadimarzio.com/calciome...e-al-sassuolo/
Stijnquote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE VRIEND van mij.
Wie wil mij aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |