Lief dagboek,quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ik lag vanaf half 10 op bed en heb het gevolgd via jullie FOKkers. Moest wel in de gaten houden dat mijn ouders het niet door hadden. Had het graag allemaal gezien.
Maar als er geen gekke dingen gebeuren, wint Bayern. Marchisio, Chiellini en Dybala zijn vreselijke aderlatingen voor Juve.quote:
Ok, Propje was geweestquote:
goed geredeneerd zegquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit is de schuld van Zoet, hij slaat die bal in eigen doel bij die ene penal. Daarna scoorde PSV dus waren ze door geweest. Ergo Zoet heeft het verneukt.
ik ben blij dat ik geen PSV-supporter benquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik leef mee met de PSV'ers onder ons.
Het was jullie gegund.
Graag gedaan(en jij ook), gelukkig was Stijn er ook bij om alles in controle te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wil jullie bedanken voor een kostelijke avond.Vooral KingRoland.
Het was toch ook veel te spannend om bij te houdenquote:
1996quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Helemaal niet gegund. Als je zo dichtbij bent en dan weggeeft is dat een anticlimax. Zo erg heeft zelfs Ajax dat nog nooit gedaan.
Tomasson.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Helemaal niet gegund. Als je zo dichtbij bent en dan weggeeft is dat een anticlimax. Zo erg heeft zelfs Ajax dat nog nooit gedaan.
Iets met 1996, CL-finale en Juventus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Jullie hebben uitstekend werk geleverd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Graag gedaan(en jij ook), gelukkig was Stijn er ook bij om alles in controle te houden.
Mwah niet als underdog zo ver geknokt over 2 wedstrijden. Onder doping zijnde juve kan je van verliezen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie hebben uitstekend werk geleverd.Dat mag ook wel een keer gezegd worden.
wij ookquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik geen PSV-supporter ben
Iedere club heeft zijn plaaggeestenquote:
Ga je mee naar het stadionquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Idd. Liever een gans in m'n voorruitquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
twitter:RafaelH117 twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:31:54Real Madrid almost faced PSV and Wolfsburg to reach the final. Thank you, Atleti. reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Idd. Liever een gans in m'n voorruit
Matchfixing.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:40 schreef truedestiny het volgende:
Wel zuur dat Zoet een penalty in eigen doel bokst. Hij had 'm eigenlijk al
Dat ik dit ooit heb mee mogen maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Deel 13 en 14 waren de snelste VBL-topics ooit!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
De scheidsrechter heeft hem vervolgens ook wel geel gegeven wegens spelbederf.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Zorro het volgende:
En trouwens, Torres had die penalty gewoon over moeten schieten, dat sloeg ook nergens op dat hij scoorde.
Cillessen ook toch die laatste pingel tegen Argentinie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:40 schreef truedestiny het volgende:
Wel zuur dat Zoet een penalty in eigen doel bokst. Hij had 'm eigenlijk al
Vermeer is een vieze matchfixer. Zijn armpje terug te trekken op schot dzeko. #teamkargboquote:
De volgende 60 Pingels van atleti zouden er ook in zijn gegaanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Confetti het volgende:
De schuld mag volkomen gelegd worden bij Zoet.
Waardeloze keeper die toevallig de 2 wedstrijden van zijn leven keepte maar in de penaltyreeks door de mand viel. Je ziet het aan zijn kop en aan hoe hij met hoge ballen omgaat.
Man man. Waar zijn de killers van weleer?
Penalty's is sowieso wel een garantie op kuttopics. 40-45 users die voor elke pingel roepen dat deze toch echt mis gaat. Daarna weer hetzelfde aantal dat goal roept etcetera.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Die penaltyreeks heb ik al verdronken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cillessen ook toch die laatste pingel tegen Argentinie.
Dat blijft een lastig punt, ben Hendrix fan, maar Ginkel heeft gewoon z'n kwaliteiten, al was dat niet altijd te zien vandaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Zorro het volgende:
Met Hendrix had PSV natuurlijk dik gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |