SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Misschien Zoet inhuren voor de sloopwerkzaamheden?Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Dat. En ook wel bijzonder ongastvrij om het zo op te lossen. Beetje treurig als je het als 'grootste club van Nederland' van dit soort geintjes moet hebben tegen de nummer laatst in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Vreemd idd dat ze het niet verbouwen in de winterstop
Geef die gasten gewoon de Ajax-kleedkamer, maken die lui ook nog eens wat mee.![]()
Pieters.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien Zoet inhuren voor de sloopwerkzaamheden?BFF met GGMM![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien Zoet inhuren voor de sloopwerkzaamheden?![]()
![]()
Het schijnt dat Ajax het theewater ook expres 3 graden te veel had opgewarmd. Ongehoord dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:58 schreef Caland het volgende:
Was de ranja wel klaargezet in de rust?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
![]()
Twijfels rondom mogelijke aankoop: "Ik weet niet of hij goed genoeg is voor Ajax"
Nu de eerste seizoenshelft achter de rug is, kan Ajax zich gaan roeren op de transfermarkt. Trainer Frank de Boer maakt er geen geheim van dat hij graag nog een spits toevoegt aan zijn selectie. Jan van Halst vindt dit geen slecht idee.
"Ajax zal er niet verkeerd aan doen om zich te versterken op de spitspositie", vertelt hij aan Ajax1.nl. "Verdedigend zit het wel goed. Veltman en Riedewald is voor de Eredivisie een prima duo en Tete ontwikkelt zich uitstekend. Het klopt dat hij geen driedubbele scharen maakt, maar hij staat gewoon goed en fel te verdedigen. Daar moeten ze bij Ajax blij mee zijn."
Sébastian Haller wordt genoemd als ideale spits voor de Amsterdammers, maar Van Halst is sceptisch over de Fransman. "Ik weet niet of Haller goed genoeg is voor Ajax. Als spits bij Ajax moet je scoren, assists geven, een aanspeelpunt zijn en lekker mee voetballen. Het liefst moet je ook nog mooi rechtop lopen. Haller scoort makkelijk, maar soms zie je hem tijdens een wedstrijd amper meedoen. Als spits bij Ajax wordt er meer van je gevraagd."
Onder meer Queensy Menig, Sheraldo Becker, Richairo Zivkovic en Lucas Andersen worden door Ajax verhuurd om elders ervaring op te doen. Toch verwacht de FOX Sports-analist niet dat één van deze spelers als basisspeler terug zal keren in de hoofdmacht van Ajax. "Ik denk niet dat de spelers die je net noemt nog van waarde gaan zijn. Zeker niet na de winterstop, maar ook niet volgend seizoen. Althans, niet als basisspelers."
Bron
Ajax & Spitsen![]()
![]()
Bojan doet het trouwens verrassend goed bij Stoke. Hadden we bij nader inzien best kunnen contracteren.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Van Halst legt Haller langs de lat van de ideale Ajax-spits. Prima natuurlijk, maar vergeet daarbij dat Huntelaar (de droomspits van Frank) ook niet veel meer doet dan doelpuntjes maken.
Ik denk dat Haller een sensatie kan worden bij Ajax, als ze tenminste hun spel op hem durven aan te passen.![]()
Dat doen ze ook, maar om op schema te zijn voor de volgende thuiswedstrijd moesten ze nu al beginnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Vreemd idd dat ze het niet verbouwen in de winterstop![]()
Blijft slechte planning. Als je zoiets doet, dan doe je dat na de competitiestop in de zomer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar om op schema te zijn voor de volgende thuiswedstrijd moesten ze nu al beginnen.![]()
Dat wilde ze ook, maar ze kregen geen vergunning van de gemeente van Amsterdamquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Blijft slechte planning. Als je zoiets doet, dan doe je dat na de competitiestop in de zomer.![]()
Al die genoemde spitsen zijn gewoon een groot risico om te halen. En als ze dan mislukken, heb je de poppen weer aan het dansen.![]()
tsja het blijft niet netjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar om op schema te zijn voor de volgende thuiswedstrijd moesten ze nu al beginnen.![]()
Huntelaar kan een stuk beter meevoetballen dan de meesten denkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:58 schreef BadderHaring het volgende:
Van Halst legt Haller langs de lat van de ideale Ajax-spits. Prima natuurlijk, maar vergeet daarbij dat Huntelaar (de droomspits van Frank) ook niet veel meer doet dan doelpuntjes maken.
Ik denk dat Haller een sensatie kan worden bij Ajax, als ze tenminste hun spel op hem durven aan te passen.![]()
http://speld.nl/2015/12/2(...)geboren-dankzij-ivf/quote:Typische Ajax-spits geboren dankzij IVF
Johan van Bastert staat voor debuut in 2032
Vanochtend is in het VU Medisch Centrum voor het eerst in ruim 40 jaar weer een echte Ajax-spits geboren. Via natuurlijke weg leek dit lange tijd schier onmogelijk, maar dankzij een uitgekiend IVF-traject lijkt Ajax vanaf 2032 verzekerd van de eerste échte nummer 9 van eigen kweek sinds Patrick Kluivert.
Klinisch geneticus Hans van Leeuwen bracht alle genetische facetten van een Ajax-spits succesvol samen in de reageerbuisbaby Johan van Bastert: “Hij kan straks zowel als kapstok voorin fungeren als het elftal beter laten spelen”, zegt de wetenschapper: “In het wild zie je dat bijna niet. Succesvolle Ajax-spitsen zijn zeldzaam en hebben ook veel moeite om zich samen succesvol voort te planten. Daarom moest het wel via IVF.”
Van Leeuwen hoopt dat de spits in 2032 kan debuteren in de hoofdmacht van Ajax, maar houdt nog wel een kleine slag om de arm: “Als Real Madrid of Barcelona hem op 14-jarige leeftijd uit de opleiding wegkaapt, kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen.”Oh.![]()
Waarom zou je haller halen als je Milik hebt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Haller lijkt mij niet het type spits dat je nu moet halen. Bovendien vraagt Utrecht veel te veel.
Als je in de winterstop al een spits haalt dan moet het gewoon een ervaren spits van minimaal 25 zijn die direct mee kan in mijn ogen.
Ben ook niet ontevreden over Milik. Geen absolute topper, maar wel een degelijke spits.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank heeft het volgens mij niet zo op Milikquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:16 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je haller halen als je Milik hebtRED ONS HENNIEGOD![]()
Die zijn schijnbaar niet te halenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:16 schreef Monolith het volgende:
Als je in de winterstop al een spits haalt dan moet het gewoon een ervaren spits van minimaal 25 zijn die direct mee kan in mijn ogen.![]()
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank heeft het volgens mij niet zo op Milik![]()
Dat zal inderdaad best lastig zijn. Dat Ajax verder niet echt een uitmuntend scoutingsapparaat lijkt te hebben werkt ook niet mee natuurlijk.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beetje net als met Siggy vroeger en vd Hoorn en Viergever nu, te eigenwijs om toe te geven dat het weer een miskoop/huur is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.
Ach Netto en Frank komen met alles ongestraft wegRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje net als met Siggy vroeger en vd Hoorn en Viergever nu, te eigenwijs om toe te geven dat het weer een miskoop/huur is.
Ach Netto en Frank komen met alles ongestraft weg![]()
Benzema en Ibrahimovic zouden het ook moeilijk hebben met de speelwijze van afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik zou een goede versterking in de spits wel toejuichen, maar ik vrees dat die inderdaad niet gaat komen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarschijnlijk iemand die op de bank zit bij Darmstadt/Brighton/Elche/Stuttgartquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.
etc etcRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die op de bank zit bij Darmstadt/Brighton/Elche/Stuttgart
etc etc![]()
Dan zit ik te wachten op de spits van Glasgow Rangersquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.RED ONS HENNIEGOD![]()
Arsenal heeft vast nog wel iemand rondlopen. De backup van Sanogo misschien?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.![]()
Arsenal heeft inmiddels wel de hele buidel uitgedund wat dat betreft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arsenal heeft vast nog wel iemand rondlopen. De backup van Sanogo misschien?
Moet wel een aankoop zijn, kan niet anders.![]()
(het was natuurlijk niet serieus bedoeld.)quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal heeft inmiddels wel de hele buidel uitgedund wat dat betreft.
Moet wel een aankoop zijn, kan niet anders.![]()
Weet ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(het was natuurlijk niet serieus bedoeld.)
Wel goed dat je je spelfout hebt gecorrigeerd.![]()
Haller is best een leuke spits met mogelijkheden, maar daar ga je toch geen 10 miljoen voor neerleggen. Als je al die penals eraf trekt zijn de statistieken niet eens zo heel denderend.![]()
Haller is niet de spits die Ajax nodig heeft. Als ze die gaan halen dan laten ze blijken dat ze niets hebben geleerd van het aantrekken van middelmaat vanuit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller is best een leuke spits met mogelijkheden, maar daar ga je toch geen 10 miljoen voor neerleggen. Als je al die penals eraf trekt zijn de statistieken niet eens zo heel denderend.
Geef die paar miljoen dan aan mij, ik doe er nuttiger dingen mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar volgens mij is er gelukkig ook helemaal geen sprake van dat Ajax Haller wil halen, dat is alleen geopperd vanuit de media (dat hoop ik althans..).
[ Bericht 5% gewijzigd door Pedroso op 22-12-2015 19:11:34 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, ik doe graag correct Nederlands schrijven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik.
Wel goed dat je je spelfout hebt gecorrigeerd.![]()
Geef mij een zak met 10 miljoen en ik regel het wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Haller is niet de spits die Ajax nodig heeft. Als ze die gaan halen dan laten ze blijken dat ze niets hebben geleerd van het aantrekken van middelmaat vanuit de Eredivisie.
Geef die paar miljoen dan aan mij, ik doe er nuttiger dingen mee.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hij is gewoon op zoek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nogal een obsessie van je.![]()
Hij lijkt wel wat minder jochie en meer man te zijn nuquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef VXXLL het volgende:
AndersenGoede gast, 100 keer beter dan al die nepgangsters als El-Ghazi
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Geeft niks hoor, goed dat je eindelijk uit de kast bent gekomenquote:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
degradatievoetbal is nog niet zo slecht voor je ontwikkelingquote:Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat minder jochie en meer man te zijn nuBehulpzaam als een waterkraan.
Je krijgt er in elk geval 2 extra Adamsappels van.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:48 schreef fathank het volgende:
[..]
degradatievoetbal is nog niet zo slecht voor je ontwikkeling
Wat is het toch een gedrocht. Maar goed voor hem dat het fenomeen 'Darkroom' ook in Amsterdam bekend is.![]()
Weinig aan te doen in tegenstelling tot je haar in de waterstofperoxide hangen en vrijwilling inktvlekken in je nek te laten kliederen.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je krijgt er in elk geval 2 extra Adamsappels van.
Wat is het toch een gedrocht. Maar goed voor hem dat het fenomeen 'Darkroom' ook in Amsterdam bekend is.Behulpzaam als een waterkraan.
Als je moeder dat mooi vindt, dan vind ik dat je dat gewoon moet accepteren.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Weinig aan te doen in tegenstelling tot je haar in de waterstofperoxide hangen en vrijwilling inktvlekken in je nek te laten kliederen.
Of het haar in d'r gezicht zeggen, maar er over klagen op een internetforum is erg![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je moeder dat mooi vindt, dan vind ik dat je dat gewoon moet accepteren.
Of het haar in d'r gezicht zeggen, maar er over klagen op een internetforum is erg
wat zou zijn moeder er van vindenBehulpzaam als een waterkraan.
Dit is echt een hele lage en uiterst zielige grap.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zou zijn moeder er van vinden![]()
Leuk wel, te hopen dat hij het ook bij Ajax weer op gaat pakken, aan z'n voetballende capaciteiten ligt het niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef VXXLL het volgende:
AndersenGoede gast, 100 keer beter dan al die nepgangsters als El-Ghazi
En El Ghazi komt ook nog wel terug op niveau hoor.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zou zijn moeder er van vinden
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Natuurlijk hebben wij het liefst een vol stadion”, vervolgt Brinkhuis. “Maar als onze supporters een keer besluiten bij hun zieke vrouw thuis te blijven of in de file staan, dan hebben wij daar best begrip voor."![]()
![]()
Vaak is het ook de schuld van de NS. Afgelopen weekend tegen de Graafschap reden er minder treinen door hevige sneeuwval. En tijdens carnaval gaan er veel Joodse supporters verkleed als stoeltje naar de ArenA. Die mensen vallen dan helemaal niet op.quote:![]()
Klopt allemaal. En als de parkiet een kunstbeen moet, dan is het ook logisch dat je even een wedstrijdje skipt.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vaak is het ook de schuld van de NS. Afgelopen weekend tegen de Graafschap reden er minder treinen door hevige sneeuwval. En tijdens carnaval gaan er veel Joodse supporters verkleed als stoeltje naar de ArenA. Die mensen valleen dan helemaal niet op.![]()
Idd, mensen hebben niets beters te doen dan zich 2 uur te vervelen. Die Brinkhuis begrijpt het volkomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vaak is het ook de schuld van de NS. Afgelopen weekend tegen de Graafschap reden er minder treinen door hevige sneeuwval. En tijdens carnaval gaan er veel Joodse supporters verkleed als stoeltje naar de ArenA. Die mensen vallen dan helemaal niet op."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Verhuurde Ajacieden kijken ogen uit: "Spelers werken hier harder dan bij Ajax"
Ajax verhuurt dit seizoen de aanvallende talenten Queensy Menig en Sheraldo Becker aan PEC Zwolle. De vleugelspitsen mogen een niveau lager rijpen, maar merken in de praktijk dat ze veel harder werken dan in Amsterdam.
Ook leren Becker en Menig in Zwolle dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun carrière. De spelers moeten bijvoorbeeld zelf naar het krachthonk en worden hier niet toe verplicht door trainers, zoals bij Ajax. "Als je de top wilt halen, moet je geen mensen hebben die zeggen: doe dit, doe dat. Ik heb hier geleerd dat het uit mezelf moet komen. Voetbal is een teamsport, maar je carrière bouw je alleen op", aldus Becker.
Menig vult in gesprek met nrc.next aan: "Bij PEC zit de gym een uur voor de training al vol. Bij Ajax zaten we dan nog te babbelen. Na de training deed ik bijna nooit extra schietoefeningen. Ja, met Dennis Bergkamp. Maar hier doe ik het met andere spelers. Ik vind ook dat spelers hier harder werken dan bij Ajax. Ja, ook dan de spelers in het eerste elftal. Daar hebben jongens misschien toch het gevoel dat ze al aan de top zijn."
Soccernews
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."![]()
Klinkt als jou. Elke week weer het excuus dat je niet naar een wedstrijd kan en netwerken omdat je weer zielig aan de morfine zit. Mooie lulkoek.quote:![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klinkt als jou. Elke week weer het excuus dat je niet naar een wedstrijd kan en netwerken omdat je weer zielig aan de morfine zit. Mooie lulkoek.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
1/10, matige provocatie. Nog even oefenen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klinkt als jou. Elke week weer het excuus dat je niet naar een wedstrijd kan en netwerken omdat je weer zielig aan de morfine zit. Mooie lulkoek.![]()
Zegt natuurlijk ook wel iets over de mentaliteit van deze jongens zelf. Kennelijk moeten ze andere spelers om zich heen hebben die hard trainen om het zelf ook te doen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goed dat ze ook eens een andere kant zien, daar is zo'n verhuur toch wel goed voor. Die Becker doet het ook best aardig bij PEC. Menig kan er geen kut van, maar goed, hij werkt nu in ieder geval hard op de training, dat is al winst.quote:
Ik vraag me trouwens ook wel af of dat het allemaal klopt zoals zij het zien. Zouden trainingen bij een topclub niet veel gerichter zijn dan bij een PEC, waardoor het lijkt alsof je minder hard werkt bij Ajax, maar je feitelijk slimmere dingen doet?![]()
gewoon alle wedstrijden nog eens bekijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog drie en een halve week tot we weer 100% mogen genieten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In reactie op die seizoenskaarthouders die niet opdagen: Gewoon een minimum van 13 wedstrijden per jaar bezoeken of niet in aanmerking komen om je seizoenskaart verlengen of een flinke prijsverhoging. Simpel, werkt hartstikke prima bij Bayern![]()
Vind ik eigenlijk best een goed idee. Alleen wel een plan dat positief is voor de echte supporters, maar negatief voor de zakenlui met netwerk-kaartjes. De vraag is dan hoe groot de wachtlijst is en of hier vooral echte supporters op staan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Brammess het volgende:
In reactie op die seizoenskaarthouders die niet opdagen: Gewoon een minimum van 13 wedstrijden per jaar bezoeken of niet in aanmerking komen om je seizoenskaart verlengen of een flinke prijsverhoging. Simpel, werkt hartstikke prima bij Bayern![]()
Lijkt me wel dat je in beroep kan gaan natuurlijk, ik bedoel als je langdurig ziek bent of je gaat op vakantie dat je er niet zo veel aan kan doen. Er moet in ieder geval wat aan gedaan worden want het is geen aanzicht, er is nauwelijks sfeer en het is meer een taak om er heen te gaan dan dat je voor je plezier gaat.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best een goed idee. Alleen wel een plan dat positief is voor de echte supporters, maar negatief voor de zakenlui met netwerk-kaartjes. De vraag is dan hoe groot de wachtlijst is en of hier vooral echte supporters op staan.![]()
Hoe zit dat eigenlijk in de Arena? Zijn de plekken op de lange zijde waar de camera op staat duurder als die aan de andere kant? Ik heb namelijk altijd de indruk dat de lege plekken daar het ergst zijn? Zitten daar meer zakelijke types dan op de andere lange zijde?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je in beroep kan gaan natuurlijk, ik bedoel als je langdurig ziek bent of je gaat op vakantie dat je er niet zo veel aan kan doen. Er moet in ieder geval wat aan gedaan worden want het is geen aanzicht, er is nauwelijks sfeer en het is meer een taak om er heen te gaan dan dat je voor je plezier gaat.
Eigenlijk zou je juist in het beeld van de camera willen dat er constant sfeer is, daarmee trek je ook weer andere mensen naar het stadion. En met sfeer bedoel ik dan geen vuurwerk en blote bovenlijf-debielen, maar volle stoelen met juichende mensen.![]()
Stadion binnen 5 jaar voor 25% bezetquote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Brammess het volgende:
In reactie op die seizoenskaarthouders die niet opdagen: Gewoon een minimum van 13 wedstrijden per jaar bezoeken of niet in aanmerking komen om je seizoenskaart verlengen of een flinke prijsverhoging. Simpel, werkt hartstikke prima bij Bayern
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan zou je die plekken het goedkoopst moeten maken, volgens mij is dat alleen bij Feyenoord het geval.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk in de Arena? Zijn de plekken op de lange zijde waar de camera op staat duurder als die aan de andere kant? Ik heb namelijk altijd de indruk dat de lege plekken daar het ergst zijn? Zitten daar meer zakelijke types dan op de andere lange zijde?
Eigenlijk zou je juist in het beeld van de camera willen dat er constant sfeer is, daarmee trek je ook weer andere mensen naar het stadion. En met sfeer bedoel ik dan geen vuurwerk en blote bovenlijf-debielen, maar volle stoelen met juichende mensen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zou slim zijn, maar zijn die plekken in de Kuip ook goedkoper dan achter de goals?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou je die plekken het goedkoopst moeten maken, volgens mij is dat alleen bij Feyenoord het geval.![]()
Ja, als je je die rel van Mei dit jaar kan bedenken, daar gaan de seizoenskaarten dus met 200% ( 400 euro ) omhoog, om 800 euro te gaan kosten.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk in de Arena? Zijn de plekken op de lange zijde waar de camera op staat duurder als die aan de andere kant? Ik heb namelijk altijd de indruk dat de lege plekken daar het ergst zijn? Zitten daar meer zakelijke types dan op de andere lange zijde?
Eigenlijk zou je juist in het beeld van de camera willen dat er constant sfeer is, daarmee trek je ook weer andere mensen naar het stadion. En met sfeer bedoel ik dan geen vuurwerk en blote bovenlijf-debielen, maar volle stoelen met juichende mensen.![]()
Zelfde prijs.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou slim zijn, maar zijn die plekken in de Kuip ook goedkoper dan achter de goals?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Erg slim, al zou ik ze iets duurder maken, om te voorkomen dat het Tokkiegehalte te groot wordt.quote:![]()
Ik vind het persoonlijk wel mooi dat er rondom het gehele veld (redelijk) fanatiek publiek zit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Erg slim, al zou ik ze iets duurder maken, om te voorkomen dat het Tokkiegehalte te groot wordt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is waar, maar je moet ook wel genoeg fanatiek publiek hebben om je stadion er mee te kunnen vullen en daar twijfel ik bij Ajax wel over.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel mooi dat er rondom het gehele veld (redelijk) fanatiek publiek zit.![]()
Klopt, die zitten op FOK!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef Karzai het volgende:
Bij Ajax is er genoeg fanatiek publiek alleen willen ze die niet![]()
Omdat het middenveld al sinds het vertrek van Eriksen een grote puinhoop is.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef Karzai het volgende:
Ajax voetbalt gewoon saai daarom komt er geen hond![]()
Rekik er niet bij? Bijzonder.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
In Frankrijk is Kolbeinn Sigthórsson door L'Equipe uitgeroepen tot één van de slechtste spelers van dit seizoen.
[ afbeelding ]![]()
https://veiling.3fm.nl/ee(...)aggever-mike-verweijquote:Jij kunt mee met voetbalverslaggever Mike Verweij van De Telegraaf naar de wedstrijd Ajax - Excelsior. Journalistieke ambities? Of wil je een keer in een andere hoedanigheid naar een voetbalwedstrijd? Grijp dan deze kans!
Mike Verweij is Ajax- en Oranjewatcher voor Telesport. Hij weet het fijne van de club uit Amsterdam en is zodoende de ideale metgezel om een wedstrijd mee te bezoeken. En dat gaat gebeuren. Op 21 februari bezoek jij met de journalist de ArenA. Je ontdekt hoe een wedstrijdverslag tot stand komt en geniet daarnaast van de wedstrijd Ajax - Excelsior.
Ben jij 16 jaar of ouder? Bied dan mee en steun 3FM Serious Request!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Frank en het middenveld is nooit een goed huwelijk geweest. Theo Janssen op 6 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 december 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het middenveld al sinds het vertrek van Eriksen een grote puinhoop is.
'Wish I was old and a little sentimental'
Momenteel lijkt er gewoon geen middenveld te zijn. Lekker alle ballen naar voren peren, whooptidoo.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Frank en het middenveld is nooit een goed huwelijk geweest. Theo Janssen op 6 bijvoorbeeld![]()
En dan toch zo lang bij Frank op 1 staan.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
In Frankrijk is Kolbeinn Sigthórsson door L'Equipe uitgeroepen tot één van de slechtste spelers van dit seizoen.
[ afbeelding ]![]()
Hoe kut Milik dit jaar af en toe is, tot nu toe mooi acht goals en zes assist. Vorig jaar haalde Sigthorsson er in (?) 21 wedstrijden acht goals en drie assists.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan toch zo lang bij Frank op 1 staan.![]()
Volgens mij was het gehele interview met Becker en Menig nog niet voorbij gekomen, dus bij deze:
http://www.nrc.nl/next/20(...)der-of-broer-1572928Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zijn ook spelers geweest die zich fantastisch hebben ontwikkeld op het middenveld. Ik vind vooral de aanval en Frank een zeer slecht huwelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Frank en het middenveld is nooit een goed huwelijk geweest. Theo Janssen op 6 bijvoorbeeld![]()
Leuk stuk, maar ze komen er niet heel positief uit naar voren. Motivatie moet echt uit hun omgeving komen, ze lijken vooral gemotiveerd door geld en materiaal, en Menig bestelt als niet iemand voor 'em kookt. Laat ook zien waarom die PEC-methode niet zou werken bij Ajax, want al die gastjes voelen zich hoe dan ook al de koning dus die gaan niet uit zichzelf allerlei extra training doen (simpel gezegd). Maar hopelijk op tijd het licht gezienquote:Op woensdag 23 december 2015 19:44 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij was het gehele interview met Becker en Menig nog niet voorbij gekomen, dus bij deze:
http://www.nrc.nl/next/20(...)der-of-broer-1572928.
Het valt me trouwens op dat bijna altijd Ronaldo de held van voetballers is, en bijna nooit Messi. Bij supporters is het vaker andersom.![]()
Logisch. Ronaldo laat zien dat wanneer je niet het aangeboren buitenaardse talent van Messi hebt, maar gewoon een "groot talent" bent, je door keihard te werken en te leven voor je sport toch nog een heel eind kunt komen. En niemand heeft het talent van Messi.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het valt me trouwens op dat bijna altijd Ronaldo de held van voetballers is, en bijna nooit Messi. Bij supporters is het vaker andersom.![]()
Becker is de beste speler van de Eredivisie volgens VI.
Maar het frappante is dan dat ze de lessen van Ronaldo niet in praktijk brengen. Qua voeding bijvoorbeeld. Ik denk eigenlijk dat ze Ronaldo vooral cool vinden, ofzo.![]()
Dat soort jochies lijken zich ook niet te realiseren dat spelers als Ronaldo en Messi de intrinsieke motivatie hebben om keihard te trainen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Becker is de beste speler van de Eredivisie volgens VI.
Maar het frappante is dan dat ze de lessen van Ronaldo niet in praktijk brengen. Qua voeding bijvoorbeeld. Ik denk eigenlijk dat ze Ronaldo vooral cool vinden, ofzo.
Ook zo'n opmerking over 'ja achteraf had Bryan Roy misschien toch wel gelijk' is natuurlijk wel tekenend.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze vinden de maniertjes van zo'n Ronaldo mooi, kijken naar zijn moves en schiettechniek. Maar snappen niet dat ze qua talent 10x minder zijn en bovendien hebben ze geen benul van hoe hard die echte toppers er voor werken en alles op zij moeten zetten voor hun droom.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort jochies lijken zich ook niet te realiseren dat spelers als Ronaldo en Messi de intrinsieke motivatie hebben om keihard te trainen.
Ook zo'n opmerking over 'ja achteraf had Bryan Roy misschien toch wel gelijk' is natuurlijk wel tekenend.![]()
Lekker met de benen wijd achter de bal gaan staan om vervolgens weer een vrije trap te verneuken, leve Ronaldo. Gudelj neemt nog betere vrije trappen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze vinden de maniertjes van zo'n Ronaldo mooi, kijken naar zijn moves en schiettechniek. Maar snappen niet dat ze qua talent 10x minder zijn en bovendien hebben ze geen benul van hoe hard die echte toppers er voor werken en alles op zij moeten zetten voor hun droom.![]()
Nu ga je wel heel verquote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lekker met de benen wijd achter de bal gaan staan om vervolgens weer een vrije trap te verneuken, leve Ronaldo. Gudelj neemt nog betere vrije trappen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet je voor de grap eens statistieken van Ronaldo's vrije trappen opzoeken. Scoort misschien 1 in de 30 vrije trappen.quote:![]()
Dat is verschrikkelijk inderdaad, lekker van 40 meter aanleggenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens statistieken van Ronaldo's vrije trappen opzoeken. Scoort misschien 1 in de 30 vrije trappen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Volkskrant had nog een aardig stuk over Heitinga:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-heitinga~a4213460/Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Overigens, nog wat betreft de lege plekken; het ergste is dat die seizoenkaarthouders nog te beroerd zijn (lijken?) om hun kaartje op de kaartenmarkt te zetten, zoals SVA aangeeft.![]()
Tenenkrommend interview.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:44 schreef Monolith het volgende:
http://www.nrc.nl/next/20(...)der-of-broer-1572928Behulpzaam als een waterkraan.
Komt net terug van een ernstige blessure, dat is een beetje het ding bij Bojan. Die jongen is zo vaak geblesseerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:54 schreef Morendo het volgende:
Bojan doet het trouwens verrassend goed bij Stoke. Hadden we bij nader inzien best kunnen contracteren.![]()
Is dit hele seizoen al fit hoor en speelt prima net achter de spits. Vorig seizoen was hij het tweede half jaar geblesseerd.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Komt net terug van een ernstige blessure, dat is een beetje het ding bij Bojan. Die jongen is zo vaak geblesseerd
Maar gelukkig hebben we nu Sanogo gehuurd, die is wel topfit
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Dat interview van Becker en Menig![]()
Krijg echt sterk het idee dat die gastjes dat interview ingingen met het idee om de wereld geforceerd te laten zien hoe ontzettend ze gegroeid zijn en dat het bij PEC echt wel heel moeilijk is hoor!
Dit soort tegenstrijdige dingen als:En dan vervolgens dit zeggen:quote:In hun tienerjaren ervoeren ze al dat op sportpark De Toekomst een continue overlevingsstrijd woedt. „Het begint al in de C-junioren”, zegt Menig. „Dan haalt de club de beste speler van ADO Den Haag, die op dezelfde plek speelt als jij. Dan denk je: je hebt mij toch? Ben je zestien, dan krijg je te maken met buitenlandse concurrenten. Dan is het toegestaan om spelers uit andere landen te halen en haalt de club ineens twee Denen voor jouw plek.” Becker: „Je moet mentaal sterk zijn.”Dit terwijl je juist, volgens hem, keihard moest blijven werken om met die buitenlandse concurrenten te concurreren.quote:Menig: „Bij PEC zit de gym een uur voor de training al vol. Bij Ajax zaten we dan nog te babbelen. Na de training deed ik bijna nooit extra schietoefeningen. Ja, met Dennis Bergkamp. Maar hier doe ik het met andere spelers. Ik vind ook dat spelers hier harder werken dan bij Ajax. Ja, ook dan de spelers in het eerste elftal. Daar hebben jongens misschien toch het gevoel dat ze al aan de top zijn.”
En dan die Mening20 jaar zijn en nog niet een beetje kunnen koken als prof is wel echt treurig. Het zal nu ongetwijfeld ook gelden voor meerdere spelers die bij Ajax nu in de basis staan maar dit zijn echt van die basic dingen die je gewoon net dat extra zetje kunnen geven.
![]()
Daar schiet je als club ook aardig tekort in de begeleiding imhoquote:Op donderdag 24 december 2015 11:46 schreef Gruisman het volgende:
Dat interview van Becker en Menig![]()
Krijg echt sterk het idee dat die gastjes dat interview ingingen met het idee om de wereld geforceerd te laten zien hoe ontzettend ze gegroeid zijn en dat het bij PEC echt wel heel moeilijk is hoor!
Dit soort tegenstrijdige dingen als:
[..]
En dan vervolgens dit zeggen:
[..]
Dit terwijl je juist, volgens hem, keihard moest blijven werken om met die buitenlandse concurrenten te concurreren.
En dan die Mening20 jaar zijn en nog niet een beetje kunnen koken als prof is wel echt treurig. Het zal nu ongetwijfeld ook gelden voor meerdere spelers die bij Ajax nu in de basis staan maar dit zijn echt van die basic dingen die je gewoon net dat extra zetje kunnen geven.
. Die jongens moeten geld verdienen met hun lichaam. Breng ze dan ook bij hoe ze dat zo goed mogelijk kunnen verzorgen.
Het hoeven echt geen sterrenchefs te zijn, maar wat basic vaardigheden waarop je altijd kan terugvallen in plaats van dat je maar weer een pizza laat komen lijkt me een niet heel slecht plan.
Ik kan me nog een interview met Sulejmani en/of Bodul herinneren. Die woonden ergens samen en de verslaggever struikelde bijna over de pizzadozen in de gang.Behulpzaam als een waterkraan.
Zeker maar kom op he, je kan je toch wel tijdens het avondeten even twee/drie keer per week met je moeder meekijken en af toe vragen het ze dat precies gemaakt heeft. Kleine moeitequote:Op donderdag 24 december 2015 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar schiet je als club ook aardig tekort in de begeleiding imho.
En dat dit soort dingen:Uit de praktijk blijkt juist dat die gasten wel veel feedback en hulp nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze het prof-leven zo effectief en succesvol mogelijk benaderen. Zoals blijkt hieronder:quote:Becker: ,,Als je de top wilt halen, moet je geen mensen hebben die zeggen: doe dit, doe dat.Ik denk dat dan ook daar vooral de moeilijkheidsgraaf bij de Ajax-jeugd ligt. Het feit dat je op zeer jonge leeftijd al vrij volwassen moet zijn en dat is een beetje het hele punt wat ze missen. En zij verwijten Ajax eigenlijk een beetje dat ze dat pas bij PEC is opgevallen terwijl hun fout juist was dat ze dat bij Ajax gewoon al lang hadden moeten beheersen.quote:De twee zijn in Zwolle volwassen geworden. Zoals ze er nu ook van doordrongen zijn dat de hoogte van hun salaris voor andere voetballers geen vanzelfsprekendheid is. Zo verdienen jongere spelers bij Ajax al snel wat ervaren krachten bij Zwolle verdienen. Hoe hun leven in Amsterdam was? Altijd reuring. Met vrienden zaten ze gerust de halve dag in restaurants. Na de training van één tot vier uur 's middags en rond een uur of acht 's avonds gingen ze weer buitenshuis eten. Elke dag plezier. Altijd weer een whatsappje van een vriend: afspreken?
[ Bericht 23% gewijzigd door Gruisman op 24-12-2015 11:57:14 ]![]()
Meeste topsporters die de absolute top halen hebben een hoge mate van zelfregulatie, vaak al van jongs af aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeker maar kom op he, je kan je toch wel tijdens het avondeten even twee/drie keer per week met je moeder meekijken en af toe vragen het ze dat precies gemaakt heeft. Kleine moeite
En dat dit soort dingen:
[..]
Uit de praktijk blijkt juist dat die gasten wel veel feedback en hulp nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze het prof-leven zo effectief en succesvol mogelijk benaderen. Zoals blijkt hieronder:
[..]
Ik denk dat dan ook daar vooral de moeilijkheidsgraaf bij de Ajax-jeugd ligt. Het feit dat je op zeer jonge leeftijd al vrij volwassen moet zijn en dat is een beetje het hele punt wat ze missen. En zij verwijten Ajax eigenlijk een beetje dat ze dat pas bij PEC is opgevallen terwijl ze dat bij Ajax gewoon allang hadden moeten beheersen.Behulpzaam als een waterkraan.
Ja dat is zeker waar. En ja dat pizza-verhaal met Bodul en Sulejmaniquote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Meeste topsporters die de absolute top halen hebben een hoge mate van zelfregulatie, vaak al van jongs af aan.Dat is natuurlijk deels de schuld van Ajax maar je bent ook wel echt een enorme klapjosti als je denkt dat dat goed voor je carrière zal zijn
. Maarja Sulejmani is overal geflopt en van Bodul heb ik al 5 jaar niets meer gehoord
![]()
Ajax kookt elke dag voor die gasten, als ze gewonnen hebben een hamburger. Wel een rundervlees, want dat is gezonder. Het klinkt allemaal niet al te wetenschappelijk, dat moet Bergkamp goed doen.
Trouwens, koken is toch het simpelste wat er is? Je doet gewoon precies wat er op een recept of op een pakje staat. "Niet kunnen koken" is eigenlijk een eufemisme voor "ik ben teringlui".
Maar als Ajax het echt goed zou willen doen moeten ze inderdaad kookcurssussen geven, en natuurlijk ook voedingsschema's. Lachwekkend hoe onprofessioneel voetbal nog altijd is, maar dat wordt in stand gehouden door types als Bergkamp.![]()
Je kan ook te ver gaan natuurlijk, kookcursussenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax kookt elke dag voor die gasten, als ze gewonnen hebben een hamburger. Wel een rundervlees, want dat is gezonder. Het klinkt allemaal niet al te wetenschappelijk, dat moet Bergkamp goed doen.
Trouwens, koken is toch het simpelste wat er is? Je doet gewoon precies wat er op een recept of op een pakje staat. "Niet kunnen koken" is eigenlijk een eufemisme voor "ik ben teringlui".
Maar als Ajax het echt goed zou willen doen moeten ze inderdaad kookcurssussen geven, en natuurlijk ook voedingsschema's. Lachwekkend hoe onprofessioneel voetbal nog altijd is, maar dat wordt in stand gehouden door types als Bergkamp.Iemand die een beetje met z'n lichaam bezig is weet wel wat goed en niet goed is en als je je brood op die manier verdient of wil verdienen dan moet je er goed voor zorgen.
![]()
Is inderdaad belachelijk. Maar hoe krijg je dat die gasten aan het verstand? Want het blijkt keer op keer dat het te veel gevraagd is. Natuurlijk zijn het dan mentaal zwakke spelers die het in elke andere topsport niet zouden redden, maar voetbal is een sport waar je met een gebrekkige mentaliteit en goede begeleiding een stuk verder kan komen dat het niveau Ajax, dus om ze meteen op te geven?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan natuurlijk, kookcursussenIemand die een beetje met z'n lichaam bezig is weet wel wat goed en niet goed is en als je je brood op die manier verdient of wil verdienen dan moet je er goed voor zorgen.
![]()
De Ajacieden krijgen elke week een maaltijdbox van een sponsor van Ajax mee naar huis incl sportvoeding (herbalife) enz enz... Als zij dat gewoon uitvoeren zijn ze prima in vorm, neemt niet weg dat de spelers gewoon thuis soms denken van ach boeiend laat ik maar een pizzaatje bestellen. Dat gebeurt helaas...
Het is zeker niet alsof Ajax helemaal niks doet op dat gebied, daar zijn ze wel flink mee bezig![]()
Sparta huurt Ottar Magnus Karlsson van Ajax. De club heeft een optie om de aanvaller na de verhuurperiode voor twee jaar vast te leggen.![]()
Bizar, j0rdiiii verzekerde mij nog zo dat hij de nieuwe Gudjohnsen was.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta huurt Ottar Magnus Karlsson van Ajax. De club heeft een optie om de aanvaller na de verhuurperiode voor twee jaar vast te leggen.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bizar, j0rdiiii verzekerde mij nog zo dat hij de nieuwe Gudjohnsen was.
Dan maar juichen voor prestaties van Frenkie.twitter:dennisvanbergen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 13:29:31Frenkie de Jong van #WillemII naar #Ajax. Technisch directeur Carlos Aalbers van Tilburgse club bevestigt dat gesprekken gaande zijn. Zie VI reageer retweet
![]()
Ik dacht dat die overstap allang geregeld was? Leuke speler, gaan jullie nog veel lol aan beleven. Is toch de nieuwe Hendrix.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maar juichen voor prestaties van Frenkie.twitter:dennisvanbergen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 13:29:31Frenkie de Jong van #WillemII naar #Ajax. Technisch directeur Carlos Aalbers van Tilburgse club bevestigt dat gesprekken gaande zijn. Zie VI reageer retweet
![]()
Die was zeer zeker al geregeld maar nog voor een jaar teruggezonden naar het land van Koning Willem II.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik dacht dat die overstap allang geregeld was?![]()
Om aan het Ajax-systeem te wennen?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was zeer zeker al geregeld maar nog voor een jaar teruggezonden naar het land van Koning Willem II.![]()
Volgens mij wilde Willem II dat graag.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om aan het Ajax-systeem te wennen?![]()
Kennelijk is Ajax het er nu niet meer mee eens. Ajax had gehoopt dat Frenkie minuten zou maken in het eerste, maar verder dan een half uurtje in een half seizoen is hij niet gekomen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Willem II dat graag.
Zegt iets over zijn ontwikkeling, logisch dus dat Ajax hem nu naar Amsterdam haalt. Beter minuten in de Jupiler League of de A1 van Ajax, dan in jong Willem II.![]()
Hij had aan het begin van het seizoen, volgens mij, een blessure waar hij van moest herstellen. Maar het is geen geheim dat Streppel vorig seizoen ook heel zuinig op hem was. Hij wilde hem niet teveel belasten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kennelijk is Ajax het er nu niet meer mee eens. Ajax had gehoopt dat Frenkie minuten zou maken in het eerste, maar verder dan een half uurtje in een half seizoen is hij niet gekomen.![]()
Geen 6, meer een controlerende CM. Speelt in onder 19 vaak naast Nouri, waarbij Nouri de aanvallend impulsen verzorgt en de Jong meer het loopwerk doet.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:46 schreef wieisboos het volgende:
Waarom is Frenkie gehaald eigenlijk? We hebben Nouri en Van de Beek toch? Of is hij een 6?
Althans, in de wedstrijden dat ik ze samen heb gezien was dat de verdeling. Echt een beetje een type Hendrix, zoals die nu bij PSV speelt.![]()
Dus een zes. Want Hendrix speelt als zes.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef BadderHaring het volgende:
Althans, in de wedstrijden dat ik ze samen heb gezien was dat de verdeling. Echt een beetje een type Hendrix, zoals die nu bij PSV speelt.![]()
Een zes is veel meer een CVM. Daar speelt Guardado bij PSV. Hendrix speelt de laatste weken naast Propper, voor Guardado.quote:![]()
Ik dacht dat de verdeling zo wasquote:Op donderdag 24 december 2015 14:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een zes is veel meer een CVM. Daar speelt Guardado bij PSV.
Guardado - Pröpper
Hendrix![]()
Nee, sinds Maher uit beeld is niet meer. Ik vond dat ook raar in het begin, maar het werkt goed.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verdeling zo was
Guardado - Pröpper
Hendrix![]()
Aub geen spelers vergelijken met van die typische PSV'ers als Hendrikx, daar wil toch niemand op lijken.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik dacht dat die overstap allang geregeld was? Leuke speler, gaan jullie nog veel lol aan beleven. Is toch de nieuwe Hendrix.
Frenkie is jongen met goede instelling, fijne techniek en sowieso iets aanvallender ingesteld.![]()
Hendrix de laatste weken niet gezien dus, dan moet je er ook niet over oordelen.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:40 schreef Donnis het volgende:
[..]
Aub geen spelers vergelijken met van die typische PSV'ers als Hendrikx, daar wil toch niemand op lijken.
Frenkie is jongen met goede instelling, fijne techniek en sowieso iets aanvallender ingesteld.![]()
Patrick Ladru, de voormalig hoofd jeugdscouting die zich niet kon vinden in het plan Cruijff, keert weer terug in de jeugdopleiding. Volgens Mike Verweij liepen de gesprekken al toen Jonk nog actief was
En de man die natuurlijk met Mido op de foto stond voor de "Ajax Academy", die niet schijnt te bestaan
Wanneer komt Stekelenburg terug ?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef Tagliano het volgende:
Patrick Ladru, de voormalig hoofd jeugdscouting die zich niet kon vinden in het plan Cruijff, keert weer terug in de jeugdopleiding. Volgens Mike Verweij liepen de gesprekken al toen Jonk nog actief was
En de man die natuurlijk met Mido op de foto stond voor de "Ajax Academy", die niet schijnt te bestaan
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat ze dat bekend maken vlak voordat er een hoop vuurwerk in de lucht gaat, zodat ook dat nieuws zo onopvallend mogelijk gebracht wordtquote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer komt Stekelenburg terug ?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat bekend maken vlak voordat er een hoop vuurwerk in de lucht gaat, zodat ook dat nieuws zo onopvallend mogelijk gebracht wordt
RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar uiteraard wordt 'al het goede' uit dat Plan Cruijff wel gewoon nog doorgevoerd hoor!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine interpretatieverschilletjes dit dat.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 00:27:37BREAKING: Van Rhijn van #Ajax op weg naar @GalatasaraySK ... Contract 3,5 jaar. Meer info straks Telesport.nl reageer retweet
![]()
Savastano?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Vang maar gewoon intern op met Lartey, Owusu en Zeefuik.![]()
nu je t zegt jaquote:excuus. Vond die trouwens enorm tegenvallen tegen schalke (enige keer dat ik live in t echt zag) maar hij is wel een groot talent toch?
![]()
Ben ook wel benieuwd hoe het pils in Istanbul smaakt. Drie miljoen euro voor een bankzitter die maar twee wedstrijden heeft gespeeld.quote:![]()
Hoe ze bij hem uitkomen snap ik ook niet echt neequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe het pils in Istanbul smaakt. Drie miljoen euro voor een bankzitter die maar twee wedstrijden heeft gespeeld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien bekeken bij Fener - Ajaxquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe ze bij hem uitkomen snap ik ook niet echt nee![]()
Daar speelde die ook behoorlijk slecht. Uit de grabbelton gehaald voor backs met interlands denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien bekeken bij Fener - Ajax
RED ONS HENNIEGOD![]()
Sneijder misschien wat gezwestquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar speelde die ook behoorlijk slecht. Uit de grabbelton gehaald voor backs met interlands denk ik![]()
Probeer dan Sneijder voor Van Rhijn + 3 miljoenVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Moet die wel goed dronken zijn geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sneijder misschien wat gezwestRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef mabo11 het volgende:
Probeer dan Sneijder voor Van Rhijn + 3 miljoen![]()
![]()
Daar heeft Sneijder (terecht) geen zin inquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef mabo11 het volgende:
Probeer dan Sneijder voor Van Rhijn + 3 miljoenRED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker kijken hoe de bal vanuit de verdediging naar voren wordt gesmeten en bij toeval een afvallende bal in peren. Oh, genot.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heeft Sneijder (terecht) geen zin in![]()
Of om vanaf de bank toe te kijken hoe Gudeljgod de ene na de andere magistrale pass geeftquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker kijken hoe de bal vanuit de verdediging naar voren wordt gesmeten en bij toeval een afvallende bal in peren. Oh, genot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Man van de meeste minutenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of om vanaf de bank toe te kijken hoe Gudeljgod de ene na de andere magistrale pass geeft![]()
.
![]()
Dat beleid is nog erger dan die van onstwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 01:01:04BREAKING 2: En ook @Ryan_Donk18 persoonlijk akkoord met @GalatasaraySK ... Over contract tot zomer 2018. Wachten op clubs. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
Echt een topaankoop , beter dan de meeste denkenquote:
Ik voer hier een act van iemand opRED ONS HENNIEGOD![]()
Ze hebben dus te diep in het glaasje gekeken dezer dagenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:13 schreef Brammess het volgende:
Dat beleid is nog erger dan die van onstwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 01:01:04BREAKING 2: En ook @Ryan_Donk18 persoonlijk akkoord met @GalatasaraySK ... Over contract tot zomer 2018. Wachten op clubs. Zie Telesport.nl reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Buiten standaardsituaties zo ongelofelijk kleurloos. Alle samenvattingen bekijken en 99 van de 100 keer zie je Gudelj vanuit open spel niets goeds doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt een topaankoop , beter dan de meeste denken
Ik voer hier een act van iemand op![]()
Perfecte speler voor onze Lowie-adept . Louis droomt van z'on arbeider op het middenveld met gif en strijd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten standaardsituaties zo ongelofelijk kleurloos. Alle samenvattingen bekijken en 99 van de 100 keer zie je Gudelj vanuit open spel niets goeds doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Snap jij eigenlijk waarom ze een extra spits willen halen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Perfecte speler voor onze Lowie-adept . Louis droomt van z'on arbeider op het middenveld met gif en strijd.![]()
Is het daar voortaan crisis? Eerst haalde ze toch allemaal afgekeurde sterren van Inter?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:13 schreef Brammess het volgende:
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Om hun eigen aankoop/huurbeleid weer goed te maken .quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap jij eigenlijk waarom ze een extra spits willen halen?
Ik snap dat ze er 1 willen halen maar er komt waarschijnlijk niks goeds zoals gewoonlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zie momenteel liever een middenvelder met goeie kwaliteiten op het veld dan dat we een extra spits halen. Lekker rond de zestien breien en dan maar kansloze afstandsschoten van Gudelj/Fischer of hopen dat er een slechte ploeg a la Heerenveen is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om hun eigen aankoop/huurbeleid weer goed te maken .
Ik snap dat ze er 1 willen halen maar er komt waarschijnlijk niks goeds zoals gewoonlijk.![]()
Kan ik inkomen , maar waarom hebben ze dan die Sinkgraven gekocht ? En nu weer werkertje Frenkie die ook maar net komt kijken ?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie momenteel liever een middenvelder met goeie kwaliteiten op het veld dan dat we een extra spits halen. Lekker rond de zestien breien en dan maar kansloze afstandsschoten van Gudelj/Fischer of hopen dat er een slechte ploeg a la Heerenveen is.
Dan heb ik liever een goede vleugelspeler . Zie niks in speeltuinvoetballer Younes en over Fischer/Ghazi hoeven we het helemaal niet te hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft dat niet enigszins met de instructies te maken of enige tactische afstemming? ADO gaat guaranteed zonedekking gebruiken waardoor opportuun voetbal (fap fap fap) niet gaat werken. Guaranteed dat je zestig duizend kansloze (niet lage) voorzetten zult zien. Daarvoor is echt zorgvuldig kapotspelen voor nodig. Zie Bayern v Ingolstadt hoe die 2 gols tot stand kwamen en uit welke positie Lewandowski scoorde.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ik inkomen , maar waarom hebben ze dan die Sinkgraven gekocht ? En nu weer werkertje Frenkie die ook maar net komt kijken ?
Dan heb ik liever een goede vleugelspeler . Zie niks in speeltuinvoetballer Younes en over Fischer/Ghazi hoeven we het helemaal niet te hebben.![]()
Haha 3 miljoen voor van Rhijn. Ik denk dat Marc de bestuurskamer vandaag flink heeft gewit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat kapotspelen heeft Frank ze nooit geleerd onder grote druk . Begin nu steeds meer te begrijpen waarom die Trustfull erbij zit (vriendendienst) .quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft dat niet enigszins met de instructies te maken of enige tactische afstemming? ADO gaat guaranteed zonedekking gebruiken waardoor opportuun voetbal (fap fap fap) niet gaat werken. Guaranteed dat je zestig duizend kansloze (niet lage) voorzetten zult zien. Daarvoor is echt zorgvuldig kapotspelen voor nodig. Zie Bayern v Ingolstadt hoe die 2 gols tot stand kwamen en uit welke positie Lewandowski scoorde.
En dan heb je nog slaafse Hennie en stille Bergkamp die steeds leugens blijft verkopenRED ONS HENNIEGOD![]()
En als er al opties komen tegen zulk voetbal, zie je rare afstandsschoten. Juist tegen dat soort ploegen moet je het spel veel breder trekken en vooral niet constant, want dat is wat frank leuk vindt,een naar binnen trekkende Fischer die anderen weer belemmert. Positieeeequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kapotspelen heeft Frank ze nooit geleerd onder grote druk . Begin nu steeds meer te begrijpen waarom die Trustfull erbij zit (vriendendienst) .
En dan heb je nog slaafse Hennie en stille Bergkamp die steeds leugens blijft verkopen![]()
van de beek (zelfde zaakwaarnemer als frank en trustfull) mag ook ineens bij de clubquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kapotspelen heeft Frank ze nooit geleerd onder grote druk . Begin nu steeds meer te begrijpen waarom die Trustfull erbij zit (vriendendienst) .
En dan heb je nog slaafse Hennie en stille Bergkamp die steeds leugens blijft verkopen![]()
Cruijffvoetbal is alles lekker goed breedhouden. Zo zie je maar weer dat ome Frank met 2 meten meet en vooral de Louisvisie volgt. Och wat had ik graag Olsen gezienquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als er al opties komen tegen zulk voetbal, zie je rare afstandsschoten. Juist tegen dat soort ploegen moet je het spel veel breder trekken en vooral niet constant, want dat is wat frank leuk vindt,een naar binnen trekkende Fischer die anderen weer belemmert. PositieeeeRED ONS HENNIEGOD![]()
Ditzelfde zie je dus ook precies bij Man Uquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cruijffvoetbal is alles lekker goed breedhouden. Zo zie je maar weer dat ome Frank met 2 meten meet en vooral de Louisvisie volgt. Och wat had ik graag Olsen gezien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van de beek (zelfde zaakwaarnemer als frank en trustfull) mag ook ineens bij de clubVreemd wel dat Zivkovic niet gewenst is .quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van de beek (zelfde zaakwaarnemer als frank en trustfull) mag ook ineens bij de club
Zo als Cillissen vertrekt even Ronald Koeman polsenRED ONS HENNIEGOD![]()
Over een paar maanden weten we wel wie bij Ajax terugkeertquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ditzelfde zie je dus ook precies bij Man URED ONS HENNIEGOD![]()
Wat vind je van Ladru?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over een paar maanden weten we wel wie bij Ajax terugkeert![]()
Volgens hem moeten we de beste talentjes weer naar Ajax halen die in de Lowie-filosofie passen. Krijgen we weer een zooitje meevoetballers zonder creativiteit in de jeugdquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
pieterje zwart (grote vriend van vorige jeugdscouting jasper van leeuwen) ook leuk om te volgen nuquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens hem moeten we de beste talentjes weer naar Ajax halen die in de Lowie-filosofie passen. Krijgen we weer een zooitje meevoetballers zonder creativiteit in de jeugd
al deed die man wel prima werktwitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:00:51Patrick Ladru wil de beste talenten 'weer' naar Ajax halen. Het huidige talent behouden zal al lastig genoeg zijn. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:01:59Nadruk is onder de vorige hoofd jeugdscouting meer richting techniek gegaan. Woorden van Ladru suggereren dat dit gaat veranderen. reageer retweet
![]()
Als we Pieter moeten geloven is de return of Maarten S en Ton P dichterbij dan ooitquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
pieterje zwart (grote vriend van vorige jeugdscouting jasper van leeuwen) ook leuk om te volgen nu
al deed die man wel prima werktwitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:00:51Patrick Ladru wil de beste talenten 'weer' naar Ajax halen. Het huidige talent behouden zal al lastig genoeg zijn. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:01:59Nadruk is onder de vorige hoofd jeugdscouting meer richting techniek gegaan. Woorden van Ladru suggereren dat dit gaat veranderen. reageer retweet
Kunnen ze weer een mooie docu van makenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat moet ik me voorstellen bij meevoetballers?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens hem moeten we de beste talentjes weer naar Ajax halen die in de Lowie-filosofie passen. Krijgen we weer een zooitje meevoetballers zonder creativiteit in de jeugd![]()
type Gudelj/Klaassenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij meevoetballers?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik dacht dat Ladru echt een Van Gaal mannetje was maar misschien valt het meetwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:05:52Overigens was/is #Cruijff wel een fan van Ladru, die hij naar Guadelajara haalde. #Ajax reageer retweet
![]()
Hij werkte toch tot zeer voor kort voor de Cruijff Foundation?quote:Op vrijdag 25 december 2015 09:17 schreef Tarado het volgende:
Ik dacht dat Ladru echt een Van Gaal mannetje was maar misschien valt het meetwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:05:52Overigens was/is #Cruijff wel een fan van Ladru, die hij naar Guadelajara haalde. #Ajax reageer retweet
![]()
Van Rhijn dus met Donk en Tannane naar Galatasaray, wie had dat gedacht
zelfde zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:01 schreef Tagliano het volgende:
Van Rhijn dus met Donk en Tannane naar Galatasaray, wie had dat gedacht![]()
Niet eens geloof ikquote:
Moet er wel bij zeggen dat ik van dat soort dingen niet enorm goed op de hoogte benMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
bas dostquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef Gruisman het volgende:
Donk is wel de beste Ajacied die nooit voor Ajax heeft gespeeld![]()
Penalty gemist, Gabri pakte rood volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
en ook nog een keer een eigendoelpunt + rood gepakt dacht ik![]()
![]()
Vind ik ook niet veel, iig niet genoeg voor een tussentijds vertrek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
3 miljoen voor van Rhijn is niet veel.
Blijf het sowieso waardeloos vinden zo'n transferwindow halverwege het seizoen![]()
Watquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
3 miljoen voor van Rhijn is niet veel.?
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan me nog de periode herinneren dat ajaxjochies hem inschatte op 30 miljoen na drie leuk gespeelde wedstrijden. Zoals altijd.
Wat een bizar matige speler is dit.![]()
Kijk, Van der Wiel was onze rechtsback, raakte toen geblesseerd en Van Rhijn verving hem zonder moeite, alleen heeft hij zich nauwelijks ontwikkeld, wat jammer is want het leek heel wat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan me nog de periode herinneren dat ajaxjochies hem inschatte op 30 miljoen na drie leuk gespeelde wedstrijden. Zoals altijd.
Wat een bizar matige speler is dit.![]()
Kom op, wat verwachten jullie. Drie miljoen voor een heel matige bankspeler die pas 2 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen en dat vinden jullie weinig?
Van der Wiel werd voor net het dubbele verkocht, praise yourself.![]()
Drie miljoen voor een speler die nooit speelt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
''Te weinig''
GENOT![]()
Vind het vrij veel eigenlijk, Rhijn kan er niks vanquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wat verwachten jullie. Drie miljoen voor een heel matige bankspeler die pas 2 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen en dat vinden jullie weinig?
Los van zijn kwaliteiten is het een bankzitter die praktisch niet aan spelen toekomt, het is al bijzonder dat er interesse is van een dergelijke clubquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het vrij veel eigenlijk, Rhijn kan er niks vanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
maakte nog een eigen doelpunt in de play-offs. Huntelaar ging hem toen uitlachen. Was wel lief.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
en ook nog een keer een eigendoelpunt + rood gepakt dacht ik
'Wish I was old and a little sentimental'
Dit. Alles boven de drie ton is gewoon veel voor dat stuk brandhout.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het vrij veel eigenlijk, Rhijn kan er niks van![]()
Even slecht als Jorrit Hendrickxquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Alles boven de drie ton is gewoon veel voor dat stuk brandhout.![]()
Poging om je eigen falen te verbergen. Nou vooruit, omdat het kerst is krijg je 3/10.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Lelijke PSV'ers verdienen geen goede spelling.
(Maar iedereen weet dat dat wat hoog aan de score is)![]()
Is van Rhijn al verkocht dan ? Heb er verder niets van meegekregen.
3 Miljoen is een prima prijs op dit moment. Probleem met hem is dat ie moeite heeft met z'n concentratie, kan zomaar een bal in de voeten spelen bij een tegenstander.
Heeft wel een paar goede wedstrijden gespeeld (tegen PSV had ie bv geen kind aan Depay) maar veel teveel matig tot slechte wedstrijden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
2 miljoen, maar bij Ajacieden moet dat vaak met een factor twee overdreven worden inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Viergever koste 4.5, om maar even een vergelijking te maken.![]()
Niet het beste voorbeeld, dat was ook een bankzitter die er niets van konquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Was dat niet bolle Lerin ?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Viergever koste 4.5, om maar even een vergelijking te maken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Van der Wiel was weer aanvallend beter onderlegd. Van Rhijn was meer allround en Tete is echt puur verdedigend sterk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet het beste voorbeeld, dat was ook een bankzitter die er niets van kon![]()
Hardop gegrinnikt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://speld.nl/2015/12/2(...)geboren-dankzij-ivf/![]()
Je kunt niet falen als je geen fuck geeft.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Poging om je eigen falen te verbergen. Nou vooruit, omdat het kerst is krijg je 3/10.
(Maar iedereen weet dat dat wat hoog aan de score is)
H3ndriekx aka wout brama 2.0![]()
Dus zou je verwachten dat de gemiddelde neus het eens leert niet na 30 leuke minuten te gaan krijsen hoe de nieuwe Messi opgestaan is. Maargoed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kijk, Van der Wiel was onze rechtsback, raakte toen geblesseerd en Van Rhijn verving hem zonder moeite, alleen heeft hij zich nauwelijks ontwikkeld, wat jammer is want het leek heel wat.![]()
Nee. Nog slechts 1.5 miljoen ernaast, blijven proberenquote:. Tip: zeg van der Hoorn, die zit nog dichterbij het genoemde bedrag
![]()
Onbegrijpelijk als ze van Rhijn in de winter laten gaan. Wie hebben we dan als back up? Zo kan je nooit groeien."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Meeste planten profiteren er van als je het dode hout wegsnijdt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:33 schreef gniffie het volgende:
Onbegrijpelijk als ze van Rhijn in de winter laten gaan. Wie hebben we dan als back up? Zo kan je nooit groeien.![]()
Frenkie de Jong maakt per direct de overstap van Willem II naar Ajax. Dat is de uitkomst van overleg van de zaakwaarnemer van de middenvelder met de Tilburgse en Amsterdamse clubleiding.
De 18-jarige De Jong, die de gehele jeugdopleiding van Willem II doorliep, tekende afgelopen zomer een vierjarig contract bij Ajax. Toen werd onder meer op verzoek van de uit Arkel afkomstige speler zelf besloten dat hij dit seizoen nog bij Willem II zou blijven. Hij vond zichzelf nog aan de jonge kant om al in Amsterdam te gaan wonen en spelen. Toch is nu besloten dat hij het seizoen niet afmaakt in Tilburg.
De Jong kreeg onder trainer Jurgen Streppel geen speeltijd in het eerste elftal van de Tricolores. Meestal zat hij bij wedstrijden zelfs op de tribune. De rest van dit seizoen kan hij nu wel speelminuten gaan maken bij Jong Ajax, dat uitkomt in de eerste divisie. Ook mag De Jong nog uitkomen voor de A1. Naar verluidt houdt Willem II financieel nagenoeg niets over aan de transfer van het eigen product.
Wel spelen er dit seizoen vier Ajacieden op huurbasis voor de Tilburgers, met wisselend succes: Lucas Andersen, Richairo Zivkovic, Lesly de Sa en Ruben Ligeon.
In januari 2015 debuteerde Frenkie de Jong in het eerste elftal van Willem II tijdens een oefenwedstrijd tegen Volendam in Turkije, waar beide teams toen op trainingskamp waren. Zijn officiele debuut maakte hij in de laatste thuiswedstrijd van vorig seizoen, tegen ADO Den Haag (1-0), als invaller voor Terell Ondaan. In het huidige seizoen kwam De Jong ook 1x binnen de lijnen. Dat was in de met 0-1 verloren thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle, als invaller voor Robbie Haemhouts.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)m-II-naar-Ajax.dhtml
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Precies hetzelfde voetbal spelen met een nog grotere idioot die ook nog eens je jeugdopleiding verneuktquote:
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 27-12-2015 om 00:30:31Mondeling akkoord tussen #Ajax en @GalatasaraySK over transfersom Ricardo van Rhijn. Speler zelf dichtbij contract voor 3,5 jaar reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 27-12-2015 om 00:32:40: @GalatasaraySK betaalt #Ajax 2 miljoen euro vast, bonus voor kampioenschap, totaal maximaal 3,5 miljoen. En percentage doorverkoop reageer retweet
![]()
Primaquote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 27-12-2015 om 00:32:40: @GalatasaraySK betaalt #Ajax 2 miljoen euro vast, bonus voor kampioenschap, totaal maximaal 3,5 miljoen. En percentage doorverkoop reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zeg het maar
Poll: Van Gaal moet De Boer opvolgen als trainer van Ajax
• Ja, daar gaan we op vooruit!
• Nee, Van Gaal is over de top
• Nee, maar wel welkom in andere functie
• Nee, nooit meer Van Gaal bij Ajax!
• Ik twijfel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Bij de tafel van Kees vind ik Ronald de Boer toch weer veel te romantisch. Zeg nou gvd eens dat je ten koste van alles wilt winnen man.![]()
Ala we cruijf toch niet meer volgen jan v gaal van een matig elftal vaak toch iets makenquote:Op zondag 27 december 2015 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
Zeg het maar
Poll: Van Gaal moet De Boer opvolgen als trainer van Ajax
• Ja, daar gaan we op vooruit!
• Nee, Van Gaal is over de top
• Nee, maar wel welkom in andere functie
• Nee, nooit meer Van Gaal bij Ajax!
• Ik twijfel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Halen dushardcoholic![]()
Wanneer heeft Van Gaal van een matig elftal iets gemaakt?quote:Op zondag 27 december 2015 12:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ala we cruijf toch niet meer volgen jan v gaal van een matig elftal vaak toch iets maken
Halen dus![]()
AZ en Nederlands elftal?quote:Op zondag 27 december 2015 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer heeft Van Gaal van een matig elftal iets gemaakt?![]()
Ik zou het zelf liever niet willen, maar ik zie het wel gebeurenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Inderdaad en AZ was helemaal niet zo matig in verhouding en ook bij het NL elftal was er een echte topper om je elftal aan op te hangen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar daar tegenover staat ook genoeg gefaal, dus dat streept af.
Kijk naar ManU zou ik zeggen![]()
Als je echt nog meer ellende in de tent wil halen dan moet je van Gaal aanstellen.
Gaat ook niet gebeuren anders hebben de beleidsbepalers incl. technisch hart wat uit te leggen (wat niet uit te leggen is).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze volgen dat Cruijffplannetje toch al niet meer , daar mogen ze best eens voor uitkomenRED ONS HENNIEGOD![]()
Niet voor de volle 100%, daar is ook niets mis mee. Het is niet altijd zwart of wit hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 14:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze volgen dat Cruijffplannetje toch al niet meer , daar mogen ze best eens voor uitkomen
Bovendien ben je nu van Ruben Jongkind verlost, dat is mooi meegenomen in deze hele heissa.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van Gaal kan met het kaliber spelers Rooney, Herrera en Mata even saai kut voetbal afleveren als Frankie. Gaat dus niets beter worden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Verdomme weer hard gelachen van ongeloof.quote:Gudelj begon alle zeventien eredivisieduels als basisspeler en maakte tijdens Europese avondjes ook volop minuten. Als je alles speelt, komen er goede en slechte wedstrijden voorbij. Van jezelf, van het team. En Ajax zou Ajax niet zo als er soms flink wordt gemopperd.
Een van de punten van kritiek op de 24-jarige Gudelj is dat hij het spel vertraagt. De Serviër vormt vanuit de middelste linie de schakel tussen verdediging en aanval. En hij verlegt het spel niet altijd even snel, erkent de trainer.
“Als Nemanja dat wel heeft, dan is hij de beste van de wereld op die positie,” countert Frank de Boer tijdens een uitgebreid vraaggesprek met Fox Sports. “We zijn aan het sleutelen om dit te verbeteren en het gaat als veel beter.”
“Als hij van de tien persoonlijke duels er ook nog eens tien wint, dan is dat wel lekker om in je team te hebben,” vervolgt De Boer. “Dat misten we en daarom hebben we hem ook gehaald.” Het klopt trouwens niet dat Gudelj tien van de tien duels wint; hij zit tegen de winterstop op 54 procent.
Bron: Ajaxlife.nl![]()
4 keer kampioenquote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verdomme weer hard gelachen van ongeloof.
huehuehuehueRED ONS HENNIEGOD![]()
Weet je zeker dat de bron niet de speld is ofzo?quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verdomme weer hard gelachen van ongeloof.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verdomme is dit echtquote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verdomme weer hard gelachen van ongeloof.![]()
![]()
Ooit stond de Boer, zelfs bij deze PSV-supporter, op een behoorlijk voetstuk.quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar verdomme, wat is hij daar hard afgepleurd het laatste jaar met dit soort quats-interviews.![]()
Och, als ie dit jaar weer kampioen wordt dan is ie 5x in 6 jaar kampioen geworden met Ajax. Wat PSV'ers daarvan vinden zal verder niemand boeien.quote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ooit stond de Boer, zelfs bij deze PSV-supporter, op een behoorlijk voetstuk.
Maar verdomme, wat is hij daar hard afgepleurd het laatste jaar met dit soort quats-interviews.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja, maar dat wordt hij natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, als ie dit jaar weer kampioen wordt dan is ie 5x in 6 jaar kampioen geworden met Ajax. Wat PSV'ers daarvan vinden zal verder niemand boeien.![]()
Gaat ie al eerder opstappen dan ?quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, maar dat wordt hij natuurlijk niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lachen? Dit is om te janken.quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke teringmongool zeg.Oh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 28-12-2015 om 02:12:28Vandaag in @telegraaf de spits waarvoor #Ajax zich bij @ChelseaFC heeft gemeld. Vraag in beraad reageer retweet
![]()
overactingquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
IS HET SATIRE KOM OP ZEG ME DAT HET SATIRE IS ZEG HET![]()
Als Traore komt dan neem ik aan dat ze Sanogo terugsturen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Komende maanden dus bij Jong Ajax om aan het fantastische Ajax-systeem te wennen en daarna raakt die geen knikker meer.
Amen.![]()
Ajax onderneemt een poging om Bertrand Traoré (20) te huren van Chelsea. De Londenaren hebben het verzoek van de koploper van de eredivisie in beraad.
Frank de Boer gaf in Telesport al aan dat de Amsterdammers zich deze wintertransferperiode willen versterken met een spits. Met het aantrekken van de loeisterke voetballer uit Burkina-Faso, die eerder op huurbasis indruk maakte bij Vitesse met 13 doelpunten, denkt Ajax de laatste stap naar de landstitel te kunnen zetten.
Daarmee lijkt het vertrouwen in Yaya Sanogo, die van Arsenal wordt gehuurd, opgegeven. De Boer zei dat Sanogo door al zijn blessureleed momenteel maar 45 minuten kan spelen en het de vraag is of dat dit seizoen nog verandert.
Aankloppen bij Hiddink
Als het aan Ajax ligt, wordt in het huurcontract van Traoré ook een optie tot koop opgenomen, zoals directeur spelerszaken Marc Overmars eerder ook al bij Arek Milik deed. Guus Hiddink lijkt de sleutel in handen te hebben voor de opzienbarende transfer van de oud-jeugdspeler van AJ Auxerre. De kersverse Chelsea-coach wil echter eerst zijn selectie goed in kaart brengen en aan de hand daarvan bepalen of hij Traoré nodig heeft of niet.
Overmars reageert kort op het nieuws van Traoré: "Ik wil niet op namen ingaan.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
Geen verkeerde.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 08:25 schreef tong80 het volgende:
Overmars reageert kort op het nieuws van Traoré: "Ik wil niet op namen ingaan.”
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Komt toch niet, want Ajax
En als hij komt is hij geblesseerd of moet een jaar in jong Ajax aan het systeem wennen.![]()
Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.quote:Op maandag 28 december 2015 09:29 schreef Sked het volgende:
Met Traoré zou Ajax afgetekend kampioen wordenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ja, er is natuurlijk altijd een kans dat het niet gaat lopen, maar hij is nog steeds pas 20 en dat ie wel redelijk kan ballen heeft ie ook wel laten zienquote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.![]()
Als hij veel meer had gespeeld zou hij niet in aanmerking komen, lijkt me een bruikbare speler dus kan haast niet doorgaan.quote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.![]()
Absoluut waar. Maar de druk bij Ajax is anders dan bij Vitesse. Ander dingetje is dat hij eigenlijk liever niet in de spits speelde toch?quote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, er is natuurlijk altijd een kans dat het niet gaat lopen, maar hij is nog steeds pas 20 en dat ie wel redelijk kan ballen heeft ie ook wel laten zienWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vind hem zelfs erg goed dus zou zijn komst toejuichen. Een huur in de winterstop is overigens wel een regelrechte aanklacht op je transferbeleid.quote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij veel meer had gespeeld zou hij niet in aanmerking komen, lijkt me een bruikbare speler dus kan haast niet doorgaan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Traoré wilde graag op 10 toen hij bij Vitesse kwam, omdat hij dan het spel kon regisseren, maar heeft niet met tegenzin in de spits gespeeld uiteindelijkquote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut waar. Maar de druk bij Ajax is anders dan bij Vitesse. Ander dingetje is dat hij eigenlijk liever niet in de spits speelde toch?![]()
Ze gaan dus voor een extra spits wat ik buiten 'de breedte' van de selectie als argument nog niet begrijp.
Waarom mag Sanogo dan nog blijven als Traoré komt? De kans dat hij aan spelen toekomt is zeer nihil.![]()
Ik ken genoeg Ajacieden die een 5de titel geen flikker meer zou boeien, als het op deze voet verder gaat. Zeker niet als het weer een titel zoals in 2013 of 2014 zou worden. Waarbij Feyenoord en PSV zoveel punten verkloten dat Ajax weer de lachende derde is en opnieuw met 71 punten (ofzo) kampioen wordt. Daar wordt niemand blij van.quote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, als ie dit jaar weer kampioen wordt dan is ie 5x in 6 jaar kampioen geworden met Ajax. Wat PSV'ers daarvan vinden zal verder niemand boeien.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 28-12-2015 om 10:45:09Hier zijn ze serieus mee bezig @jackvangelder maar dat het (met ook interesse Engelse clubs) lastig verhaal wordt, is duidelijk #Ajax 😉 reageer retweet
![]()
Wie zegt dat Sanogo mag blijven als Traoré komt?quote:Op maandag 28 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gaan dus voor een extra spits wat ik buiten 'de breedte' van de selectie als argument nog niet begrijp.
Waarom mag Sanogo dan nog blijven als Traoré komt? De kans dat hij aan spelen toekomt is zeer nihil.![]()
Ah, ik heb het artikel niet gelezenquote:Op maandag 28 december 2015 10:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie zegt dat Sanogo mag blijven als Traoré komt?.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: