Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.quote:
Ik heb er ook nog niet echt vertrouwen in dat ie een goede rechtsback gaat worden, vond hem daar vorig seizoen ook niet erg overtuigend.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwkoop gaat een rechtsback worden. Misschien ook maar beter want voor het middenveld komt ie te kort.
geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:22 schreef Caland het volgende:
'Bij Inter moest ik vechten voor m'n plek'
Wow, wat bizar.
Hier is Scrummie het niet mee eens.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
geeft ook gelijk weer waarom deze speler nooit een topper zal worden.
Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef Happel het volgende:
Proeftijd van drie jaar. Die blijft nooit overeind staan...
En ook nog een proeftijd voor vuurwerk, zooi op het veld gooien en (jawel) het niet vrijhouden van de trappen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Proeftijd alleen voor racisme als ik het goed begrijp. Zolang er geen bananen op het veld gegooid worden moet dat goed komen.
Inderdaad ja, manmanman. Maar goed, voor nu kunnen we in ieder geval weer minstens 3 potjes bezoeken.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
NIEUWS | CAS vermindert straf Feyenoord – Lees meer over de straf naar aanleiding van het Europese duel met AS Roma:
https://www.feyenoord.nl/(...)dert-straf-feyenoord
Belachelijk dat de veroordeling voor racisme min of meer blijft staan.
dat is nou juist de kracht van de kuip....quote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Keyos het volgende:
Mensen moeten zich nu maar gewoon gaan beheersen als ze naar Feyenoord gaan en moeten eens die aanstekers op zak houden.
Zelfs tegen kleine teams op de zondagmiddag kunnen mensen zich niet beheersen als er een tegenpartij voor het vak staat te juichen. Laat staan bij een Europese pot. De aanstekers vlogen tegen Roma als artillerievuur het veld op.
Ondanks dat ik blij ben dat de wedstrijd zonder publiek eraf is, wordt het wel een dode boel. Kan het Gudde écht niet kwalijk nemen.
Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat is nou juist de kracht van de kuip....
maar neemt niet weg dat er niets gegooid moet worden , zelfs geen beker met pis
Meldt zich. Toen ze vijfde stonden dronken in de kroeg: "als ze 2e worden nemen we een seizoenkaar ok? Ja is goed, whahahahaha"quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY
Vak Y voegt zeker wel wat toe. Tenminste sfeer aan beide kanten, al zijn er genoeg betere vakken natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Alle succes supportertjes die pas na dat eerste seizoen van Koeman besloten een seizoenskaart te nemen lekker achteraan in de rij aan laten sluiten dan. Voegen toch geen flikker toe, kijk maar naar vakY
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een kracht, prachtig om die woede van het publiek te zien, voelen en ervaren. Maar de grens ligt op het moment dat er shit het veld op gaat. Dat is gewoon de pest die uitgeroeid moet worden want het lijkt als je naar sommige wedstrijden kijkt de normaalste zaak van de wereld om het te doen.
Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Boma het volgende:
Het kan ook agressief-afwekkend zonder een aansteker te gooien. Wat bier is de limit. Maar volgens mij heeft een discussie hierover geen zin met iemand die het heel normaal vindt als er een voetballer wordt verwond door een supporter op de tribune.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Dat is nou mooie voetbalcultuur. Dat verwijfde gedoe.
Hoiquote:Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.
Pools voetbalsupportergevoel
Misschien komen ze er dan ineens achter dat er meer mensen zijn dan plekken? Of ligt dat aan mijn gevoel.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.
Pools voetbalsupportergevoel
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Inderdaad. Je kan lekker opstandig zeggen dat het allemaal niet zo erg is, maar dat zijn nou eenmaal de regels en supporters die hun eigen club benadelen heb ik geen respect voor.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.
Bikkel gespot.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel gelijk though, alleen tokkies sympathiseren datquote:
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/quote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef hafcfan het volgende:
Rick Karsdorp staat in de belangstelling van Sassuolo
http://gianlucadimarzio.com/calciome...e-al-sassuolo/
Stijnquote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE VRIEND van mij.
Wie wil mij aanraken?
Oppergod altijd typischgenot, mag ik je aanraken?quote:
Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.
Wie wil mij aanraken?
Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?
Wat is zijn IQ?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.
Wie wil mij aanraken?
Racist.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.
Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden
Gudde schijnt inderdaad erg vrijgevig te zijn als het wedstrijdkaarten voor bekenden gaat.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.
is goed pikquote:Op maandag 4 juli 2016 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?
Was je erbij bij de beker? Want ik en caland kennen een meneer die 28 jaar een scc heeft en geen kaart had. Vertel, hoe lang heb jij de jouwe al?
En hoe sluit je de jongens uit die toen net 18 werden en net een scc konden halen van hun eerste zuurverdiende centen?
Met je ekte ekte gedrag. Scheittyf toch op
Er zullen toch nog wel 35.000 kaartjes zijn? Dan heeft iedere seizoenkaarthouder in ieder geval een kaart.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden
Ze hebben volgens dat bericht dus 6 miljoen geboden op de 24-jarige Zappacosta van Torino. Ben wel benieuwd wat ze voor onze 21-jarige Karsdorp zouden willen bieden dan. Ik denk nl dat hij niet echt in de uitverkoop gaat aangezien we niet echt een vervanger voor zijn positie hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord krijgt 10% van de eventuele transfersom van Pelle.
Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."
Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm
Geelgod
15 miljoen moet 'ie toch nog wel opleveren ja. Alhoewel, die Engelse clubs betalen elkaar sowieso altijd teveel. Maak er maar 25 vanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.
Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers.
Nicequote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."
Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm
Geelgod
Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.
Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers.
Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.
Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ookquote:Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen.
Maakt mij verder niet uit hoor, voor mij blijft Pellè een baas, maar schlemielig was die actie wel.
Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ook. Dat ie het daarna verneukt.. Maar ik gok dat een club die hem wil niet kijkt naar 1 penalty. Zou ik niet doen in elk geval.
Mwa, neem aan dat scouts al wel weten dat je Pelle niet voor de penalties koopt.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.
Maar zo'n actie kan wel blijven hangen zeg maar. Dat bedoel ik eigenlijk.
Al blijven zijn 2 doelpunten natuurlijk net zo goed in het geheugen.
zijn toch weer 20 bananenquote:Op maandag 4 juli 2016 19:34 schreef PIETR het volgende:
'Flink cashen'Wat zal hij kosten? Is ook alweer bijna 31 he. 10 miljoen? Dat is dus 'maar' 1 miljoen ..
Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Geelgod
Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..quote:Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.
Toch netjes?
Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
3 miljoen lijkt me wat een de ruime kant, maar alle beetjes helpen. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat De Roon uit de Feyenoord-jeugd komt, dacht dat hij door Sparta was opgeleid. Nooit echt een bijzondere speler gevonden eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
Dat gerucht is totaal uit de lucht gegrepen. Al zou het niet heel vreemd zijn; buitenspeler, Nederlander, niet heel duur, heeft eerder in de belangstelling gestaan ..quote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken.
Maar zijn leuke extraatjes ja.
De naam Beerens lees ik op meerdere sites trouwens. Is dat een gerucht met enige basis of totaal uit de lucht gegrepen?
Oud, niks bewezen in Europa en scoort amper. Ja dat zijn wel de drie voorwaarden inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie het Van Geel zo doen. Beerens heeft alle ingrediënten waar Van Geel van houdt.
Zou ik dan wel weer een prima gokje vinden. Zal niet zoveel kosten.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef satecl het volgende:
Feyenoord had 2 jaar terug nog interesse in Terrel Ondaan en wouden toen bijna 2 miljoen voor hem. Hij is nu transfervrij door te hoge salariseisen bij Willem II. Die zie ik ook nog wel komen als goedkope back-up. 21 jaar.
Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.
Laten we dan maar hopen dat het Berghuis wordt.
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford Fred Friday heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.
Statistieken en acties op youtube zien er goed uit, heel benieuwd naar deze speler.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday.
Die laatste naam kwam ik tegen als potentiële opvolger van Janssen bij AZ. Lijkt me overigens ook een prima spitsje (uit Noorwegen) en kost maar 700.000 euro. Maar goed, wij hebben al Jorgensen aangetrokken.
Garantie voor Successquote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
[ afbeelding ]
Een paar tonquote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
Plus nog jongens die vroeg weg zijn gegaan (Bruma, Aké, Rekik).quote:Op zondag 3 juli 2016 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het blijft echt fascinerend hoe Feyenoordin de verdediging de laatste jaren jeugd weet te genereren die voldoet voor het eerste elftal.
Waarom lukt dat niet op het middenveld of in de aanval.
Kongolo, Van Beek, Woudenberg, Ramsteijn (tot zijn extreem zware knieblessure die einde profcarrière op niveau betekende), BMI, Janmaat, De Vrij en dan heb je nog steeds lang niet iedereen genoemd.
Maar voor dat geld is Success wel gegarandeerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Speelde 4 à 5 jaar in onze jeugd volgens mij vanaf zijn 16e, en dat levert 0.5% per jaar op: 2-2.5% van de transfer -> 4 à 5 ton. Best aardigquote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
Ja joh, lekker iedereen voor de club behouden en niemand meer wegsturen. Da's toch niet houdbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:22 schreef Happel het volgende:
Leuk al die opleidingsvergoedingen. Als club heb je er geen fuck aan natuurlijk. Behoudt zulke spelers eens voor de club, wellicht maken we dan ook zulke klappers en kunnen we als club vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |