abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2015 @ 11:49:49 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158492523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:46 schreef Gruisman het volgende:
Dat interview van Becker en Menig _O-

Krijg echt sterk het idee dat die gastjes dat interview ingingen met het idee om de wereld geforceerd te laten zien hoe ontzettend ze gegroeid zijn en dat het bij PEC echt wel heel moeilijk is hoor!

Dit soort tegenstrijdige dingen als:

[..]

En dan vervolgens dit zeggen:

[..]

Dit terwijl je juist, volgens hem, keihard moest blijven werken om met die buitenlandse concurrenten te concurreren.

En dan die Mening _O- 20 jaar zijn en nog niet een beetje kunnen koken als prof is wel echt treurig. Het zal nu ongetwijfeld ook gelden voor meerdere spelers die bij Ajax nu in de basis staan maar dit zijn echt van die basic dingen die je gewoon net dat extra zetje kunnen geven.
Daar schiet je als club ook aardig tekort in de begeleiding imho :X. Die jongens moeten geld verdienen met hun lichaam. Breng ze dan ook bij hoe ze dat zo goed mogelijk kunnen verzorgen.

Het hoeven echt geen sterrenchefs te zijn, maar wat basic vaardigheden waarop je altijd kan terugvallen in plaats van dat je maar weer een pizza laat komen lijkt me een niet heel slecht plan.

Ik kan me nog een interview met Sulejmani en/of Bodul herinneren. Die woonden ergens samen en de verslaggever struikelde bijna over de pizzadozen in de gang.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158492551
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Daar schiet je als club ook aardig tekort in de begeleiding imho :X.
Zeker maar kom op he, je kan je toch wel tijdens het avondeten even twee/drie keer per week met je moeder meekijken en af toe vragen het ze dat precies gemaakt heeft. Kleine moeite

En dat dit soort dingen:
quote:
Becker: ,,Als je de top wilt halen, moet je geen mensen hebben die zeggen: doe dit, doe dat.
Uit de praktijk blijkt juist dat die gasten wel veel feedback en hulp nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze het prof-leven zo effectief en succesvol mogelijk benaderen. Zoals blijkt hieronder:

quote:
De twee zijn in Zwolle volwassen geworden. Zoals ze er nu ook van doordrongen zijn dat de hoogte van hun salaris voor andere voetballers geen vanzelfsprekendheid is. Zo verdienen jongere spelers bij Ajax al snel wat ervaren krachten bij Zwolle verdienen. Hoe hun leven in Amsterdam was? Altijd reuring. Met vrienden zaten ze gerust de halve dag in restaurants. Na de training van één tot vier uur 's middags en rond een uur of acht 's avonds gingen ze weer buitenshuis eten. Elke dag plezier. Altijd weer een whatsappje van een vriend: afspreken?

Ik denk dat dan ook daar vooral de moeilijkheidsgraaf bij de Ajax-jeugd ligt. Het feit dat je op zeer jonge leeftijd al vrij volwassen moet zijn en dat is een beetje het hele punt wat ze missen. En zij verwijten Ajax eigenlijk een beetje dat ze dat pas bij PEC is opgevallen terwijl hun fout juist was dat ze dat bij Ajax gewoon al lang hadden moeten beheersen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Gruisman op 24-12-2015 11:57:14 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 11:57:53 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158492724
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:50 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Zeker maar kom op he, je kan je toch wel tijdens het avondeten even twee/drie keer per week met je moeder meekijken en af toe vragen het ze dat precies gemaakt heeft. Kleine moeite

En dat dit soort dingen:

[..]

Uit de praktijk blijkt juist dat die gasten wel veel feedback en hulp nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze het prof-leven zo effectief en succesvol mogelijk benaderen. Zoals blijkt hieronder:

[..]

Ik denk dat dan ook daar vooral de moeilijkheidsgraaf bij de Ajax-jeugd ligt. Het feit dat je op zeer jonge leeftijd al vrij volwassen moet zijn en dat is een beetje het hele punt wat ze missen. En zij verwijten Ajax eigenlijk een beetje dat ze dat pas bij PEC is opgevallen terwijl ze dat bij Ajax gewoon allang hadden moeten beheersen.
Meeste topsporters die de absolute top halen hebben een hoge mate van zelfregulatie, vaak al van jongs af aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158492778
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Meeste topsporters die de absolute top halen hebben een hoge mate van zelfregulatie, vaak al van jongs af aan.
Ja dat is zeker waar. En ja dat pizza-verhaal met Bodul en Sulejmani _O- Dat is natuurlijk deels de schuld van Ajax maar je bent ook wel echt een enorme klapjosti als je denkt dat dat goed voor je carrière zal zijn _O-. Maarja Sulejmani is overal geflopt en van Bodul heb ik al 5 jaar niets meer gehoord
pi_158493614
Ajax kookt elke dag voor die gasten, als ze gewonnen hebben een hamburger. Wel een rundervlees, want dat is gezonder. Het klinkt allemaal niet al te wetenschappelijk, dat moet Bergkamp goed doen.

Trouwens, koken is toch het simpelste wat er is? Je doet gewoon precies wat er op een recept of op een pakje staat. "Niet kunnen koken" is eigenlijk een eufemisme voor "ik ben teringlui".

Maar als Ajax het echt goed zou willen doen moeten ze inderdaad kookcurssussen geven, en natuurlijk ook voedingsschema's. Lachwekkend hoe onprofessioneel voetbal nog altijd is, maar dat wordt in stand gehouden door types als Bergkamp.
  donderdag 24 december 2015 @ 12:57:35 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158493971
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax kookt elke dag voor die gasten, als ze gewonnen hebben een hamburger. Wel een rundervlees, want dat is gezonder. Het klinkt allemaal niet al te wetenschappelijk, dat moet Bergkamp goed doen.

Trouwens, koken is toch het simpelste wat er is? Je doet gewoon precies wat er op een recept of op een pakje staat. "Niet kunnen koken" is eigenlijk een eufemisme voor "ik ben teringlui".

Maar als Ajax het echt goed zou willen doen moeten ze inderdaad kookcurssussen geven, en natuurlijk ook voedingsschema's. Lachwekkend hoe onprofessioneel voetbal nog altijd is, maar dat wordt in stand gehouden door types als Bergkamp.
Je kan ook te ver gaan natuurlijk, kookcursussen :? Iemand die een beetje met z'n lichaam bezig is weet wel wat goed en niet goed is en als je je brood op die manier verdient of wil verdienen dan moet je er goed voor zorgen.
pi_158494089
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je kan ook te ver gaan natuurlijk, kookcursussen :? Iemand die een beetje met z'n lichaam bezig is weet wel wat goed en niet goed is en als je je brood op die manier verdient of wil verdienen dan moet je er goed voor zorgen.
Is inderdaad belachelijk. Maar hoe krijg je dat die gasten aan het verstand? Want het blijkt keer op keer dat het te veel gevraagd is. Natuurlijk zijn het dan mentaal zwakke spelers die het in elke andere topsport niet zouden redden, maar voetbal is een sport waar je met een gebrekkige mentaliteit en goede begeleiding een stuk verder kan komen dat het niveau Ajax, dus om ze meteen op te geven?
pi_158494092
De Ajacieden krijgen elke week een maaltijdbox van een sponsor van Ajax mee naar huis incl sportvoeding (herbalife) enz enz... Als zij dat gewoon uitvoeren zijn ze prima in vorm, neemt niet weg dat de spelers gewoon thuis soms denken van ach boeiend laat ik maar een pizzaatje bestellen. Dat gebeurt helaas...

Het is zeker niet alsof Ajax helemaal niks doet op dat gebied, daar zijn ze wel flink mee bezig
pi_158494262
Sparta huurt Ottar Magnus Karlsson van Ajax. De club heeft een optie om de aanvaller na de verhuurperiode voor twee jaar vast te leggen.
pi_158494402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta huurt Ottar Magnus Karlsson van Ajax. De club heeft een optie om de aanvaller na de verhuurperiode voor twee jaar vast te leggen.
Bizar, j0rdiiii verzekerde mij nog zo dat hij de nieuwe Gudjohnsen was.
pi_158494615
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Bizar, j0rdiiii verzekerde mij nog zo dat hij de nieuwe Gudjohnsen was.
:{

Dan maar juichen voor prestaties van Frenkie.

dennisvanbergen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 13:29:31 Frenkie de Jong van #WillemII naar #Ajax. Technisch directeur Carlos Aalbers van Tilburgse club bevestigt dat gesprekken gaande zijn. Zie VI reageer retweet
  donderdag 24 december 2015 @ 14:11:33 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158495479
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:{

Dan maar juichen voor prestaties van Frenkie.

dennisvanbergen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 13:29:31 Frenkie de Jong van #WillemII naar #Ajax. Technisch directeur Carlos Aalbers van Tilburgse club bevestigt dat gesprekken gaande zijn. Zie VI reageer retweet
Ik dacht dat die overstap allang geregeld was? Leuke speler, gaan jullie nog veel lol aan beleven. Is toch de nieuwe Hendrix.
pi_158495516
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik dacht dat die overstap allang geregeld was?
Die was zeer zeker al geregeld maar nog voor een jaar teruggezonden naar het land van Koning Willem II.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:27:22 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158495839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die was zeer zeker al geregeld maar nog voor een jaar teruggezonden naar het land van Koning Willem II.
Om aan het Ajax-systeem te wennen?
pi_158495991
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Om aan het Ajax-systeem te wennen?
Volgens mij wilde Willem II dat graag.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:41:48 #140
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158496066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Volgens mij wilde Willem II dat graag.
Kennelijk is Ajax het er nu niet meer mee eens. Ajax had gehoopt dat Frenkie minuten zou maken in het eerste, maar verder dan een half uurtje in een half seizoen is hij niet gekomen.

Zegt iets over zijn ontwikkeling, logisch dus dat Ajax hem nu naar Amsterdam haalt. Beter minuten in de Jupiler League of de A1 van Ajax, dan in jong Willem II.
pi_158496098
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kennelijk is Ajax het er nu niet meer mee eens. Ajax had gehoopt dat Frenkie minuten zou maken in het eerste, maar verder dan een half uurtje in een half seizoen is hij niet gekomen.

Hij had aan het begin van het seizoen, volgens mij, een blessure waar hij van moest herstellen. Maar het is geen geheim dat Streppel vorig seizoen ook heel zuinig op hem was. Hij wilde hem niet teveel belasten.
pi_158496153
Waarom is Frenkie gehaald eigenlijk? We hebben Nouri en Van de Beek toch? Of is hij een 6?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:50:16 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158496216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:46 schreef wieisboos het volgende:
Waarom is Frenkie gehaald eigenlijk? We hebben Nouri en Van de Beek toch? Of is hij een 6?
Geen 6, meer een controlerende CM. Speelt in onder 19 vaak naast Nouri, waarbij Nouri de aanvallend impulsen verzorgt en de Jong meer het loopwerk doet.

Althans, in de wedstrijden dat ik ze samen heb gezien was dat de verdeling. Echt een beetje een type Hendrix, zoals die nu bij PSV speelt.
pi_158496220

[ Bericht 100% gewijzigd door Ajacied422 op 24-12-2015 14:50:29 ]
pi_158496224
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef BadderHaring het volgende:

Althans, in de wedstrijden dat ik ze samen heb gezien was dat de verdeling. Echt een beetje een type Hendrix, zoals die nu bij PSV speelt.
Dus een zes. Want Hendrix speelt als zes.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:51:24 #146
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158496242
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dus een zes.
Een zes is veel meer een CVM. Daar speelt Guardado bij PSV. Hendrix speelt de laatste weken naast Propper, voor Guardado.
pi_158496255
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Een zes is veel meer een CVM. Daar speelt Guardado bij PSV.
Ik dacht dat de verdeling zo was

Guardado - Pröpper
Hendrix
  donderdag 24 december 2015 @ 14:52:52 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158496273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik dacht dat de verdeling zo was

Guardado - Pröpper
Hendrix
Nee, sinds Maher uit beeld is niet meer. Ik vond dat ook raar in het begin, maar het werkt goed.
pi_158498354
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik dacht dat die overstap allang geregeld was? Leuke speler, gaan jullie nog veel lol aan beleven. Is toch de nieuwe Hendrix.
Aub geen spelers vergelijken met van die typische PSV'ers als Hendrikx, daar wil toch niemand op lijken.

Frenkie is jongen met goede instelling, fijne techniek en sowieso iets aanvallender ingesteld.
  donderdag 24 december 2015 @ 16:41:59 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158498383
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:40 schreef Donnis het volgende:

[..]

Aub geen spelers vergelijken met van die typische PSV'ers als Hendrikx, daar wil toch niemand op lijken.

Frenkie is jongen met goede instelling, fijne techniek en sowieso iets aanvallender ingesteld.
Hendrix de laatste weken niet gezien dus, dan moet je er ook niet over oordelen.
  donderdag 24 december 2015 @ 18:15:51 #151
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158500375
Patrick Ladru, de voormalig hoofd jeugdscouting die zich niet kon vinden in het plan Cruijff, keert weer terug in de jeugdopleiding. Volgens Mike Verweij liepen de gesprekken al toen Jonk nog actief was

En de man die natuurlijk met Mido op de foto stond voor de "Ajax Academy", die niet schijnt te bestaan _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 24 december 2015 @ 18:19:08 #152
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158500447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef Tagliano het volgende:
Patrick Ladru, de voormalig hoofd jeugdscouting die zich niet kon vinden in het plan Cruijff, keert weer terug in de jeugdopleiding. Volgens Mike Verweij liepen de gesprekken al toen Jonk nog actief was

En de man die natuurlijk met Mido op de foto stond voor de "Ajax Academy", die niet schijnt te bestaan _O_
[ afbeelding ]
Wanneer komt Stekelenburg terug ?
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 24 december 2015 @ 18:19:50 #153
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158500464
quote:
9s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wanneer komt Stekelenburg terug ?
Ik denk dat ze dat bekend maken vlak voordat er een hoop vuurwerk in de lucht gaat, zodat ook dat nieuws zo onopvallend mogelijk gebracht wordt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 24 december 2015 @ 18:30:41 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158500703
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat bekend maken vlak voordat er een hoop vuurwerk in de lucht gaat, zodat ook dat nieuws zo onopvallend mogelijk gebracht wordt
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 24 december 2015 @ 19:03:20 #155
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158501358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef Tagliano het volgende:

[ afbeelding ]
Maar uiteraard wordt 'al het goede' uit dat Plan Cruijff wel gewoon nog doorgevoerd hoor!

Kleine interpretatieverschilletjes dit dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')