Yes.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Gaat er nog iemand van hier naar de oefenwedstrijd morgen?
Ik ga naast de biertap staan, dus reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Dan kunnen we dus van jou een uitgebreid verslag krijgen van deze wedstrijd
.
Hehe, oke. Can't blame you.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naast de biertap staan, dus reken er maar niet op.
Altijd al gedacht dat HMF keeper was.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
En het is een vierdeklasser trouwens. Daar winnen wij met HMF op doel nog van.
Dat gevoel had ik het hele afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij Arnhem.
[..]
Nee, ik doe niet mee aan oefenpotjes. Paar keer geweest maar zelden zo erg het gevoel gehad dat ik beter anderhalf uur naar een muur had kunnen staren en nóg een zinvoller leven had gehad.
Als ie niet geblesseerd is iig.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
En het is een vierdeklasser trouwens. Daar winnen wij met HMF op doel nog van.
Zou wel een hoop verklaren over zijn gedrag. Keepers zijn altijd rare figuren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat HMF keeper was.
Zoals ze bij mij op werk zeggen: er is ook een kleine kans dat er een komeet bovenop Rotterdam pleurt, maar we gaan er geen rekening mee houden in ons bedrijfsrisico.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Poe poe, wat een voorspelling HMFgod. Zoiets zal waarschijnlijk gebeuren, maar je kan toch altijd een kleine kans hebben op meer?
Nee eens uiteraard, ik houd ook nu nog geen rekening met een kampioenschap, of zelfs de beker for that matter. Maar ja, ik ben té naïef, té positief, en wil het eerst even zien voor ik alles maar ga uit sluitenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ze bij mij op werk zeggen: er is ook een kleine kans dat er een komeet bovenop Rotterdam pleurt, maar we gaan er geen rekening mee houden in ons bedrijfsrisico.Ik sluit een enorme crash onder Bosz waardoor de joden vierde eindigen ofzo trouwens niet uit.
Terrrrrrrrrrrrrring, zeg er dan gewoon niks over.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:41 schreef Maastoren het volgende:
"We hebben afgelopen seizoen een mooi seizoen gehad met een klein dieptepuntje."![]()
![]()
![]()
doen ze nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:40 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat je met een goed seizoen gewoon behoorlijk meedoet om de titel (dat is dus in geval Vilhena en Elia goed draaien
doen ze nietquote:, en Gustafson en Jorgenson zich als topaankopen ontwikkelen),
dat is een "standaard" seizoen voor Feyenoord. Al onderstreep ik volledig dat het kut voelt.quote:en als je een kutseizoen draait denk ik dat je weer met een kansloos gat naar boven 3e eindigt.
vertel, wat weet jij van Jorgenson.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat die jorgenson een kramer 2.0 is. Niks van wat ik weet van die gast overtuigt me van z'n kwaliteiten.
Echt hoor. Ook ajacieden die met deze trainerswissel zeker weten dat Ajax nu wel kampioen wordtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV presteert al twee jaar heel constant in de Eredivisie. Daar ga je vast in de buurt van komen met Feyenoord. Joeloeloe.
Vorig seizoen werd je eigenlijk ook breed uitgelachen als je heel zeker wist dat PSV kampioen ging worden. Het middenveld zou niet dynamisch genoeg zijn bijvoorbeeld. Nou, dat hebben we geweten. Aankoop van het seizoen met Pröpper.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hoor. Ook ajacieden die met deze trainerswissel zeker weten dat Ajax nu wel kampioen wordt
Ik sluit het niet uit he. Maar je moet wat mij betreft absoluut niet gek opkijken als je in de winterstop zesde staat als Ajax zijnde.
De enigen die echt vertrouwen kunnen hebben zijn de jongens in Eindhoven.
Kramer staat niet bekend om z'n (voetbal)intelligentie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef exile79 het volgende:
Kramer: 'Ik ken Nicolai Jørgensen ook nog niet zo goed. Je kunt in één week niet zien wie gaat spelen. Maar hij is gehaald voor de spitspositie, want hij heeft nummer negen gekregen. Van wat ik kan zien is hij een combinatie van Kazim en mij. "
Oh mijn god. Ik mag toch hopen dat hij het mis heeft.
Da's een kleine geruststelling.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer staat niet bekend om z'n (voetbal)intelligentie.
Ajacieden die beweren dat Ajax ook maar 1 moment aanspraak had mogen maken op de titel. Dat het gebeurde, dat is voetbal, maar selectiekwaliteit is natuurlijk to-taal niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd je eigenlijk ook breed uitgelachen als je heel zeker wist dat PSV kampioen ging worden. Het middenveld zou niet dynamisch genoeg zijn bijvoorbeeld. Nou, dat hebben we geweten. Aankoop van het seizoen met Pröpper.
Ja maar jij als PSV supporter hebt dan ook een PSV brilletje op.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajacieden die beweren dat Ajax ook maar 1 moment aanspraak had mogen maken op de titel. Dat het gebeurde, dat is voetbal, maar selectiekwaliteit is natuurlijk to-taal niet te vergelijken
Oh, oke.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja maar jij als PSV supporter hebt dan ook een PSV brilletje op.
Not sure if troll...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja maar jij als PSV supporter hebt dan ook een PSV brilletje op.
Nou inderdaad al zou het zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef exile79 het volgende:
Kramer: 'Ik ken Nicolai Jørgensen ook nog niet zo goed. Je kunt in één week niet zien wie gaat spelen. Maar hij is gehaald voor de spitspositie, want hij heeft nummer negen gekregen. Van wat ik kan zien is hij een combinatie van Kazim en mij. "
Oh mijn god. Ik mag toch hopen dat hij het mis heeft.
Ja, ik denk ook dat de selectie best prima is. Mijn grootste twijfel zit hem in het totaal ontbreken van enige kritische zelfreflectie van spelers en trainer over het veldspel van vorig seizoen (al kan dat ook zijn hoe ze t brengen in de media natuurlijk).quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
Toch hebben we echt geen onaardige selectie. Het middenveld is echt ruim bezet en verdedigend genoeg leuke spelers. In de aanval een buitenspeler erbij en het ziet er niet slecht uit.
Deze selectie is weer een garantie voor plek drie. Met extreem geluk plek twee, want Ajax zou onder bosz zomaar kunnen gaan zwalkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
Toch hebben we echt geen onaardige selectie. Het middenveld is echt ruim bezet en verdedigend genoeg leuke spelers. In de aanval een buitenspeler erbij en het ziet er niet slecht uit.
De selectie vind ik goed, ik vrees alleen dat je er geen kut aan hebt zonder tactisch inzicht. Nu kan het natuurlijk dat Gio tijdens die twee maanden van de stop ineens een openbaring heeft gekregen, maar ik geloof niet in wonderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze selectie is weer een garantie voor plek drie. Met extreem geluk plek twee, want Ajax zou onder bosz zomaar kunnen gaan zwalken
Zoals eerder hier vermeld inderdaad, zolang de spelers en trainer niet inzien wanneer er gewonnen is met kutvoetbal ga je geen stappen maken en haalt niemand z'n plafond. Selectie zelf is goed genoeg om in de buurt te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:17 schreef Jihawti het volgende:
[..]
De selectie vind ik goed, ik vrees alleen dat je er geen kut aan hebt zonder tactisch inzicht. Nu kan het natuurlijk dat Gio tijdens die twee maanden van de stop ineens een openbaring heeft gekregen, maar ik geloof niet in wonderen.
Nee, dat is de selectie niet. PSV had afgelopen seizoen op twee posities na op elke positie een beduidend betere speler. Daarbij hadden ze ook nog eens spelers die individueel gestoord goed zijn. Ik noem een propper.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zoals eerder hier vermeld inderdaad, zolang de spelers en trainer niet inzien wanneer er gewonnen is met kutvoetbal ga je geen stappen maken en haalt niemand z'n plafond. Selectie zelf is goed genoeg om in de buurt te komen.
Haha, dit is zo slecht en fout dat het op 't einde leuk wordquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Het schijnt dat Feyenoord Kramaric wilde halen. Daar hadden ze gigantisch veel geld door over.
Dat lukte toen niet. Dus riep de VVF "doe dan maar iets eraf en haal maar wat er op lijkt".
Dus dacht die Van Geel: Kramaric, Ic er vanaf, Kramar, Kramer. En zo geschiedde.
Hueueue.
Een andere verklaring heb ik niet.
goffetommequote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Het schijnt dat Feyenoord Kramaric wilde halen. Daar hadden ze gigantisch veel geld door over.
Dat lukte toen niet. Dus riep de VVF "doe dan maar iets eraf en haal maar wat er op lijkt".
Dus dacht die Van Geel: Kramaric, Ic er vanaf, Kramar, Kramer. En zo geschiedde.
Hueueue.
Een andere verklaring heb ik niet.
Haha, wij hebben Elia al, die rent dat knotje er zo uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:26 schreef Divje het volgende:
Zeg, is dat knotje van Wales niet iets voor op de vleugels? Wat zou die moeten kosten?
Kom jij met een suggestie dan!!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wij hebben Elia al, die rent dat knotje er zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |