Hij is gewoon op zoek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nogal een obsessie van je.
Hij lijkt wel wat minder jochie en meer man te zijn nuquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef VXXLL het volgende:
AndersenGoede gast, 100 keer beter dan al die nepgangsters als El-Ghazi
Geeft niks hoor, goed dat je eindelijk uit de kast bent gekomenquote:
degradatievoetbal is nog niet zo slecht voor je ontwikkelingquote:Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat minder jochie en meer man te zijn nu
Je krijgt er in elk geval 2 extra Adamsappels van.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:48 schreef fathank het volgende:
[..]
degradatievoetbal is nog niet zo slecht voor je ontwikkeling
Weinig aan te doen in tegenstelling tot je haar in de waterstofperoxide hangen en vrijwilling inktvlekken in je nek te laten kliederen.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je krijgt er in elk geval 2 extra Adamsappels van.
Wat is het toch een gedrocht. Maar goed voor hem dat het fenomeen 'Darkroom' ook in Amsterdam bekend is.
Als je moeder dat mooi vindt, dan vind ik dat je dat gewoon moet accepteren.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Weinig aan te doen in tegenstelling tot je haar in de waterstofperoxide hangen en vrijwilling inktvlekken in je nek te laten kliederen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je moeder dat mooi vindt, dan vind ik dat je dat gewoon moet accepteren.
Of het haar in d'r gezicht zeggen, maar er over klagen op een internetforum is erg
Dit is echt een hele lage en uiterst zielige grap.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zou zijn moeder er van vinden
Leuk wel, te hopen dat hij het ook bij Ajax weer op gaat pakken, aan z'n voetballende capaciteiten ligt het niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef VXXLL het volgende:
AndersenGoede gast, 100 keer beter dan al die nepgangsters als El-Ghazi
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zou zijn moeder er van vinden
quote:Natuurlijk hebben wij het liefst een vol stadion”, vervolgt Brinkhuis. “Maar als onze supporters een keer besluiten bij hun zieke vrouw thuis te blijven of in de file staan, dan hebben wij daar best begrip voor."
Vaak is het ook de schuld van de NS. Afgelopen weekend tegen de Graafschap reden er minder treinen door hevige sneeuwval. En tijdens carnaval gaan er veel Joodse supporters verkleed als stoeltje naar de ArenA. Die mensen vallen dan helemaal niet op.quote:
Klopt allemaal. En als de parkiet een kunstbeen moet, dan is het ook logisch dat je even een wedstrijdje skipt.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vaak is het ook de schuld van de NS. Afgelopen weekend tegen de Graafschap reden er minder treinen door hevige sneeuwval. En tijdens carnaval gaan er veel Joodse supporters verkleed als stoeltje naar de ArenA. Die mensen valleen dan helemaal niet op.
Idd, mensen hebben niets beters te doen dan zich 2 uur te vervelen. Die Brinkhuis begrijpt het volkomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vaak is het ook de schuld van de NS. Afgelopen weekend tegen de Graafschap reden er minder treinen door hevige sneeuwval. En tijdens carnaval gaan er veel Joodse supporters verkleed als stoeltje naar de ArenA. Die mensen vallen dan helemaal niet op.
quote:Verhuurde Ajacieden kijken ogen uit: "Spelers werken hier harder dan bij Ajax"
Ajax verhuurt dit seizoen de aanvallende talenten Queensy Menig en Sheraldo Becker aan PEC Zwolle. De vleugelspitsen mogen een niveau lager rijpen, maar merken in de praktijk dat ze veel harder werken dan in Amsterdam.
Ook leren Becker en Menig in Zwolle dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun carrière. De spelers moeten bijvoorbeeld zelf naar het krachthonk en worden hier niet toe verplicht door trainers, zoals bij Ajax. "Als je de top wilt halen, moet je geen mensen hebben die zeggen: doe dit, doe dat. Ik heb hier geleerd dat het uit mezelf moet komen. Voetbal is een teamsport, maar je carrière bouw je alleen op", aldus Becker.
Menig vult in gesprek met nrc.next aan: "Bij PEC zit de gym een uur voor de training al vol. Bij Ajax zaten we dan nog te babbelen. Na de training deed ik bijna nooit extra schietoefeningen. Ja, met Dennis Bergkamp. Maar hier doe ik het met andere spelers. Ik vind ook dat spelers hier harder werken dan bij Ajax. Ja, ook dan de spelers in het eerste elftal. Daar hebben jongens misschien toch het gevoel dat ze al aan de top zijn."
Soccernews
Klinkt als jou. Elke week weer het excuus dat je niet naar een wedstrijd kan en netwerken omdat je weer zielig aan de morfine zit. Mooie lulkoek.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klinkt als jou. Elke week weer het excuus dat je niet naar een wedstrijd kan en netwerken omdat je weer zielig aan de morfine zit. Mooie lulkoek.
1/10, matige provocatie. Nog even oefenen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klinkt als jou. Elke week weer het excuus dat je niet naar een wedstrijd kan en netwerken omdat je weer zielig aan de morfine zit. Mooie lulkoek.
Zegt natuurlijk ook wel iets over de mentaliteit van deze jongens zelf. Kennelijk moeten ze andere spelers om zich heen hebben die hard trainen om het zelf ook te doen.quote:
Goed dat ze ook eens een andere kant zien, daar is zo'n verhuur toch wel goed voor. Die Becker doet het ook best aardig bij PEC. Menig kan er geen kut van, maar goed, hij werkt nu in ieder geval hard op de training, dat is al winst.quote:
gewoon alle wedstrijden nog eens bekijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog drie en een halve week tot we weer 100% mogen genieten.
Vind ik eigenlijk best een goed idee. Alleen wel een plan dat positief is voor de echte supporters, maar negatief voor de zakenlui met netwerk-kaartjes. De vraag is dan hoe groot de wachtlijst is en of hier vooral echte supporters op staan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Brammess het volgende:
In reactie op die seizoenskaarthouders die niet opdagen: Gewoon een minimum van 13 wedstrijden per jaar bezoeken of niet in aanmerking komen om je seizoenskaart verlengen of een flinke prijsverhoging. Simpel, werkt hartstikke prima bij Bayern
Lijkt me wel dat je in beroep kan gaan natuurlijk, ik bedoel als je langdurig ziek bent of je gaat op vakantie dat je er niet zo veel aan kan doen. Er moet in ieder geval wat aan gedaan worden want het is geen aanzicht, er is nauwelijks sfeer en het is meer een taak om er heen te gaan dan dat je voor je plezier gaat.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best een goed idee. Alleen wel een plan dat positief is voor de echte supporters, maar negatief voor de zakenlui met netwerk-kaartjes. De vraag is dan hoe groot de wachtlijst is en of hier vooral echte supporters op staan.
Hoe zit dat eigenlijk in de Arena? Zijn de plekken op de lange zijde waar de camera op staat duurder als die aan de andere kant? Ik heb namelijk altijd de indruk dat de lege plekken daar het ergst zijn? Zitten daar meer zakelijke types dan op de andere lange zijde?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je in beroep kan gaan natuurlijk, ik bedoel als je langdurig ziek bent of je gaat op vakantie dat je er niet zo veel aan kan doen. Er moet in ieder geval wat aan gedaan worden want het is geen aanzicht, er is nauwelijks sfeer en het is meer een taak om er heen te gaan dan dat je voor je plezier gaat.
Stadion binnen 5 jaar voor 25% bezetquote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Brammess het volgende:
In reactie op die seizoenskaarthouders die niet opdagen: Gewoon een minimum van 13 wedstrijden per jaar bezoeken of niet in aanmerking komen om je seizoenskaart verlengen of een flinke prijsverhoging. Simpel, werkt hartstikke prima bij Bayern
Dan zou je die plekken het goedkoopst moeten maken, volgens mij is dat alleen bij Feyenoord het geval.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk in de Arena? Zijn de plekken op de lange zijde waar de camera op staat duurder als die aan de andere kant? Ik heb namelijk altijd de indruk dat de lege plekken daar het ergst zijn? Zitten daar meer zakelijke types dan op de andere lange zijde?
Eigenlijk zou je juist in het beeld van de camera willen dat er constant sfeer is, daarmee trek je ook weer andere mensen naar het stadion. En met sfeer bedoel ik dan geen vuurwerk en blote bovenlijf-debielen, maar volle stoelen met juichende mensen.
Dat zou slim zijn, maar zijn die plekken in de Kuip ook goedkoper dan achter de goals?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou je die plekken het goedkoopst moeten maken, volgens mij is dat alleen bij Feyenoord het geval.
Ja, als je je die rel van Mei dit jaar kan bedenken, daar gaan de seizoenskaarten dus met 200% ( 400 euro ) omhoog, om 800 euro te gaan kosten.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk in de Arena? Zijn de plekken op de lange zijde waar de camera op staat duurder als die aan de andere kant? Ik heb namelijk altijd de indruk dat de lege plekken daar het ergst zijn? Zitten daar meer zakelijke types dan op de andere lange zijde?
Eigenlijk zou je juist in het beeld van de camera willen dat er constant sfeer is, daarmee trek je ook weer andere mensen naar het stadion. En met sfeer bedoel ik dan geen vuurwerk en blote bovenlijf-debielen, maar volle stoelen met juichende mensen.
Zelfde prijs.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou slim zijn, maar zijn die plekken in de Kuip ook goedkoper dan achter de goals?
Erg slim, al zou ik ze iets duurder maken, om te voorkomen dat het Tokkiegehalte te groot wordt.quote:
Ik vind het persoonlijk wel mooi dat er rondom het gehele veld (redelijk) fanatiek publiek zit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Erg slim, al zou ik ze iets duurder maken, om te voorkomen dat het Tokkiegehalte te groot wordt.
Dat is waar, maar je moet ook wel genoeg fanatiek publiek hebben om je stadion er mee te kunnen vullen en daar twijfel ik bij Ajax wel over.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel mooi dat er rondom het gehele veld (redelijk) fanatiek publiek zit.
Klopt, die zitten op FOK!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef Karzai het volgende:
Bij Ajax is er genoeg fanatiek publiek alleen willen ze die niet
Omdat het middenveld al sinds het vertrek van Eriksen een grote puinhoop is.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef Karzai het volgende:
Ajax voetbalt gewoon saai daarom komt er geen hond
Rekik er niet bij? Bijzonder.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
In Frankrijk is Kolbeinn Sigthórsson door L'Equipe uitgeroepen tot één van de slechtste spelers van dit seizoen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |