Oud, niks bewezen in Europa en scoort amper. Ja dat zijn wel de drie voorwaarden inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie het Van Geel zo doen. Beerens heeft alle ingrediënten waar Van Geel van houdt.
Zou ik dan wel weer een prima gokje vinden. Zal niet zoveel kosten.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef satecl het volgende:
Feyenoord had 2 jaar terug nog interesse in Terrel Ondaan en wouden toen bijna 2 miljoen voor hem. Hij is nu transfervrij door te hoge salariseisen bij Willem II. Die zie ik ook nog wel komen als goedkope back-up. 21 jaar.
Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.
Laten we dan maar hopen dat het Berghuis wordt.
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford Fred Friday heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Goed nieuws. Maakte indruk tijdens die interlands van oranje. Prima voorzet.
Statistieken en acties op youtube zien er goed uit, heel benieuwd naar deze speler.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb wel een foute naam gepost. Watford heeft Isaac Success aangetrokken voor 15 miljoen euro voor de positie van Steven Berghuis. Dus niet Fred Friday.
Die laatste naam kwam ik tegen als potentiële opvolger van Janssen bij AZ. Lijkt me overigens ook een prima spitsje (uit Noorwegen) en kost maar 700.000 euro. Maar goed, wij hebben al Jorgensen aangetrokken.
Garantie voor Successquote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken Beerens niet meer zo goed, maar het is toch een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg moest voor de camera vertellen dat mensen vragen mochten stellen aan hem via Facebook. Toornstra had ook een vraagje voor hem.
[ afbeelding ]
Een paar tonquote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
Plus nog jongens die vroeg weg zijn gegaan (Bruma, Aké, Rekik).quote:Op zondag 3 juli 2016 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het blijft echt fascinerend hoe Feyenoordin de verdediging de laatste jaren jeugd weet te genereren die voldoet voor het eerste elftal.
Waarom lukt dat niet op het middenveld of in de aanval.
Kongolo, Van Beek, Woudenberg, Ramsteijn (tot zijn extreem zware knieblessure die einde profcarrière op niveau betekende), BMI, Janmaat, De Vrij en dan heb je nog steeds lang niet iedereen genoemd.
Maar voor dat geld is Success wel gegarandeerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
De kans daarop wordt misschien een stuk groter nu Watford de speler Success heeft aangetrokken voor zijn positie (de duurste aankoop van Watford ooit trouwens).
Speelde 4 à 5 jaar in onze jeugd volgens mij vanaf zijn 16e, en dat levert 0.5% per jaar op: 2-2.5% van de transfer -> 4 à 5 ton. Best aardigquote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef PIETR het volgende:
Janssen naar Tottenham voor 20 miljoen. Speelde hier 4 jaar in de jeugd. Hoeveel levert deze transfer ons op?
Ja joh, lekker iedereen voor de club behouden en niemand meer wegsturen. Da's toch niet houdbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:22 schreef Happel het volgende:
Leuk al die opleidingsvergoedingen. Als club heb je er geen fuck aan natuurlijk. Behoudt zulke spelers eens voor de club, wellicht maken we dan ook zulke klappers en kunnen we als club vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |