abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163512969
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zit voortaan op N. Als eliteklant heb ik dan voorrang bij Ericje en z'n matties.
Gudde schijnt inderdaad erg vrijgevig te zijn als het wedstrijdkaarten voor bekenden gaat.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:18:07 #252
445795 Boma
De Voorzitter
pi_163513849
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want die mensen hebben minder recht op hun club dan jij, ekte ekte?

Was je erbij bij de beker? Want ik en caland kennen een meneer die 28 jaar een scc heeft en geen kaart had. Vertel, hoe lang heb jij de jouwe al?

En hoe sluit je de jongens uit die toen net 18 werden en net een scc konden halen van hun eerste zuurverdiende centen?

Met je ekte ekte gedrag. Scheittyf toch op
is goed pik :')
Mijn gedacht!
pi_163514528
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor Europese wedstrijden zal nu ook wel dmv loting plaatsvinden :+
Er zullen toch nog wel 35.000 kaartjes zijn? Dan heeft iedere seizoenkaarthouder in ieder geval een kaart.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163515595
quote:
Ze hebben volgens dat bericht dus 6 miljoen geboden op de 24-jarige Zappacosta van Torino. Ben wel benieuwd wat ze voor onze 21-jarige Karsdorp zouden willen bieden dan. Ik denk nl dat hij niet echt in de uitverkoop gaat aangezien we niet echt een vervanger voor zijn positie hebben.

Als ze veel lager gaan zitten verkopen we hem niet. Voor 6 miljoen denk ik wel, al zou ik hem liever nog een jaar zien ontwikkelen. Maar het lijkt me ook niet zo voor de hand liggend dat ze 6 miljoen willen neerleggen voor een dermate onbewezen talentje uit NL...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_163515604
- dubbel
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_163516547
Die Khalid Benlahsen wordt de definitieve opvolger van Lodewijks.

Even geen zin om het nieuwsbericht hier te plakken :@
  maandag 4 juli 2016 @ 18:19:01 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163516585
Feyenoord krijgt 10% van de eventuele transfersom van Pelle.

Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."

Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm

Geelgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163516718
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:

Van Geel: "Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven."

Feyenoord kan flink cashen bij een transfer van Graziano Pellè http://www.vi.nl/nieuws/p(...)joenen-opleveren.htm

Geelgod
Hopelijk levert dat nog zo'n 1,5 miljoen op.

Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 4 juli 2016 @ 18:26:09 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163516744
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Al heeft Pellè zich redelijk belachelijk gemaakt met die gemiste strafschop. Hoop niet dat dat in de hoofden is gaan zitten van de heren scouts en managers. :')
15 miljoen moet 'ie toch nog wel opleveren ja. Alhoewel, die Engelse clubs betalen elkaar sowieso altijd teveel. Maak er maar 25 van :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163516749
quote:

Geelgod
Nice :).
pi_163516777
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.
pi_163516816
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou nou, een strafschop missen. Gelukkig stond die andere gozer net wat meer voor lul. Niemand heeft het nog over Pelle, alleen over die Zaza.
Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen. :P

Maakt mij verder niet uit hoor, voor mij blijft Pellè een baas, maar schlemielig was die actie wel. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163516849
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een strafschop missen kan gebeuren ja (60% ging mis zelfs), maar de manier waarop. Vooral zijn gebaartjes vooraf. Hij gebaarde dat hij wel even een Panenkaatje zou doen. :P

Maakt mij verder niet uit hoor, voor mij blijft Pellè een baas, maar schlemielig was die actie wel. :D
Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ook :P. Dat ie het daarna verneukt.. Maar ik gok dat een club die hem wil niet kijkt naar 1 penalty. Zou ik niet doen in elk geval.
pi_163516941
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, ik vond het wel een goeie actie. Vooral dat Panenka gebaartje, heerlijk toch. Typisch Pelle ook :P. Dat ie het daarna verneukt.. Maar ik gok dat een club die hem wil niet kijkt naar 1 penalty. Zou ik niet doen in elk geval.
Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.

Maar zo'n actie kan wel blijven hangen zeg maar. Dat bedoel ik eigenlijk.

Al blijven zijn 2 doelpunten natuurlijk net zo goed in het geheugen.
pi_163518031
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, goed technisch beleid laat een aankoop niet afhangen van een gemiste penalty en wat gebaartjes inderdaad.

Maar zo'n actie kan wel blijven hangen zeg maar. Dat bedoel ik eigenlijk.

Al blijven zijn 2 doelpunten natuurlijk net zo goed in het geheugen.
Mwa, neem aan dat scouts al wel weten dat je Pelle niet voor de penalties koopt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 4 juli 2016 @ 19:34:17 #266
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163518326
'Flink cashen' :') Wat zal hij kosten? Is ook alweer bijna 31 he. 10 miljoen? Dat is dus 'maar' 1 miljoen ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 4 juli 2016 @ 19:50:20 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_163518679
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:34 schreef PIETR het volgende:
'Flink cashen' :') Wat zal hij kosten? Is ook alweer bijna 31 he. 10 miljoen? Dat is dus 'maar' 1 miljoen ..
zijn toch weer 20 bananen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 4 juli 2016 @ 19:52:02 #268
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163518709
quote:

Geelgod
Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?
pi_163519144
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoe moet je dit lezen trouwens? Bedraagt de transfersom plus bonussen 10 miljoen, of heeft Feyenoord bovenop de transfersom (van 8.5 mln dacht ik) ook nog eens 10 miljoen aan bonussen gekregen?
Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.

Toch netjes? ^O^
  maandag 4 juli 2016 @ 20:29:29 #270
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163519752
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè heeft in totaal 10 miljoen opgeleverd. Dus 8 a 8,5 miljoen aan transfersom, en de rest aan bonussen, en wie weet komt daar nog 1 tot 1,5 miljoen bij mocht hij vertrekken bij Southampton.

Toch netjes? ^O^
Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
pi_163519824
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Keurig ja. Dus de teller staat deze zomer op 3 miljoen aan inkomsten? (Immers, Achahbar, Pelle, de Roon) Moet toch wel een leuke buitenspeler voor te vinden zijn? Al vrees ik dat dat Beerens gaat worden ..
Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken. :P

Maar zijn leuke extraatjes ja.

De naam Beerens lees ik op meerdere sites trouwens. Is dat een gerucht met enige basis of totaal uit de lucht gegrepen?
pi_163519866
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

3 miljoen lijkt me wat een de ruime kant, maar alle beetjes helpen. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat De Roon uit de Feyenoord-jeugd komt, dacht dat hij door Sparta was opgeleid. Nooit echt een bijzondere speler gevonden eigenlijk
pi_163519900
Geelgod heeft tot nu toe een prima zomer.

pi_163519955
Beerens... alsjeblieft zeg :')
  maandag 4 juli 2016 @ 20:45:02 #275
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163520110
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè is nog niet verkocht toch? Laten we niet vooruitlopen op de zaken. :P

Maar zijn leuke extraatjes ja.

De naam Beerens lees ik op meerdere sites trouwens. Is dat een gerucht met enige basis of totaal uit de lucht gegrepen?
Dat gerucht is totaal uit de lucht gegrepen. Al zou het niet heel vreemd zijn; buitenspeler, Nederlander, niet heel duur, heeft eerder in de belangstelling gestaan ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')