Als we Pieter moeten geloven is de return of Maarten S en Ton P dichterbij dan ooitquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
pieterje zwart (grote vriend van vorige jeugdscouting jasper van leeuwen) ook leuk om te volgen nu
al deed die man wel prima werktwitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:00:51Patrick Ladru wil de beste talenten 'weer' naar Ajax halen. Het huidige talent behouden zal al lastig genoeg zijn. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:01:59Nadruk is onder de vorige hoofd jeugdscouting meer richting techniek gegaan. Woorden van Ladru suggereren dat dit gaat veranderen. reageer retweet
Wat moet ik me voorstellen bij meevoetballers?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens hem moeten we de beste talentjes weer naar Ajax halen die in de Lowie-filosofie passen. Krijgen we weer een zooitje meevoetballers zonder creativiteit in de jeugd
type Gudelj/Klaassenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij meevoetballers?
Ik dacht dat Ladru echt een Van Gaal mannetje was maar misschien valt het meetwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:05:52Overigens was/is #Cruijff wel een fan van Ladru, die hij naar Guadelajara haalde. #Ajax reageer retweet
Hij werkte toch tot zeer voor kort voor de Cruijff Foundation?quote:Op vrijdag 25 december 2015 09:17 schreef Tarado het volgende:
Ik dacht dat Ladru echt een Van Gaal mannetje was maar misschien valt het meetwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 24-12-2015 om 18:05:52Overigens was/is #Cruijff wel een fan van Ladru, die hij naar Guadelajara haalde. #Ajax reageer retweet
zelfde zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:01 schreef Tagliano het volgende:
Van Rhijn dus met Donk en Tannane naar Galatasaray, wie had dat gedacht
Niet eens geloof ikquote:
bas dostquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef Gruisman het volgende:
Donk is wel de beste Ajacied die nooit voor Ajax heeft gespeeld
Penalty gemist, Gabri pakte rood volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
en ook nog een keer een eigendoelpunt + rood gepakt dacht ik![]()
Vind ik ook niet veel, iig niet genoeg voor een tussentijds vertrek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
3 miljoen voor van Rhijn is niet veel.
Watquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Kijk, Van der Wiel was onze rechtsback, raakte toen geblesseerd en Van Rhijn verving hem zonder moeite, alleen heeft hij zich nauwelijks ontwikkeld, wat jammer is want het leek heel wat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan me nog de periode herinneren dat ajaxjochies hem inschatte op 30 miljoen na drie leuk gespeelde wedstrijden. Zoals altijd.
Wat een bizar matige speler is dit.
Drie miljoen voor een speler die nooit speelt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Vind het vrij veel eigenlijk, Rhijn kan er niks vanquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wat verwachten jullie. Drie miljoen voor een heel matige bankspeler die pas 2 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen en dat vinden jullie weinig?
Van der Wiel werd voor net het dubbele verkocht, praise yourself.
Los van zijn kwaliteiten is het een bankzitter die praktisch niet aan spelen toekomt, het is al bijzonder dat er interesse is van een dergelijke clubquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het vrij veel eigenlijk, Rhijn kan er niks van
maakte nog een eigen doelpunt in de play-offs. Huntelaar ging hem toen uitlachen. Was wel lief.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
en ook nog een keer een eigendoelpunt + rood gepakt dacht ik![]()
Dit. Alles boven de drie ton is gewoon veel voor dat stuk brandhout.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het vrij veel eigenlijk, Rhijn kan er niks van
Even slecht als Jorrit Hendrickxquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Alles boven de drie ton is gewoon veel voor dat stuk brandhout.
Poging om je eigen falen te verbergen. Nou vooruit, omdat het kerst is krijg je 3/10.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Lelijke PSV'ers verdienen geen goede spelling.
2 miljoen, maar bij Ajacieden moet dat vaak met een factor twee overdreven worden inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Viergever koste 4.5, om maar even een vergelijking te maken.
Niet het beste voorbeeld, dat was ook een bankzitter die er niets van konquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wat verwachten jullie. Drie miljoen voor een heel matige bankspeler die pas 2 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen en dat vinden jullie weinig?
Van der Wiel werd voor net het dubbele verkocht, praise yourself.
Was dat niet bolle Lerin ?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Viergever koste 4.5, om maar even een vergelijking te maken.
Van der Wiel was weer aanvallend beter onderlegd. Van Rhijn was meer allround en Tete is echt puur verdedigend sterk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet het beste voorbeeld, dat was ook een bankzitter die er niets van kon
Hardop gegrinnikt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://speld.nl/2015/12/2(...)geboren-dankzij-ivf/
Je kunt niet falen als je geen fuck geeft.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Poging om je eigen falen te verbergen. Nou vooruit, omdat het kerst is krijg je 3/10.
(Maar iedereen weet dat dat wat hoog aan de score is)
Dus zou je verwachten dat de gemiddelde neus het eens leert niet na 30 leuke minuten te gaan krijsen hoe de nieuwe Messi opgestaan is. Maargoed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kijk, Van der Wiel was onze rechtsback, raakte toen geblesseerd en Van Rhijn verving hem zonder moeite, alleen heeft hij zich nauwelijks ontwikkeld, wat jammer is want het leek heel wat.
Nee. Nog slechts 1.5 miljoen ernaast, blijven proberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |