Misschien komen ze er dan ineens achter dat er meer mensen zijn dan plekken? Of ligt dat aan mijn gevoel.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan er overigens donder op zeggen dat Feyenoord op de parterrevakken stoelnummering gaat toepassen met Europese wedstrijden en op de trappen politie gaat neerzetten.
Pools voetbalsupportergevoel
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Dat is nou mooie voetbalcultuur. Dat verwijfde gedoe.
Inderdaad. Je kan lekker opstandig zeggen dat het allemaal niet zo erg is, maar dat zijn nou eenmaal de regels en supporters die hun eigen club benadelen heb ik geen respect voor.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou daar ook geen moeite mee hebben eerlijk gezegd, maar het moet nu wel eens afgelopen zijn hoor. Het mag niet, je krijgt er mega boetes van of uitsluiting, gewoon niet meer doen.
Bikkel gespot.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan wat gooien man. Echt. Dat gejank. Als voetballer zou ik klaarkomen als die tribunes zo hard tekeer gaan. Laat ze maar aanstekers gooien, hell, biergooien, spugen, schreeuwen, ziedende blinde haat in de ogen
Hier heeft hij wel gelijk though, alleen tokkies sympathiseren datquote:
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/quote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef hafcfan het volgende:
Rick Karsdorp staat in de belangstelling van Sassuolo
http://gianlucadimarzio.com/calciome...e-al-sassuolo/
Stijnquote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gianlucadimarzio.c(...)sdorp-del-feyenoord/
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE VRIEND van mij.
Wie wil mij aanraken?
Oppergod altijd typischgenot, mag ik je aanraken?quote:
Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.
Wie wil mij aanraken?
Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aanraken hoeft niet zo, maar wel nieuwsgierig wat voor een straf hij nou krijgt? Was het ook niet zo dat het überhaupt perongeluk was gegaan?
Wat is zijn IQ?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik stond een RIJ achter de persoon die de BANAAN gooide en het is een PERSOONLIJKE KENNIS van mij.
Wie wil mij aanraken?
Racist.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geleuter ook, het was al februari. Die Gervinho had al lang terug in Spanje moeten zitten.
Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |