Zoals jij vast ook wel snapt hoe absurd het is om van falen te spreken als de kampioen van de Mickey Mouse competitie nauwelijks een kans weggeeft tegen een Europese topploeg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldspel is meer dan alleen de tegenstander ontmantelen, dat snap je zelf ook wel.
Ik vind best dat je van falen mag spreken als je weken zo niet maanden de tijd hebt om een club als Atletico te analyseren. Dat doen ze ook, anders zetten ze Atletico niet zo vast. Als je dan aan de bal komt, doe er alsjeblieft iets mee. Iedereen weet dat Atletico de beste luchtmacht ter wereld heeft. Werkelijk, waarom ga je dan constant voorzetten geven terwijl je voetballend prima gevaar sticht? Ik snap dat oprecht niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zoals jij vast ook wel snapt hoe absurd het is om van falen te spreken als de kampioen van de Mickey Mouse competitie nauwelijks een kans weggeeft tegen een Europese topploeg.
Atletico had ook maanden de tijd om PSV te analyseren. Zo blijf je bezig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind best dat je van falen mag spreken als je weken zo niet maanden de tijd hebt om een club als Atletico te analyseren. Dat doen ze ook, anders zetten ze Atletico niet zo vast. Als je dan aan de bal komt, doe er alsjeblieft iets mee. Iedereen weet dat Atletico de beste luchtmacht ter wereld heeft. Werkelijk, waarom ga je dan constant voorzetten geven terwijl je voetballend prima gevaar sticht? Ik snap dat oprecht niet.
Wat loop je te zeiken joh. Ze hebben toch wel een paar aardige kansen gehad uiteindelijk en achterin ging het goed. Veel meer kan je niet verwachten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind best dat je van falen mag spreken als je weken zo niet maanden de tijd hebt om een club als Atletico te analyseren. Dat doen ze ook, anders zetten ze Atletico niet zo vast. Als je dan aan de bal komt, doe er alsjeblieft iets mee. Iedereen weet dat Atletico de beste luchtmacht ter wereld heeft. Werkelijk, waarom ga je dan constant voorzetten geven terwijl je voetballend prima gevaar sticht? Ik snap dat oprecht niet.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat loop je te zeiken joh. Ze hebben toch wel een paar aardige kansen gehad uiteindelijk en achterin ging het goed. Veel meer kan je niet verwachten.
geen enkele middenvelder of zelfs aanvaller met een goed schot helaasquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veldspel is streng. Maar laatste 30 a 20 meter hebben ze wel gefaald. Veel te vaak nagelaten om het doel van Oblak onder vuur te nemen terwijl daar genoeg mogelijkheden voor waren.
Ik zit ook maar slechts naar voetbal te kijken. Je kijkt wel eens Primera, je kijkt wel eens PSV en dan zie je dat ze prima kunnen voetballen. Doen ze het vandaag ook een tijdje, gaan ze het opeens doen op een manier zoals God het verboden heeft.quote:
Je had dus het gevoel dat er veel meer in zat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit ook maar slechts naar voetbal te kijken. Je kijkt wel eens Primera, je kijkt wel eens PSV en dan zie je dat ze prima kunnen voetballen. Doen ze het vandaag ook een tijdje, gaan ze het opeens doen op een manier zoals God het verboden heeft.
Zo'n Locadia bezorgt me al tijden vreselijke jeuk aan alles. Zet dan gewoon eens Lestienne erin ter statement. Die heeft al veel langer bewezen dat het een prima spelertje is. Schieten kan hij niet, dan moet je hem gewoon voor andere dingen gebruiken.
Dat zei ik ook na Manchester United - PSV. Ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Maar Cocu ging op een punt spelen, jammertjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je had dus het gevoel dat er veel meer in zat?
Vond Loca Dia vandaag beter dan De Jong maar allebei weinig in te brengen inderdaad.
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef Bolasie het volgende:
Ach joh, dit Atleti vliegt er binnenkort ook weer uit, tenzij ze lucky loten. Tegen Barca/Bayern/PSG is het klaar.
Nee, gaat ook lekker makkelijk als je twee keer Barcelona loot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?
Neem aan dat Louis dan al is vertrokken? Kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen overigens mogelijkheden te zijn dat Ibra --> Man Utd
Deze speler maakt toevallig wel veel doelpuntenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Exact mijn punt, 1 speler maakt nog geen team.
Man United is al tijden rond met Mourinho.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Neem aan dat Louis dan al is vertrokken? Kan nooit goed gaan
En zit elke keer voor de tv als de echte prijzen verdeeld worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Deze speler maakt toevallig wel veel doelpunten
Nou ja ik zeg ook niet dat PSG de CL gaat winnen. Maar ik denk dat niemand blij is als ze hun loten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En zit elke keer voor de tv als de echte prijzen verdeeld worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |