Die bal moet minstens tussen de palen. Oblak was ook niet suoergemotiveerd om te duiken naar de hoeken. Voor straf de hele selectie door zijn vriendin laten afberenquote:
Heeft griep.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even kijken.. Nederlander.. Arjen Robben dus voor Bayern.
Vd sar speelt weer in NL.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
Hebben we in Nederland nog keepers die pingels kunnen stoppen?
Bedankt voor je bijdrages, GGMM.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wil jullie bedanken voor een kostelijke avond.Vooral KingRoland.
Keeper van Atletico ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Echt ongelofelijk dat Zoet geen penalty tegenhield vandaag.
watquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef Zorro het volgende:
Dan heb je Propper en Ginkelmans, en dan mag Narsingh eerst
Lief dagboek,quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ik lag vanaf half 10 op bed en heb het gevolgd via jullie FOKkers. Moest wel in de gaten houden dat mijn ouders het niet door hadden. Had het graag allemaal gezien.
Maar als er geen gekke dingen gebeuren, wint Bayern. Marchisio, Chiellini en Dybala zijn vreselijke aderlatingen voor Juve.quote:
Ok, Propje was geweestquote:
goed geredeneerd zegquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit is de schuld van Zoet, hij slaat die bal in eigen doel bij die ene penal. Daarna scoorde PSV dus waren ze door geweest. Ergo Zoet heeft het verneukt.
ik ben blij dat ik geen PSV-supporter benquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik leef mee met de PSV'ers onder ons.
Het was jullie gegund.
Graag gedaan(en jij ook), gelukkig was Stijn er ook bij om alles in controle te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wil jullie bedanken voor een kostelijke avond.Vooral KingRoland.
Het was toch ook veel te spannend om bij te houdenquote:
1996quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Helemaal niet gegund. Als je zo dichtbij bent en dan weggeeft is dat een anticlimax. Zo erg heeft zelfs Ajax dat nog nooit gedaan.
Tomasson.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Helemaal niet gegund. Als je zo dichtbij bent en dan weggeeft is dat een anticlimax. Zo erg heeft zelfs Ajax dat nog nooit gedaan.
Iets met 1996, CL-finale en Juventus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Jullie hebben uitstekend werk geleverd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Graag gedaan(en jij ook), gelukkig was Stijn er ook bij om alles in controle te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |