Terechte klacht. Hersteld.quote:
Jeetje, je maait alles voor mijn voeten weg.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:25 schreef tong80 het volgende:
Voor de users die nu leuk willen overkomen :
'Dit boeit niemand.' posten in dit topic als reactie is niet leuk en orgineel.
Je zou nu 'ok' willen posten. Maar dat is ook al achterhaald.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:38 schreef Tchock het volgende:
Nog niemand post "Dit boeit echt niemand", FOK! is bij mij iets in aanzien gestegen.
edit: God-ver-domme één fucking seconde Ajacied
Dit. Een en al voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
KLB is al tijden niet origineel meer.
Tenzij het topic wel erg hindert, moet je soms een beetje over de voorspelbaarheid heen lezen. Af en toe, maar goed dan ben ik, schiet ik ook weleens in de lach omdat je het al van verre ziet aankomen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit. Een en al voorspelbaarheid.
Bij de TT wist ik al dat hier het halve topic vol zou staan met: "deze klacht boeit helemaal niemand" oid.
Verzin eens wat origineels zeg
Maar terechte klacht idd Tong.
Ik vind het echt te makkelijk, dat "laten we precies doen waar de TS over klaagt"-grapje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tenzij het topic wel erg hindert, moet je soms een beetje over de voorspelbaarheid heen lezen. Af en toe, maar goed dan ben ik, schiet ik ook weleens in de lach omdat je het al van verre ziet aankomen.
Of de standaard "je moeder/je zusje" reacties.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik vind het echt te makkelijk, dat "laten we precies doen waar de TS over klaagt"-grapje.
Soms worden dingen door de 'kracht van de herhaling' juist leuk idd, maar dit niet.
Die vind ik eigenlijk hinderlijker, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of de standaard "je moeder/je zusje" reacties.
Je was al in m'n achting gedaald de laatste tijd. Je bent al jong een FOK!-fossiel.quote:
Ze krijgt nog geld van je terug.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:57 schreef Hyperdude het volgende:
Deze klacht boeit alleen je moeder.
Idd, 'pics van je zusje'. Dat was ooit jaren geleden leuk, maar het wordt nu bijna een soort routine dat je die reactie even neerzet bij het woord zusje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of de standaard "je moeder/je zusje" reacties.
Pics van je moeder.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:00 schreef tong80 het volgende:
Ook zo'n leuk klassiek zwaktebod. Iemands moeder er bij halen.
Kijk voor de lol eens op de Facebook van Dumpert/GeenStijlquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:04 schreef tong80 het volgende:
Internetplaatjes als reacties zijn ook heerlijk.
Mensen zonder woorden.
Met het gevaar om oud te klinken: generatiekloof?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef erik013 het volgende:
[..]
Idd, 'pics van je zusje'. Dat was ooit jaren geleden leuk, maar het wordt nu bijna een soort routine dat je die reactie even neerzet bij het woord zusje.
Zijn waarschijnlijk te jong om platjes op te lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kijk voor de lol eens op de Facebook van Dumpert/GeenStijlDaar wordt alleen maar 'gecommuniceerd' met plaatjes, bij de reacties.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met het gevaar om oud te klinken: generatiekloof?
Leeftijd.quote:
Jeetje, wat ben je ineens snel oud aan het worden, netsplitter.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leeftijd.
Dat de huidige jeugd dit wel leuk vind maar de wat oudere verstandige mensen dit als ordinaire bagger zien.
Eerste grijze haren zijn al opgedoken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je ineens snel oud aan het worden, netsplitter.
Oké man, dat jij dit zegt doet me vrij weinig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:59 schreef tong80 het volgende:
Je was al in m'n achting gedaald de laatste tijd.
Go fuck a trainquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:00 schreef tong80 het volgende:
Ook zo'n leuk klassiek zwaktebod. Iemands moeder er bij halen.
Dat zou goed kunnen idd. Maar dan is 'de huidige jeugd' blijkbaar nogal acreatief (bestaat dat woord?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leeftijd.
Dat de huidige jeugd dit wel leuk vind maar de wat oudere verstandige mensen dit als ordinaire bagger zien.
422, grondlegger van werelden en racistische volksfeestenquote:
Hahahaha doen alsof KLB vroeger wel van enig niveau was.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leeftijd.
Ook een leuk voorbeeld.quote:
Daar is maar een antwoord voor nodig: Ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
422, grondlegger van werelden en racistische volksfeesten
[..]
Hahahaha doen alsof KLB vroeger wel van enig niveau was.
Maar een plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:04 schreef tong80 het volgende:
Internetplaatjes als reacties zijn ook heerlijk.
Mensen zonder woorden.
Nutteloze topicquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedankt dat je ons weer meeneemt in een bijzondere ervaring van hoe een nutteloze topic te openen
Eén woord zegt meer over jezelf dan duizend internetplaatjes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar een plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden?
Heerlijk dit, vooral op de page van Welcome to the internet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kijk voor de lol eens op de Facebook van Dumpert/GeenStijlDaar wordt alleen maar 'gecommuniceerd' met plaatjes, bij de reacties.
Briljant. _Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Dus jij denkt namens mij te kunnen spreken?quote:
jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij denkt namens mij te kunnen spreken?
Echt hè, wie is hij dan joh?quote:
Faal.quote:
je faaltquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Bierpens. het volgende:
'Dit boeit echt niemand' posten ^%%$$**&^^%%
Oh shit, aanhalingsteken vergeten weg te halenquote:
dat niet eens zo zeer, wat jij eigenlijk wil is dit:quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:11 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Oh shit, aanhalingsteken vergeten weg te halen
Het spijt me echt ! Vergeef me plsquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat niet eens zo zeer, wat jij eigenlijk wil is dit:
Dit boeit echt niemand
die symbooltjes zijn de boosheid van tong
quote:
Het? Geen idee, ik zou eigenlijk niet weten hoe ik hem moet noemen. De/het huillach? De/het emo.gif? Waarom het eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Balo45telli het volgende:
[..]Leer Nederlands.
Het is het
Nee het emoticonquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het? Geen idee, ik zou eigenlijk niet weten hoe ik hem moet noemen. De/het huillach? De/het emo.gif? Waarom het eigenlijk?
Oh, prima. Zal er voortaan beter op proberen te lettenquote:
Schitterendquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén woord zegt meer over jezelf dan duizend internetplaatjes.
Ik verstop me 's avonds altijd. Zodat de verpleegster me vergeet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:07 schreef Thezappa het volgende:
tot hoelaat mag tong opblijven dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |