Terechte klacht. Hersteld.quote:
Jeetje, je maait alles voor mijn voeten weg.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:25 schreef tong80 het volgende:
Voor de users die nu leuk willen overkomen :
'Dit boeit niemand.' posten in dit topic als reactie is niet leuk en orgineel.
Je zou nu 'ok' willen posten. Maar dat is ook al achterhaald.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:38 schreef Tchock het volgende:
Nog niemand post "Dit boeit echt niemand", FOK! is bij mij iets in aanzien gestegen.
edit: God-ver-domme één fucking seconde Ajacied
Dit. Een en al voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
KLB is al tijden niet origineel meer.
Tenzij het topic wel erg hindert, moet je soms een beetje over de voorspelbaarheid heen lezen. Af en toe, maar goed dan ben ik, schiet ik ook weleens in de lach omdat je het al van verre ziet aankomen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit. Een en al voorspelbaarheid.
Bij de TT wist ik al dat hier het halve topic vol zou staan met: "deze klacht boeit helemaal niemand" oid.
Verzin eens wat origineels zeg
Maar terechte klacht idd Tong.
Ik vind het echt te makkelijk, dat "laten we precies doen waar de TS over klaagt"-grapje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tenzij het topic wel erg hindert, moet je soms een beetje over de voorspelbaarheid heen lezen. Af en toe, maar goed dan ben ik, schiet ik ook weleens in de lach omdat je het al van verre ziet aankomen.
Of de standaard "je moeder/je zusje" reacties.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik vind het echt te makkelijk, dat "laten we precies doen waar de TS over klaagt"-grapje.
Soms worden dingen door de 'kracht van de herhaling' juist leuk idd, maar dit niet.
Die vind ik eigenlijk hinderlijker, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of de standaard "je moeder/je zusje" reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |