Vermeergodquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
Hebben we in Nederland nog keepers die pingels kunnen stoppen?
Krul en Vermeerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
Hehehquote:
Heeft Zoet eigenlijk ooit een penalty gestopt?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
Bekijk het van de positieve kant.
Met Cillessen op doel had je de penaltyserie ook met 8-7 verloren.
Hier kan ik wel om lachen.quote:
Ik lag vanaf half 10 op bed en heb het gevolgd via jullie FOKkers. Moest wel in de gaten houden dat mijn ouders het niet door hadden. Had het graag allemaal gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Was een leuke avond jongens.
Drie uur lang non-stop op Fok gezeten
Eindelijk slapen.
Vermeer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
quote:
Weer 100 notes rijker.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Was een leuke avond jongens.
Drie uur lang non-stop op Fok gezeten
Eindelijk slapen.
Jij zou wel koel blijven idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Narsingh is echt een zwaar debieletje man. Mentale weerbaarheid van een borderliner
Lekker Pechtoldduivel kijken.quote:
GOD wat zou dat saai zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Bolasie het volgende:
Laten we hopen op PSG - Atleti
5-0 5x Di Maria
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Met Tjaptjoep erbij had PSV gewoon gewonnen.
200 kansloze voorzetten, jalalala.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Cocu kan met z'n downiebek zichzelf ook even achter het oortje krabben.
Zo'n kindsoldaatje heeft pas stalen zenuwen als ie een AK in z'n klauwen krijgt geduwd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Narsingh is echt een zwaar debieletje man. Mentale weerbaarheid van een borderliner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |