quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?
Neem aan dat Louis dan al is vertrokken? Kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen overigens mogelijkheden te zijn dat Ibra --> Man Utd
Deze speler maakt toevallig wel veel doelpuntenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Exact mijn punt, 1 speler maakt nog geen team.
Man United is al tijden rond met Mourinho.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Neem aan dat Louis dan al is vertrokken? Kan nooit goed gaan
En zit elke keer voor de tv als de echte prijzen verdeeld worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Deze speler maakt toevallig wel veel doelpunten
Nou ja ik zeg ook niet dat PSG de CL gaat winnen. Maar ik denk dat niemand blij is als ze hun loten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En zit elke keer voor de tv als de echte prijzen verdeeld worden.
ratten.rarquote:
ik moest lachenquote:
Afgelopen twee seizoenen loten ze telkens Barca in de achtste finale en kwartfinale, lekker dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarop is je vertrouwen in PSG gebaseerd, die hebben toch nog nooit iets gepresteerd in Europa?
De Jong is een wanvertoning eerste klas. Als een pestkopje uit groep 4 loopt die te etteren in Nederland, en in Europa is het een nobody. Vincent Janssen is 2 klassen beter dan meneer statisch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:47 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt de Jong de hand boven het hoofd gehouden? Zeker omdat hij blank is?
Eindelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Jong is een wanvertoning eerste klas. Als een pestkopje uit groep 4 loopt die te etteren in Nederland, en in Europa is het een nobody. Vincent Janssen is 2 klassen beter dan meneer statisch.
hij kan gewoon niet beter, het is geen pech dat hij faalde bij Monchengladbach en Newcastle. Als je ziet hoe er verdedigd wordt in de Eredivisie, dan kan iedereen scoren. De Jong stelt niks voor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:55 schreef Onnoman het volgende:
wat ik nog even gezegd wil hebben.. wat speelde de Jong ontzettend kut zeg..
Veel balverlies, trage reacties.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:55 schreef Onnoman het volgende:
wat ik nog even gezegd wil hebben.. wat speelde de Jong ontzettend kut zeg..
Als PSG Barça en Bayern blijft ontwijken halen ze makkelijk de finale. Geluk met de loting is dus vereist, al is de kans groot dat je al veel eerder tegen Barça of Bayern speelt. Dan is het wel klaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Afgelopen twee seizoenen loten ze telkens Barca in de achtste finale en kwartfinale, lekker dan.
Omdat hij er elke week 5 maakt tegen Cambuur en Excelsior.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:47 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt de Jong de hand boven het hoofd gehouden? Zeker omdat hij blank is?
Dat kan Tong ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat hij er elke week 5 maakt tegen Cambuur en Excelsior.
Maar op het veld hebben ze gelijkgespeeld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft PSV meer gefaald in het veldspel. Ik vind het altijd maar wrang om het hele verlies op de penalty's af te schuiven.
Graadje of 10.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef GewoneBurger het volgende:
Veel spelers met lange mouwen en handschoenen aan gisteren. Was het echt zo koud?
ik denk serieus dat iemand als boymans veel geschikter is voor die plek bij PSV..quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hij kan gewoon niet beter, het is geen pech dat hij faalde bij Monchengladbach en Newcastle. Als je ziet hoe er verdedigd wordt in de Eredivisie, dan kan iedereen scoren. De Jong stelt niks voor.
Log alsjeblieft uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik denk serieus dat iemand als boymans veel geschikter is voor die plek bij PSV..
de jong is een type huntelaar.. het is een speler die ruimte moet krijgen van zijn ploeggenoten
boymans is een type nistelrooij of type ibrahimovic.. dat zijn aanvallers die de bal bij zich kunnen houden en zich fusiek breed durven maken. Dat geeft de medespelers de tijd om positie te nemen.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik denk serieus dat iemand als boymans veel geschikter is voor die plek bij PSV..
de jong is een type huntelaar.. het is een speler die ruimte moet krijgen van zijn ploeggenoten
boymans is een type nistelrooij of type ibrahimovic.. dat zijn aanvallers die de bal bij zich kunnen houden en zich fusiek breed durven maken. Dat geeft de medespelers de tijd om positie te nemen.
Goede argumentenquote:
De Jong is doorgaans juist goed in het zijn van aanspeelpunt en het bijhouden van de bal, dus ik zou niet weten waarom Boymans, die blijkbaar een type Ibrahimovic is, het beter zou doen. Die heeft een erg leuk gemiddelde bij Utrecht, maar verder natuurlijk geen geweldige carriere.quote:
Ik merk dat je duidelijk weinig verstand van voetbal hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong is doorgaans juist goed in het zijn van aanspeelpunt en het bijhouden van de bal, dus ik zou niet weten waarom Boymans, die blijkbaar een type Ibrahimovic is, het beter zou doen. Die heeft een erg leuk gemiddelde bij Utrecht, maar verder natuurlijk geen geweldige carriere.
En daarom is Boymans, zogenaamd het type Ibrahimovic, beter? Goed verhaal man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik merk dat je duidelijk weinig verstand van voetbal hebt.
Van Luc de Jong had ik een aantal jaar geleden nog wel vertrouwen op een goeie voor het Nederlands Elftal. Maar ik merk dat hij zijn topniveau nu heeft bereikt en ik zal dan ook niet verwachten dat hij naar een grote buitenlandse club zal gaan.
JA WANT OPGEHEVEN HOOFDquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef De_Pel het volgende:
De Nars
Toch en nette prestatie. Uiteraard is Atletico gewoon beter, maar je hebt het maximale en meer uit je kunnen gehaald.
De hele PSV aanval was niets tbhquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik merk dat je duidelijk weinig verstand van voetbal hebt.
Van Luc de Jong had ik een aantal jaar geleden nog wel vertrouwen op een goeie voor het Nederlands Elftal. Maar ik merk dat hij zijn topniveau nu heeft bereikt en ik zal dan ook niet verwachten dat hij naar een grote buitenlandse club zal gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |