Wanneer komt Stekelenburg terug ?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef Tagliano het volgende:
Patrick Ladru, de voormalig hoofd jeugdscouting die zich niet kon vinden in het plan Cruijff, keert weer terug in de jeugdopleiding. Volgens Mike Verweij liepen de gesprekken al toen Jonk nog actief was
En de man die natuurlijk met Mido op de foto stond voor de "Ajax Academy", die niet schijnt te bestaan
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dat bekend maken vlak voordat er een hoop vuurwerk in de lucht gaat, zodat ook dat nieuws zo onopvallend mogelijk gebracht wordtquote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer komt Stekelenburg terug ?
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat bekend maken vlak voordat er een hoop vuurwerk in de lucht gaat, zodat ook dat nieuws zo onopvallend mogelijk gebracht wordt
Maar uiteraard wordt 'al het goede' uit dat Plan Cruijff wel gewoon nog doorgevoerd hoor!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef Tagliano het volgende:
Patrick Ladru, de voormalig hoofd jeugdscouting die zich niet kon vinden in het plan Cruijff, keert weer terug in de jeugdopleiding. Volgens Mike Verweij liepen de gesprekken al toen Jonk nog actief was
En de man die natuurlijk met Mido op de foto stond voor de "Ajax Academy", die niet schijnt te bestaan
[ afbeelding ]
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 00:27:37BREAKING: Van Rhijn van #Ajax op weg naar @GalatasaraySK ... Contract 3,5 jaar. Meer info straks Telesport.nl reageer retweet
Savastano?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Vang maar gewoon intern op met Lartey, Owusu en Zeefuik.
nu je t zegt jaquote:
Ben ook wel benieuwd hoe het pils in Istanbul smaakt. Drie miljoen euro voor een bankzitter die maar twee wedstrijden heeft gespeeld.quote:
Hoe ze bij hem uitkomen snap ik ook niet echt neequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe het pils in Istanbul smaakt. Drie miljoen euro voor een bankzitter die maar twee wedstrijden heeft gespeeld.
Misschien bekeken bij Fener - Ajaxquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe ze bij hem uitkomen snap ik ook niet echt nee
Daar speelde die ook behoorlijk slecht. Uit de grabbelton gehaald voor backs met interlands denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien bekeken bij Fener - Ajax
Sneijder misschien wat gezwestquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar speelde die ook behoorlijk slecht. Uit de grabbelton gehaald voor backs met interlands denk ik
Moet die wel goed dronken zijn geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sneijder misschien wat gezwest
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef mabo11 het volgende:
Probeer dan Sneijder voor Van Rhijn + 3 miljoen
Daar heeft Sneijder (terecht) geen zin inquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef mabo11 het volgende:
Probeer dan Sneijder voor Van Rhijn + 3 miljoen
Lekker kijken hoe de bal vanuit de verdediging naar voren wordt gesmeten en bij toeval een afvallende bal in peren. Oh, genot.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heeft Sneijder (terecht) geen zin in
Of om vanaf de bank toe te kijken hoe Gudeljgod de ene na de andere magistrale pass geeftquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker kijken hoe de bal vanuit de verdediging naar voren wordt gesmeten en bij toeval een afvallende bal in peren. Oh, genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |