Dat heb ik gemist, dan zit je er wel volledig doorheen ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jong zei zelf van wel. Hamstrings volledig op slot, kon nauwelijks meer lopen na zijn laatste kopduel.
Zoetquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:47 schreef Zorro het volgende:
Tja, toen Narsingh aan de beurt was had je Brenet, Isimat en Zoet nog. Wat moet je dan.
Hopelijk kan hij vanaf maandag weer lopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jong zei zelf van wel. Hamstrings volledig op slot, kon nauwelijks meer lopen na zijn laatste kopduel.
Het Beest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zaten er nog meer op de bank behalve Narsingh?
Jozefgodenzoonquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zaten er nog meer op de bank behalve Narsingh?
Hopelijk moet City niet tegen Benfica of Wolfsburg, de rest zou mooi zijn. Weg met Cityquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dussss
Benfica
VfL Wolfsburg
Paris Saint-Germain
Real Madrid
FC Barcelona
Bayern München (offfff juventus maar dat zie ik tbh niet gebeuren)
Atletico Madrid
Manchester City
Ivoorkust van Ghana.quote:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Opportunisme ten top, als Isimat, Zoet, Brenet of weet ik veel wie had gemist had iedereen geroepen: ''Waarom nam Narsingh hem die, die had zeker de bal in de touwen gejaagd''
Graag gedaan Grietjequote:
Iemand moet hem missen, die is altijd de pineutquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Opportunisme ten top, als Isimat, Zoet, Brenet of weet ik veel wie had gemist had iedereen geroepen: ''Waarom nam Narsingh hem die, die had zeker de bal in de touwen gejaagd''
Het zullen niet de meest inhoudelijke topics zijn geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Deel 13 en 14 waren de snelste VBL-topics ooit!
VfL Wolfsburg - Real Madridquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk moet City niet tegen Benfica of Wolfsburg, de rest zou mooi zijn. Weg met City
Lekker gillen om iedere penalty, dat wil welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zullen niet de meest inhoudelijke topics zijn geweest
JAAAAAAAAA TOPAVONDquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Goed gewerkt allen, samen staan we sterkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
Hopelijk sowieso geen Real tegen Atleti of Barca, dat heb ik inmiddels wel gezien. Dan maar Bayern of PSGquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VfL Wolfsburg - Real Madrid
Benfica - FC Barcelona
Paris Saint Germain - Manchester City
Atletico Madrid - Bayern München
Je kan er donder op zeggen dat Real Madrid een van die twee loot.
Thanks voor de dataquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |