Dit is pure disrespect naar de andere spelers toe. Hem wel sparen en de rest niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Slim van Liverpool dat ze Gerrard sparen voor de competitie
disrespect is geen nederlands woord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is pure disrespect naar de andere spelers toe. Hem wel sparen en de rest niet.²
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:30 schreef Escape het volgende:
hebben jullie ook via de nos live stream http://www.omroep.nl/live/nos_live2.asx het verkeerde geluid erbij?
wou t net vragen hier. Ik dus ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:30 schreef Escape het volgende:
hebben jullie ook via de nos live stream http://www.omroep.nl/live/nos_live2.asx het verkeerde geluid erbij?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
Kenneth Monkou ... pannenkoekenbakker!
Die moeten ze meteen naar Ajax halen voor de technisch staf!
lame hequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
Kenneth Monkou ... pannenkoekenbakker!
Die moeten ze meteen naar Ajax halen voor de technisch staf!
ik heb helemaal geen geluid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wou t net vragen hier. Ik dus ook! Hoor die verdomde weerman
![]()
![]()
ik nu ook niet meer!quote:
Het is wetenschappelijk bewezen dat je schieten op doelen wanneer u een.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
hey, waarom draagt die keeper van Chelsea eigenlijk een oranje shirt?
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb gewoon constant geluid hoor. Zal wel aan jullie kabel/schotel/digitenne leverancier liggen.
thx ^^quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je schieten op doelen wanneer u een.
. Zelfs wanneer een speler wil schieten in de benedenhoek, ze zien het oranje shirt en kunnen ze niet negeren, de kleur, omdat het aantrekkelijker te maken voor hun ogen. It happens quickly and subconsciously, but eyes cannot ignore such a bright colour. Het gebeurt snel en onbewust, maar de ogen niet kunnen negeren die een felle kleur.
met google vertaler :p
of een sjors zonder sjmmiequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Liverpool zonder Gerrard is als Paling zonde Ko.
[ afbeelding ]²
FC Paling lijkt me een leuke club voor Co.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
Of Dordrecht zonder Krispijn.quote:
quote:
bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd
Nee, een van die roden ging op zijn voet staan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
De eerste speler van Chelsea speelt al de gestorven zwaan
Gebeurde dat maar vaker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |