Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald van der Geer, wat een verwijfde commentator.
''Maar PSV kan met opgeheven hoofd de CL verlaten''
Bah.
Vorig jaar Afrika-cup, 9-8 in penaltiesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Shreyas het volgende:
Zelden zo een goede penaltyreeks gezien, ongelofelijk
Die was ziek!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar Afrika-cup, 9-8 in penalties
Wie won toen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar Afrika-cup, 9-8 in penalties
Dat had ik jullie daarstraks al meegegeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald van der Geer, wat een verwijfde commentator.
''Maar PSV kan met opgeheven hoofd de CL verlaten''
Bah.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:28:49#PSV eruit. Penalty's..........het blijft te vaak niet voor ons Nederlanders weggelegd. Wat zonde. reageer retweet
Nee, want die spelers van Ajax schieten er nooit 7 in.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
Bekijk het van de positieve kant.
Met Cillessen op doel had je de penaltyserie ook met 8-7 verloren.
RIK IS EEN MEGADEBIELquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef Pascalus het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:28:49#PSV eruit. Penalty's..........het blijft te vaak niet voor ons Nederlanders weggelegd. Wat zonde. reageer retweet
Ga nu niet zon lachwekkende act opvoeren als die Ajacieden toen ze het Manchester City een keer moeilijk maakten he.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk dit.... Dat zo'n prutser dit voor psv moet verknallen, terwijl ze het zo goed deden.
Maar dit Atletico is onterecht zo opgehemeld, staat verdedigend goed maar is verder niet veel.
Zal het tegen elke goede ploeg moeten afleggen.
Vermeergodquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
Hebben we in Nederland nog keepers die pingels kunnen stoppen?
Krul en Vermeerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
Hehehquote:
Heeft Zoet eigenlijk ooit een penalty gestopt?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
Bekijk het van de positieve kant.
Met Cillessen op doel had je de penaltyserie ook met 8-7 verloren.
Hier kan ik wel om lachen.quote:
Ik lag vanaf half 10 op bed en heb het gevolgd via jullie FOKkers. Moest wel in de gaten houden dat mijn ouders het niet door hadden. Had het graag allemaal gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Was een leuke avond jongens.
Drie uur lang non-stop op Fok gezeten
Eindelijk slapen.
Vermeer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
quote:
Weer 100 notes rijker.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Was een leuke avond jongens.
Drie uur lang non-stop op Fok gezeten
Eindelijk slapen.
Jij zou wel koel blijven idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Narsingh is echt een zwaar debieletje man. Mentale weerbaarheid van een borderliner
Lekker Pechtoldduivel kijken.quote:
GOD wat zou dat saai zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Bolasie het volgende:
Laten we hopen op PSG - Atleti
5-0 5x Di Maria
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Met Tjaptjoep erbij had PSV gewoon gewonnen.
200 kansloze voorzetten, jalalala.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Cocu kan met z'n downiebek zichzelf ook even achter het oortje krabben.
Zo'n kindsoldaatje heeft pas stalen zenuwen als ie een AK in z'n klauwen krijgt geduwd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Narsingh is echt een zwaar debieletje man. Mentale weerbaarheid van een borderliner
Die bal moet minstens tussen de palen. Oblak was ook niet suoergemotiveerd om te duiken naar de hoeken. Voor straf de hele selectie door zijn vriendin laten afberenquote:
Heeft griep.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even kijken.. Nederlander.. Arjen Robben dus voor Bayern.
Vd sar speelt weer in NL.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
Bedankt voor je bijdrages, GGMM.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wil jullie bedanken voor een kostelijke avond.Vooral KingRoland.
Keeper van Atletico ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Echt ongelofelijk dat Zoet geen penalty tegenhield vandaag.
watquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef Zorro het volgende:
Dan heb je Propper en Ginkelmans, en dan mag Narsingh eerst
Lief dagboek,quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ik lag vanaf half 10 op bed en heb het gevolgd via jullie FOKkers. Moest wel in de gaten houden dat mijn ouders het niet door hadden. Had het graag allemaal gezien.
Maar als er geen gekke dingen gebeuren, wint Bayern. Marchisio, Chiellini en Dybala zijn vreselijke aderlatingen voor Juve.quote:
Ok, Propje was geweestquote:
goed geredeneerd zegquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit is de schuld van Zoet, hij slaat die bal in eigen doel bij die ene penal. Daarna scoorde PSV dus waren ze door geweest. Ergo Zoet heeft het verneukt.
ik ben blij dat ik geen PSV-supporter benquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik leef mee met de PSV'ers onder ons.
Het was jullie gegund.
Graag gedaan(en jij ook), gelukkig was Stijn er ook bij om alles in controle te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wil jullie bedanken voor een kostelijke avond.Vooral KingRoland.
Het was toch ook veel te spannend om bij te houdenquote:
1996quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Helemaal niet gegund. Als je zo dichtbij bent en dan weggeeft is dat een anticlimax. Zo erg heeft zelfs Ajax dat nog nooit gedaan.
Tomasson.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Helemaal niet gegund. Als je zo dichtbij bent en dan weggeeft is dat een anticlimax. Zo erg heeft zelfs Ajax dat nog nooit gedaan.
Iets met 1996, CL-finale en Juventus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Jullie hebben uitstekend werk geleverd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Graag gedaan(en jij ook), gelukkig was Stijn er ook bij om alles in controle te houden.
Mwah niet als underdog zo ver geknokt over 2 wedstrijden. Onder doping zijnde juve kan je van verliezen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie hebben uitstekend werk geleverd.Dat mag ook wel een keer gezegd worden.
wij ookquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik geen PSV-supporter ben
Iedere club heeft zijn plaaggeestenquote:
Ga je mee naar het stadionquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Idd. Liever een gans in m'n voorruitquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
twitter:RafaelH117 twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:31:54Real Madrid almost faced PSV and Wolfsburg to reach the final. Thank you, Atleti. reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Idd. Liever een gans in m'n voorruit
Matchfixing.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:40 schreef truedestiny het volgende:
Wel zuur dat Zoet een penalty in eigen doel bokst. Hij had 'm eigenlijk al
Dat ik dit ooit heb mee mogen maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Deel 13 en 14 waren de snelste VBL-topics ooit!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
De scheidsrechter heeft hem vervolgens ook wel geel gegeven wegens spelbederf.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Zorro het volgende:
En trouwens, Torres had die penalty gewoon over moeten schieten, dat sloeg ook nergens op dat hij scoorde.
Cillessen ook toch die laatste pingel tegen Argentinie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:40 schreef truedestiny het volgende:
Wel zuur dat Zoet een penalty in eigen doel bokst. Hij had 'm eigenlijk al
Vermeer is een vieze matchfixer. Zijn armpje terug te trekken op schot dzeko. #teamkargboquote:
De volgende 60 Pingels van atleti zouden er ook in zijn gegaanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Confetti het volgende:
De schuld mag volkomen gelegd worden bij Zoet.
Waardeloze keeper die toevallig de 2 wedstrijden van zijn leven keepte maar in de penaltyreeks door de mand viel. Je ziet het aan zijn kop en aan hoe hij met hoge ballen omgaat.
Man man. Waar zijn de killers van weleer?
Penalty's is sowieso wel een garantie op kuttopics. 40-45 users die voor elke pingel roepen dat deze toch echt mis gaat. Daarna weer hetzelfde aantal dat goal roept etcetera.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Die penaltyreeks heb ik al verdronken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cillessen ook toch die laatste pingel tegen Argentinie.
Dat blijft een lastig punt, ben Hendrix fan, maar Ginkel heeft gewoon z'n kwaliteiten, al was dat niet altijd te zien vandaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Zorro het volgende:
Met Hendrix had PSV natuurlijk dik gewonnen.
Echt hequote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de schuld van Cocu.
Narsingh inbrengen voor De Jong in de fucking 118e minuut
Ik zei het meteen al: die gaat straks een pingel missen. Zie daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Of De Jong met knappende hamstrings een penalty laten nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Simeone vindt dit leukquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap het ook niet, dan wissel je als het ware voor de penaltyreeks. Misschien dat Luuk er ernstig doorheen zat en niet eens een penal meer kon nemen ofzo, maar zo erg kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja want De Jongh mist nooit.. tevens hadden beide benen krampquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens eigen zeggen dus wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien dat Luuk er ernstig doorheen zat en niet eens een penal meer kon nemen ofzo, maar zo erg kan het niet zijn.
De Jong zei zelf van wel. Hamstrings volledig op slot, kon nauwelijks meer lopen na zijn laatste kopduel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Snap het ook niet, dan wissel je als het ware voor de penaltyreeks. Misschien dat Luuk er ernstig doorheen zat en niet eens een penal meer kon nemen ofzo, maar zo erg kan het niet zijn.
En Narsigh schoot als 7e(?) dus ook daar kan het niet voor zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Snap het ook niet, dan wissel je als het ware voor de penaltyreeks. Misschien dat Luuk er ernstig doorheen zat en niet eens een penal meer kon nemen ofzo, maar zo erg kan het niet zijn.
Dat heb ik gemist, dan zit je er wel volledig doorheen ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jong zei zelf van wel. Hamstrings volledig op slot, kon nauwelijks meer lopen na zijn laatste kopduel.
Zoetquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:47 schreef Zorro het volgende:
Tja, toen Narsingh aan de beurt was had je Brenet, Isimat en Zoet nog. Wat moet je dan.
Hopelijk kan hij vanaf maandag weer lopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jong zei zelf van wel. Hamstrings volledig op slot, kon nauwelijks meer lopen na zijn laatste kopduel.
Het Beest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zaten er nog meer op de bank behalve Narsingh?
Jozefgodenzoonquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zaten er nog meer op de bank behalve Narsingh?
Hopelijk moet City niet tegen Benfica of Wolfsburg, de rest zou mooi zijn. Weg met Cityquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dussss
Benfica
VfL Wolfsburg
Paris Saint-Germain
Real Madrid
FC Barcelona
Bayern München (offfff juventus maar dat zie ik tbh niet gebeuren)
Atletico Madrid
Manchester City
Ivoorkust van Ghana.quote:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Opportunisme ten top, als Isimat, Zoet, Brenet of weet ik veel wie had gemist had iedereen geroepen: ''Waarom nam Narsingh hem die, die had zeker de bal in de touwen gejaagd''
Graag gedaan Grietjequote:
Iemand moet hem missen, die is altijd de pineutquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Opportunisme ten top, als Isimat, Zoet, Brenet of weet ik veel wie had gemist had iedereen geroepen: ''Waarom nam Narsingh hem die, die had zeker de bal in de touwen gejaagd''
Het zullen niet de meest inhoudelijke topics zijn geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
VfL Wolfsburg - Real Madridquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk moet City niet tegen Benfica of Wolfsburg, de rest zou mooi zijn. Weg met City
Lekker gillen om iedere penalty, dat wil welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zullen niet de meest inhoudelijke topics zijn geweest
JAAAAAAAAA TOPAVONDquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Goed gewerkt allen, samen staan we sterkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Hopelijk sowieso geen Real tegen Atleti of Barca, dat heb ik inmiddels wel gezien. Dan maar Bayern of PSGquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VfL Wolfsburg - Real Madrid
Benfica - FC Barcelona
Paris Saint Germain - Manchester City
Atletico Madrid - Bayern München
Je kan er donder op zeggen dat Real Madrid een van die twee loot.
Thanks voor de dataquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Gek en onwennig om je in het zwart te mogen treffenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Koffieplanter.
Zoet en Bruma ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Sierd die vrij hard gooaal riep na de laatste penal.
Kwardado, Pröpper en Moreno waren klasse.
Wat mij betreft heeft PSV meer gefaald in het veldspel. Ik vind het altijd maar wrang om het hele verlies op de penalty's af te schuivenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:09 schreef Caland het volgende:
Ik was het wel eens met Gullit en Cocu. PSV verliest vandaag op die penalty van Saul. Die had Zoet gewoon moeten hebben.
Vrij bizar dat 'ie die bal gewoon het doel in slaat
Eerste helft was gewoon maximaal wat PSV kan. Tweede helft was het meer tegenhouden. Gefaald in veldspel is wel erg streng.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft PSV meer gefaald in het veldspel. Ik vind het altijd maar wrang om het hele verlies op de penalty's af te schuiven.
Ach natuurlijk was PSV niet de bovenliggende partij. Met deze spelers en het vertoonde spel kun je het echter moeilijk falen noemen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft PSV meer gefaald in het veldspel. Ik vind het altijd maar wrang om het hele verlies op de penalty's af te schuiven.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerste helft was gewoon maximaal wat PSV kan. Tweede helft was het meer tegenhouden. Gefaald in veldspel is wel erg streng.
Ik vond het wel bijzonder merkwaardig dat ze keer op keer op voorzetten bleven spelen terwijl Atletico gewoon 99% van al die voorzetten onderschept. De beste kansen werden steeds via prima veldspel gecreëerd. Dat zou je toch moeten aanvoelen wat mij betreft.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach natuurlijk was PSV niet de bovenliggende partij. Met deze spelers en het vertoonde spel kun je het echter moeilijk falen noemen.
Veldspel is streng. Maar laatste 30 a 20 meter hebben ze wel gefaald. Veel te vaak nagelaten om het doel van Oblak onder vuur te nemen terwijl daar genoeg mogelijkheden voor waren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerste helft was gewoon maximaal wat PSV kan. Tweede helft was het meer tegenhouden. Gefaald in veldspel is wel erg streng.
Het enige wat je Narsingh dan kwalijk zou kunnen nemen is dat doodvermoeiende haperinkje in de aanloop. Geen van alle PSV-spelers deed dat, PSV miste ongelofelijk veel strafschoppen in de afgelopen anderhalf jaar, vandaag schieten ze ze in als nooit te voren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar als je het hebt over de details dan kan je eerder daar je vizier op richten dan penaltynemer nummer 8 die mist.
Normaal gesproken heb je 4 of 5 man die wel een pingel willen nemen in zo'n situatie. Als je dan nummer 8 bent dan kan je het niet en/of ben je mentaal labiel. Lullig om dan zo'n jongen de schuld te geven.
2 ninjaedits gespot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga slapen. Ik zie jullie morgen tijdens Bayern - Juventus
Trusten
Als je tegen de nummer 2 van Spanje over 180 minuten de nul weet te houden, heb je wat mij betreft per definitie niet gefaald in het veldspel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft PSV meer gefaald in het veldspel.
Veldspel is meer dan alleen de tegenstander ontmantelen, dat snap je zelf ook wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je tegen de nummer 2 van Spanje over 180 minuten de nul weet te houden, heb je wat mij betreft per definitie niet gefaald in het veldspel.
210quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je tegen de nummer 2 van Spanje over 180 minuten de nul weet te houden, heb je wat mij betreft per definitie niet gefaald in het veldspel.
Bijna nooit, maar dit keer wel. Ongelooflijk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef MrSalazar het volgende:
Voordat je reageert
Een penaltyserie is net als een loterij.
Zoals jij vast ook wel snapt hoe absurd het is om van falen te spreken als de kampioen van de Mickey Mouse competitie nauwelijks een kans weggeeft tegen een Europese topploeg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldspel is meer dan alleen de tegenstander ontmantelen, dat snap je zelf ook wel.
Ik vind best dat je van falen mag spreken als je weken zo niet maanden de tijd hebt om een club als Atletico te analyseren. Dat doen ze ook, anders zetten ze Atletico niet zo vast. Als je dan aan de bal komt, doe er alsjeblieft iets mee. Iedereen weet dat Atletico de beste luchtmacht ter wereld heeft. Werkelijk, waarom ga je dan constant voorzetten geven terwijl je voetballend prima gevaar sticht? Ik snap dat oprecht niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zoals jij vast ook wel snapt hoe absurd het is om van falen te spreken als de kampioen van de Mickey Mouse competitie nauwelijks een kans weggeeft tegen een Europese topploeg.
Atletico had ook maanden de tijd om PSV te analyseren. Zo blijf je bezig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind best dat je van falen mag spreken als je weken zo niet maanden de tijd hebt om een club als Atletico te analyseren. Dat doen ze ook, anders zetten ze Atletico niet zo vast. Als je dan aan de bal komt, doe er alsjeblieft iets mee. Iedereen weet dat Atletico de beste luchtmacht ter wereld heeft. Werkelijk, waarom ga je dan constant voorzetten geven terwijl je voetballend prima gevaar sticht? Ik snap dat oprecht niet.
Wat loop je te zeiken joh. Ze hebben toch wel een paar aardige kansen gehad uiteindelijk en achterin ging het goed. Veel meer kan je niet verwachten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind best dat je van falen mag spreken als je weken zo niet maanden de tijd hebt om een club als Atletico te analyseren. Dat doen ze ook, anders zetten ze Atletico niet zo vast. Als je dan aan de bal komt, doe er alsjeblieft iets mee. Iedereen weet dat Atletico de beste luchtmacht ter wereld heeft. Werkelijk, waarom ga je dan constant voorzetten geven terwijl je voetballend prima gevaar sticht? Ik snap dat oprecht niet.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat loop je te zeiken joh. Ze hebben toch wel een paar aardige kansen gehad uiteindelijk en achterin ging het goed. Veel meer kan je niet verwachten.
geen enkele middenvelder of zelfs aanvaller met een goed schot helaasquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veldspel is streng. Maar laatste 30 a 20 meter hebben ze wel gefaald. Veel te vaak nagelaten om het doel van Oblak onder vuur te nemen terwijl daar genoeg mogelijkheden voor waren.
Ik zit ook maar slechts naar voetbal te kijken. Je kijkt wel eens Primera, je kijkt wel eens PSV en dan zie je dat ze prima kunnen voetballen. Doen ze het vandaag ook een tijdje, gaan ze het opeens doen op een manier zoals God het verboden heeft.quote:
Je had dus het gevoel dat er veel meer in zat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit ook maar slechts naar voetbal te kijken. Je kijkt wel eens Primera, je kijkt wel eens PSV en dan zie je dat ze prima kunnen voetballen. Doen ze het vandaag ook een tijdje, gaan ze het opeens doen op een manier zoals God het verboden heeft.
Zo'n Locadia bezorgt me al tijden vreselijke jeuk aan alles. Zet dan gewoon eens Lestienne erin ter statement. Die heeft al veel langer bewezen dat het een prima spelertje is. Schieten kan hij niet, dan moet je hem gewoon voor andere dingen gebruiken.
Dat zei ik ook na Manchester United - PSV. Ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Maar Cocu ging op een punt spelen, jammertjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je had dus het gevoel dat er veel meer in zat?
Vond Loca Dia vandaag beter dan De Jong maar allebei weinig in te brengen inderdaad.
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef Bolasie het volgende:
Ach joh, dit Atleti vliegt er binnenkort ook weer uit, tenzij ze lucky loten. Tegen Barca/Bayern/PSG is het klaar.
Nee, gaat ook lekker makkelijk als je twee keer Barcelona loot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?
Neem aan dat Louis dan al is vertrokken? Kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen overigens mogelijkheden te zijn dat Ibra --> Man Utd
Deze speler maakt toevallig wel veel doelpuntenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Exact mijn punt, 1 speler maakt nog geen team.
Man United is al tijden rond met Mourinho.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Neem aan dat Louis dan al is vertrokken? Kan nooit goed gaan
En zit elke keer voor de tv als de echte prijzen verdeeld worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Deze speler maakt toevallig wel veel doelpunten
Nou ja ik zeg ook niet dat PSG de CL gaat winnen. Maar ik denk dat niemand blij is als ze hun loten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En zit elke keer voor de tv als de echte prijzen verdeeld worden.
ratten.rarquote:
ik moest lachenquote:
Afgelopen twee seizoenen loten ze telkens Barca in de achtste finale en kwartfinale, lekker dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De Jong is een wanvertoning eerste klas. Als een pestkopje uit groep 4 loopt die te etteren in Nederland, en in Europa is het een nobody. Vincent Janssen is 2 klassen beter dan meneer statisch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:47 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt de Jong de hand boven het hoofd gehouden? Zeker omdat hij blank is?
Eindelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Jong is een wanvertoning eerste klas. Als een pestkopje uit groep 4 loopt die te etteren in Nederland, en in Europa is het een nobody. Vincent Janssen is 2 klassen beter dan meneer statisch.
hij kan gewoon niet beter, het is geen pech dat hij faalde bij Monchengladbach en Newcastle. Als je ziet hoe er verdedigd wordt in de Eredivisie, dan kan iedereen scoren. De Jong stelt niks voor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:55 schreef Onnoman het volgende:
wat ik nog even gezegd wil hebben.. wat speelde de Jong ontzettend kut zeg..
Veel balverlies, trage reacties.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:55 schreef Onnoman het volgende:
wat ik nog even gezegd wil hebben.. wat speelde de Jong ontzettend kut zeg..
Als PSG Barça en Bayern blijft ontwijken halen ze makkelijk de finale. Geluk met de loting is dus vereist, al is de kans groot dat je al veel eerder tegen Barça of Bayern speelt. Dan is het wel klaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Afgelopen twee seizoenen loten ze telkens Barca in de achtste finale en kwartfinale, lekker dan.
Omdat hij er elke week 5 maakt tegen Cambuur en Excelsior.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:47 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt de Jong de hand boven het hoofd gehouden? Zeker omdat hij blank is?
Dat kan Tong ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat hij er elke week 5 maakt tegen Cambuur en Excelsior.
Maar op het veld hebben ze gelijkgespeeld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graadje of 10.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef GewoneBurger het volgende:
Veel spelers met lange mouwen en handschoenen aan gisteren. Was het echt zo koud?
ik denk serieus dat iemand als boymans veel geschikter is voor die plek bij PSV..quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hij kan gewoon niet beter, het is geen pech dat hij faalde bij Monchengladbach en Newcastle. Als je ziet hoe er verdedigd wordt in de Eredivisie, dan kan iedereen scoren. De Jong stelt niks voor.
Log alsjeblieft uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik denk serieus dat iemand als boymans veel geschikter is voor die plek bij PSV..
de jong is een type huntelaar.. het is een speler die ruimte moet krijgen van zijn ploeggenoten
boymans is een type nistelrooij of type ibrahimovic.. dat zijn aanvallers die de bal bij zich kunnen houden en zich fusiek breed durven maken. Dat geeft de medespelers de tijd om positie te nemen.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik denk serieus dat iemand als boymans veel geschikter is voor die plek bij PSV..
de jong is een type huntelaar.. het is een speler die ruimte moet krijgen van zijn ploeggenoten
boymans is een type nistelrooij of type ibrahimovic.. dat zijn aanvallers die de bal bij zich kunnen houden en zich fusiek breed durven maken. Dat geeft de medespelers de tijd om positie te nemen.
Goede argumentenquote:
De Jong is doorgaans juist goed in het zijn van aanspeelpunt en het bijhouden van de bal, dus ik zou niet weten waarom Boymans, die blijkbaar een type Ibrahimovic is, het beter zou doen. Die heeft een erg leuk gemiddelde bij Utrecht, maar verder natuurlijk geen geweldige carriere.quote:
Ik merk dat je duidelijk weinig verstand van voetbal hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong is doorgaans juist goed in het zijn van aanspeelpunt en het bijhouden van de bal, dus ik zou niet weten waarom Boymans, die blijkbaar een type Ibrahimovic is, het beter zou doen. Die heeft een erg leuk gemiddelde bij Utrecht, maar verder natuurlijk geen geweldige carriere.
En daarom is Boymans, zogenaamd het type Ibrahimovic, beter? Goed verhaal man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik merk dat je duidelijk weinig verstand van voetbal hebt.
Van Luc de Jong had ik een aantal jaar geleden nog wel vertrouwen op een goeie voor het Nederlands Elftal. Maar ik merk dat hij zijn topniveau nu heeft bereikt en ik zal dan ook niet verwachten dat hij naar een grote buitenlandse club zal gaan.
JA WANT OPGEHEVEN HOOFDquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef De_Pel het volgende:
De Nars
Toch en nette prestatie. Uiteraard is Atletico gewoon beter, maar je hebt het maximale en meer uit je kunnen gehaald.
De hele PSV aanval was niets tbhquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik merk dat je duidelijk weinig verstand van voetbal hebt.
Van Luc de Jong had ik een aantal jaar geleden nog wel vertrouwen op een goeie voor het Nederlands Elftal. Maar ik merk dat hij zijn topniveau nu heeft bereikt en ik zal dan ook niet verwachten dat hij naar een grote buitenlandse club zal gaan.
Als je atletico 210 minuten van scoren afhoud doe je het gewoon heel goed, en mag je daar trots op zijn. Dat ze over 2 wedstrijden de sterkere zijn is geen schande. Dat je er uit ga na penaltys al helemaal niet.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is een prestatie waar Ajax, en Feyenoord al helemaal, alleen maar van kunnen dromen.
''makkelijk'' In de poule konden ze ook niet winnen van Real.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als PSG Barça en Bayern blijft ontwijken halen ze makkelijk de finale. Geluk met de loting is dus vereist, al is de kans groot dat je al veel eerder tegen Barça of Bayern speelt. Dan is het wel klaar.
Die wedstrijden gingen nergens om, waren beide zo slechtquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
''makkelijk'' In de poule konden ze ook niet winnen van Real.
Real krijgt zelden een poot aan de grond en Barcelona werd een half uur lang helemaal weggevaagd door Atletico. Maar ach ja, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef Bolasie het volgende:
Ach joh, dit Atleti vliegt er binnenkort ook weer uit, tenzij ze lucky loten. Tegen Barca/Bayern/PSG is het klaar.
PSG speelt alleen maar potjes die nergens om gaan dan. Nog geen weerstand gehad verder.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die wedstrijden gingen nergens om, waren beide zo slecht
Sowieso is het voor Atleti veel fijner spelen vanuit de omschakeling. Alleen tegen Barca/ Bayern is het wel bijna kansloos over 2 potjesquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Real krijgt zelden een poot aan de grond en Barcelona werd een half uur lang helemaal weggevaagd door Atletico. Maar ach ja, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Ik weet het nog niet, Atléti heeft de ideale knock-out ploeg omdat het vrijwel altijd de 0 weet te houden. Het is wel van belang dat Godín op tijd fit is, die ligt er drie weken uit met een dijbeen blessure nu.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso is het voor Atleti veel fijner spelen vanuit de omschakeling. Alleen tegen Barca/ Bayern is het wel bijna kansloos over 2 potjes
Ajax zou het ongeveer net zoals PSV hebben gedaan, uiteindelijk dus net onderuit gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had Ajax Madrid op dit moment geloot dan hadden ze beide wedstrijden met 2 vingers in die Nase gewonnen. Aldus ene Bazour.
11 van de laatste 13 CL thuis wedstrijden de 0quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, Atléti heeft de ideale knock-out ploeg omdat het vrijwel altijd de 0 weet te houden. Het is wel van belang dat Godín op tijd fit is, die ligt er drie weken uit met een dijbeen blessure nu.
ohquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax zou het ongeveer net zoals PSV hebben gedaan, uiteindelijk dus net onderuit gaan.
Mwa, weet niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax zou het ongeveer net zoals PSV hebben gedaan, uiteindelijk dus net onderuit gaan.
quote:De Turkse president Erdogan heeft woensdag zware kritiek geuit op PSV-supporters die zich in Madrid misdroegen voor de wedstrijd tegen Atletico Madrid. Hij noemt ze echter 'Feyenoord-fans'.
In een toespraak tot een groot gehoor van de Turkse humanitaire en ontwikkelingsorganisatie TIKA sprak hij er schande van dat 'Feyenoord-supporters in het centrum van Madrid' muntjes gooiden naar bedelende vluchtelingen.
,,Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar in de oude tijd was er hier (in Turkije) ook schandalig gedrag (zoals beren laten dansen voor geld, red.). Maar nu doen de westerlingen hetzelfde.''
In zijn tirade zegt hij verder dat 'de meeste westerlingen deze karaktertrek hebben; wij niet'. ,,Ze voelen zich in geen enkel opzicht beschaamd.''
Nu zijn ze al gepromoveert tot vluchtelingen, daar grapte ik gister nog over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |