quote:
quote:
Nee is niet raar. Rechtsboven in het balkje waar ook bijv. dm staat zie je een TRU logootje en ik klikte daar per ongeluk op.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het raar dat ik niks van deze zin begrijp.
Oh. Dus je bent gewoon scheel of hebt Parkinson?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zie het al: staat bovenin de balk waar FP en zo staat. Dat TRU ding.
Nee komt door de drank.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Dus je bent gewoon scheel of hebt Parkinson?
O ja, dat is me nog nooit opgevallen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee is niet raar. Rechtsboven in het balkje waar ook bijv. dm staat zie je een TRU logootje en ik klikte daar per ongeluk op.
Dit ding:[ afbeelding ]
Het gaat wel weer na gisteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Niels, alles kits achter de rits?
Ok.quote:
Dat is niet zo goed voor de lijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijken naar het knokken, terwijl ik een gehaktstaaf naar binnen werk.
Ik ben wel scheel.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Dus je bent gewoon scheel of hebt Parkinson?
Hij heeft weer geluk dat je zo snel reageert, hij zat natuurlijk nog achter zijn beeldscherm te wachten op jouw goedkeuring om te mogen vertrekken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Dat is niet zo goed voor de lijn.
Ik kan het ook weer relativeren gelukkig.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat wel weer na gisteren.
Wat leuk zeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We hebben wel lekkere chocola ontvangen van een opdrachtgever
Zonder het geproefd te hebben weet ik nu al dat het vies smaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pralinebonbons met een suikerplaatje van de skyline van Rotterdam erop
Zijn wel klein zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pralinebonbons met een suikerplaatje van de skyline van Rotterdam erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |