SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Misschien Zoet inhuren voor de sloopwerkzaamheden?Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Dat. En ook wel bijzonder ongastvrij om het zo op te lossen. Beetje treurig als je het als 'grootste club van Nederland' van dit soort geintjes moet hebben tegen de nummer laatst in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Vreemd idd dat ze het niet verbouwen in de winterstop
Geef die gasten gewoon de Ajax-kleedkamer, maken die lui ook nog eens wat mee.![]()
Pieters.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien Zoet inhuren voor de sloopwerkzaamheden?BFF met GGMM![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien Zoet inhuren voor de sloopwerkzaamheden?![]()
![]()
Het schijnt dat Ajax het theewater ook expres 3 graden te veel had opgewarmd. Ongehoord dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:58 schreef Caland het volgende:
Was de ranja wel klaargezet in de rust?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
![]()
Twijfels rondom mogelijke aankoop: "Ik weet niet of hij goed genoeg is voor Ajax"
Nu de eerste seizoenshelft achter de rug is, kan Ajax zich gaan roeren op de transfermarkt. Trainer Frank de Boer maakt er geen geheim van dat hij graag nog een spits toevoegt aan zijn selectie. Jan van Halst vindt dit geen slecht idee.
"Ajax zal er niet verkeerd aan doen om zich te versterken op de spitspositie", vertelt hij aan Ajax1.nl. "Verdedigend zit het wel goed. Veltman en Riedewald is voor de Eredivisie een prima duo en Tete ontwikkelt zich uitstekend. Het klopt dat hij geen driedubbele scharen maakt, maar hij staat gewoon goed en fel te verdedigen. Daar moeten ze bij Ajax blij mee zijn."
Sébastian Haller wordt genoemd als ideale spits voor de Amsterdammers, maar Van Halst is sceptisch over de Fransman. "Ik weet niet of Haller goed genoeg is voor Ajax. Als spits bij Ajax moet je scoren, assists geven, een aanspeelpunt zijn en lekker mee voetballen. Het liefst moet je ook nog mooi rechtop lopen. Haller scoort makkelijk, maar soms zie je hem tijdens een wedstrijd amper meedoen. Als spits bij Ajax wordt er meer van je gevraagd."
Onder meer Queensy Menig, Sheraldo Becker, Richairo Zivkovic en Lucas Andersen worden door Ajax verhuurd om elders ervaring op te doen. Toch verwacht de FOX Sports-analist niet dat één van deze spelers als basisspeler terug zal keren in de hoofdmacht van Ajax. "Ik denk niet dat de spelers die je net noemt nog van waarde gaan zijn. Zeker niet na de winterstop, maar ook niet volgend seizoen. Althans, niet als basisspelers."
Bron
Ajax & Spitsen![]()
![]()
Bojan doet het trouwens verrassend goed bij Stoke. Hadden we bij nader inzien best kunnen contracteren.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Van Halst legt Haller langs de lat van de ideale Ajax-spits. Prima natuurlijk, maar vergeet daarbij dat Huntelaar (de droomspits van Frank) ook niet veel meer doet dan doelpuntjes maken.
Ik denk dat Haller een sensatie kan worden bij Ajax, als ze tenminste hun spel op hem durven aan te passen.![]()
Dat doen ze ook, maar om op schema te zijn voor de volgende thuiswedstrijd moesten ze nu al beginnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Vreemd idd dat ze het niet verbouwen in de winterstop![]()
Blijft slechte planning. Als je zoiets doet, dan doe je dat na de competitiestop in de zomer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar om op schema te zijn voor de volgende thuiswedstrijd moesten ze nu al beginnen.![]()
Dat wilde ze ook, maar ze kregen geen vergunning van de gemeente van Amsterdamquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Blijft slechte planning. Als je zoiets doet, dan doe je dat na de competitiestop in de zomer.![]()
Al die genoemde spitsen zijn gewoon een groot risico om te halen. En als ze dan mislukken, heb je de poppen weer aan het dansen.![]()
tsja het blijft niet netjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar om op schema te zijn voor de volgende thuiswedstrijd moesten ze nu al beginnen.![]()
Huntelaar kan een stuk beter meevoetballen dan de meesten denkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:58 schreef BadderHaring het volgende:
Van Halst legt Haller langs de lat van de ideale Ajax-spits. Prima natuurlijk, maar vergeet daarbij dat Huntelaar (de droomspits van Frank) ook niet veel meer doet dan doelpuntjes maken.
Ik denk dat Haller een sensatie kan worden bij Ajax, als ze tenminste hun spel op hem durven aan te passen.![]()
http://speld.nl/2015/12/2(...)geboren-dankzij-ivf/quote:Typische Ajax-spits geboren dankzij IVF
Johan van Bastert staat voor debuut in 2032
Vanochtend is in het VU Medisch Centrum voor het eerst in ruim 40 jaar weer een echte Ajax-spits geboren. Via natuurlijke weg leek dit lange tijd schier onmogelijk, maar dankzij een uitgekiend IVF-traject lijkt Ajax vanaf 2032 verzekerd van de eerste échte nummer 9 van eigen kweek sinds Patrick Kluivert.
Klinisch geneticus Hans van Leeuwen bracht alle genetische facetten van een Ajax-spits succesvol samen in de reageerbuisbaby Johan van Bastert: “Hij kan straks zowel als kapstok voorin fungeren als het elftal beter laten spelen”, zegt de wetenschapper: “In het wild zie je dat bijna niet. Succesvolle Ajax-spitsen zijn zeldzaam en hebben ook veel moeite om zich samen succesvol voort te planten. Daarom moest het wel via IVF.”
Van Leeuwen hoopt dat de spits in 2032 kan debuteren in de hoofdmacht van Ajax, maar houdt nog wel een kleine slag om de arm: “Als Real Madrid of Barcelona hem op 14-jarige leeftijd uit de opleiding wegkaapt, kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen.”Oh.![]()
Waarom zou je haller halen als je Milik hebt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Haller lijkt mij niet het type spits dat je nu moet halen. Bovendien vraagt Utrecht veel te veel.
Als je in de winterstop al een spits haalt dan moet het gewoon een ervaren spits van minimaal 25 zijn die direct mee kan in mijn ogen.
Ben ook niet ontevreden over Milik. Geen absolute topper, maar wel een degelijke spits.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank heeft het volgens mij niet zo op Milikquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:16 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je haller halen als je Milik hebtRED ONS HENNIEGOD![]()
Die zijn schijnbaar niet te halenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:16 schreef Monolith het volgende:
Als je in de winterstop al een spits haalt dan moet het gewoon een ervaren spits van minimaal 25 zijn die direct mee kan in mijn ogen.![]()
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank heeft het volgens mij niet zo op Milik![]()
Dat zal inderdaad best lastig zijn. Dat Ajax verder niet echt een uitmuntend scoutingsapparaat lijkt te hebben werkt ook niet mee natuurlijk.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beetje net als met Siggy vroeger en vd Hoorn en Viergever nu, te eigenwijs om toe te geven dat het weer een miskoop/huur is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.
Ach Netto en Frank komen met alles ongestraft wegRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje net als met Siggy vroeger en vd Hoorn en Viergever nu, te eigenwijs om toe te geven dat het weer een miskoop/huur is.
Ach Netto en Frank komen met alles ongestraft weg![]()
Benzema en Ibrahimovic zouden het ook moeilijk hebben met de speelwijze van afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zou een goede versterking in de spits wel toejuichen, maar ik vrees dat die inderdaad niet gaat komen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarschijnlijk iemand die op de bank zit bij Darmstadt/Brighton/Elche/Stuttgartquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.
etc etcRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die op de bank zit bij Darmstadt/Brighton/Elche/Stuttgart
etc etc![]()
Dan zit ik te wachten op de spits van Glasgow Rangersquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.RED ONS HENNIEGOD![]()
Arsenal heeft vast nog wel iemand rondlopen. De backup van Sanogo misschien?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.![]()
Arsenal heeft inmiddels wel de hele buidel uitgedund wat dat betreft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arsenal heeft vast nog wel iemand rondlopen. De backup van Sanogo misschien?
Moet wel een aankoop zijn, kan niet anders.![]()
(het was natuurlijk niet serieus bedoeld.)quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal heeft inmiddels wel de hele buidel uitgedund wat dat betreft.
Moet wel een aankoop zijn, kan niet anders.![]()
Weet ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(het was natuurlijk niet serieus bedoeld.)
Wel goed dat je je spelfout hebt gecorrigeerd.![]()
Haller is best een leuke spits met mogelijkheden, maar daar ga je toch geen 10 miljoen voor neerleggen. Als je al die penals eraf trekt zijn de statistieken niet eens zo heel denderend.![]()
Haller is niet de spits die Ajax nodig heeft. Als ze die gaan halen dan laten ze blijken dat ze niets hebben geleerd van het aantrekken van middelmaat vanuit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller is best een leuke spits met mogelijkheden, maar daar ga je toch geen 10 miljoen voor neerleggen. Als je al die penals eraf trekt zijn de statistieken niet eens zo heel denderend.
Geef die paar miljoen dan aan mij, ik doe er nuttiger dingen mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar volgens mij is er gelukkig ook helemaal geen sprake van dat Ajax Haller wil halen, dat is alleen geopperd vanuit de media (dat hoop ik althans..).
[ Bericht 5% gewijzigd door Pedroso op 22-12-2015 19:11:34 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, ik doe graag correct Nederlands schrijven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik.
Wel goed dat je je spelfout hebt gecorrigeerd.![]()
Geef mij een zak met 10 miljoen en ik regel het wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Haller is niet de spits die Ajax nodig heeft. Als ze die gaan halen dan laten ze blijken dat ze niets hebben geleerd van het aantrekken van middelmaat vanuit de Eredivisie.
Geef die paar miljoen dan aan mij, ik doe er nuttiger dingen mee.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: